Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 922905 ganger)

0 medlemmer og 17 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2070 på: Januar 16, 2018, 15:27:38 »
er vel like greit at Martin-deal strander...mener jeg.
Ups & Ups!!


Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2072 på: Januar 16, 2018, 15:31:42 »
er vel like greit at Martin-deal strander...mener jeg.
Tenker det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2073 på: Januar 16, 2018, 17:04:31 »
Er det helt stille rundt en mulig spiss nå...?

Tja... kan vi ikke bare lage noen rykter da? Funker jo på andre nettsider. Som, Wood ønskes tilbake kanskje? Ikke det? Neivel.
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2074 på: Januar 16, 2018, 17:05:04 »
er vel like greit at Martin-deal strander...mener jeg.
Tenker det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Problemet er jo at den som kommer ikke er noe bedre enn Martin :(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2075 på: Januar 16, 2018, 17:43:06 »
Radrizzani i dag:

Andrea Radrizzani‏
Verified account
 
@andrearadri
Following
Following @andrearadri
 
More
Andrea Radrizzani Retweeted Radebæ
I can see yours and all fans are getting impatient but I am responsible since last June and working hard to make our dream come true  @LUFC management will be transparent and clear on market transfer strategy in Q&A session in Feb. all focus on millwall now #mot

...dette var et svar på:

Radebæ‏
@raddrizarmy
Follow
Follow @raddrizarmy
 
More
We do actually need to start hearing some answers to do with transfers. Fans are getting more impatient and rightly so, we’re one of the biggest clubs in England and have been stuck in 2nd division for 15+ years??? @andrearadri #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2076 på: Januar 16, 2018, 18:09:37 »
er vel like greit at Martin-deal strander...mener jeg.
Tenker det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Problemet er jo at den som kommer ikke er noe bedre enn Martin :(

Nå er vi vel snart oppe i tresifra innlegg om nøyaktig det samme? Kan umulig være sunt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2077 på: Januar 16, 2018, 18:21:25 »
Ryan Kent (Liverpool), som vi har vært linket til på lån, er lånt ut til Bristol City ut sesongen.
Super Leeds since 1968

SOL

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2078 på: Januar 16, 2018, 18:35:20 »
Martin frå Derby er vel ikkje svaret, trur eg. Han er nok over the top utifrå det han har prestert dei siste par sesongane. Men ein spiss må me få inn!
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2079 på: Januar 16, 2018, 18:38:19 »
er vel like greit at Martin-deal strander...mener jeg.
Tenker det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Problemet er jo at den som kommer ikke er noe bedre enn Martin :(

Nå er vi vel snart oppe i tresifra innlegg om nøyaktig det samme? Kan umulig være sunt.
Kan jo hende dere snart forstår at kvaliteten på spillere må opp....

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2080 på: Januar 16, 2018, 21:14:09 »
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2081 på: Januar 16, 2018, 22:50:49 »
Mener også at vi bør bruke Malik Wilks i stedet for Grot fra benk.
Basta.
 


Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2083 på: Januar 17, 2018, 12:42:38 »
Phil Hay
‏

 
@PhilHayYEP
 7 min
7 minutter siden
 
 
Mer
Transfer latest - Leeds United battling Cardiff City for Middlesbrough's Adam Forshaw after moving to sign the £2.5m-rated midfielder:

Leeds quietly hopeful of doing this one. Cardiff in a position to offer more but Forshaw keen to come to Leeds.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2085 på: Januar 17, 2018, 12:56:45 »
Setter en femtilapp på at han går til Cardiff...
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/transfer-latest-leeds-united-fight-cardiff-for-boro-midfielder-forshaw-1-8962730

Men, er det en du har trua på?
Nope! dette er en helt ok spiller som passer godt inn i vårt championship liv.....jeg gjentar meg selv: etter min mening er dette en type spiller som er bra i championship, men vil i beste fall fall være helt middels i PL. Er det slike spillere som får oss til PL?

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2086 på: Januar 17, 2018, 12:58:50 »
Setter en femtilapp på at han går til Cardiff...
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/transfer-latest-leeds-united-fight-cardiff-for-boro-midfielder-forshaw-1-8962730

Men, er det en du har trua på?
Nope! dette er en helt ok spiller som passer godt inn i vårt championship liv.....jeg gjentar meg selv: etter min mening er dette en type spiller som er bra i championship, men vil i beste fall fall være helt middels i PL. Er det slike spillere som får oss til PL?

Han spilte Boro opp til PL og spilte omtrent hele sesongen i PL.

Jeg kjenner ikke spilleren, så aner ikke hvordan han er.
Noen som vet? Er han en som dominerer og styrer midtbanen? Eller faller han under samme kategori som de vi allerede har?

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2087 på: Januar 17, 2018, 13:13:08 »
Får vi til dette, og Boro-mannen..............da er vi PÃ… igjen:

https://thisisfutbol.com/2018/01/blogs/championship/odds-slashed-on-ulloa-joining-leeds/
 

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2088 på: Januar 17, 2018, 13:33:27 »
Setter en femtilapp på at han går til Cardiff...
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/transfer-latest-leeds-united-fight-cardiff-for-boro-midfielder-forshaw-1-8962730

Men, er det en du har trua på?
Nope! dette er en helt ok spiller som passer godt inn i vårt championship liv.....jeg gjentar meg selv: etter min mening er dette en type spiller som er bra i championship, men vil i beste fall fall være helt middels i PL. Er det slike spillere som får oss til PL?

Han spilte Boro opp til PL og spilte omtrent hele sesongen i PL.

Jeg kjenner ikke spilleren, så aner ikke hvordan han er.
Noen som vet? Er han en som dominerer og styrer midtbanen? Eller faller han under samme kategori som de vi allerede har?



Mener dette er en mer fremoverrettet(direkte) midtbanespiller enn de vi har i stallen pr i dag.
« Siste redigering: Januar 17, 2018, 13:36:04 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2089 på: Januar 17, 2018, 13:46:12 »
Mener også at vi bør bruke Malik Wilks i stedet for Grot fra benk.
Basta.
+1
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2090 på: Januar 17, 2018, 13:53:31 »
Setter en femtilapp på at han går til Cardiff...
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/transfer-latest-leeds-united-fight-cardiff-for-boro-midfielder-forshaw-1-8962730

Men, er det en du har trua på?
Nope! dette er en helt ok spiller som passer godt inn i vårt championship liv.....jeg gjentar meg selv: etter min mening er dette en type spiller som er bra i championship, men vil i beste fall fall være helt middels i PL. Er det slike spillere som får oss til PL?

OK. Så signer vi ham så er han "ikke god nok" i dine øyne, men hvis Cardiff får tak i han så er det gale også?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2091 på: Januar 17, 2018, 14:15:49 »
For å komme ut av cship, må man kjøpe spillere som kan gjøre dette. De kan dog være gode i cship, men klarer ikke å ta steget til PL når den tid kommer.

Ulloa og tilsvarende spillere med trackrecord i cship er glimrende signeringer for å komme oss ut av gjørmen.

Grot, ekuban og lassogga har jo ikke vært helt innertier som spisser.
*In El Loco we trust!*

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2092 på: Januar 17, 2018, 15:17:27 »
For å komme ut av cship, må man kjøpe spillere som kan gjøre dette. De kan dog være gode i cship, men klarer ikke å ta steget til PL når den tid kommer.

Ulloa og tilsvarende spillere med trackrecord i cship er glimrende signeringer for å komme oss ut av gjørmen.

Grot, ekuban og lassogga har jo ikke vært helt innertier som spisser.
Nå har vel Ekuban vært så mye skadd at det ikke er greit å vite hvor vi har han. Grot er kjøpt inn. Neste sesong bør han gå på lån. Lasogga bør vi ikke opprettholde interessen overfor.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2093 på: Januar 17, 2018, 15:33:26 »
Syns Ekuban er den spissen som for meg viste mest potensiale. Hurtig, bra fysikk og arbeidssom. Synd med skadene. Litt flyt på noen a mulighetene han fikk til å score tror jeg han kunne blitt viktig. Spent på fortsettelsen hans.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2094 på: Januar 17, 2018, 15:34:50 »
Syns Ekuban er den spissen som for meg viste mest potensiale. Hurtig, bra fysikk og arbeidssom. Synd med skadene. Litt flyt på noen a mulighetene han fikk til å score tror jeg han kunne blitt viktig. Spent på fortsettelsen hans.

Enig.
Har troa på Ekuban om han holder seg skadefri.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2095 på: Januar 17, 2018, 15:52:19 »
Setter en femtilapp på at han går til Cardiff...
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/transfer-latest-leeds-united-fight-cardiff-for-boro-midfielder-forshaw-1-8962730

Men, er det en du har trua på?
Nope! dette er en helt ok spiller som passer godt inn i vårt championship liv.....jeg gjentar meg selv: etter min mening er dette en type spiller som er bra i championship, men vil i beste fall fall være helt middels i PL. Er det slike spillere som får oss til PL?

OK. Så signer vi ham så er han "ikke god nok" i dine øyne, men hvis Cardiff får tak i han så er det gale også?

auren
Poenget mitt er følgende: dette er en type spiller jeg mener ikke er god nok for å heve oss vesentlig, eller rettere sagt spille oss til PL og fortsette derfra. Når likevel Orta(som jeg er svært skeptisk til) ønsker denne spilleren, og Cardiff med drittsekken Warnock, så vil jeg tro han velger Cardiff pga lønn. Helt greit for meg, men det viser at vi ikke vil/har mulighet til å konkurrere på lønn med våre opprykksrivaler. Og det betyr fortsatt championship i mange år fremover i mitt hode. Selvfølgelig håper jeg at dette er riv ruskende galt!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2097 på: Januar 17, 2018, 17:24:27 »
Cardiff ser ut til å signere Grujic fra Liverpool på lån, så da går nok Forshaw til Leeds:

https://www.footballinsider247.com/leeds-confidence-growing-hunt-26-yr-old-pl-deal-confirmed-reliable-journalist/

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2098 på: Januar 17, 2018, 18:30:19 »
Ryan Kent (Liverpool), som vi har vært linket til på lån, er lånt ut til Bristol City ut sesongen.
Fantastisk >:(

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2099 på: Januar 17, 2018, 18:31:40 »
Mener også at vi bør bruke Malik Wilks i stedet for Grot fra benk.
Basta.
Helt enig, han må være ett bedre alternativ pr. nå