Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25

Started by Cherry, May 20, 2017, 20:36:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Budda

Quote from: Promotion 2010 on August 23, 2017, 23:38:20
Phil Hay
Contract with Jay-Roy Grot is agreed and finalised. A few formalities to finish off. Announcement expected tomorrow. #lufc

got last bit of his medical to do in the morning but it's routine stuff.

£1.5m

:)

Har egentlig ingen grunn til det, men har faktisk litt troen på Grot

Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Blank_File

Quote from: Budda on August 24, 2017, 00:18:51
Phil Hay
Contract with Jay-Roy Grot is agreed and finalised. A few formalities to finish off. Announcement expected tomorrow. #lufc

£1.5m

Jeg har troa fordi vi har truffet så godt på de andre to som ble regnet som store signeringer. I tillegg elsker jeg raske tanks!

Cherry

En ung Yeboah......dette blir spennende!

Bjorn

Quote from: Blank_File on August 24, 2017, 01:23:08

Phil Hay

£1.5m

Jeg har troa fordi vi har truffet så godt på de andre to som ble regnet som store signeringer. I tillegg elsker jeg raske tanks!

OT i know, men... Spiller du World of Tanks eller?  ;)
Marching On! 4276

Bromancer

Dennis

Quote from: Bromancer on August 24, 2017, 11:51:38
Announcement kl 12  :D

"I am Grot"

Spøker for "toppspissen" innen avspark i Nottingham-kampen, men forhåpentligvis annonseres denne også før deadline.
Marching on together!

Runar

Frode

Frode

Nelson Oliveira dukker også opp på ryktebørsene ...

Kontakinte

Quote from: Blank_File on August 24, 2017, 01:23:08

Phil Hay

£1.5m

Da kaller vi han "Leoparden" ;D

Sydhagen

Quote from: Frode on August 24, 2017, 13:20:28

Det hadde vært knall!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Larsen.

Quote from: Sydhagen on August 24, 2017, 14:47:33

Det hadde vært knall!
Oliveira er vel mer et ønske fra fansen enn et rykte for øyeblikket.

Pride of Yorkshire

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Quote from: auren on August 24, 2017, 16:48:45
Dallas på vei til Norwich?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/transfer-latest-norwich-city-line-up-late-move-for-leeds-united-winger-1-8720125/amp

auren

Håper Dallas blir.
Han virker å ha litt mer selvtillit i år. Han utfordrer mer istedet for å stadig slå støttepasninger.
Han slår gode innlegg og har gode avlutningsegenskaper.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

RoarG

Quote from: jackbauer68 on August 24, 2017, 16:58:00
Galskap om vi selger Dallas nå!
Kontrakten hans går ut om et år. Kan tenkes at man selger nå for å cashe inn. TC ser neppe Dallas som en langtidsinvestering i førsteelleveren. Mer en squad-player. Kan godt unnværes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Quote from: RoarG on August 24, 2017, 17:10:52
Kontrakten hans går ut om et år. Kan tenkes at man selger nå for å cashe inn. TC ser neppe Dallas som en langtidsinvestering i førsteelleveren. Mer en squad-player. Kan godt unnværes.

Det var da fælt da!

Det er en opsjon på en forlengelse på ett år som klubb og spiller har! Dermed er det 2019 som er arbeidsdatoen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Quote from: Promotion 2010 on August 24, 2017, 17:13:03

Det var da fælt da!

Det er en opsjon på en forlengelse på ett år som klubb og spiller har! Dermed er det 2019 som er arbeidsdatoen!
Kontrakten utgår om et år. En opsjon må iverksettes først. Hvem vet, kanskje klubben gjør det? Godtar man budet er det et signal om at klubben er under "ombygging".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Quote from: RoarG on August 24, 2017, 17:17:57
Quote from: Promotion 2010 on August 24, 2017, 17:13:03

Det var da fælt da!

Kontrakten utgår om et år. En opsjon må iverksettes først. Hvem vet, kanskje klubben gjør det? Godtar man budet er det et signal om at klubben er under "ombygging".

Klubben hadde også opsjon på Monk, vi så hvordan det gikk.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

Dallas må bli , viktige med squadplayers også. God spiller
Pontus ❤

Blank_File

På tide med litt kontinuitet i spillergruppen! Latterlig hvis Dallas også forsvinner. Vi får brukt for han i år. Ingen tvil om det.

Leedsfan

Quote from: Blank_File on August 24, 2017, 17:50:31
På tide med litt kontinuitet i spillergruppen! Latterlig hvis Dallas også forsvinner. Vi får brukt for han i år. Ingen tvil om det.

En squadplayer som er god nok og sier selv at han har lyst til å spille hele tiden, men at han ikke er en selfish spiller kan man ikke kvitte seg med. Så kan alle si at han ikke er god nok for PL, men den tid den sorg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Vel, først må det komme et bud inn. Uansett, klubben ønsker kanskje å styrke venstreflanken, just in case?
http://www.somersetlive.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-united-ready-move-international-378018

Frode

Quote from: Larsen. on August 24, 2017, 15:34:42

Det hadde vært knall!

Nå er det et reelt rykte:)

auren

Quote from: Frode on August 24, 2017, 20:23:13
Quote from: Larsen. on August 24, 2017, 15:34:42

Det hadde vært knall!

Nå er det et reelt rykte:)

I min bok er dette ganske urealistisk. Han må da være verdt minst 12-15 millioner pund? Vi kjøper neppe en spiss for mer enn 10 millioner, og i tillegg har han vært fast på Norwich til nå (4 kamper og 3 mål) og de har vel fortsatt fallskjermen sin fra PL.

Tipper Hugill, et lån fra en PL-klubb eller en ny spiller fra kontinentet. Men tiden begynner å renne ut. 7 dager igjen...

auren

Asbjørn

Quotesamuel duggan lufc @samuel_duggan
@PhilHayYEP come on then phil who's in the pipeline to be are new number 9??? Anything happening?

Phil Hay @PhilHayYEP
there are bids in for players (apart from Gestede, don't know who) but nothing at the in-the-pipeline stage yet.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

ar9