Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914639 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2160 på: Januar 18, 2018, 20:24:18 »
Marriott og Maddison permanent. Så kan dem få Grot, Klich og Sakho på lån ut sesongen med opsjon på kjøp  :)
;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2161 på: Januar 18, 2018, 20:36:39 »
9 mål og 20 assist på 37 kamper er meget imponerende. Har Pboro signert Maddison sin erstatter?

http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/18/leeds-united-fans-believe-signing-marcus-maddison-has-just-becom/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2162 på: Januar 18, 2018, 20:45:01 »
Her er noen Jack Marriott mål.....ligner veldig på McCormack syns jeg, mye bra nedtak og touch, snert i skuddet, scorer innafor boksen, ikke mye mål på hodet, men virker målkåt hele veien.....ikke så dum signering dette om vi får til. Prisen er 6 MIO+ da
Kan hente mye bra i utlandet også for den prisen.

https://www.youtube.com/watch?v=hl4_ZL-GeQY
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2163 på: Januar 18, 2018, 20:55:38 »
Her er noen Jack Marriott mål.....ligner veldig på McCormack syns jeg, mye bra nedtak og touch, snert i skuddet, scorer innafor boksen, ikke mye mål på hodet, men virker målkåt hele veien.....ikke så dum signering dette om vi får til. Prisen er 6 MIO+ da
Kan hente mye bra i utlandet også for den prisen.

https://www.youtube.com/watch?v=hl4_ZL-GeQY

Synes prisen er vel stiv for en spiss fra L1 som virkelig slår gjennom først denne sesongen. Usikker på hvordan han ville gjort det som ensom spiss hos oss. Neppe særlig bedre enn Kemar Roofe tror jeg. Men sjekk for noen herlige assists fra Maddison fra 2:19 og fremover. Det er en slik ving jeg ønsker til klubben! Han er i mine øyne mer verdt enn Marriott.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2165 på: Januar 19, 2018, 13:14:47 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2166 på: Januar 19, 2018, 13:20:12 »
Skrikes etter en L1 spiller, mens en CC spiller med nylig en ses i PL er man skeptiske til  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2167 på: Januar 19, 2018, 13:21:45 »
Skrikes etter en L1 spiller, mens en CC spiller med nylig en ses i PL er man skeptiske til  ::)

hehe, forstå det den som kan   ??? ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2168 på: Januar 19, 2018, 13:23:13 »

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2169 på: Januar 19, 2018, 13:33:41 »
Skrikes etter en L1 spiller, mens en CC spiller med nylig en ses i PL er man skeptiske til  ::)

Tror problemet er at den spilleren faktisk er benkesliter på et lag i ccc. Ikke spilleren generelt. Men league 1 spilleren er banker og har vist gode takter mot lag som feks Villa

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2170 på: Januar 19, 2018, 13:41:15 »
Skrikes etter en L1 spiller, mens en CC spiller med nylig en ses i PL er man skeptiske til  ::)

Tror problemet er at den spilleren faktisk er benkesliter på et lag i ccc. Ikke spilleren generelt. Men league 1 spilleren er banker og har vist gode takter mot lag som feks Villa

Så du tar for gitt at en spiller i L1 går inn å dominerer i CC gjennom en sesong? Vel, jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk. Dog hadde det vært en meget spennende signering. At en spiller sitter på benken i en annen CC klubb trenger ikke bety at spillern ikke er god nok men at spillern ikke er typen manager liker. Rart han da var fast innslag i Karankas lag i PL. Hvor god denne 4shaw er gjenstår å se seff. Men en spennende signering det også syns nå jeg.
« Siste redigering: Januar 19, 2018, 13:42:59 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2171 på: Januar 19, 2018, 13:53:05 »
Håper vi henter en spiss, så er jeg meget fornøyd med januar vinduet!
Alex

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2172 på: Januar 19, 2018, 13:57:05 »
Skrikes etter en L1 spiller, mens en CC spiller med nylig en ses i PL er man skeptiske til  ::)

Tror problemet er at den spilleren faktisk er benkesliter på et lag i ccc. Ikke spilleren generelt. Men league 1 spilleren er banker og har vist gode takter mot lag som feks Villa

Så du tar for gitt at en spiller i L1 går inn å dominerer i CC gjennom en sesong? Vel, jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk. Dog hadde det vært en meget spennende signering. At en spiller sitter på benken i en annen CC klubb trenger ikke bety at spillern ikke er god nok men at spillern ikke er typen manager liker. Rart han da var fast innslag i Karankas lag i PL. Hvor god denne 4shaw er gjenstår å se seff. Men en spennende signering det også syns nå jeg.

Tar ikke det for gitt. Men jeg liker tanken på å hente league one spillere som dominerer. Mens tanken på stallfyll i CCC er jeg mere tvilende til. Men jeg dømmer ikke Fornshaw nedenom. Synes det er en spennende spiller, men tvilen ligger der

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2173 på: Januar 19, 2018, 14:02:53 »
For å ta et eksempel kan man jo se på Jamie Vardy sin karriere: dette er frem til 2012 bare, men alle kjenner jo historien videre. Tror ikke man skal tenke SÃ… mye på hvilken divisjon spilleren kommer ifra. Det har mye å si på tillitt , spillestil etc. Finns vel flust av spillere som har kommet ifra lavere divisjoner som har tatt steget på nivåer høyere...

2007–2010​   Stocksbridge   107 (66)
2010–2011​   Halifax   37 (27)
2011–2012​   Fleetwood   36 (31)
2012–​   Leicester   162 (60)
Alex

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2174 på: Januar 19, 2018, 14:05:48 »
Skrikes etter en L1 spiller, mens en CC spiller med nylig en ses i PL er man skeptiske til  ::)

Tror problemet er at den spilleren faktisk er benkesliter på et lag i ccc. Ikke spilleren generelt. Men league 1 spilleren er banker og har vist gode takter mot lag som feks Villa

Benkesliter?
Forshaw ble først satt på benken når steinaldermannen Pulis tok over klubben...mannen bak tidenes kjedeligste PL lag, WBA...

Etter å ha lest meg opp på Forshaw så har jeg troen på denne karen utover våren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2175 på: Januar 19, 2018, 14:12:05 »
For å ta et eksempel kan man jo se på Jamie Vardy sin karriere: dette er frem til 2012 bare, men alle kjenner jo historien videre. Tror ikke man skal tenke SÃ… mye på hvilken divisjon spilleren kommer ifra. Det har mye å si på tillitt , spillestil etc. Finns vel flust av spillere som har kommet ifra lavere divisjoner som har tatt steget på nivåer høyere...

2007–2010​   Stocksbridge   107 (66)
2010–2011​   Halifax   37 (27)
2011–2012​   Fleetwood   36 (31)
2012–​   Leicester   162 (60)

En viktig ting her er at Vardy alltid har scoret mye mål, uansett nivå. Tar man eksempelet med Marriott er det først denne sesongen han har begynt å putte bra med mål:

2013–2015   Ipswich Town   2   (0)
2013–2014   â†’ Woking (loan)   7   (8 )
2014   â†’ Gillingham (loan)   1   (0)
2014   â†’ Woking (loan)   15   (4)
2014   â†’ Carlisle United (loan)   4   (0)
2014–2015   â†’ Woking (loan)   19   (4)
2015   â†’ Colchester United (loan)   5   (1)
2015–2017   Luton Town   79   (22)
2017–   Peterborough United  27   (17)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2176 på: Januar 19, 2018, 14:27:17 »
Skrikes etter en L1 spiller, mens en CC spiller med nylig en ses i PL er man skeptiske til  ::)

Tror problemet er at den spilleren faktisk er benkesliter på et lag i ccc. Ikke spilleren generelt. Men league 1 spilleren er banker og har vist gode takter mot lag som feks Villa

Benkesliter?
Forshaw ble først satt på benken når steinaldermannen Pulis tok over klubben...mannen bak tidenes kjedeligste PL lag, WBA...

Etter å ha lest meg opp på Forshaw så har jeg troen på denne karen utover våren.

Nå er ikke Forshaw store karen heller. Under Pulis skal du helst ha mer størrelse og mindre kvalitet, samt god tilgang på nakkekrage etter å ha sett ballen gå at og fram ti meter over hodet ditt.

Forøvrig har Forshaw spilt rundt regnet 80% av alle ligakamper siden han kom til Boro for tre år siden. Det inkluderer at han mistet plassen under Pulis og tar ikke høyde for eventuelle skader og suspensjoner i perioden. Man kan trygt si at han ikke er noen benkesliter.
« Siste redigering: Januar 19, 2018, 14:32:07 av Dennis »
Marching on together!

Glenn K

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2177 på: Januar 19, 2018, 15:35:43 »
Alan Nixon‏
@reluctantnicko

Leeds. Trying hard for young striker Ty Roberts at West Brom. Want to buy for side/squad right now.


Fra Alan Nixon på Twitter.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2178 på: Januar 19, 2018, 15:49:41 »
Alan Nixon‏
@reluctantnicko

Leeds. Trying hard for young striker Ty Roberts at West Brom. Want to buy for side/squad right now.


Fra Alan Nixon på Twitter.

En ung, uerfaren spiller er akkurat det vi ikke trenger som spiss. Vi må ha inn en erfaren spiller som kjenner divisjonen. Evt utenlandsk på høyt nivå som scorer bra med mål. Tror og håper dette bare er et rykte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2179 på: Januar 19, 2018, 15:52:10 »
Ingen Berget til Leeds. Har signert for New York City:

https://www.nycfc.com/post/2018/01/19/new-york-city-fc-signs-jo-inge-berget
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2180 på: Januar 19, 2018, 15:56:40 »
Alan Nixon‏
@reluctantnicko

Leeds. Trying hard for young striker Ty Roberts at West Brom. Want to buy for side/squad right now.


Fra Alan Nixon på Twitter.

En ung, uerfaren spiller er akkurat det vi ikke trenger som spiss. Vi må ha inn en erfaren spiller som kjenner divisjonen. Evt utenlandsk på høyt nivå som scorer bra med mål. Tror og håper dette bare er et rykte.

auren

Veldig enig, en som går rett inn i 11ver og kjenner Championship .....gjerne fra en PL - stall....som Ings eller Ulloa  ;D
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2181 på: Januar 19, 2018, 16:07:16 »
Nixon er visst veldig spot on når det gjelder slike ting. Men det må komme en erfaren spiss i tillegg!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv


RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2183 på: Januar 19, 2018, 16:47:24 »
Bradfords spiss Wyke for veik ( :P) for Leeds, eller en sterk kandidat til å spille på topp?https://thisisfutbol.com/2018/01/views/leeds-enter-race-for-striker-wyke/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2184 på: Januar 19, 2018, 19:52:59 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2185 på: Januar 19, 2018, 19:54:55 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2186 på: Januar 19, 2018, 21:14:14 »
Skrikes etter en L1 spiller, mens en CC spiller med nylig en ses i PL er man skeptiske til  ::)

Tror problemet er at den spilleren faktisk er benkesliter på et lag i ccc. Ikke spilleren generelt. Men league 1 spilleren er banker og har vist gode takter mot lag som feks Villa

Så du tar for gitt at en spiller i L1 går inn å dominerer i CC gjennom en sesong? Vel, jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk. Dog hadde det vært en meget spennende signering. At en spiller sitter på benken i en annen CC klubb trenger ikke bety at spillern ikke er god nok men at spillern ikke er typen manager liker. Rart han da var fast innslag i Karankas lag i PL. Hvor god denne 4shaw er gjenstår å se seff. Men en spennende signering det også syns nå jeg.

Tar ikke det for gitt. Men jeg liker tanken på å hente league one spillere som dominerer. Mens tanken på stallfyll i CCC er jeg mere tvilende til. Men jeg dømmer ikke Fornshaw nedenom. Synes det er en spennende spiller, men tvilen ligger der

Sjelden vært mer enig. Liker bedre spillere på vei opp enn ned, uten at jeg har inngående kjennskap til noen av disse to, men bare som et utgangspunkt.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2187 på: Januar 19, 2018, 22:06:34 »
De to Birmingham-klubbene trekker interessen for Marriot. Bruker Leeds dette vinduet?
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/19/aston-villa-and-birmingham-city-drop-out-of-jack-marriott-race-t/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2188 på: Januar 20, 2018, 00:49:25 »
Det som er sikkert er at vi trenger to forsterkninger i angrepet.

Windass fra Glasgow Rangers er en jeg veldig godt kunne tenkt meg. Han har vi vært linket til tidligere dette vinduet.
Lynrask spiller som kan både score og assistere, like god som hengende spiss som på kanten. Tilfører oss gjennombruddskraft.

Ellers så er jo Maddison fra Peterbourough et interessant rykte. En playmaker som kan skape mye på egenhånd og har et bra blikk for spillet, høyt potensial.

Hvis vi får inn en av disse så er vi betydelig forsterket, men vi skulle gjerne hatt en spiss også. Der tror jeg IKKE at Marriott er løsningen. Vil heller ha en som kan gi litt juling og binde opp et forsvar slik at det blir mer rom for Saiz, Alioski (osv) rundt boksen. Lasogga har dessverre ikke tatt nok vare på mulighetene han har fått, men en lignende type med litt mer arbeidskapasitet hadde ikke vært feil.
« Siste redigering: Januar 20, 2018, 00:51:28 av Johnnyj »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2189 på: Januar 20, 2018, 12:28:09 »
Alan Nixon

Leeds. Trying hard for young striker Ty Roberts at West Brom. Want to buy for side/squad right now.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973