Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 923659 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2520 på: April 25, 2018, 10:19:21 »
Har vi en 10% videresalgsklausul på Rose?

https://www.thesun.co.uk/sport/football/6131136/manchester-united-will-have-to-offer-40m-plus-luke-shaw-to-land-tottenham-star-danny-rose-this-summer/

I så fall så er det noe dritt at eventuelt Shaw blir en del av overgangen da man ikke får penger for byttehandler. 4-5mill pund inn i kassa er jo noe vi trenger, vi skal jo betale for Jerry fra Spaghetti ala Carpi: https://www.youtube.com/watch?v=HRV0D8_SBJc
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2521 på: April 25, 2018, 12:48:48 »
Håland er ikke god nok for Championship enda, men kan jo kjøpes inn til U-23 laget kanskje?

auren
Allerede bedre enn samtlige av våre spisser. Har t.o.m uttalt at han drømmer om å spille for Leeds. (Gidder ikke finne linken)  - Hent han hjem !!

Ã… om du leser dette unge Håland - Gjør det eneste rette. Spill for klubben du elsker og bli forgudet som bare Alan Smith kan bli forgudet.  :-*
« Siste redigering: April 25, 2018, 12:50:32 av Alta-White »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2522 på: April 25, 2018, 13:13:36 »
Håland er ikke god nok for Championship enda, men kan jo kjøpes inn til U-23 laget kanskje?

auren
Allerede bedre enn samtlige av våre spisser. Har t.o.m uttalt at han drømmer om å spille for Leeds. (Gidder ikke finne linken)  - Hent han hjem !!

Ã… om du leser dette unge Håland - Gjør det eneste rette. Spill for klubben du elsker og bli forgudet som bare Alan Smith kan bli forgudet.  :-*

Grot og Ekuban hadde herjet i eliteserien. Så elendig er kvaliteten her til lands.

Jeg har ikke sett så mye til ham, men han har ikke mange eliteseriekamper under beltet. At han skal være en topp Championship-spiller allerede har jeg null tro på.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2523 på: April 25, 2018, 14:13:45 »
Håland er ikke god nok for Championship enda, men kan jo kjøpes inn til U-23 laget kanskje?

auren
Allerede bedre enn samtlige av våre spisser. Har t.o.m uttalt at han drømmer om å spille for Leeds. (Gidder ikke finne linken)  - Hent han hjem !!

Ã… om du leser dette unge Håland - Gjør det eneste rette. Spill for klubben du elsker og bli forgudet som bare Alan Smith kan bli forgudet.  :-*

Grot og Ekuban hadde herjet i eliteserien. Så elendig er kvaliteten her til lands.

Jeg har ikke sett så mye til ham, men han har ikke mange eliteseriekamper under beltet. At han skal være en topp Championship-spiller allerede har jeg null tro på.

auren

Er jo helt enig med deg. Er et hinsides nivå her til lands. Ødegaard herjer som 15/16 åring. Steget fra 2 div til eliteserien er jo nesten ikke synbart bortsett fra de 3 beste lagene.
Men han har noe med seg. CC passer han nok bra fysisk i tillegg virker det som han har en bra mentalitet og vil vinne. Tar defensive løp og dueller i kampen som han skal vinne kosta hva det koste vil.
Hvis Sørloth kan spille PL fotball for Palace så er sky is the limit for Haaland om noen år.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2524 på: April 26, 2018, 00:08:47 »
Hent han! Han har det i blodet. Etter et par år i drivhus hos Coberan så har han klippekort på A laget. Muligens.

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2525 på: April 27, 2018, 22:04:35 »
OK, ikke noe rykte ennå, men er det lov å ønske seg denne karen? https://www.nrk.no/sport/gratkvalt-iniesta-ferdig-i-barcelona_-_-vanskelig-a-ta-farvel-1.14026679

Vi har jo Spania-linken på plass, og dette kunne vært puslespillbrikken som mangler i dagens Leeds-mannskap :) Som Leeds-spiller risikerer du jo ikke å måtte spille mot Barcelona i nær framtid!
« Siste redigering: April 27, 2018, 22:07:08 av roaldv »


leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2527 på: April 29, 2018, 07:09:18 »
Det hadde vært tiårets viktigste signering for leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2528 på: April 29, 2018, 15:43:48 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2529 på: April 29, 2018, 20:20:26 »
Uruguayanske forsvareren Rogel (20) til Leeds? http://sportwitness.co.uk/agent-reveals-leeds-united-offer-south-american-defender/
Står der at han takket nei når tilbudet kom...

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2530 på: April 29, 2018, 20:22:14 »
Står så. Men så har ikke ting gått hans vei. Kanskje han ombestemmer seg? Personlig mener jeg vi har nok midtstoppere i den aldersgruppa nå: O' Connor, Halme, Struijk. Tar gjerne inn to midtstoppere til, slik at vi kan få kvittet oss med Cooper. Bartley er muligens på trappene?
« Siste redigering: April 29, 2018, 20:25:23 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2532 på: Mai 02, 2018, 16:53:24 »
Ny lite scorende spiss på vei til Leeds? Fansen kan styre sin begeistring.
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-hate-fresh-links-to-mbakogu
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2533 på: Mai 02, 2018, 17:35:13 »
Ny lite scorende spiss på vei til Leeds? Fansen kan styre sin begeistring.
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-hate-fresh-links-to-mbakogu

Håpløst hvis så er tilfellet. En ny Ekuban?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2534 på: Mai 02, 2018, 21:09:38 »
Grabban istedet for Mbakogu? Vært på lån i Villa. Kjenner divisjonen.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/07/should-leeds-make-lewis-grabban-bid-before-targeting-jerry-mbako/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2535 på: Mai 02, 2018, 21:40:58 »
grabban hadde vært bra.. eller mitrovic!
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2536 på: Mai 02, 2018, 21:43:46 »
grabban hadde vært bra.. eller mitrovic!


Bryr meg døyten hvem som kommer inn. Det blir kjemping mot nedrykk, og Bottom gjør gråstein av hvem som helst

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2537 på: Mai 03, 2018, 09:22:07 »
grabban hadde vært bra.. eller mitrovic!


Bryr meg døyten hvem som kommer inn. Det blir kjemping mot nedrykk, og Bottom gjør gråstein av hvem som helst

Hvorfor kommentere hvis du ikke bryr deg?

Du bryr deg nok. Du vil slakte alle signeringer og påpeke at vi rykker ned med alle vi signerer i sommer. Er signering bra, så vil PH ødelegge han og vi vil fortsatt rykke ned.


h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2538 på: Mai 03, 2018, 09:25:05 »
grabban hadde vært bra.. eller mitrovic!


Bryr meg døyten hvem som kommer inn. Det blir kjemping mot nedrykk, og Bottom gjør gråstein av hvem som helst

Hvorfor kommentere hvis du ikke bryr deg?

Du bryr deg nok. Du vil slakte alle signeringer og påpeke at vi rykker ned med alle vi signerer i sommer. Er signering bra, så vil PH ødelegge han og vi vil fortsatt rykke ned.


Vel. Med Bottom ved roret har du rett. At han skal få et eneste ord med i laget når det kommer til kjøp av nye spillere er galskap. Han bør konsentrere seg om de han får i fanget, og ikke skrike opp om at det ikke er hans lag. Som manager, ja, men som coach er det nettop det som er jobben hans. Ã… få de spillerne har arver eller får beskjed om å bruke til å bli bedre fotballspillere

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2539 på: Mai 03, 2018, 09:34:56 »
tror det blir en bra sommer på markedet, tror nok at "lessons learned" vil gjøre oss godt.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2540 på: Mai 03, 2018, 09:40:47 »
tror det blir en bra sommer på markedet, tror nok at "lessons learned" vil gjøre oss godt.

som vi har sagt de siste 15 årene

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2541 på: Mai 03, 2018, 09:47:19 »
tror det blir en bra sommer på markedet, tror nok at "lessons learned" vil gjøre oss godt.

som vi har sagt de siste 15 årene

vel, må jo få rett en gang :-)
Ups & Ups!!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2542 på: Mai 03, 2018, 09:55:48 »
grabban hadde vært bra.. eller mitrovic!


Bryr meg døyten hvem som kommer inn. Det blir kjemping mot nedrykk, og Bottom gjør gråstein av hvem som helst

Hvorfor kommentere hvis du ikke bryr deg?

Du bryr deg nok. Du vil slakte alle signeringer og påpeke at vi rykker ned med alle vi signerer i sommer. Er signering bra, så vil PH ødelegge han og vi vil fortsatt rykke ned.


Vel. Med Bottom ved roret har du rett. At han skal få et eneste ord med i laget når det kommer til kjøp av nye spillere er galskap. Han bør konsentrere seg om de han får i fanget, og ikke skrike opp om at det ikke er hans lag. Som manager, ja, men som coach er det nettop det som er jobben hans. Ã… få de spillerne har arver eller får beskjed om å bruke til å bli bedre fotballspillere

Selvfølgelig så skal han ha et ord med i laget. Akkurat som TC så vil PH også godkjenne alle signeringer til førstelaget.

Det blir ikke hentet inn så mange spillere til akademiet i år. Så pengene vil være mer rettet mot førstelaget. Tror du f.eks Pearce hadde tatt steget opp på førstelaget hvis det ikke hatt blitt gjort innvesteringer på akademiet og blitt hentet inn såpass med spillere at vi faktisk kan ha to fulle lag med respektabel kvalitet. At Edmundsson, Oconnor mm hadde utviklet seg så fort uten så bra matching på trening, hver eneste dag? De siste sesongene har det ikke vært nok spillere til å fylle to lag og det var en treningsgruppe som aldri var komplett.

Men skjønner at du ikke vil se hvordan det fungerer. Da kan du få enda en person å slakte. Orta for dårlige kjøp og PH for ikke å forvalte Ortas gaver. Rads for å ha ansatt Orta og PH.




h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2543 på: Mai 03, 2018, 10:13:17 »
grabban hadde vært bra.. eller mitrovic!


Bryr meg døyten hvem som kommer inn. Det blir kjemping mot nedrykk, og Bottom gjør gråstein av hvem som helst

Hvorfor kommentere hvis du ikke bryr deg?

Du bryr deg nok. Du vil slakte alle signeringer og påpeke at vi rykker ned med alle vi signerer i sommer. Er signering bra, så vil PH ødelegge han og vi vil fortsatt rykke ned.


Vel. Med Bottom ved roret har du rett. At han skal få et eneste ord med i laget når det kommer til kjøp av nye spillere er galskap. Han bør konsentrere seg om de han får i fanget, og ikke skrike opp om at det ikke er hans lag. Som manager, ja, men som coach er det nettop det som er jobben hans. Ã… få de spillerne har arver eller får beskjed om å bruke til å bli bedre fotballspillere

Selvfølgelig så skal han ha et ord med i laget. Akkurat som TC så vil PH også godkjenne alle signeringer til førstelaget.

Det blir ikke hentet inn så mange spillere til akademiet i år. Så pengene vil være mer rettet mot førstelaget. Tror du f.eks Pearce hadde tatt steget opp på førstelaget hvis det ikke hatt blitt gjort innvesteringer på akademiet og blitt hentet inn såpass med spillere at vi faktisk kan ha to fulle lag med respektabel kvalitet. At Edmundsson, Oconnor mm hadde utviklet seg så fort uten så bra matching på trening, hver eneste dag? De siste sesongene har det ikke vært nok spillere til å fylle to lag og det var en treningsgruppe som aldri var komplett.

Men skjønner at du ikke vil se hvordan det fungerer. Da kan du få enda en person å slakte. Orta for dårlige kjøp og PH for ikke å forvalte Ortas gaver. Rads for å ha ansatt Orta og PH.

Det medPearce vet vi ikke hva som hadde skjedd uten Bottom. O`Connor. Hakke sett noe av denne spilleren som tilsier at vi har med en meget god spiller å gjøre. Og Edmundson, når spilte han en A-Lags kamp

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2544 på: Mai 03, 2018, 10:32:59 »
grabban hadde vært bra.. eller mitrovic!


Bryr meg døyten hvem som kommer inn. Det blir kjemping mot nedrykk, og Bottom gjør gråstein av hvem som helst

Hvorfor kommentere hvis du ikke bryr deg?

Du bryr deg nok. Du vil slakte alle signeringer og påpeke at vi rykker ned med alle vi signerer i sommer. Er signering bra, så vil PH ødelegge han og vi vil fortsatt rykke ned.


Vel. Med Bottom ved roret har du rett. At han skal få et eneste ord med i laget når det kommer til kjøp av nye spillere er galskap. Han bør konsentrere seg om de han får i fanget, og ikke skrike opp om at det ikke er hans lag. Som manager, ja, men som coach er det nettop det som er jobben hans. Ã… få de spillerne har arver eller får beskjed om å bruke til å bli bedre fotballspillere

Selvfølgelig så skal han ha et ord med i laget. Akkurat som TC så vil PH også godkjenne alle signeringer til førstelaget.

Det blir ikke hentet inn så mange spillere til akademiet i år. Så pengene vil være mer rettet mot førstelaget. Tror du f.eks Pearce hadde tatt steget opp på førstelaget hvis det ikke hatt blitt gjort innvesteringer på akademiet og blitt hentet inn såpass med spillere at vi faktisk kan ha to fulle lag med respektabel kvalitet. At Edmundsson, Oconnor mm hadde utviklet seg så fort uten så bra matching på trening, hver eneste dag? De siste sesongene har det ikke vært nok spillere til å fylle to lag og det var en treningsgruppe som aldri var komplett.

Men skjønner at du ikke vil se hvordan det fungerer. Da kan du få enda en person å slakte. Orta for dårlige kjøp og PH for ikke å forvalte Ortas gaver. Rads for å ha ansatt Orta og PH.

Det medPearce vet vi ikke hva som hadde skjedd uten Bottom. O`Connor. Hakke sett noe av denne spilleren som tilsier at vi har med en meget god spiller å gjøre. Og Edmundson, når spilte han en A-Lags kamp

Hvis du leser hva jeg skriver så har jeg aldri sagt at han har spilt en A-lags kamp.

Men han kommer til å gjøre det en dag. Men uten bra lagkamerater som gir han matching hver trening, uten bra akademi trenere, uten en bra kamparena så vil det være få som klarer å ta steget opp. Det er helt avgjørende for utviklingen.

Hva du ser i  O'Connor spiller liten rolle.Du ser stort sett noe annet enn de aller fleste uansett.  Poenget er at han har fått spille gjennom gode prestasjoner på akademiet og u23. Det er veldig positivt. Er det ikke?

Jeg vil heller at vi bruker noen år på å rykke opp som en veldrevet klubb som får opp gode egenutviklede spiller, tjener penger og er rustet for PL.

For at dette skal gå så er klubben avhengig av å ha kontunitet på manager siden. En som vet hvilke akademispillere som er gode, hvordan dem jobber osv. Med alle de manager byttene så vil sjansen for akademispillerne bli helt fraværende. Ingen tørr å tenke langsiktig når man fra dag en må begynne å levere resultater.
« Siste redigering: Mai 03, 2018, 10:35:33 av eriksen55 »

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2545 på: Mai 03, 2018, 10:41:52 »
Dette er en tråd til rykter og transfers om spillere inn og ut.
Samme diskusjon pågår i alle tråder nå.

Diskuter gjerne de ulike spillerne som blir linket, men når noen kommer med ett rykte om en spiller og får svar om at det driter vedkommende i fordi manageren vår er så rævva, da ødelegger det forumet.

marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2546 på: Mai 03, 2018, 12:52:13 »
Dette er en tråd til rykter og transfers om spillere inn og ut.
Samme diskusjon pågår i alle tråder nå.

Diskuter gjerne de ulike spillerne som blir linket, men når noen kommer med ett rykte om en spiller og får svar om at det driter vedkommende i fordi manageren vår er så rævva, da ødelegger det forumet.

Beklager. Ble litt ivrig i tjenesten  :)
Ewan McUseless ryktes....kilde: Pondus

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2547 på: Mai 03, 2018, 14:21:57 »
Ser på football-whispers at de to heteste ryktene mot oss er:

Sam Vokes fra Burnley

En gammel kjenning. 28 kamper i Premier League og 4 mål denne sesongen. Vært god i championship. 28 år, i sin beste alder. Tror det hadde blitt veldig bra om vi hadde fått han. Usikker på om vi har en lønnsstruktur som tillater det.

Tim Krul fra Brighton

Reserve i Brighton siste sesong. 30 år, er vel en flott alder som keeper. Tror det hadde vært bra for oss.
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2548 på: Mai 03, 2018, 14:22:41 »
Siste serierunde for sesongen er på søndag, etter det....DA kommer de virkelige ryktene....
Hvis Orta og PH har fått "good to go" av Radrizzani - så bruker de dagene nå til å vurdere
dagens stall og nye spillere. - og det har de sikkert bedrevet en stund allerede.

Spent på transferkitty til rådighet , den er nok ikke satt - da troppen må slankes vesentlig
ift seniorspillere før neste sesong , og å frigjøre lønnskostnader blir antagelig meget viktig for kommende innkjøp.
 

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2549 på: Mai 03, 2018, 16:28:03 »
Ser på football-whispers at de to heteste ryktene mot oss er:

Sam Vokes fra Burnley

En gammel kjenning. 28 kamper i Premier League og 4 mål denne sesongen. Vært god i championship. 28 år, i sin beste alder. Tror det hadde blitt veldig bra om vi hadde fått han. Usikker på om vi har en lønnsstruktur som tillater det.

Tim Krul fra Brighton

Reserve i Brighton siste sesong. 30 år, er vel en flott alder som keeper. Tror det hadde vært bra for oss.
Gode signeringer. Vokes er avhengig av at han blir spilt god. Finner ikke på noe særlig på egenhånd. Det er i alle fall fra rett hylle etter mitt syn. Klare forsterkninger.