Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 923414 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1770 på: Desember 11, 2017, 12:01:34 »
Josh Eppiah fra Leicester....down the pecking order......har ikke hørt om han.
Idegushi nære...........men visstnok på lån fra Gamba Osaka.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1771 på: Desember 11, 2017, 12:56:39 »
Josh Eppiah fra Leicester....down the pecking order......har ikke hørt om han.
Idegushi nære...........men visstnok på lån fra Gamba Osaka.

Visstnok done deal og han lånes ut til en annen klubb på vårsesongen, før han blir permanent spiller fra neste sommer av:

Phil Hay‏
@PhilHayYEP
 48 min48 minutter siden
Leeds United have agreed to sign Japan international midfielder Yosuke Ideguchi from Gamba Osaka. Will join in January for a deal worth £500k including add-ons. #lufc

Ideguchi won't qualify immediately for a work permit under FA rules so will be loaned abroad in January to the end of the season. Leeds see him as a signing for next season and expect him to receive a work permit for it. #lufc

a deal Leeds could have done next summer but the Japanese season is finished and Ideguchi would have been inactive for a few months.


auren
« Siste redigering: Desember 11, 2017, 13:09:53 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1772 på: Desember 11, 2017, 15:11:29 »
Ønsker meg Danny Ings eller han Afobe karn i Bournmouth. Da kan vi begynne å snakke mener jeg . Tross Roofe sine 3 mål i helga.
Alex

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1773 på: Desember 11, 2017, 15:42:35 »
Josh Eppiah fra Leicester....down the pecking order......har ikke hørt om han.
Idegushi nære...........men visstnok på lån fra Gamba Osaka.
Her er vi vel ved kjernen....ukjente spillere og bomkjøp i PL klubber...dette skal altså få oss til PL...tja ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1774 på: Desember 11, 2017, 18:39:22 »
Phil Hay leser Leedsfansens tweets, det er tydelig :D

Phil Hay‏
@PhilHayYEP
 3h
3 hours ago
Inevitable Twitter conversation when Leeds sign unfamiliar footballers:

"Great, another player we've never heard of."
"We'd never heard of Beckford either."

Continues forever
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1775 på: Desember 11, 2017, 18:47:14 »
Det er så "herlig" at det blir kommentert hvert eneste rykte fra hver Se og Hør-nettavis, som om det er et bevis på hvor dårlig Leeds er.

Pust med magen. Overgangsmarkedet i januar blir forsiktig, noe Orta, Radrizzani og co har kommentert tidligere. Det er ingen grunn til å forvente seg Vardy eller Mahrez til Leeds denne gangen heller. Så lenge Radrizzani ønsker bærekraftig økonomi i klubben, blir det bargains and unknowns.

Heldigvis har de bedre oversikt enn de flest av oss grinebitere.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1776 på: Desember 11, 2017, 19:11:10 »
Det er så "herlig" at det blir kommentert hvert eneste rykte fra hver Se og Hør-nettavis, som om det er et bevis på hvor dårlig Leeds er.

Pust med magen. Overgangsmarkedet i januar blir forsiktig, noe Orta, Radrizzani og co har kommentert tidligere. Det er ingen grunn til å forvente seg Vardy eller Mahrez til Leeds denne gangen heller. Så lenge Radrizzani ønsker bærekraftig økonomi i klubben, blir det bargains and unknowns.

Heldigvis har de bedre oversikt enn de flest av oss grinebitere.
Du har god tid med å komme til PL skjønner jeg....The future is now!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1777 på: Desember 11, 2017, 20:44:20 »
Det er så "herlig" at det blir kommentert hvert eneste rykte fra hver Se og Hør-nettavis, som om det er et bevis på hvor dårlig Leeds er.

Pust med magen. Overgangsmarkedet i januar blir forsiktig, noe Orta, Radrizzani og co har kommentert tidligere. Det er ingen grunn til å forvente seg Vardy eller Mahrez til Leeds denne gangen heller. Så lenge Radrizzani ønsker bærekraftig økonomi i klubben, blir det bargains and unknowns.

Heldigvis har de bedre oversikt enn de flest av oss grinebitere.
Du har god tid med å komme til PL skjønner jeg....The future is now!

På hvilket punkt misforstår du?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1778 på: Desember 11, 2017, 20:51:01 »
Det er så "herlig" at det blir kommentert hvert eneste rykte fra hver Se og Hør-nettavis, som om det er et bevis på hvor dårlig Leeds er.

Pust med magen. Overgangsmarkedet i januar blir forsiktig, noe Orta, Radrizzani og co har kommentert tidligere. Det er ingen grunn til å forvente seg Vardy eller Mahrez til Leeds denne gangen heller. Så lenge Radrizzani ønsker bærekraftig økonomi i klubben, blir det bargains and unknowns.

Heldigvis har de bedre oversikt enn de flest av oss grinebitere.
Du har god tid med å komme til PL skjønner jeg....The future is now!

På hvilket punkt misforstår du?
Har misforstått alt jeg tydeligvis... ;)

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1779 på: Desember 11, 2017, 21:00:13 »
Det er så "herlig" at det blir kommentert hvert eneste rykte fra hver Se og Hør-nettavis, som om det er et bevis på hvor dårlig Leeds er.

Pust med magen. Overgangsmarkedet i januar blir forsiktig, noe Orta, Radrizzani og co har kommentert tidligere. Det er ingen grunn til å forvente seg Vardy eller Mahrez til Leeds denne gangen heller. Så lenge Radrizzani ønsker bærekraftig økonomi i klubben, blir det bargains and unknowns.

Heldigvis har de bedre oversikt enn de flest av oss grinebitere.
Du har god tid med å komme til PL skjønner jeg....The future is now!

På hvilket punkt misforstår du?
Har misforstått alt jeg tydeligvis... ;)

Huff da...

Vel, jeg ønsker meg en stor signering eller to, men tror det ikke basert på de som sitter med den makten sin uttalelser. Om de kan spa opp en Saiz eller Alioski til derimot, blir dette bra. At spilleren måtte være ukjent her inne, har null og niks å si.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1780 på: Desember 12, 2017, 08:24:23 »
Det er så "herlig" at det blir kommentert hvert eneste rykte fra hver Se og Hør-nettavis, som om det er et bevis på hvor dårlig Leeds er.

Pust med magen. Overgangsmarkedet i januar blir forsiktig, noe Orta, Radrizzani og co har kommentert tidligere. Det er ingen grunn til å forvente seg Vardy eller Mahrez til Leeds denne gangen heller. Så lenge Radrizzani ønsker bærekraftig økonomi i klubben, blir det bargains and unknowns.

Heldigvis har de bedre oversikt enn de flest av oss grinebitere.
Du har god tid med å komme til PL skjønner jeg....The future is now!

På hvilket punkt misforstår du?
Har misforstått alt jeg tydeligvis... ;)

Huff da...

Vel, jeg ønsker meg en stor signering eller to, men tror det ikke basert på de som sitter med den makten sin uttalelser. Om de kan spa opp en Saiz eller Alioski til derimot, blir dette bra. At spilleren måtte være ukjent her inne, har null og niks å si.
Jeg ønsker meg heller ingen storsignering, fordi det er utopisk, MEN: jeg ønsker meg spillere som er bedre enn de vi har nå. En spiller som er selvfølgelig i en startellver, og som ikke er et risikoprosjekt som kanskje kan slå til....ellers synes jeg du undervurderer forumet kraftig med å si at hvis vi ikke har hørt om spilleren så har det null og niks å si.....

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1781 på: Desember 12, 2017, 09:35:49 »
Det er så "herlig" at det blir kommentert hvert eneste rykte fra hver Se og Hør-nettavis, som om det er et bevis på hvor dårlig Leeds er.

Pust med magen. Overgangsmarkedet i januar blir forsiktig, noe Orta, Radrizzani og co har kommentert tidligere. Det er ingen grunn til å forvente seg Vardy eller Mahrez til Leeds denne gangen heller. Så lenge Radrizzani ønsker bærekraftig økonomi i klubben, blir det bargains and unknowns.

Heldigvis har de bedre oversikt enn de flest av oss grinebitere.
Du har god tid med å komme til PL skjønner jeg....The future is now!

På hvilket punkt misforstår du?
Har misforstått alt jeg tydeligvis... ;)

Huff da...

Vel, jeg ønsker meg en stor signering eller to, men tror det ikke basert på de som sitter med den makten sin uttalelser. Om de kan spa opp en Saiz eller Alioski til derimot, blir dette bra. At spilleren måtte være ukjent her inne, har null og niks å si.
Jeg ønsker meg heller ingen storsignering, fordi det er utopisk, MEN: jeg ønsker meg spillere som er bedre enn de vi har nå. En spiller som er selvfølgelig i en startellver, og som ikke er et risikoprosjekt som kanskje kan slå til....ellers synes jeg du undervurderer forumet kraftig med å si at hvis vi ikke har hørt om spilleren så har det null og niks å si.....

Ja, enig i at det var tullete og dårlig formulert.

Mitt poeng var ikke at forumet har lite kunnskap til spillere, men at det ikke behøver ha noe å si om de er mer eller mindre ukjent for oss. De fleste av oss (meg inkludert, men neppe alle) hadde ikke hørt om Samuel Saiz eller Gianni Alioski i sommer. Eller anså Luke Ayling som "det store" året før. I det minste var det få som trodde disse ville fremstå som stjerner i divisjonen mer eller mindre umiddelbart.

Ser at meningen min ikke fremkommer slik av hva jeg skrev og det beklager jeg.
Marching on together!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1782 på: Desember 12, 2017, 09:36:22 »
Lewis Grabban.  11 mål på 15 kamper for Sunderland.
Bournemouth s eiendom, og utlån kan endres i kommende vindu.
Bra alternativ på topp i denne divisjonen.
 

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1783 på: Desember 12, 2017, 13:12:33 »
Han er på season long loan. Kan denne endres?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1784 på: Desember 12, 2017, 15:26:34 »
Han er på season long loan. Kan denne endres?

All loans in the Premier League and EFL take place within the two designated transfer windows, from the beginning of July to the end of August and throughout January.
Players on a season-long loan can be recalled by parent clubs in the January transfer window but only if the two clubs have agreed a recall clause in advance.


The Sun skrev dette i en artikkel i februar 2017. Akkurat her er de vel ikke så halvgærnt troverdige.
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1785 på: Desember 12, 2017, 17:45:19 »
Leeds United in chase for Cardiff City full-back Declan John. (Wales Online)

Venstreback med 6mnd igjen til kontrakten utløper, nå på lån hos Rangers i Skottland.


The 22-year-old is currently in the middle of a season-long loan at Rangers and has become something of a fans' favourite at Ibrox on the back of several strong performances, bagging two goals and two assists in 12 appearances.
« Siste redigering: Desember 12, 2017, 17:47:08 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968


DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1787 på: Desember 14, 2017, 15:53:05 »
Danny x 2:

https://footballleagueworld.co.uk/would-be-a-dream-signing-for-leeds-liverpool-to-leeds-united-christiansen-needs-to-sign-one-of-these-players/
Det blir nok som det har vært før: ingen av de som journalister og innlegg på forum synes vi absolutt bør få tak i, kommer....

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1788 på: Desember 14, 2017, 16:56:17 »
denne her skjønnr jeg ikke. Bouy tilbake fra utlån og lånes ut igjen i en alder av 24 år. Dette må da vise tydelig klubbens null peiling på spillerlogistikk når manhenter en 23/24 åring i sommer som var for å låne han direkte ut. Hadde godeste Bouyt vært kjøpt inn for å styrke laget hadde det vært en ting. Men å kjøpe en såpass gammel spiller, uten å ha en plan om å konkkurere på førstelaget er direkte idioti
https://thisisfutbol.com/2017/12/blogs/championship/leeds-yet-to-recall-bouy-could-be-set-for-another-loan-bbc-journalist/

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1789 på: Desember 14, 2017, 17:56:36 »
Tviler på han kostet noe særlig med penger. Sikkert en long shot fra klubben. De håpet han skulle finne tilbake til talentet som ligger i ham, men når du er 24 år må du spille fast. Han er neppe Leedsspiller neste sommer tipper jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1790 på: Desember 14, 2017, 18:42:13 »
Tviler på han kostet noe særlig med penger. Sikkert en long shot fra klubben. De håpet han skulle finne tilbake til talentet som ligger i ham, men når du er 24 år må du spille fast. Han er neppe Leedsspiller neste sommer tipper jeg.

auren

Denne overgangen hadde kanskje litt med samarbeidet med denne spanske klubben å gjøre og.
Neppe en kostbar affære og neppe så idiotisk som h.b prøver å fremstille det som.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1792 på: Desember 15, 2017, 01:30:04 »
Danny Ward og Danny Ings. JATAKK!
Pontus ❤

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1793 på: Desember 15, 2017, 07:47:37 »
Er det lov å ønske seg James Milner? Fyller snart 32 år, Leeds academy spiller, mangeårig sesongkort-innehaver på Elland Road, og ville gitt klubben en boost for et par år, dersom han var villig til å gå ned litt(mye) i lønn for å følge hjertet på tampen av karrieren. Men det blir vel med drømmen :)

(Hører vel strengt tatt hjemme i ønskeliste-tråden, men når vi først diskuterer Liverpool-spillere...)

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1794 på: Desember 15, 2017, 08:21:42 »
Er det lov å ønske seg James Milner? Fyller snart 32 år, Leeds academy spiller, mangeårig sesongkort-innehaver på Elland Road, og ville gitt klubben en boost for et par år, dersom han var villig til å gå ned litt(mye) i lønn for å følge hjertet på tampen av karrieren. Men det blir vel med drømmen :)

(Hører vel strengt tatt hjemme i ønskeliste-tråden, men når vi først diskuterer Liverpool-spillere...)

James Milner holder for høyt nivå for Championship. Kommer stadig tilbake i laget på Merseyside (ikke at det kan være så vanskelig i de bakre posisjonene...) på tross av nye innkjøp.

Det ville vært helt fantastisk, men jeg tror det først ville vært aktuelt (nå) ved et opprykk.

Morsomt å se at Fabian Delph har kjempet seg inn i laget til City også. Var meget god på venstreback på OT mot Scum den første halvtimen, før han var banens svakeste kampen ut og gjorde knapt noe riktig. Har derimot sett han i flere kamper og syns han tar bar for seg i en uvant posisjon. I motsetning til eks Danny Rose, føler jeg disse to fortsatt er litt Leeds... 
Marching on together!

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1795 på: Desember 15, 2017, 10:19:58 »
Sikkert litt barnslig, men ønsker ikke Milner tilbake etter den frenetiske jublinga hans når de slo oss ut av cupen sist.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1796 på: Desember 15, 2017, 11:38:36 »
Sikkert litt barnslig, men ønsker ikke Milner tilbake etter den frenetiske jublinga hans når de slo oss ut av cupen sist.

Helt enig, Barnslig
Pontus ❤

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1797 på: Desember 15, 2017, 12:21:18 »
Sikkert litt barnslig, men ønsker ikke Milner tilbake etter den frenetiske jublinga hans når de slo oss ut av cupen sist.

Hvorfor skal han ikke juble? Han kan da være glad i Leeds selv om klubben han spiller for nå vinner over Leeds.

Aldri skjønt spillere som ikke jubler når de scorer eller vinner. Dette har jo tatt helt av!

Mulig jeg gikk rett på, at dette bare var en dårlig fredagsvits  :o :)

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1798 på: Desember 15, 2017, 12:29:41 »
Sikkert litt barnslig, men ønsker ikke Milner tilbake etter den frenetiske jublinga hans når de slo oss ut av cupen sist.

Så mye betyr det å forsterke laget.

Vil ikke ha spilleren om spilleren har jublet "nesten entusiastisk" når laget han scoret slik at de kunne avansere i et sluttspill mot barndomsklubben.
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1799 på: Desember 15, 2017, 13:23:06 »
En sånn merkelig sak til.............egentlig Leeds`eiendom ved kjøp - men skal på utklån i spansk 2.div..?

http://www.hitc.com/en-gb/2017/12/15/report-leeds-united-consider-move-for-free-agent-alfredo-ortuno/