Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 922899 ganger)

0 medlemmer og 16 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1200 på: August 17, 2017, 10:11:09 »
Vi er ikke på jakt etter en ny venstreback, vi har jo alt signet CBJ.

Kommer flere inn dette vinduet er det i angrepet - en spiss og evt en venstrekant.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1201 på: August 17, 2017, 12:53:25 »
Harlee Dean to Leeds United

Defence was the bedrock of Leeds' Championship promotion push last season, and it looks set to be again in 2017-18. In their opening three league games, they have kept two clean sheets, starting the campaign without defeat. However, they have achieved this despite a lack of central defenders. The Daily Mirror have reported that they are aiming to strengthen this area with the signing of Dean, who was recently stripped of the Brentford captaincy amid speculation over his future.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1202 på: August 17, 2017, 13:28:40 »
Harlee Dean to Leeds United

Defence was the bedrock of Leeds' Championship promotion push last season, and it looks set to be again in 2017-18. In their opening three league games, they have kept two clean sheets, starting the campaign without defeat. However, they have achieved this despite a lack of central defenders. The Daily Mirror have reported that they are aiming to strengthen this area with the signing of Dean, who was recently stripped of the Brentford captaincy amid speculation over his future.

Harlee Dean singing Marching on Together https://www.youtube.com/watch?v=8OUjwyFyvUk
Videoen er fra 12. juli, men har begynt å versere nå, og er muligens opphav til ryktene? Tror dette er oppspinn ::)

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1203 på: August 17, 2017, 13:28:54 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1204 på: August 17, 2017, 13:59:42 »



Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis det er slik at dette skulle være sant så sier jeg selg Wood. Eneste grunnen til å stå imot 16-20 mill bud er at han vil bli, vil han dra så bye bye!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1205 på: August 17, 2017, 14:02:04 »
enig med siste taler...vil gjerne beholde ham jeg..men vil spilleren bort, er det liten vits i å tviholde...
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1206 på: August 17, 2017, 14:06:03 »
enig med siste taler...vil gjerne beholde ham jeg..men vil spilleren bort, er det liten vits i å tviholde...
Enig. Spillere som vil bort, selger man. Vil bare ha med folk videre som som vil spille for klubben. Hva vedkommende gjorde i fjor, er da helt uinteressant.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1207 på: August 17, 2017, 14:07:43 »
Da trenger vi ny spiss av høy kvalitet pronto... Ingen tro på erstatterne vi har pt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1208 på: August 17, 2017, 14:15:19 »
Da trenger vi ny spiss av høy kvalitet pronto... Ingen tro på erstatterne vi har pt.
Enig. Denne gjerdesittingen med å finne nye spisser har vart altfor lenge. Man har sverget til et 1-spiss system. Så lenge denne leverte varene, var alt såre vel. Dersom Wood nå drar, må hele angreps-spillet legges om. Kanskje 2 spisser da vil tvinge seg fram?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1209 på: August 17, 2017, 15:55:57 »
Da trenger vi ny spiss av høy kvalitet pronto... Ingen tro på erstatterne vi har pt.
Enig. Denne gjerdesittingen med å finne nye spisser har vart altfor lenge. Man har sverget til et 1-spiss system. Så lenge denne leverte varene, var alt såre vel. Dersom Wood nå drar, må hele angreps-spillet legges om. Kanskje 2 spisser da vil tvinge seg fram?
Med en bakromspiss av kaliber hadde vi hatt 4p. ekstra i lomma pr. nå. Vi trenger nødvendig vis ikke en targetman i systemet til TC!!

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1210 på: August 17, 2017, 16:39:56 »
Da trenger vi ny spiss av høy kvalitet pronto... Ingen tro på erstatterne vi har pt.
Enig. Denne gjerdesittingen med å finne nye spisser har vart altfor lenge. Man har sverget til et 1-spiss system. Så lenge denne leverte varene, var alt såre vel. Dersom Wood nå drar, må hele angreps-spillet legges om. Kanskje 2 spisser da vil tvinge seg fram?
Med en bakromspiss av kaliber hadde vi hatt 4p. ekstra i lomma pr. nå. Vi trenger nødvendig vis ikke en targetman i systemet til TC!!

Nei, spes ikke nå som vi har boksåpnere som Saiz og Pablo. De beste sjansene vi har skapt til nå har kommet på gjennomspill. Føler vi trenger en mer komplett spisstype enn Wood.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1211 på: August 17, 2017, 18:26:15 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  6m
6 minutes ago
Rumours of Bridcutt to Forest & Doukara to Preston. I can see them both moving on. Diagouraga as well
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1212 på: August 17, 2017, 21:18:19 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  6m
6 minutes ago
Rumours of Bridcutt to Forest & Doukara to Preston. I can see them both moving on. Diagouraga as well
Ville ikke solgt Bridcutt. Han vil blomstre i Forest hvis vi lar han gå nå. La han blomstre hos oss istedet.
Jon R.

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1213 på: August 17, 2017, 21:33:18 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  6m
6 minutes ago
Rumours of Bridcutt to Forest & Doukara to Preston. I can see them both moving on. Diagouraga as well
Ville ikke solgt Bridcutt. Han vil blomstre i Forest hvis vi lar han gå nå. La han blomstre hos oss istedet.

Enig. Gi han tiden frem til neste vindu. Hvis han ikke spiller seg inn på laget ila den perioden, så kan han gå


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1214 på: August 17, 2017, 21:46:30 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  6m
6 minutes ago
Rumours of Bridcutt to Forest & Doukara to Preston. I can see them both moving on. Diagouraga as well
Ville ikke solgt Bridcutt. Han vil blomstre i Forest hvis vi lar han gå nå. La han blomstre hos oss istedet.

For å blomstre, trenger man gjødsel, dvs. spilletid i Bridcutt sitt tilfelle.

Det spørs hvor lenge han er fornøyd med å sitte på benken (i beste fall). Og dessuten er stallen i høyeste grad overbefolket av midtbanespillere.

Dersom vi går rundt og er redde for at spillere vi selger, skal gjøre det godt i kjøpende klubb, vil vi få en stor stall og svære lønnsutgifter  i fremtiden. Syns det er helt greit å kvitte seg med Bridcutt nå.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1215 på: August 17, 2017, 22:00:28 »
Jeg tror Bridcutt innen en måned er førstevalg hos oss ( hvis han ikke er borte da).
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1216 på: August 17, 2017, 23:48:55 »
Jeg tror Bridcutt innen en måned er førstevalg hos oss ( hvis han ikke er borte da).

Han kunne blitt det, men eg tror dessverre han nå forsvinner. 3 seriekamper, 2 ute av troppen og en ubrukt reserve. Christiansen har bestemt seg.

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1217 på: August 18, 2017, 00:20:38 »
Snoddy får gå på lån eller salg  :D

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1218 på: August 18, 2017, 07:17:47 »
Snoddy får gå på lån eller salg  :D
McCormack: Nei takk
Snoddy: Yes!!!

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1219 på: August 18, 2017, 08:31:44 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  6m
6 minutes ago
Rumours of Bridcutt to Forest & Doukara to Preston. I can see them both moving on. Diagouraga as well
Ville ikke solgt Bridcutt. Han vil blomstre i Forest hvis vi lar han gå nå. La han blomstre hos oss istedet.

For å blomstre, trenger man gjødsel, dvs. spilletid i Bridcutt sitt tilfelle.

Det spørs hvor lenge han er fornøyd med å sitte på benken (i beste fall). Og dessuten er stallen i høyeste grad overbefolket av midtbanespillere.

Dersom vi går rundt og er redde for at spillere vi selger, skal gjøre det godt i kjøpende klubb, vil vi få en stor stall og svære lønnsutgifter  i fremtiden. Syns det er helt greit å kvitte seg med Bridcutt nå.
Poenget mitt var at jeg er ganske sikker på at en Bridcutt som får tillit kan utgjøre en forskjell i hjertet av midtbanen vår. Så lenge TC sverger til å spille med to sittende på midten, er det ikke for mye med 4 spillere som kniver om plass i den posisjonen!!
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1220 på: August 18, 2017, 08:50:50 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  6m
6 minutes ago
Rumours of Bridcutt to Forest & Doukara to Preston. I can see them both moving on. Diagouraga as well
Ville ikke solgt Bridcutt. Han vil blomstre i Forest hvis vi lar han gå nå. La han blomstre hos oss istedet.

For å blomstre, trenger man gjødsel, dvs. spilletid i Bridcutt sitt tilfelle.

Det spørs hvor lenge han er fornøyd med å sitte på benken (i beste fall). Og dessuten er stallen i høyeste grad overbefolket av midtbanespillere.

Dersom vi går rundt og er redde for at spillere vi selger, skal gjøre det godt i kjøpende klubb, vil vi få en stor stall og svære lønnsutgifter  i fremtiden. Syns det er helt greit å kvitte seg med Bridcutt nå.
Poenget mitt var at jeg er ganske sikker på at en Bridcutt som får tillit kan utgjøre en forskjell i hjertet av midtbanen vår. Så lenge TC sverger til å spille med to sittende på midten, er det ikke for mye med 4 spillere som kniver om plass i den posisjonen!!

Akkurat. O´Kane, Phillips, Vieira og Klich=4

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1221 på: August 18, 2017, 09:02:54 »
Ã… selge Bridcutt er galskap.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1222 på: August 18, 2017, 09:27:55 »
Hadde vi fått 5-6m£ så er det greit, men for 500k??!! Det er galskap!!

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1223 på: August 18, 2017, 09:47:51 »
Ã… selge Bridcutt for knapper og glansbilder nå, er en potensielt stor fadese! Tipper han da blir toneangivende på Forest, og havner på Ã…rets lag i Championship  :o

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1224 på: August 18, 2017, 10:20:35 »
Bridcutt imponerte meg ikke forrige sesong, og har heller ikke gjort det denne...helt problemfritt for meg om han blir solgt.
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1225 på: August 18, 2017, 10:25:39 »
Bridcutt imponerte meg ikke forrige sesong, og har heller ikke gjort det denne...helt problemfritt for meg om han blir solgt.

Meget god da han kom inn mot Port Vale. Jeg vil se han i ligaen før jeg bestemmer meg. På bakgrunn av hans karrierre og potensial syns jeg å selge han nå vil være tullete for å si det meget pent!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1226 på: August 18, 2017, 10:28:17 »
Bridcutt imponerte meg ikke forrige sesong, og har heller ikke gjort det denne...helt problemfritt for meg om han blir solgt.

Jeg tror Bridcutt er en god spiller i Championship. Det har han bevist før, men ikke over tid i Leeds. Her har det vært i enkeltkamper, men han skuffet stort etter permanent signering i fjor. Kanskje er ikke en av to hengende hans beste posisjon? Kanskje er han best som et anker i en treer/femmer? Kanskje som en terrier i samme konstellasjon?

Uansett har vi fem spillere i to posisjoner. Det er fort vekk en for mye, ettersom alle er mer eller mindre etablerte seniorer. Med Klich som ny, Vieira som divisjonens mest spennende midtbanetalent, O'Kanes gode start og Phillips med mye tillit allerede, er det kanskje ingen stol til overs for Bridcutt?

Jeg liker fyren, men det spørs om det ikke er han som (eventuelt) er førstemann ut.
Marching on together!

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1227 på: August 18, 2017, 12:22:08 »
Hadde vi fått 5-6m£ så er det greit, men for 500k??!! Det er galskap!!

Hvor har du 500 000 fra?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1228 på: August 19, 2017, 01:47:19 »
Bridcutt imponerte meg ikke forrige sesong, og har heller ikke gjort det denne...helt problemfritt for meg om han blir solgt.

Jeg tror Bridcutt er en god spiller i Championship. Det har han bevist før, men ikke over tid i Leeds. Her har det vært i enkeltkamper, men han skuffet stort etter permanent signering i fjor. Kanskje er ikke en av to hengende hans beste posisjon? Kanskje er han best som et anker i en treer/femmer? Kanskje som en terrier i samme konstellasjon?

Uansett har vi fem spillere i to posisjoner. Det er fort vekk en for mye, ettersom alle er mer eller mindre etablerte seniorer. Med Klich som ny, Vieira som divisjonens mest spennende midtbanetalent, O'Kanes gode start og Phillips med mye tillit allerede, er det kanskje ingen stol til overs for Bridcutt?

Jeg liker fyren, men det spørs om det ikke er han som (eventuelt) er førstemann ut.

Bridcutt slår sikkert til i sin neste klubb, men jeg synes vi skal la ham gå. O'Kane har vært meget bra i de periodene han har vært skadefri, og i Vieira og Phillips har vi to unggutter som har potensial til å utvikle seg til å bli knallspillere. Ã… la dem råtne på B-laget er verre enn å selge en OK spiller som ikke har vært et klart førstevalg i klubben på lenge. Klich har vi ikke sett mye til enda, så han er foreløpig backup.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1229 på: August 19, 2017, 09:04:13 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  6m
6 minutes ago
Rumours of Bridcutt to Forest & Doukara to Preston. I can see them both moving on. Diagouraga as well
Ville ikke solgt Bridcutt. Han vil blomstre i Forest hvis vi lar han gå nå. La han blomstre hos oss istedet.

For å blomstre, trenger man gjødsel, dvs. spilletid i Bridcutt sitt tilfelle.

Det spørs hvor lenge han er fornøyd med å sitte på benken (i beste fall). Og dessuten er stallen i høyeste grad overbefolket av midtbanespillere.

Dersom vi går rundt og er redde for at spillere vi selger, skal gjøre det godt i kjøpende klubb, vil vi få en stor stall og svære lønnsutgifter  i fremtiden. Syns det er helt greit å kvitte seg med Bridcutt nå.
Poenget mitt var at jeg er ganske sikker på at en Bridcutt som får tillit kan utgjøre en forskjell i hjertet av midtbanen vår. Så lenge TC sverger til å spille med to sittende på midten, er det ikke for mye med 4 spillere som kniver om plass i den posisjonen!!

Men vi har jo fem + Anita?