Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914607 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3360 på: Juli 09, 2018, 14:42:18 »
Så er neste spørsmål: Blir Bielsa værende eller går han?

Spent på hva neste trekk er fra klubben. Tipper vi ender opp med Vydra likevel...

auren

Ja da er nok Bielsa i tenkeboksen, og Leeds har driti på draget så det holder. Går Bielsa nå, ja da står vi verre rusta enn på mange mange år

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3361 på: Juli 09, 2018, 14:43:41 »
Det var vel en svenske som sa engang at

Betaler du peanøtter så får du apekatter!!!



Joachim ....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3362 på: Juli 09, 2018, 15:10:38 »
Det var vel en svenske som sa engang at

Betaler du peanøtter så får du apekatter!!!



Joachim ....

Vydra kan bare gå til noen andre om han  føler at han er verdt så mye..
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3363 på: Juli 09, 2018, 15:18:01 »
Det var vel en svenske som sa engang at

Betaler du peanøtter så får du apekatter!!!



Joachim ....

Vydra kan bare gå til noen andre om han  føler at han er verdt så mye..



Ingen er større enn laget!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3364 på: Juli 09, 2018, 15:39:15 »
Alan Nixon

Before people get hysterical. If a player is talking personal terms that usually means a fee is agreed.





Kanskje Leeds og Derby endelig er enige?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3365 på: Juli 09, 2018, 15:40:50 »
Alan Nixon

Normal procedure.

1 Check player wages.

2 Check player interest.

3 Sort out fee with club.

4 Then confirm player wages.


So if u get to 4 the other 3 just have had a

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3366 på: Juli 09, 2018, 15:43:25 »
Alan Nixon

Before people get hysterical. If a player is talking personal terms that usually means a fee is agreed.





Kanskje Leeds og Derby endelig er enige?

Bra Leeds ikke tar en «Seth Johnson» . Husker agenten hans håpet på £15 K i uken, og Leeds stod på sitt å sa ikke ett pund over 30 K.
Det endte opp med en kontrakt på £ 37.500 i uken.

Ser mange klubber sliter veldig med økonomien nå, og Leeds er IKKE ett av dem. Dette kan gå vår vei, vent å se.

Men selv æ, vil se at noen er signert. Og da kun spillere, som forsterker laget.

MOT

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3367 på: Juli 09, 2018, 15:46:34 »
Phil Hayom infoen han jobber med denne sommeren:

easiest way to answer that is to say that very few stories this summer (Bielsa included) have come from the club. Likes of Bartley/Hernandez/Vydra/Stockdale etc all from elsewhere. They've genuinely got involved in these deals but that's a very different thing to wrapping them up


Ikke lett. Klubben sier ikke noe...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3368 på: Juli 09, 2018, 15:53:31 »
Phil Hayom infoen han jobber med denne sommeren:

easiest way to answer that is to say that very few stories this summer (Bielsa included) have come from the club. Likes of Bartley/Hernandez/Vydra/Stockdale etc all from elsewhere. They've genuinely got involved in these deals but that's a very different thing to wrapping them up


Ikke lett. Klubben sier ikke noe...

Så bra tenker jeg.

Hvis han løsmunna juniortreneren faktisk jobber i klubben bør han få en smekk på pungen. Ingen er tjent med å ha ansatte som løper til pressen eller tyr til sosiale medier for å leke viktig per!

Han blåste jo sitt rykte i går kanskje ved å melde at Vydra var tilnærmet done deal..


HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3369 på: Juli 09, 2018, 17:26:10 »
Så er neste spørsmål: Blir Bielsa værende eller går han?

Spent på hva neste trekk er fra klubben. Tipper vi ender opp med Vydra likevel...

auren

Ja da er nok Bielsa i tenkeboksen, og Leeds har driti på draget så det holder. Går Bielsa nå, ja da står vi verre rusta enn på mange mange år
Vi kan vel allerede fastslå at Bielsa ser seg om etter ny klubb.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3370 på: Juli 09, 2018, 17:41:20 »
Så er neste spørsmål: Blir Bielsa værende eller går han?

Spent på hva neste trekk er fra klubben. Tipper vi ender opp med Vydra likevel...

auren

Ja da er nok Bielsa i tenkeboksen, og Leeds har driti på draget så det holder. Går Bielsa nå, ja da står vi verre rusta enn på mange mange år
Vi kan vel allerede fastslå at Bielsa ser seg om etter ny klubb.
Håper for Guds skyld at han ikke gjør det. Uansett skuffende at ingenting skjer. Kan ikke tenke meg at Bielsa synes det er ok uten 4-5 nye forsterkninger. Han uttalte vel det?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3371 på: Juli 09, 2018, 17:55:36 »
Kan ikke tenke meg at Bielsa synes det er ok uten 4-5 nye forsterkninger. Han uttalte vel det?
Utrolig som denne avis-anden skal vedvare:
Nei, han uttalte ikke det. Han sa posisjoner  noe som kan indikere 4-5 stk men like gjerne kan være  8-10 stk for den del :o

Twitter/waccoe-meltdown for tiden forresten, Andreas tweet fra Russland var dårlig timet med at fansen er frustrerte.
Man kan vel si det ikke har vært noen god LUFC-dag, selv om intet har skjedd (på overflaten).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3372 på: Juli 09, 2018, 18:02:34 »
Fant denne:To all the Leeds fan drama queens having a little cry that we haven’t announced any signings 9 days into July..... YOU’RE EMBARRASSING YOURSELVES!!! #lufc
Så sant så sant
 

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3373 på: Juli 09, 2018, 18:16:20 »
Så er neste spørsmål: Blir Bielsa værende eller går han?

Spent på hva neste trekk er fra klubben. Tipper vi ender opp med Vydra likevel...

auren

Ja da er nok Bielsa i tenkeboksen, og Leeds har driti på draget så det holder. Går Bielsa nå, ja da står vi verre rusta enn på mange mange år
Vi kan vel allerede fastslå at Bielsa ser seg om etter ny klubb.
Håper for Guds skyld at han ikke gjør det. Uansett skuffende at ingenting skjer. Kan ikke tenke meg at Bielsa synes det er ok uten 4-5 nye forsterkninger. Han uttalte vel det?

Har det vært noen rykter om dette, eller bare noe som fansen funderer på?

Skulle Bielsa si opp pga manglende signeringer pr 9.juli er det Bielsa det er noe galt med og ikke klubben.
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3374 på: Juli 09, 2018, 18:28:16 »
Så er neste spørsmål: Blir Bielsa værende eller går han?

Spent på hva neste trekk er fra klubben. Tipper vi ender opp med Vydra likevel...

auren

Ja da er nok Bielsa i tenkeboksen, og Leeds har driti på draget så det holder. Går Bielsa nå, ja da står vi verre rusta enn på mange mange år
Vi kan vel allerede fastslå at Bielsa ser seg om etter ny klubb.
Håper for Guds skyld at han ikke gjør det. Uansett skuffende at ingenting skjer. Kan ikke tenke meg at Bielsa synes det er ok uten 4-5 nye forsterkninger. Han uttalte vel det?

Har det vært noen rykter om dette, eller bare noe som fansen funderer på?

Skulle Bielsa si opp pga manglende signeringer pr 9.juli er det Bielsa det er noe galt med og ikke klubben.
Nja. Kommer ann på hva han er lovet. Hvis klubben har lovet han overganger som de da ikke innfrir. Ja da er det kun Raddiken man kan skylde på

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3375 på: Juli 09, 2018, 18:36:56 »
Kan ikke tenke meg at Bielsa synes det er ok uten 4-5 nye forsterkninger. Han uttalte vel det?
Utrolig som denne avis-anden skal vedvare:
Nei, han uttalte ikke det. Han sa posisjoner  noe som kan indikere 4-5 stk men like gjerne kan være  8-10 stk for den del :o

Twitter/waccoe-meltdown for tiden forresten, Andreas tweet fra Russland var dårlig timet med at fansen er frustrerte.
Man kan vel si det ikke har vært noen god LUFC-dag, selv om intet har skjedd (på overflaten).
Tja, du får tolke det som du vil...uansett har det ikke kommet noen wow signering inn porten foreløpig...

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3376 på: Juli 09, 2018, 19:34:20 »
Gunn til Soton, Bartley til WBA, Vydra vil ha MYE £££....

Håper virkelig d skjer noe snart.... man skal jo sette sammen ett LAG... og det vi hadde i fjor( fleste har vi fortsatt av 11'vern) ER for dårlige til topp 6.
 

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3377 på: Juli 09, 2018, 19:54:26 »
Håper vi klarer å signere Mbakogu, det hadde vært ellevilt ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3378 på: Juli 09, 2018, 21:01:56 »
Ingen grunn til å syte. Vydra litt lik Pablo og Saiz, kjøp heller rene spisser. Bartley er neppe en Bielsa-type midtstopper, og er skadeplaget. Gunn prøvde vi muligens å låne, når han nå selges er det for en sum det ville være galskap for oss å bruke på en keeper.

Ta det med ro, Bielsa styrer dette.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3379 på: Juli 09, 2018, 21:15:17 »
Ingen grunn til å syte. Vydra litt lik Pablo og Saiz, kjøp heller rene spisser. Bartley er neppe en Bielsa-type midtstopper, og er skadeplaget. Gunn prøvde vi muligens å låne, når han nå selges er det for en sum det ville være galskap for oss å bruke på en keeper.

Ta det med ro, Bielsa styrer dette.
Nettopp. Vydra er en spiller Bielsa ønsket. Det er det som lugger...
I utgangspunktet skulle spillertypen være det siste vi ønsket, vi har mange 'lignende'. Likevel blir det hevdet (av Hay) at Vydra var ønsket av Bielsa...
Spørsmålet er hvordan Bielsa tar dette.

Dette kan jo fri opp midler til andre kjøp. :)

Men mest sannsynlig er det vel Vydras agent som prøver å presse opp lønna maksimalt. Og at de med det første kommer til en ordning...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3380 på: Juli 09, 2018, 21:18:01 »
Ingen grunn til å syte. Vydra litt lik Pablo og Saiz, kjøp heller rene spisser. Bartley er neppe en Bielsa-type midtstopper, og er skadeplaget. Gunn prøvde vi muligens å låne, når han nå selges er det for en sum det ville være galskap for oss å bruke på en keeper.

Ta det med ro, Bielsa styrer dette.
Nettopp. Vydra er en spiller Bielsa ønsket. Det er det som lugger...
I utgangspunktet skulle spillertypen være det siste vi ønsket, vi har mange 'lignende'. Likevel blir det hevdet (av Hay) at Vydra var ønsket av Bielsa...
Spørsmålet er hvordan Bielsa tar dette.

Dette kan jo fri opp midler til andre kjøp. :)

Men mest sannsynlig er det vel Vydras agent som prøver å presse opp lønna maksimalt. Og at de med det første kommer til en ordning...

Godt mulig Vydra kommer til slutt. Blir bra det også :D

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3381 på: Juli 09, 2018, 21:31:41 »
Gunn til Soton, Bartley til WBA, Vydra vil ha MYE £££....

Håper virkelig d skjer noe snart.... man skal jo sette sammen ett LAG... og det vi hadde i fjor( fleste har vi fortsatt av 11'vern) ER for dårlige til topp 6.

er bartley bekreftet??
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3382 på: Juli 09, 2018, 21:32:21 »
Gunn til Soton, Bartley til WBA, Vydra vil ha MYE £££....

Håper virkelig d skjer noe snart.... man skal jo sette sammen ett LAG... og det vi hadde i fjor( fleste har vi fortsatt av 11'vern) ER for dårlige til topp 6.

er bartley bekreftet??
Nope
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3383 på: Juli 09, 2018, 21:33:17 »
Noen svartmaler situasjonen i kjent stil nå, mens andre har klokketro på Bielsa.

Jeg ligger vel et sted midt i mellom som DHY gjør, og synes at dette drar ut litt for lenge.

På grunn av manglende signeringer og dertil dårlig tid til å spille laget sammen, kan vi fort ende opp med en ny mellomsesong og plassering midt på tabellen, igjen.
« Siste redigering: Juli 09, 2018, 21:44:19 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3384 på: Juli 09, 2018, 22:07:35 »
Var det ikje en gang i tiden en frustrasjons-tråd en gang?
Burde ikke den tas frem nå?
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3385 på: Juli 09, 2018, 22:22:35 »
Synes det er greit at klubben holder igjen litt når spillerne, agentene og selgende klubber blir grådige!


Det finnes mange spillere der ute som er mer i Bielsa-ånd enn Vydra, Hernandez og Bartley!



Maddisons pasningskraft er vel mer i Bielsastilen. Antagelig er flere utpekte Lånespillere langt mer pasningssikre enn de nevnte tre!

Jeg tror vi kan komne meget godt ut av eksempelvis Hughill (?) og evt flere fra City-akademiet. Gunn kan bli sendt ut på utlån selv om han blir Soton-spiller.


Som sagt nok av Bielsaspillere der ute!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3386 på: Juli 09, 2018, 22:25:41 »
Var det ikje en gang i tiden en frustrasjons-tråd en gang?
Burde ikke den tas frem nå?
Neida, vi er ikke frustrerte, bare litt bekymret ;) Jeg har klokkertro på Bielsa, men synes dette drar ut. Hvis vi ser på Forest så virker de utrolig på hugget. De har sikkert jobbet i kulissene i lengre tid og har nye spillere på plass allerede nå. Det er her det lugger litt for meg....total stillhet fra Rad, Orta, Kinnear og Bielsa, og kun Baker på plass. Tar det virkelig så mye tid å kvitte seg med de spillerne Bielsa ikke ønsker..?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3387 på: Juli 09, 2018, 22:47:41 »
Jeg også vil ha nye spillere inn raskt. Men det er for å stagge min nysgjerrighet på hvem vi faktisk signerer.

At Leeds har dårlig tid? Why?

Spille inn laget? Kjernen er jo til stede. Dem blir drillet. Det er ikke så hinsides vanskelig å spille inn en spiller eller fire om man henter typer etter spillestil. Overhode ikke bekymret.

Det er mange flere lag som er langt unna og være ferdig med handlingen. Mot normalen om lag er ferdige allerede nå.

At Forest hadde en bedre plan enn Leeds? Kanskje det, svaret får vi utover i sesongen. Kan fort være det går litt for raskt i svinga og dem tar en for stor risiko. Time will show.

Veldig glad for at Orta & co har is i magen og ikke kaster penger etter spillere.

Som sagt, meget spent på hvem vi henter inn og det går fryktelig treigt...men bekymret? Overhode ikke!

Man henter ikke Bielsa uten en plan! Er nok heller ingen fare for at han stikker om noen spillere velger bort Leeds. Da er jo mannen en idiot og total feilskrudd. Han visste nok hvilke rammer og betingelser Leeds kan tilby. Ingen bekymringer der heller jeg  :)




Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3388 på: Juli 09, 2018, 23:36:37 »
Peacock-Farrell

Ayling - Pontus - Cooper

«New» - Viera - Forshaw - Alioski

Saiz - Hernandez

Roberts



Subs: Baker, Pearce, Anita, Berardi, Phillips, Iduguchi.....


Pluss: Lån, lån, lån, lån...


Innkjøp: Opp til Radz, Bielsa og Orta...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3389 på: Juli 09, 2018, 23:46:27 »
Jeg også vil ha nye spillere inn raskt. Men det er for å stagge min nysgjerrighet på hvem vi faktisk signerer.

At Leeds har dårlig tid? Why?

Spille inn laget? Kjernen er jo til stede. Dem blir drillet. Det er ikke så hinsides vanskelig å spille inn en spiller eller fire om man henter typer etter spillestil. Overhode ikke bekymret.

Det er mange flere lag som er langt unna og være ferdig med handlingen. Mot normalen om lag er ferdige allerede nå.

At Forest hadde en bedre plan enn Leeds? Kanskje det, svaret får vi utover i sesongen. Kan fort være det går litt for raskt i svinga og dem tar en for stor risiko. Time will show.

Veldig glad for at Orta & co har is i magen og ikke kaster penger etter spillere.

Som sagt, meget spent på hvem vi henter inn og det går fryktelig treigt...men bekymret? Overhode ikke!

Man henter ikke Bielsa uten en plan! Er nok heller ingen fare for at han stikker om noen spillere velger bort Leeds. Da er jo mannen en idiot og total feilskrudd. Han visste nok hvilke rammer og betingelser Leeds kan tilby. Ingen bekymringer der heller jeg  :)
Alt høres så mye bedre ut når du skriver det Eriksen.. Enig med du hele veien!
Marching On! 4276