Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 922978 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1950 på: Januar 08, 2018, 15:53:27 »
Phli Hay
Laurens De Bock deal looking good. Leeds hoping he'll undergo a medical in the next 24 hours. #lufc

Handlingskraftig av Leeds dette om det går igjennom. Henter inn spiller i en posisjon vi så absolutt trenger det, og vi venter ikke til siste dag av transfervinduet.
Vanskelig å si hvor god han er, men har spilt fast på topplag i Belgia i en årrekke.
Ser at også Wolves vil ha han, så da må han jo være god  :)
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1951 på: Januar 09, 2018, 08:20:04 »
Prijovic og Jack Marriott er vi fans keene på...........mens De Bock visstnok hadde Medical i går og skal
jo da være klar HVIS ikke Wolves stjal ham i siste øyeblikk. ???
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1952 på: Januar 09, 2018, 08:37:10 »
Prijovic og Jack Marriott er vi fans keene på...........mens De Bock visstnok hadde Medical i går og skal
jo da være klar HVIS ikke Wolves stjal ham i siste øyeblikk. ???

Forhåpentligvis utvikla seg kraftig siden Tromsø-tida? Han satt ikke akkurat fyr på Tippeligaen.

EDIT; Det er en tanke, mer enn et ønske, mer enn et rykte, men Aleksandar Mitrovic er en type spiss jeg hadde likt å sett Leeds linket til. Veldig uferdig type, men liker "power-et" han har i spillestilen. Linkes stadig vekk fra Newcastle, så kanskje et lån med opsjon på kjøp hadde vært mulig å få til. Neppe aktuelt grunnet lønn, sum og det faktum at Marriot-linken virker mer reell, men likevel. Tror den som eventuelt får skikk på Mitrovic gjør et godt kjøp.
« Siste redigering: Januar 09, 2018, 10:35:10 av Dennis »
Marching on together!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1953 på: Januar 09, 2018, 15:22:26 »
Victoria Pilsen (!) spiss Michael Krmencic .............løst rykte fra LNN.
 

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1954 på: Januar 09, 2018, 18:31:03 »
Håper inderlig at vi signerer Mariott, da tror jeg det kan bli en spennende avslutning på sesongen. Om Clayton kommer også blir jeg overlykklig, akkurat den type spiller vi trenger på midten.
Leeds Carajo!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1955 på: Januar 09, 2018, 18:38:01 »
Håper inderlig at vi signerer Mariott, da tror jeg det kan bli en spennende avslutning på sesongen. Om Clayton kommer også blir jeg overlykklig, akkurat den type spiller vi trenger på midten.

Clayton. Nei takk. Vi trenger spillere som hever laget. Clayton er ikke opprykkstakter når et kommer til nye spillere

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1957 på: Januar 10, 2018, 08:33:16 »
Fra Waccoe:

Don't shoot the messenger, but I'm hearing that Chris Martin from Derby County could be joining Leeds shortly.  I'm from his home town, plus I'm friends with some of his family members who mentioned it last night.

Da må det evt være på lån. Kan ikke kjøpe denne spilleren for mange millioner pund (snart 30 år og på hell). Wolves skal visstnok hatt et bud på 5 millioner pund på ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1958 på: Januar 10, 2018, 09:42:24 »
Jeg vet det er 20 dager igjen av vinduet, men min mening er at det vi hittil har sett av rykter, hvilke spillere det er snakk om, samt uttalelser fra TC, så er dette akkurat like triste greier som foregående år :(
Forventer ingen spillere som markant høyner nivået og gir supportere håp.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1959 på: Januar 10, 2018, 10:49:10 »
Ser ut til at De Bock signer, det bør være en forsterkning. Irriterer meg noe j... at vi ikke slo til på BC duoen Bryan og Flint (om vi faktisk hadde mulig til det)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1960 på: Januar 10, 2018, 11:06:32 »
Ser ut til at De Bock signer, det bør være en forsterkning. Irriterer meg noe j... at vi ikke slo til på BC duoen Bryan og Flint (om vi faktisk hadde mulig til det)

Da blir backrekka:

 Berardi-Jansson-Cooper-De Bock

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1961 på: Januar 10, 2018, 12:13:21 »
Sterkt rykte ang Hugill fra Preston igjen, har levert inn transfer request.
Han kan levere ...
 

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1962 på: Januar 10, 2018, 12:17:27 »
Sterkt rykte ang Hugill fra Preston igjen, har levert inn transfer request.
Han kan levere ...
Det hadde vært fantastisk! Hvor er dette rykte fra?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1963 på: Januar 10, 2018, 12:24:59 »
Ser ut til at De Bock signer, det bør være en forsterkning. Irriterer meg noe j... at vi ikke slo til på BC duoen Bryan og Flint (om vi faktisk hadde mulig til det)

Da blir backrekka:

 Berardi-Jansson-Cooper-De Bock

Bortsett fra at Ayling er bedre enn Berardi, særlig offensivt. Det har vel det siste året vist oss.
MOT

GeirO

MOT

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1965 på: Januar 10, 2018, 12:31:06 »
Syns med ayling. mister nok en offensiv dimensjon. Berardis store svakhet dessverre. Def solid dog. Får håpe denne de bock kommer med noe offensivt da. Ellers kan det bli ennå mer baktungt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1967 på: Januar 10, 2018, 12:59:20 »
Sterkt rykte ang Hugill fra Preston igjen, har levert inn transfer request.
Han kan levere ...
Det hadde vært fantastisk! Hvor er dette rykte fra?


Sent from my iPhone using Tapatalk

https://www.footballinsider247.com/leeds-reportedly-set-land-one-deals-transfer-window/
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1968 på: Januar 10, 2018, 13:01:20 »
Hugill er en type jeg liker.
Håper dette blir noe av.
Leser på twitter at dette er et hett rykte nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1969 på: Januar 10, 2018, 13:01:40 »
Enda ett:

https://footballleagueworld.co.uk/he-would-be-a-class-signing-leeds-united-eyeing-powerful-striker-the-verdict/

Minner meg litt om Becchio ift jobbing, eller kanskje Bobby Davison, Ray Hankin, Joe Jordan eller John Hawley fra forna`tider  :D
 

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1970 på: Januar 10, 2018, 13:11:31 »
Spennende. Håper det er hold i dette.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1971 på: Januar 10, 2018, 13:48:04 »
Syns med ayling. mister nok en offensiv dimensjon. Berardis store svakhet dessverre. Def solid dog. Får håpe denne de bock kommer med noe offensivt da. Ellers kan det bli ennå mer baktungt.
Han er ingen Ayling offensivt, men han pleier å bidra mer på på høyresiden enn på venstresiden i det offensive. Ikke sikkert balansen blir så gal Berardi på høyre og en voldsom offensiv belgier på andre siden.

Hadde vært veldig moro med Hughill.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1972 på: Januar 10, 2018, 14:36:15 »
Hugill er en type jeg liker.
Håper dette blir noe av.
Leser på twitter at dette er et hett rykte nå.
Enig. Hardtarbeidende og utrolig sterk, noe Jansson og Cooper fikk erfare i høst. Kommet neppe til å score 30 mål på en sesong men er jo en kvantesprang fra de ubrukelige pusekattene  Grot og Lasogga.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1973 på: Januar 10, 2018, 14:37:39 »
Da er visst De Bock klar:

@FooTTomaz
 2 minfor 2 minutter siden
Mer Tomas Taecke Retweetet Tomas Taecke
DONE DEAL: De Bock just signed his contract at #LUFC til 2022 @ClubBrugge @hlnsport @MichVergauwen @LUFC


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1974 på: Januar 10, 2018, 15:21:50 »
Da er visst De Bock klar:

@FooTTomaz
 2 minfor 2 minutter siden
Mer Tomas Taecke Retweetet Tomas Taecke
DONE DEAL: De Bock just signed his contract at #LUFC til 2022 @ClubBrugge @hlnsport @MichVergauwen @LUFC


auren
For 3 mill pund.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

moty

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1975 på: Januar 10, 2018, 15:32:07 »
Hadde hvert mye i Championship å få kjøpt for den summen. Håpløs handling spør dere meg?
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1976 på: Januar 10, 2018, 15:33:05 »
Hadde hvert mye i Championship å få kjøpt for den summen. Håpløs handling spør dere meg?

Hvilke venstrebacker i Championsship er tilgjengelige for den summen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1977 på: Januar 10, 2018, 15:34:03 »
Hadde hvert mye i Championship å få kjøpt for den summen. Håpløs handling spør dere meg?

Hvilke venstrebacker i Championsship er tilgjengelige for den summen?

auren

Lurer på det samme....
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1978 på: Januar 10, 2018, 15:59:34 »
Hadde hvert mye i Championship å få kjøpt for den summen. Håpløs handling spør dere meg?

Heldigvis så har ingen spurt deg!

Gi mannen minst 45 min før du avgir en dom da. Håpløs kommentar!

IronBarr

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1979 på: Januar 10, 2018, 16:14:35 »
Prøvespill for unggutter:

https://www.dt.no/sport/godset/drammen/sif-gutter-far-sjansen-i-leeds-en-guttedrom/s/5-57-803939
Betalingsmur. Lim heller inn teksten ;)

DRAMMEN: Både Jørgen Vedal Sjøl fra Sande og drammenseren Sondre Fosnæss Hanssen er fotballelever på toppidrettslinjen på Drammen videregående skole.

I skolens regi var Strømsgodset-guttene blant 37 elever som var på tur til England og Leeds før jul. Sjøl og Hanssen er begge forsvarsspillere, og har tydeligvis imponert da Drammen Toppidrett spilte treningskamper mot U18-lagene til Leeds og Barnsley.

Det endte med at den gamle storklubben Leeds har invitert både Sjøl og Hanssen til en ukes treningshold 22. januar, der de skal trene med U18- og muligens U23-laget til Leeds. Rett og slett å prøvespille.

– Ã… få denne muligheten er utrolig kult. Jeg hadde ikke regnet med å invitert tilbake, sier Jørgen Vedal Sjøl.

Lagkamerat Sondre Fosnæss Hanssen er selvfølgelig like fornøyd.

– Veldig gøy. Dette er en guttedrøm som går i oppfyllelse. Det å få prøve seg i utlandet, forteller Sondre.

LES OGSÃ…: Stengel på første Godset-trening: – Nå er jeg hjemme
– Interessante spillertyper

Dag Vidar Kristoffersen, som har vært fotballærer på Drammen videregående skole i en årrekke, er kjent for å ha gode kontakter i Leeds. Han understreker at dette ikke er hverdagskost.

– Det er ikke sånn at Leeds er hyggelige for at noen i klubben kjenner meg og inviterer Jørgen og Sondre. Leeds synes disse to er interessante spillertyper, så får vi se hva som skjer etter hvert, sier Kristoffersen, som legger til at det kan ende med kontraktstilbud.

For første gang blir elever på Drammen Toppidrett invitert tilbake på prøvespill etter å ha vært på skoletur og spilt treningskamper i England/Skottland, som Dag Vidar og co. har organisert det siste tiåret.

– For gutta blir det en stor utfordring – spesielt mentalt. De har ingenting å tape, men kommer til et helt annet miljø, mye mer profesjonelt og en langt tøffere treningshverdag, fortsetter den tidligere SIF-treneren.

Kristoffersen legger ikke skjul på at han har tro på disse guttene.

LES OGSÃ…: Yppet seg mot serielederen – har det moro på isen
Takk til SIF

Sjøl og Hanssen har begge amatørkontrakter med Strømsgodset. Kristoffersen er takknemlig for at SIF har vært samarbeidsvillige i denne saken, og har lagt forholdene til rette for at ungguttene kan reise til Leeds i slutten av januar. Avtalen er gjort mellom Godset og Leeds.

Leeds United spiller for tiden i the Championship (nivå to), men har en fortid som en av de store klubbene i England. Så sent som i 2001 nådde Leeds semifinalen i Champions League, og forrige ligatittelen var i 1992.

– En annen årsak til at våre to gutter er invitert er at Leeds nå etter hvert ser bredere i sitt talentarbeid. De satser mer på det, melder Kristoffersen.

PS! Drammen Toppidrett slo Barnsley 1-0, mens det ble 4-1-tap for Leeds (1-1 til det var igjen ti minutter).