Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 915269 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1350 på: August 23, 2017, 10:21:12 »
http://the72.co.uk/89938/leeds-united-late-interest-real-madrid-starlet-la-liga-2-move-stalls/

Spennende!

auren

Kanonspennende. Heller han enn Rhodes, Ings, Long og slikt. Eneste er at det begynnerå bli litt for mange utlendinger.......

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1351 på: August 23, 2017, 10:28:00 »
http://the72.co.uk/89938/leeds-united-late-interest-real-madrid-starlet-la-liga-2-move-stalls/

Spennende!

auren

Enig! Spørsmålet er i hvor stor grad erfaring fra Championship vektlegges når ny spiss skal handles inn.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1352 på: August 23, 2017, 10:31:23 »
http://the72.co.uk/89938/leeds-united-late-interest-real-madrid-starlet-la-liga-2-move-stalls/

Spennende!

auren

Enig! Spørsmålet er i hvor stor grad erfaring fra Championship vektlegges når ny spiss skal handles inn.

Jeg tror at erfaring fra Championship er oppskrytt.
Der er selvfølgelig noen spillere som bruker noen kamper på å venne seg til det heseblesende tempoet i Championship, men gode fotballspillere takler dette fint.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1353 på: August 23, 2017, 10:46:37 »
http://the72.co.uk/89938/leeds-united-late-interest-real-madrid-starlet-la-liga-2-move-stalls/

Spennende!

auren

Enig! Spørsmålet er i hvor stor grad erfaring fra Championship vektlegges når ny spiss skal handles inn.

Jeg tror at erfaring fra Championship er oppskrytt.
Der er selvfølgelig noen spillere som bruker noen kamper på å venne seg til det heseblesende tempoet i Championship, men gode fotballspillere takler dette fint.

Kanskje det kan sies at det blir mindre og mindre aktuelt, etterhvert som engelske Championship-klubber har mindre og mindre engelske spillere? Eller er dette bare ett inntrykk jeg sitter med etter Huddersfield (og Leeds de siste 2-3 årene)?

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1354 på: August 23, 2017, 11:17:51 »
http://the72.co.uk/89938/leeds-united-late-interest-real-madrid-starlet-la-liga-2-move-stalls/

Spennende!

auren

Enig! Spørsmålet er i hvor stor grad erfaring fra Championship vektlegges når ny spiss skal handles inn.

Jeg tror at erfaring fra Championship er oppskrytt.
Der er selvfølgelig noen spillere som bruker noen kamper på å venne seg til det heseblesende tempoet i Championship, men gode fotballspillere takler dette fint.

Jeg tror du skal passe deg litt med den der. Jeg har stilt noen spørsmålstegn ved fysikken vår. Mot et Sunderland som så slitne ut hadde vi ikke de problemene jeg forutså på det feltet.

Men det kommer kalde tirsdagskvelder ned i dokkene i Sør-London hvor vi også skal hente poeng. Moralen min er: Ikke undervurder erfaringen fra Championship, og ikke undervurder de fysiske kravene championship gir.
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1355 på: August 23, 2017, 11:21:56 »
http://the72.co.uk/89938/leeds-united-late-interest-real-madrid-starlet-la-liga-2-move-stalls/

Spennende!

auren

Enig! Spørsmålet er i hvor stor grad erfaring fra Championship vektlegges når ny spiss skal handles inn.

Jeg tror at erfaring fra Championship er oppskrytt.
Der er selvfølgelig noen spillere som bruker noen kamper på å venne seg til det heseblesende tempoet i Championship, men gode fotballspillere takler dette fint.

Jeg tror du skal passe deg litt med den der. Jeg har stilt noen spørsmålstegn ved fysikken vår. Mot et Sunderland som så slitne ut hadde vi ikke de problemene jeg forutså på det feltet.

Men det kommer kalde tirsdagskvelder ned i dokkene i Sør-London hvor vi også skal hente poeng. Moralen min er: Ikke undervurder erfaringen fra Championship, og ikke undervurder de fysiske kravene championship gir.

Selvfølgelig kommer det kamper der vi kommer til å slite, men det kommer mange flere kamper der vi vinner.
At vi muligens taper en kamp i Sør-London er ikke det samme som at vi burde hatt 11 mann med erfaring fra Championship.
Er du god nok så er du god nok. Så enkelt er det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1356 på: August 23, 2017, 11:22:30 »
Hugill nevnes igjen.
 

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1357 på: August 23, 2017, 11:39:59 »
http://the72.co.uk/89938/leeds-united-late-interest-real-madrid-starlet-la-liga-2-move-stalls/

Spennende!

auren

Enig! Spørsmålet er i hvor stor grad erfaring fra Championship vektlegges når ny spiss skal handles inn.

Jeg tror at erfaring fra Championship er oppskrytt.
Der er selvfølgelig noen spillere som bruker noen kamper på å venne seg til det heseblesende tempoet i Championship, men gode fotballspillere takler dette fint.

Jeg tror du skal passe deg litt med den der. Jeg har stilt noen spørsmålstegn ved fysikken vår. Mot et Sunderland som så slitne ut hadde vi ikke de problemene jeg forutså på det feltet.

Men det kommer kalde tirsdagskvelder ned i dokkene i Sør-London hvor vi også skal hente poeng. Moralen min er: Ikke undervurder erfaringen fra Championship, og ikke undervurder de fysiske kravene championship gir.

Derfor jeg ville foretrukket å beholdt Doukara som et av spissalternativene. Han har spilt tirsdager i hele England i flere sesonger nå.
 

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1358 på: August 23, 2017, 11:43:12 »
Hugill nevnes igjen.

Foretrekker noen som er litt mer allsidig  :-\

Frode

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1359 på: August 23, 2017, 12:41:59 »
Jota, Rhodes og Gestede (nå 9 mill!!) nevnes
 

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1360 på: August 23, 2017, 14:06:30 »
Jota, Rhodes og Gestede (nå 9 mill!!) nevnes

Er Gestede verdt 9 mill? Vart superhelt i sin tid i Blackburn, men aldri makert seg som en storscorer utenom det.
Føler han ofte har samme rolle som Azar Karadas har i brann. Kommer inn mot slutten når det skal pumpes langt.

Når vi kunne få Saiz for £3mill fra Spania er det vel bedre å søke utenlands.
marching on together,
derudaf forever...

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1361 på: August 23, 2017, 14:25:01 »
Jota, Rhodes og Gestede (nå 9 mill!!) nevnes

Er Gestede verdt 9 mill? Vart superhelt i sin tid i Blackburn, men aldri makert seg som en storscorer utenom det.
Føler han ofte har samme rolle som Azar Karadas har i brann. Kommer inn mot slutten når det skal pumpes langt.

Når vi kunne få Saiz for £3mill fra Spania er det vel bedre å søke utenlands.

Gestede til 9 mill høres ut som en dårlig deal. Er usikker på om han er god nok til å spille fast på et lag som skal kjempe om opprykk. Fremstår mer som en impactspiller i mine øyne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1362 på: August 23, 2017, 14:49:15 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

moty

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1363 på: August 23, 2017, 15:10:24 »
Det er en spiss vi trenger i det systemet vi spiller nå, og det er BENIK AFOBE. Ekstem fart og kraft. Den mannen rekker inn i 16 meteren før innleggene kommer.
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1364 på: August 23, 2017, 15:10:33 »



Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok then. Vi får se, som vanlig. :)
Marching On! 4276

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1365 på: August 23, 2017, 15:43:09 »
Det er en spiss vi trenger i det systemet vi spiller nå, og det er BENIK AFOBE. Ekstem fart og kraft. Den mannen rekker inn i 16 meteren før innleggene kommer.

Offside ;D

moty

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1366 på: August 23, 2017, 15:52:18 »
Ho Ho....
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1367 på: August 23, 2017, 16:31:56 »
Nå må folk få på seg de realistiske brillene. Afobe kommer ikke. Har spilt i snitt 1 time i hver kamp for Bournemouth.

Grot så godt som bekreftet. Blir trolig presentert ila. neste 24 timer.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1368 på: August 23, 2017, 17:07:15 »
Grot så godt som bekreftet. Blir trolig presentert ila. neste 24 timer.

Sky sports:
 
LEEDS AGREE GROT DEAL
Leeds have agreed a deal to sign Dutch striker Jay-Roy Grot from NEC Nijmegen, Sky sources understand, subject to a medical.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1369 på: August 23, 2017, 17:20:20 »
Grot så godt som bekreftet. Blir trolig presentert ila. neste 24 timer.

Sky sports:
 
LEEDS AGREE GROT DEAL
Leeds have agreed a deal to sign Dutch striker Jay-Roy Grot from NEC Nijmegen, Sky sources understand, subject to a medical.
Etter det jeg kan se så er det litt "John Carew"-stil over den gutten der.  Kun 19-år og svært god fysikk.  Er ikke erfaren såklart, men har fremtiden foran seg....god sådan. Kan være riktig type for oss.
Ellers er det å merke seg at da er Antonsson,Wood og Doukara borte fra oss ila. kort tid.  Det var hele spiss rekka for 16/17 sesongen.  Alltids spennende med noe nytt syns jeg uansett.
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1370 på: August 23, 2017, 18:23:37 »
 Phil Hay‏ @PhilHayYEP 5m5 minutes ago
Contract with Jay-Roy Grot is agreed and finalised. A few formalities to finish off. Announcement expected tomorrow. #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1371 på: August 23, 2017, 18:30:05 »
Man satser meget in denne klubben og det ser ud til at man ved hvad man gør ;-)
 
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1372 på: August 23, 2017, 18:35:39 »
Etter det jeg kan se så er det litt "John Carew"-stil over den gutten der.  Kun 19-år og svært god fysikk. 



Hvordan i huleste kan du få Carew-assosiasjoner av denne karen her??? :o :D :D :D (halvsøsken?)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1373 på: August 23, 2017, 18:40:50 »
....og hvem er så denne rob roy? Noen vi vil ha eller??

Bit more on Grot - Fiorentina tried to sign him at the start of the summer and flew him to Florence for talks. Deal fell through over a fee.
Tror han er ret god  ;D

Om Grot (YEP):
Grot has pace, power and a strong dribbling ability and can be used either as a winger or as the main central striker. The forward is strong in the air and with the ball at his feet although his finishing ability requires progress.

His style of play has been likened to former Aston Villa and Norway forward John Carew.

Tenkte på John Carew da jeg så noen av målene hans. Tror han kan bli en meget spennende addition.  :)

auren
Ligner utseendemessig også. Har han vært i Nederland og svingt med snabelen?  :D
Jon R.

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1374 på: August 23, 2017, 19:20:54 »
Han vi hentet fra Barca, KUN  “Bulgaria’s hottest prospect.”  scoret vel 3 mål her om dagen. Roofe det samme...
ikke sikkert vi trenger å erstatte Wood
« Siste redigering: August 23, 2017, 19:23:35 av baste »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1375 på: August 23, 2017, 19:36:15 »
Han vi hentet fra Barca, KUN  “Bulgaria’s hottest prospect.”  scoret vel 3 mål her om dagen. Roofe det samme...
ikke sikkert vi trenger å erstatte Wood

Han scoret KUN to mål visstnok

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1376 på: August 23, 2017, 20:18:04 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1377 på: August 23, 2017, 23:21:35 »
Raol de Tomàs har det blitt skrevet en del om i spanske medier i dag. Har latt være å signere for Real Vallecano etter 'prodigious offer' fra England - noen medier har visstnok skrevet Leeds...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1378 på: August 23, 2017, 23:38:20 »
Phil Hay
Contract with Jay-Roy Grot is agreed and finalised. A few formalities to finish off. Announcement expected tomorrow. #lufc

got last bit of his medical to do in the morning but it's routine stuff.

£1.5m

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1379 på: August 24, 2017, 00:06:12 »
Raol de Tomàs har det blitt skrevet en del om i spanske medier i dag. Har latt være å signere for Real Vallecano etter 'prodigious offer' fra England - noen medier har visstnok skrevet Leeds...

Bursdag 17.oktober... He is Leeds and he knows it!!!  ;D ;D ;D MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...