Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 923206 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3870 på: Juli 26, 2018, 11:52:35 »
Marriott er klar for Derby. Hvis man skal tro på tidligere tweets, så burde det tilsi at de er sikker på at Vydra blir straks solgt. Gode nyheter for oss?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Flere seriøse kontoer som antydet at Marriot overgangen falt på Vydra til Leeds.
Men vi trenger en midtspiss.
Håper vi knepper opp et hakk fra Maddison og Bamford. For all del Bamford er en bra spiller, men føler han ikke er en optimal targetspiss.

Vydra er nok det du får av spiss i dette vinduet
Vydra uaktuell. For høye lønnskrav. Vi må gå videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3871 på: Juli 26, 2018, 12:13:18 »
Marriott er klar for Derby. Hvis man skal tro på tidligere tweets, så burde det tilsi at de er sikker på at Vydra blir straks solgt. Gode nyheter for oss?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Flere seriøse kontoer som antydet at Marriot overgangen falt på Vydra til Leeds.
Men vi trenger en midtspiss.
Håper vi knepper opp et hakk fra Maddison og Bamford. For all del Bamford er en bra spiller, men føler han ikke er en optimal targetspiss.

Vydra er nok det du får av spiss i dette vinduet
Vydra uaktuell. For høye lønnskrav. Vi må gå videre.

Hva baserer du det på? Noe nytt eller egen mening? Har lest rykter om at partene igjen er i lønnsforhandlinger etter at Vydra senket lønnskravet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3872 på: Juli 26, 2018, 12:13:21 »
Marriott er klar for Derby. Hvis man skal tro på tidligere tweets, så burde det tilsi at de er sikker på at Vydra blir straks solgt. Gode nyheter for oss?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Flere seriøse kontoer som antydet at Marriot overgangen falt på Vydra til Leeds.
Men vi trenger en midtspiss.
Håper vi knepper opp et hakk fra Maddison og Bamford. For all del Bamford er en bra spiller, men føler han ikke er en optimal targetspiss.

Vydra er nok det du får av spiss i dette vinduet
Vydra uaktuell. For høye lønnskrav. Vi må gå videre.
Det kan jo hende at Vydra også kjenner litt press på å finne en klubb. Det er ingen PL klubber som har meldt interesse mao så må han revidere vilkårene sine


Sent from my iPhone using Tapatalk

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3873 på: Juli 26, 2018, 12:17:07 »
Prisen synker visst stadig også :D
Dorsett jobber i Sky Sports...

Rob Dorsett
@RobDorsettSky
 
Understand #lufc have agreed a fee which could rise to £3m, for #wwfc full back Barry Douglas. He will undergo a medical tomorrow, and has been given permission to discuss personal terms.

Forstår egentlig ingenting av denne overgangen hvis den skulle gå i orden. Hvorfor er han ikke ønsket videre i Wolves etter DEN sesongen? Hvorfor er prisen så lav?(ja, vet han har 1 år igjen av kontrakten, men likevel) og hvorfor er det tilsynelatende ikke en haug med andre klubber som er interessert? Uansett en helt fantastisk signering hvis den går i boks!!
Hadde vært bortimot utrolig om vi får denne mannen til 3 mill!
For godt til å være sant tenker jeg..

Kan nesten lure på det ja. En merkelig karriere på Douglas. Blir 29 år i september. Har spilt karrieren i skottland, polen og Tyrkia. En knall sesong i Wolves i fjor som står ut som karrierehøydepunktet, og merkelig at Wolves ikke vil ha han med videre.
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3875 på: Juli 26, 2018, 12:21:25 »
Marriott er klar for Derby. Hvis man skal tro på tidligere tweets, så burde det tilsi at de er sikker på at Vydra blir straks solgt. Gode nyheter for oss?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Flere seriøse kontoer som antydet at Marriot overgangen falt på Vydra til Leeds.
Men vi trenger en midtspiss.
Håper vi knepper opp et hakk fra Maddison og Bamford. For all del Bamford er en bra spiller, men føler han ikke er en optimal targetspiss.

Vydra er nok det du får av spiss i dette vinduet
Vydra uaktuell. For høye lønnskrav. Vi må gå videre.

Hva baserer du det på? Noe nytt eller egen mening? Har lest rykter om at partene igjen er i lønnsforhandlinger etter at Vydra senket lønnskravet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vel, og jeg har lest rykter om at Leeds ønske om Bamford skyldes at Vydras lønnskrav (igjen) er for høye. Da er det på tide å droppe den interessen.
https://www.gazettelive.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-united-target-middlesbroughs-patrick-14953750
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3876 på: Juli 26, 2018, 12:22:06 »
Spesielt rykte:

https://www.footballtransfertavern.com/championship/leeds-united/bernard-would-be-a-truly-amazing-coup-for-leeds-united/

Sluttet i Shaktar?  Klubbløs mao?

Dette er vel ikke engang et rykte - snarere tankespinn fra en eller annen kreativ skribent for å få masse klikk....

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3877 på: Juli 26, 2018, 12:23:55 »
Prisen synker visst stadig også :D
Dorsett jobber i Sky Sports...

Rob Dorsett
@RobDorsettSky
 
Understand #lufc have agreed a fee which could rise to £3m, for #wwfc full back Barry Douglas. He will undergo a medical tomorrow, and has been given permission to discuss personal terms.

Forstår egentlig ingenting av denne overgangen hvis den skulle gå i orden. Hvorfor er han ikke ønsket videre i Wolves etter DEN sesongen? Hvorfor er prisen så lav?(ja, vet han har 1 år igjen av kontrakten, men likevel) og hvorfor er det tilsynelatende ikke en haug med andre klubber som er interessert? Uansett en helt fantastisk signering hvis den går i boks!!
Hadde vært bortimot utrolig om vi får denne mannen til 3 mill!
For godt til å være sant tenker jeg..

Kan nesten lure på det ja. En merkelig karriere på Douglas. Blir 29 år i september. Har spilt karrieren i skottland, polen og Tyrkia. En knall sesong i Wolves i fjor som står ut som karrierehøydepunktet, og merkelig at Wolves ikke vil ha han med videre.

Kan jo være så enkelt som at han har blitt fortalt at han ikke vil få like mye spillertid denne sesongen.
De overrasker jo stadig Wolves med signeringer.
Mulig Leeds har forhørt seg og at Douglas har "klikket" på ideen å spille under Bielsa?
Han var jo en av de beste spillerne i CC i fjor. Han  vet jo selv at han fungerer optimalt i et system der man spiller med avanserte wingbacker.
1 år igjen av kontrakten. Ville han fått gode betingelser i ev ny kontrakt for Wolves?
Eller er sjansene bedre for lengre kontrakt og like gode betingelser hos Leeds? I tillegg vet han at han vil være blandt de beste spillerne i Leeds. C Taylor, ifølge mange CCS beste venstreback, forlot jo oss gratis forrige sommer. fikk kompensjon vel og merke. Er jo mange faktorer som kan spille inn.

Ang Vydra ryktes det at han kanskje har senket litt på lønnsnivå.
De er jo avhengig av å selge han Derby. Han eller en annen spiller med value.
Ingen andre er på banen enda virker det som, så tror fortsatt det er en reel sjanse for at han kan dukke opp i Leeds.


« Siste redigering: Juli 26, 2018, 12:32:17 av leedslife »

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3878 på: Juli 26, 2018, 12:26:19 »
Prisen synker visst stadig også :D
Dorsett jobber i Sky Sports...

Rob Dorsett
@RobDorsettSky
 
Understand #lufc have agreed a fee which could rise to £3m, for #wwfc full back Barry Douglas. He will undergo a medical tomorrow, and has been given permission to discuss personal terms.

Forstår egentlig ingenting av denne overgangen hvis den skulle gå i orden. Hvorfor er han ikke ønsket videre i Wolves etter DEN sesongen? Hvorfor er prisen så lav?(ja, vet han har 1 år igjen av kontrakten, men likevel) og hvorfor er det tilsynelatende ikke en haug med andre klubber som er interessert? Uansett en helt fantastisk signering hvis den går i boks!!
Hadde vært bortimot utrolig om vi får denne mannen til 3 mill!
For godt til å være sant tenker jeg..

Kan nesten lure på det ja. En merkelig karriere på Douglas. Blir 29 år i september. Har spilt karrieren i skottland, polen og Tyrkia. En knall sesong i Wolves i fjor som står ut som karrierehøydepunktet, og merkelig at Wolves ikke vil ha han med videre.
Wolves bygger tropp for Champions League ikke for å være dumpekandidat i Premier League. Da må nok spillere som Douglas m.fl bort. De kommer nok ikke til å bryte topp 4 i år men løpet av maks 3 år så er de der.

Når det er sagt - Knallsignering for oss.

Vydra har jeg også troen på at kommer. Skjønner ikke kritikken mot Vydra eller agenten for å få en best mulig kontrakt. Det er sånn fotballverdenen fungerer..
« Siste redigering: Juli 26, 2018, 12:28:17 av Alta-White »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3879 på: Juli 26, 2018, 12:28:22 »
Orta stod vel bak Bamford til Boro i sin tid, eller?
Har uansett god kjennskap til spilleren.
Problemet her er vel overgangssum.
Er vel også den beste spissen Boro har så blir vel en vanskelig deal å få i land.


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3880 på: Juli 26, 2018, 12:51:47 »
Stille i dag syntes du?
Vel, Phil Hay har dratt på ferie og overlatt til Joe Urquhart og Lee Sobot å styre butikken. :D


Sistnevnte om Bamford:

Sitat
Paul Medforth
@MedforthPaul

What are the chances of landing Bamford realistically, given the fee Boro want for him and his salary?


Lee Sobot
@LeeSobotYEP

Replying to @MedforthPaul
Talk up there is that Boro are not thought to be keen on letting him leave and they don't really need to raise the cash for other transfers so not sure.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3881 på: Juli 26, 2018, 12:53:20 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3882 på: Juli 26, 2018, 13:12:55 »
Ut av det blå kom dette ryktet. Mbaye Diagne, spiss i Kasimpasa, £3,6 M. Noe for oss?
https://turkish-football.com/exclusive-leeds-talks-with-striker-mbaye-diagne-targeted-by-bournemouth-hull-city-hit-snag-but-italy-could-offer-solution/

Ut av det blå? Dette er da et gammelt rykte...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3883 på: Juli 26, 2018, 14:46:57 »
Prisen synker visst stadig også
Dorsett jobber i Sky Sports...

Rob Dorsett
@RobDorsettSky
 
Understand #lufc have agreed a fee which could rise to £3m, for #wwfc full back Barry Douglas. He will undergo a medical tomorrow, and has been given permission to discuss personal terms.

Forstår egentlig ingenting av denne overgangen hvis den skulle gå i orden. Hvorfor er han ikke ønsket videre i Wolves etter DEN sesongen? Hvorfor er prisen så lav?(ja, vet han har 1 år igjen av kontrakten, men likevel) og hvorfor er det tilsynelatende ikke en haug med andre klubber som er interessert? Uansett en helt fantastisk signering hvis den går i boks!!
Hadde vært bortimot utrolig om vi får denne mannen til 3 mill!
For godt til å være sant tenker jeg..

Kan nesten lure på det ja. En merkelig karriere på Douglas. Blir 29 år i september. Har spilt karrieren i skottland, polen og Tyrkia. En knall sesong i Wolves i fjor som står ut som karrierehøydepunktet, og merkelig at Wolves ikke vil ha han med videre.
Wolves bygger tropp for Champions League ikke for å være dumpekandidat i Premier League. Da må nok spillere som Douglas m.fl bort. De kommer nok ikke til å bryte topp 4 i år men løpet av maks 3 år så er de der.

Når det er sagt - Knallsignering for oss.

Vydra har jeg også troen på at kommer. Skjønner ikke kritikken mot Vydra eller agenten for å få en best mulig kontrakt. Det er sånn fotballverdenen fungerer..

Litt enig vedr begge spillerne selv om det blir ren synsing fra min side.
Hva gjelder Douglas i utg pkt for godt til å være sant.
Men etter å ha sett på karriere statsen hans henger det litt på greip.
Wolves ønsker å styrke laget og tenker litt lenger frem. Tar inn en yngre som er på samme nivå eller bedre nå. Som de samtidig kan ha i flere sesonger.
En forsvarsspiller som har hatt 1 topp sesong å vise til bør nødvendigvis ikke koste Kina penger når han er 29 og kan forhandle som free agent om ikke så lenge.

Hva gjelder Vydra virker det som Leeds svært gjerne ønsker seg en hest de egentlig ikke har råd til å fore.
Begge parter må nok fire endel for at det skal gå i boks. Av frykt for at de ikke kommer i mål ser begge parter seg fortsatt rundt etter alternativer.
Begge parter prøver nok å blåse opp rykter rundt alternativene.
« Siste redigering: Juli 26, 2018, 14:48:34 av ar9 »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3884 på: Juli 26, 2018, 16:42:38 »
En eller annen....

Tom Kendall

Vydra sat outside RBG in Leeds city centre. Asked him if it was him he said yes, to are you moving to Leeds ‘not yet’ #lufc





Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3885 på: Juli 26, 2018, 16:45:40 »
Hope in the hanging snore?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3886 på: Juli 26, 2018, 16:48:32 »
Nathan Cheetham

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3887 på: Juli 26, 2018, 17:22:31 »
Lovende.
Rekker trening på mandag da

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3888 på: Juli 26, 2018, 17:27:18 »



Det er vel visning av drakter i morgen!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3889 på: Juli 26, 2018, 17:36:41 »
Ser han sitter med vann også så det betyr vel at han firt på de latterlige kravene han satte fram.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3890 på: Juli 26, 2018, 17:54:15 »
Lee Sobot

Leeds United not commenting on Matej Vydra latest following reports and pictures of the striker being in Leeds city centre. #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3891 på: Juli 26, 2018, 17:57:52 »
En eller annen....

Tom Kendall

Vydra sat outside RBG in Leeds city centre. Asked him if it was him he said yes, to are you moving to Leeds ‘not yet’ #lufc





Tom Kendall igjen...

He was ok a bit sheepish a bit like he didn’t want to give anything away. When he said not yet he just looked at the guy opposite and smiled. Still here like they are waiting for someone / something

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3892 på: Juli 26, 2018, 17:59:38 »
Ser han sitter med vann også så det betyr vel at han firt på de latterlige kravene han satte fram.


Tony Leeds

I thought that was a briefcase on the floor, but if it's Vydra it'll be his wallet #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3893 på: Juli 26, 2018, 18:44:42 »
Ut nå. Denne gangen U-23 spilleren Adrian Balboa. 20-åringen kom inn i fjorårets transfer-bonanza, og tok plass på U-23 laget. Her overbeviste han tydeligvis ikke tilstrekkelig, og turen bar tilbake til Spania i Segunda Div B. Lykke til videre, Adrian.
https://thisisfutbol.com/2018/07/blogs/championship/adrian-balboa-leaves-leeds-for-cf-badalona/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3894 på: Juli 26, 2018, 19:13:19 »

Leeds hq
Derby manager Frank Lampard on Vydra situation: "That one will pan out in the next few days I'm sure". Leeds clearly working hard to bring him in. #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3895 på: Juli 26, 2018, 19:16:52 »
Med Vydra snart klar regner jeg med han tar plassen til Alioski?
Kommer fortsatt ikke bort i fra at vi er avhengig av en sterk targetspiss.
Trenger en som kan binde og flytte opp dette laget.
Selv om vi vil spille mye posession vil vi jo få dødballer og trøkk i mot.
Bare det ikke blir Bamford. Ser noen har kastet ut Abraham som et rykte på twitter profilen til Nixon.

Ev at Foreshaw står i mål og Blackman kommer ut på dødballer i mot.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3896 på: Juli 26, 2018, 19:27:23 »
En spiller som var toppscorer i 10r rollen ifjor å du vil ha han ut på kanten??
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3897 på: Juli 26, 2018, 19:35:12 »
En spiller som var toppscorer i 10r rollen ifjor å du vil ha han ut på kanten??

Nei ikke som rein kantspiller.
Men vil vel fungere som en slags innoverkant når du får vingbacker.
Ville tro at han kunne fungere i rommet rundt en targetspiss.
                             
                              Targetspiss     

                   Vydra         Saiz     Roberts
                     
 Douglas                 Foreshaw                  Ayling

                       Phillips


« Siste redigering: Juli 26, 2018, 19:42:06 av leedslife »

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3898 på: Juli 26, 2018, 19:40:09 »
Med Vydra snart klar regner jeg med han tar plassen til Alioski?
Kommer fortsatt ikke bort i fra at vi er avhengig av en sterk targetspiss.
Trenger en som kan binde og flytte opp dette laget.
Selv om vi vil spille mye posession vil vi jo få dødballer og trøkk i mot.
Bare det ikke blir Bamford. Ser noen har kastet ut Abraham som et rykte på twitter profilen til Nixon.

Ev at Foreshaw står i mål og Blackman kommer ut på dødballer i mot.

Alioski kommer mer til sin rett i Bielsa sin formasjon da.
I en treer på topp så slipper han å jobbe så mye hjemover som han har gjort i 4231/442-formasjonen.
Nå har han hatt den "vanskelige" førstesesongen i Championship. Jeg tror at han kan slå ut for full blomst neste sesong.

Alioski har også sett ut som den eneste (sammen med Pablo) som greier å kombinere med og forstå Saiz.

Selv kunne jeg tenkt meg å se denne oppstillingen:
   Vydra    (NY)    Alioski
              Saiz
Douglas   4Shaw     Ayling
   Cooper Jansson (NY)
             Blackman

Benk: Vieira, Phillips, Pablo, Baker, Berardi, Pearce, BPF

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3899 på: Juli 26, 2018, 19:44:56 »
Med Vydra snart klar regner jeg med han tar plassen til Alioski?
Kommer fortsatt ikke bort i fra at vi er avhengig av en sterk targetspiss.
Trenger en som kan binde og flytte opp dette laget.
Selv om vi vil spille mye posession vil vi jo få dødballer og trøkk i mot.
Bare det ikke blir Bamford. Ser noen har kastet ut Abraham som et rykte på twitter profilen til Nixon.

Ev at Foreshaw står i mål og Blackman kommer ut på dødballer i mot.

Alioski kommer mer til sin rett i Bielsa sin formasjon da.
I en treer på topp så slipper han å jobbe så mye hjemover som han har gjort i 4231/442-formasjonen.
Nå har han hatt den "vanskelige" førstesesongen i Championship. Jeg tror at han kan slå ut for full blomst neste sesong.

Alioski har også sett ut som den eneste (sammen med Pablo) som greier å kombinere med og forstå Saiz.

Selv kunne jeg tenkt meg å se denne oppstillingen:
   Vydra    (NY)    Alioski
              Saiz
Douglas   4Shaw     Ayling
   Cooper Jansson (NY)
             Blackman

Benk: Vieira, Phillips, Pablo, Baker, Berardi, Pearce, BPF

Ikke dum den heller. Er jo ikke ulikt hvordan vi opptrer nå. Phillips faller ofte ned i det rommet.
Er jo enkelt å switche ut i fra kampforløp.
Mulig vi er avhengig av arbeidsinnsatsen til Alioski. Synes bare sluttproduktet ofte er forferdelig dårlig.
Uansett så er vi jo avhengig av en targetspiss.
Vydra vil jo ihvertfall ikke fungere som targetspiss alene på sentralt.