Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914780 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Square Ball

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3810 på: Juli 25, 2018, 13:16:22 »
Tim Nash
@TimNash_1
 As has been reported elsewhere, @LUFC look set to sign @Wolves left wing back Barry Douglas after agreeing a fee of £5m.
12:07 - 25 Jul 2018


3.5m up front. Great deal. Won't believe till I see him in the shirt
(waccoe)
Mye tyder på at denne går i orden.Et hakk opp fra Bristols Bryan mener jeg.Mulig  salg av De Bock eller Pearce ut på lån?
Flere signinger følger nok,vi blir med i playoffracet


Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3811 på: Juli 25, 2018, 13:18:11 »
Tror det ikke før han har leeds drakt på seg
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3812 på: Juli 25, 2018, 13:19:01 »
Tim Nash
@TimNash_1
 As has been reported elsewhere, @LUFC look set to sign @Wolves left wing back Barry Douglas after agreeing a fee of £5m.
12:07 - 25 Jul 2018


3.5m up front. Great deal. Won't believe till I see him in the shirt
(waccoe)
Mye tyder på at denne går i orden.Et hakk opp fra Bristols Bryan mener jeg.Mulig  salg av De Bock eller Pearce ut på lån?
Flere signinger følger nok,vi blir med i playoffracet

Et steg i riktig retning. Håper bare klubben tar ytterligere 5 steg

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3813 på: Juli 25, 2018, 13:20:20 »
Tåler 5 mål og 14 assists.....når hadde vi det sist...Dorigo/Harte?


Bare så vi er advart:

Wolves fans on Douglas ;  Hes awesome going forwards, cant defend for shit
(waccoe)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3814 på: Juli 25, 2018, 13:21:44 »
Tror det ikke før han har leeds drakt på seg
Etter Hernandez/Vydra-sagaene er jo det forståelig, men... :)

daily hail saying fee and terms agreed
(les Daily Mail)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3815 på: Juli 25, 2018, 13:23:25 »
United’s dealings in the summer market are under intense scrutiny with only two loan signings completed so far but they are understood to have tabled offers for four more players, including 28-year-old Douglas.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-launch-bid-for-wolves-defender-barry-douglas-1-9268715
Stemmer dette, er det jo gledelig. Klubben holder tydeligvis kortene tett til brystet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3816 på: Juli 25, 2018, 13:28:23 »
Går Barry Douglas i boks, så er det en strålende signering! Wolves-fansen er forferdet over at de lar han slippe :) :)
Pride of Yorkshire

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3817 på: Juli 25, 2018, 13:29:23 »
Tim Nash
@TimNash_1
 As has been reported elsewhere, @LUFC look set to sign @Wolves left wing back Barry Douglas after agreeing a fee of £5m.
12:07 - 25 Jul 2018


3.5m up front. Great deal. Won't believe till I see him in the shirt
(waccoe)
Mye tyder på at denne går i orden.Et hakk opp fra Bristols Bryan mener jeg.Mulig  salg av De Bock eller Pearce ut på lån?
Flere signinger følger nok,vi blir med i playoffracet

Et steg i riktig retning. Håper bare klubben tar ytterligere 5 steg

5? Hva i?? Det var alt for mye på dette tidspunktet. Virker mest sannsynlig destabiliserende.
Har tro på en spiss til, men ellers blir det nok stille til Januar.
Marching On! 4276

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3818 på: Juli 25, 2018, 13:32:27 »
Vi trenger en midtspiss og en ving nå.
Pluss et lån. Cover der vi er tynt besatt. Vil heller t det skal være en stopper kontra midtbane som ryktes

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3819 på: Juli 25, 2018, 13:35:33 »
Vi trenger en midtspiss og en ving nå.
Pluss et lån. Cover der vi er tynt besatt. Vil heller t det skal være en stopper kontra midtbane som ryktes

Om Douglas er venstre vingback, så mener jeg at vi kan klare oss med Ayling på høyre med f.eks Shackelton eller en annen som backup.
Erfaren midtstopper er ok og en spiss ala Deeney.
Da er jeg mer enn fornøyd.  ;)
Marching On! 4276

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3820 på: Juli 25, 2018, 13:38:58 »
Vi trenger en midtspiss og en ving nå.
Pluss et lån. Cover der vi er tynt besatt. Vil heller t det skal være en stopper kontra midtbane som ryktes

Om Douglas er venstre vingback, så mener jeg at vi kan klare oss med Ayling på høyre med f.eks Shackelton eller en annen som backup.
Erfaren midtstopper er ok og en spiss ala Deeney.
Da er jeg mer enn fornøyd.  ;)

Enig. Shackleton var god i går. har også tro på at Dallas kan være cover på høyre. Godt bidrag fremover i pre-season.
 Cooper er nok også en viktig brikke i det oppbyggende spillet. Vanskelig å finne en venstrebent stopper med en slik presis venstrefot.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3821 på: Juli 25, 2018, 13:42:07 »
Vi trenger en midtspiss og en ving nå.
Pluss et lån. Cover der vi er tynt besatt. Vil heller t det skal være en stopper kontra midtbane som ryktes

Om Douglas er venstre vingback, så mener jeg at vi kan klare oss med Ayling på høyre med f.eks Shackelton eller en annen som backup.
Erfaren midtstopper er ok og en spiss ala Deeney.
Da er jeg mer enn fornøyd.  ;)
Dessverre må vi sijte mot minimum play off. Og aller helst direkte oprykk. Da må ha bere spillere enn f.eks Deeney. Alt annet enn playoff er en fiasko
Enig. Shackleton var god i går. har også tro på at Dallas kan være cover på høyre. Godt bidrag fremover i pre-season.
 Cooper er nok også en viktig brikke i det oppbyggende spillet. Vanskelig å finne en venstrebent stopper med en slik presis venstrefot.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3822 på: Juli 25, 2018, 13:45:17 »
Vi trenger en midtspiss og en ving nå.
Pluss et lån. Cover der vi er tynt besatt. Vil heller t det skal være en stopper kontra midtbane som ryktes

Om Douglas er venstre vingback, så mener jeg at vi kan klare oss med Ayling på høyre med f.eks Shackelton eller en annen som backup.
Erfaren midtstopper er ok og en spiss ala Deeney.
Da er jeg mer enn fornøyd.  ;)
Dessverre må vi sijte mot minimum play off. Og aller helst direkte oprykk. Da må ha bere spillere enn f.eks Deeney. Alt annet enn playoff er en fiasko
Enig. Shackleton var god i går. har også tro på at Dallas kan være cover på høyre. Godt bidrag fremover i pre-season.
 Cooper er nok også en viktig brikke i det oppbyggende spillet. Vanskelig å finne en venstrebent stopper med en slik presis venstrefot.

 ;D ;D ;D ;D vi må ha bedre spillere enn Deeney

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3823 på: Juli 25, 2018, 13:45:35 »
Endelig, håper virkelig denne går gjennom, Barry ser lovande ut (offensivt iallfall) i ein tiltrengt posisjon så hadde vore så bra start på skikkelige signinger dette!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3824 på: Juli 25, 2018, 14:09:46 »
Douglas fra Wolves linkes

dailymirror
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5989957/Leeds-launch-Barry-Douglas-agreement-reached-Wolves-left-week.html

Please kjære gud i himmelen.
Ja, så alle slags takk! Men kan dette være realistisk, da?

Tviler sterkt. Er vel PL materiale. Men la oss leve i håpet helt til det blir avvist ;D

Men foregår endel nå ifølge Nixon.. Tror vi kanskje kan få inn noen spillere de neste dagene nå.
Douglas, Vydra og Deeney er vel de som har noe mat i seg hva gjelder rykter


Leeds United agree transfer fee for Wolves left-back Barry Douglas and deal could be done this week

Leeds have agreed a transfer fee for Barry Douglas after launching a shock bid to sign him from Wolves, Sportsmail can reveal.

Douglas was one of Nuno Espirito Santo’s best performers last season but with the imminent arrival of Jonny Castro from Atletico Madrid, the Wolves manager is prepared to sanction a sale.

The Elland Road side have also agreed personal terms with Douglas.

It is understood detailed negotiations have taken place and an agreement on a transfer fee has been reached.

Douglas has been a major success at Molineux after arriving for a modest price from Turkish side Konyaspor, but Wolves would make a profit and are pressing ahead with plans to make an impact in the Premier League by signing established top-tier players.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3825 på: Juli 25, 2018, 14:18:38 »
Douglas fra Wolves linkes

dailymirror
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5989957/Leeds-launch-Barry-Douglas-agreement-reached-Wolves-left-week.html

Please kjære gud i himmelen.
Ja, så alle slags takk! Men kan dette være realistisk, da?

Tviler sterkt. Er vel PL materiale. Men la oss leve i håpet helt til det blir avvist ;D

Men foregår endel nå ifølge Nixon.. Tror vi kanskje kan få inn noen spillere de neste dagene nå.
Douglas, Vydra og Deeney er vel de som har noe mat i seg hva gjelder rykter


Leeds United agree transfer fee for Wolves left-back Barry Douglas and deal could be done this week

Leeds have agreed a transfer fee for Barry Douglas after launching a shock bid to sign him from Wolves, Sportsmail can reveal.

Douglas was one of Nuno Espirito Santo’s best performers last season but with the imminent arrival of Jonny Castro from Atletico Madrid, the Wolves manager is prepared to sanction a sale.

The Elland Road side have also agreed personal terms with Douglas.

It is understood detailed negotiations have taken place and an agreement on a transfer fee has been reached.

Douglas has been a major success at Molineux after arriving for a modest price from Turkish side Konyaspor, but Wolves would make a profit and are pressing ahead with plans to make an impact in the Premier League by signing established top-tier players.

Helt utrolig. Så ikke den komme.
Sterkt av Orta/Bielsa som lokaliserer spillere skreddersydd for systemet vi skal spille.
En ving og en midtspiss av samme kaliber og dette virker meget meget lovende.
Bør kunne ha heng på en playoff.
Kommer vi i flytsonen og med litt tur kan alt skje..

Square Ball

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3826 på: Juli 25, 2018, 14:33:22 »
Waghorn og Marriott på vei til Derby,ordner det seg med Vydra nå tro?

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3827 på: Juli 25, 2018, 14:41:27 »
Waghorn og Marriott på vei til Derby,ordner det seg med Vydra nå tro?
De vil i alle fall selge han, sammen med Nugent og Jerome. Om det er vi som får han, er jo et åpent spørsmål.
https://footballleagueworld.co.uk/derby-planning-to-sell-leeds-target-and-2-others-to-fund-double-striker-swoop/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3828 på: Juli 25, 2018, 14:58:40 »
Marcus Maddison visstnok neste transfer inn , fra Football Life.
VB midtbane, da trenger vi ikke Alioski.
 

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3829 på: Juli 25, 2018, 15:27:59 »
Har sett Barry Douglas på video og sett hva som skrives om han.
Dette er en kjempesignering. En spiller som etter en innholdsrik karriere fortsatt er knallgod.
Han har en frisparkfot fra stjernehimmelen. Samt at han selvfølgelig ustanselig har assist på masse mål.
Blir de neste spillerne som kommer inn av samme kvalitet så ser jeg meget lyst på sesongen.
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3831 på: Juli 25, 2018, 15:38:52 »
Will McCartan - independent sports journalist

Hearing from some sources that Leeds have finally lodged a formal bid for Peterborough’s Marcus Maddison. #lufc #mot #pufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3832 på: Juli 25, 2018, 15:45:36 »
Marcus Maddison visstnok neste transfer inn , fra Football Life.
VB midtbane, da trenger vi ikke Alioski.
Og Dallas.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3833 på: Juli 25, 2018, 15:50:05 »
Will McCartan - independent sports journalist

Hearing from some sources that Leeds have finally lodged a formal bid for Peterborough’s Marcus Maddison. #lufc #mot #pufc
Pliiiiis
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3834 på: Juli 25, 2018, 15:53:58 »
Føler meg sikker på Douglas blir klasse om vi klarer å signere han, var meget bra hos Wolves sist sesong. Maddison er også en spennende spiller, så snakkes det om spiss og en til midtbane. Men jeg forstår ikke hvordan Bielsa kan være fornøyd på stopperplass med kun Jansson og Cooper  :-\
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3835 på: Juli 25, 2018, 16:04:26 »
Fant denne på Twitter:
Vydra sold to Leeds which means Derby can buy Waghorn and Marriott. Leeds then know what they have left so can buy Maddison, Peterborough can then buy their replacements.

Vet ikke her her om det er hold i påstanden men registrerer at flere nevner både Vydra og Maddison og enda flere nevner en av de.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3836 på: Juli 25, 2018, 16:06:45 »
Fant denne på Twitter:
Vydra sold to Leeds which means Derby can buy Waghorn and Marriott. Leeds then know what they have left so can buy Maddison, Peterborough can then buy their replacements.

Vet ikke her her om det er hold i påstanden men registrerer at flere nevner både Vydra og Maddison og enda flere nevner en av de.
Er det 'Peter fra gutterommet' eller en avisjournalist med tusenvis av følgere som tweetet det?
#pleieråhjelpepåtroverdigheten :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3837 på: Juli 25, 2018, 16:10:02 »
Kildene er veldig ulike.
Både folk med nær 40000 følgere og en med 365. Og de kan jo selvfølgelig ha hverandre som kilder. Så en utfordret Phil Hay nå om Vydra så spent på om han svarer og hva selvfølgelig.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3838 på: Juli 25, 2018, 16:14:12 »
Was listening to YEP podcast yesterday - there's a loophole in the transfer window being brought forward.
 
You can still loan players until the end of August, and you're allowed to do loan-to-permanent deals that can go through on the 1st January 2019.
 
What a load of bollocks that is. Like they said, you can see clubs still doing a fair bit of business even after the 9th August. At least it means it's not curtains for us on "deadline day".
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3839 på: Juli 25, 2018, 16:24:44 »
Fant denne på Twitter:
Vydra sold to Leeds which means Derby can buy Waghorn and Marriott. Leeds then know what they have left so can buy Maddison, Peterborough can then buy their replacements.

Vet ikke her her om det er hold i påstanden men registrerer at flere nevner både Vydra og Maddison og enda flere nevner en av de.
Er det 'Peter fra gutterommet' eller en avisjournalist med tusenvis av følgere som tweetet det?
#pleieråhjelpepåtroverdigheten :)


Rob Dorsett....med 30.000 følgere

Update on Waghorn: #dcfc likely to complete deal once Vijdra has left for #lufc. Derby have to be careful of FFP. Initial fee will be £4m, with up to £4m of add ons if Derby get to Prem Lg.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973