Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914709 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #600 på: Juli 10, 2017, 21:01:35 »
Skjønner lite av denne signeringen, men vi trenger en gjennombruddsspiss i stallen. Hva hvis Wood blir skadet? Doukara er vel nærmestliggende erstatter. Men så gjenstår det også å vite hvilket system vi tenker å gå for. 1 eller 2 spisser?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #601 på: Juli 10, 2017, 21:02:57 »
Lufc transfer news

Liverpool have accepted Leeds' season long loan offer for Ryan Kent. Set to be announced by end of week.



God spiller, men nok en midtbanemann!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #602 på: Juli 10, 2017, 21:24:22 »
YEP og Hay

Leeds United: Deal close for Chievo striker Ekuban

20:10 Monday 10 July 2017
Elland Road
Elland Road
Leeds United are on the verge of a deal for Chievo striker Caleb Ekuban, the YEP understands.


The Elland Road club, who are set to finalise the arrival of midfielder Samuel Saiz from Huesca tomorrow, are aiming to push through the signing of Ekuban in time for their pre-season trip to Austria on Friday.

Ekuban - a strong, quick forward - is expected to undergo a medical in the next 48 hours having prepared to fly to England on the back of advanced talks between United and Chievo.

The 23-year-old is back at Chievo after scoring 17 goals on loan for Partizani Tirana in Albania’s top division last season.

The 2016-17 term was his fifth as a senior player on Chievo’s books but he has never featured for the Italian club’s first team and his move to Tirana was his fourth different loan spell.

Leeds want Ekuban to strengthen an attack which was dominated by Chris Wood’s 30 goals last term.

Wood became only the sixth player in United’s history to claim 30 in a single campaign but no other player at Elland Road reached double figures and Pablo Hernandez, Kyle Bartley and Souleymane Doukara were the club’s next highest scorers with six goals each.

Ekuban has 12 months left on his contract at Chievo and is understood to have made clear his desire to leave for England.

He is in line to become United’s seventh summer signing after Saiz, Mateusz Klich, Felix Wiedwald, Vurnon Anita, Pontus Jansson and Hadi Sacko.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #603 på: Juli 10, 2017, 21:24:40 »
Hva slags spiss er han? Har slitt i Italia, men bra sesong på utlån.

Iflg wikipedia;
Ekuban is a Striker known for his electric pace, technical ability and strong physique.

Synes han har ganske dårlig stats å vise til. Få mål på utlån i diverse klubber i Serie C.
Aldri fått sjansen hos sin moderklubb Chievo som har eiet han siden 2012.
Scoret 17 mål i albanske superliga i fjor på utlån til Partizan Tirana.

Noe skeptisk til denne.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #604 på: Juli 10, 2017, 21:26:46 »
Hva slags spiss er han? Har slitt i Italia, men bra sesong på utlån.

Iflg wikipedia;
Ekuban is a Striker known for his electric pace, technical ability and strong physique.

Synes han har ganske dårlig stats å vise til. Få mål på utlån i diverse klubber i Serie C.
Aldri fått sjansen hos sin moderklubb Chievo som har eiet han siden 2012.
Scoret 17 mål i albanske superliga i fjor på utlån til Partizan Tirana.

Noe skeptisk til denne.

I kombinasjon med Sacko blir vi kanskje litt for elektriske!!!


Men jeg har troen jeg!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #605 på: Juli 10, 2017, 22:52:47 »
Hva slags spiss er han? Har slitt i Italia, men bra sesong på utlån.

https://youtu.be/FpP1eWO7Psw
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #606 på: Juli 11, 2017, 08:35:13 »
Hva slags spiss er han? Har slitt i Italia, men bra sesong på utlån.

https://youtu.be/FpP1eWO7Psw

Ser jo spennende nok ut dette :D

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #607 på: Juli 11, 2017, 08:47:33 »
En helt annen spisstype denn de vi har. Bra, det gjør oss mer uforutsigbare. I år ser vi ut til og få mange strenger å spille på offensivt og ikke bare Wood. Dæven dette er jeg optimistisk til!! Ung kar. Ikke blomsta ennå. Kan gjøre det for oss. Spennende!  8)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #608 på: Juli 11, 2017, 08:58:44 »
Hvordan går det i saken med Alioski?? Det er virkelig en spiller jeg ønsker. For kjipt hvis dette renner ut i sanden...

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #609 på: Juli 11, 2017, 09:05:38 »
Hvordan går det i saken med Alioski?? Det er virkelig en spiller jeg ønsker. For kjipt hvis dette renner ut i sanden...

Tipper det er neste mann inn etter ekuban. Så forsvarere.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #610 på: Juli 11, 2017, 09:09:08 »
Hva slags spiss er han? Har slitt i Italia, men bra sesong på utlån.

https://youtu.be/FpP1eWO7Psw

Ser jo spennende nok ut dette :D

Helt enig.  Avslutter bra med begge bein og i tillegg rask og god fysikk - tipper fyren er sulten også......Kan bli bra dette....
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #611 på: Juli 11, 2017, 10:36:05 »
Rart...
« Siste redigering: Juli 11, 2017, 11:12:12 av B_Ød »
Ups & Ups!!


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #615 på: Juli 11, 2017, 12:24:39 »
http://the4thofficial.net/2017/07/leeds-united-close-landing-manchester-united-defender-right-move-parties-involved/

auren
Denne karen er jeg skeptisk til ...
Enig. Floppet totalt i Wolves sist sesong. En ny Scott Wottoon er vel nærliggende å tenke, i beste fall en ny Danny Pugh..?
Jon R.


Glenn K

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #617 på: Juli 11, 2017, 12:43:21 »
Ser ut til at Alioski blir Leeds-spiller. Lugano skriver på sin egen hjemmeside at Alioski har en av sine siste treninger med laget før han blir solgt til en engelsk klubb!  :)

http://www.fclugano.com/domenica-dattacco-a-cornaredo/

EDIT: Ser at posten over min dreier seg om det samme  ::)
« Siste redigering: Juli 11, 2017, 12:45:08 av Glenn K »

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #618 på: Juli 11, 2017, 12:51:19 »
Ser ut til at Alioski blir Leeds-spiller. Lugano skriver på sin egen hjemmeside at Alioski har en av sine siste treninger med laget før han blir solgt til en engelsk klubb!  :)

http://www.fclugano.com/domenica-dattacco-a-cornaredo/

EDIT: Ser at posten over min dreier seg om det samme  ::)

Javisst! "Unico assente Marco Padalino uscito da Tenero con un problema al ginocchio sinistro, mentre Alioski ha effettuato probabilmente uno degli ultimi allenamenti con gli ormai ex compagni. Dovrebbe essere ormai imminente la definizione della sua cessione a un club inglese."  ;D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #619 på: Juli 11, 2017, 12:52:26 »
Ser ut til at Alioski blir Leeds-spiller. Lugano skriver på sin egen hjemmeside at Alioski har en av sine siste treninger med laget før han blir solgt til en engelsk klubb!  :)

http://www.fclugano.com/domenica-dattacco-a-cornaredo/

EDIT: Ser at posten over min dreier seg om det samme  ::)

Javisst! "Unico assente Marco Padalino uscito da Tenero con un problema al ginocchio sinistro, mentre Alioski ha effettuato probabilmente uno degli ultimi allenamenti con gli ormai ex compagni. Dovrebbe essere ormai imminente la definizione della sua cessione a un club inglese."  ;D

Og hvilken av de 92 klubbene i ligasystemet....?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #621 på: Juli 11, 2017, 13:09:10 »
Jeg savner fortsatt en habil midtstopper inn som kan erstatte Bartley, gjerne enda et hakk opp kvalitetsmessig. Og venstrebacken er vel også litt tynn ennå...? Det ryktes om denne unggutten fra Scum, samt en annen unggutt fra Everton på midtstopperplass. Vil disse to i så fall - hvis de kommer - gå rett inn og forsterke laget...? jeg er i tvil...

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #622 på: Juli 11, 2017, 13:11:36 »
Anita kan vel være back up for Berardi på venstreback? Og så har vi evt Denton som tredjevalg. Jeg er langt fra sikker på at Anita er kjøpt inn som defansiv midtbanespiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #623 på: Juli 11, 2017, 13:11:53 »
Jeg savner fortsatt en habil midtstopper inn som kan erstatte Bartley, gjerne enda et hakk opp kvalitetsmessig. Og venstrebacken er vel også litt tynn ennå...? Det ryktes om denne unggutten fra Scum, samt en annen unggutt fra Everton på midtstopperplass. Vil disse to i så fall - hvis de kommer - gå rett inn og forsterke laget...? jeg er i tvil...

Tror ikke Rad kjøper offensive midtbanespillere for £ 10 mill og glemmer stoppere.

De kommer!!!!


Kyle B står høyt på min liste, men vi kan få inn bedre folk!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #624 på: Juli 11, 2017, 13:14:56 »
Jeg savner fortsatt en habil midtstopper inn som kan erstatte Bartley, gjerne enda et hakk opp kvalitetsmessig. Og venstrebacken er vel også litt tynn ennå...? Det ryktes om denne unggutten fra Scum, samt en annen unggutt fra Everton på midtstopperplass. Vil disse to i så fall - hvis de kommer - gå rett inn og forsterke laget...? jeg er i tvil...
Helander fra Bologna er nok mannen som hentes..

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #625 på: Juli 11, 2017, 13:19:00 »
Jeg savner fortsatt en habil midtstopper inn som kan erstatte Bartley, gjerne enda et hakk opp kvalitetsmessig. Og venstrebacken er vel også litt tynn ennå...? Det ryktes om denne unggutten fra Scum, samt en annen unggutt fra Everton på midtstopperplass. Vil disse to i så fall - hvis de kommer - gå rett inn og forsterke laget...? jeg er i tvil...
Helander fra Bologna er nok mannen som hentes..
Er det noe mer konkret angående han?

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #626 på: Juli 11, 2017, 13:30:12 »
Jeg savner fortsatt en habil midtstopper inn som kan erstatte Bartley, gjerne enda et hakk opp kvalitetsmessig. Og venstrebacken er vel også litt tynn ennå...? Det ryktes om denne unggutten fra Scum, samt en annen unggutt fra Everton på midtstopperplass. Vil disse to i så fall - hvis de kommer - gå rett inn og forsterke laget...? jeg er i tvil...
Tror vi må se signeringen av Borthwick-Jackson som en investering for framtiden. Han er tross alt bare 20 år.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #627 på: Juli 11, 2017, 14:12:06 »
Jeg savner fortsatt en habil midtstopper inn som kan erstatte Bartley, gjerne enda et hakk opp kvalitetsmessig. Og venstrebacken er vel også litt tynn ennå...? Det ryktes om denne unggutten fra Scum, samt en annen unggutt fra Everton på midtstopperplass. Vil disse to i så fall - hvis de kommer - gå rett inn og forsterke laget...? jeg er i tvil...
Tror vi må se signeringen av Borthwick-Jackson som en investering for framtiden. Han er tross alt bare 20 år.

Enig. Vi får nok noen signeringer som Gomes fremover i tilegg til de som er tenkt inn i kamptroppene.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #628 på: Juli 11, 2017, 17:46:41 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #629 på: Juli 11, 2017, 17:53:15 »
Jeg savner fortsatt en habil midtstopper inn som kan erstatte Bartley, gjerne enda et hakk opp kvalitetsmessig. Og venstrebacken er vel også litt tynn ennå...? Det ryktes om denne unggutten fra Scum, samt en annen unggutt fra Everton på midtstopperplass. Vil disse to i så fall - hvis de kommer - gå rett inn og forsterke laget...? jeg er i tvil...
Tror vi må se signeringen av Borthwick-Jackson som en investering for framtiden. Han er tross alt bare 20 år.

Han spilte vel et par kamper i forrige sesong?
Mener at jeg så han et par kamper for ManU. Tror nok han kan gå inn og gjøre en jobb allerede nå om han blir signert.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."