Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 923497 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4050 på: Juli 28, 2018, 22:24:15 »
Sett at vi får bamford, som det ryktes at vi har fått. Alikevel mener jeg at vi bør gå for vydra. Mye på grunn av nettopp dette her, og at han da antagelig vil stige i verdi.  https://youtu.be/H4xD4ABEu3g?t=4
Takk Håkon. Hurtig, overblikk, bra teknikk, virker som om han er like god med begge ben! Fikk vann i munnen av den videoen!
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4051 på: Juli 28, 2018, 22:27:14 »
Sett at vi får bamford, som det ryktes at vi har fått. Alikevel mener jeg at vi bør gå for vydra. Mye på grunn av nettopp dette her, og at han da antagelig vil stige i verdi.  https://youtu.be/H4xD4ABEu3g?t=4
Hurtig, overblikk, bra teknikk, virker som om han er like god med begge ben! Fikk vann i munnen av den videoen!

Og tenkt deg trespannet med Vydra, Bamford og Assombalaonga ) https://www.youtube.com/watch?v=bBndCI-8Jvo ) hvis Leeds hadde rana banken. Selg Saiz og Roofe for den sakens skyld hvis det er det som trengs.
Da går vi opp som mestere, hvis en topp stopper signes samtidig. Assombalaonga minner meg mye om Yeboah faktisk
« Siste redigering: Juli 28, 2018, 22:29:05 av h.b »

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4052 på: Juli 28, 2018, 22:52:56 »
Sett at vi får bamford, som det ryktes at vi har fått. Alikevel mener jeg at vi bør gå for vydra. Mye på grunn av nettopp dette her, og at han da antagelig vil stige i verdi.  https://youtu.be/H4xD4ABEu3g?t=4
Hurtig, overblikk, bra teknikk, virker som om han er like god med begge ben! Fikk vann i munnen av den videoen!

Og tenkt deg trespannet med Vydra, Bamford og Assombalaonga ) https://www.youtube.com/watch?v=bBndCI-8Jvo ) hvis Leeds hadde rana banken. Selg Saiz og Roofe for den sakens skyld hvis det er det som trengs.
Da går vi opp som mestere, hvis en topp stopper signes samtidig. Assombalaonga minner meg mye om Yeboah faktisk
Tror Bamford og Vydra ville utfylt hverandre veldig bra! Assombalonga tror jeg ikke er til salgs, ihvertfall ikke så lenge Boro mottar PL penger! Kanskje neste sommer hvis de ikke rykker opp...
Jon R.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4053 på: Juli 28, 2018, 23:13:53 »
Sett at vi får bamford, som det ryktes at vi har fått. Alikevel mener jeg at vi bør gå for vydra. Mye på grunn av nettopp dette her, og at han da antagelig vil stige i verdi.  https://youtu.be/H4xD4ABEu3g?t=4
Hurtig, overblikk, bra teknikk, virker som om han er like god med begge ben! Fikk vann i munnen av den videoen!

Og tenkt deg trespannet med Vydra, Bamford og Assombalaonga ) https://www.youtube.com/watch?v=bBndCI-8Jvo ) hvis Leeds hadde rana banken. Selg Saiz og Roofe for den sakens skyld hvis det er det som trengs.
Da går vi opp som mestere, hvis en topp stopper signes samtidig. Assombalaonga minner meg mye om Yeboah faktisk
Meget god spiller, men dyr.
De kjøpte vel han i fjor for 15/16 mill pund.

Abraham er vel ikke så ulik. Kan jo kanskje få til et lån

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4054 på: Juli 28, 2018, 23:18:20 »
Sett at vi får bamford, som det ryktes at vi har fått. Alikevel mener jeg at vi bør gå for vydra. Mye på grunn av nettopp dette her, og at han da antagelig vil stige i verdi.  https://youtu.be/H4xD4ABEu3g?t=4
Hurtig, overblikk, bra teknikk, virker som om han er like god med begge ben! Fikk vann i munnen av den videoen!

Og tenkt deg trespannet med Vydra, Bamford og Assombalaonga ) https://www.youtube.com/watch?v=bBndCI-8Jvo ) hvis Leeds hadde rana banken. Selg Saiz og Roofe for den sakens skyld hvis det er det som trengs.
Da går vi opp som mestere, hvis en topp stopper signes samtidig. Assombalaonga minner meg mye om Yeboah faktisk
Meget god spiller, men dyr.
De kjøpte vel han i fjor for 15/16 mill pund.

Abraham er vel ikke så ulik. Kan jo kanskje få til et lån

Liker Abraham. Men ikke den kraften i gjennombruddene, Kan ofte bli litt lett

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4055 på: Juli 28, 2018, 23:30:13 »
Abraham er vel ikke så ulik. Kan jo kanskje få til et lån
tompearce98 started following tammyabraham1
2 hours ago   


Twitter i dag
:)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4056 på: Juli 28, 2018, 23:48:57 »
Magefølelsen min heller mer i retning av å låne Abraham enn å bruke 7 mill på å kjøpe Bamford.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4057 på: Juli 29, 2018, 00:06:53 »
Oppfatter nå at Vydra er langt unna oss og Bamford blir vår neste signering. Tror Bamford er en bedre investering enn Vydra, prisen tatt i betraktning.
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4058 på: Juli 29, 2018, 00:25:35 »
Oppfatter nå at Vydra er langt unna oss og Bamford blir vår neste signering. Tror Bamford er en bedre investering enn Vydra, prisen tatt i betraktning.

Hvis vi kun skal se på pris kanskje. men tror Vydra er en større målgarantist og som har større gjennombruddskraft. Sat et videresalg av Vydra ved evt opprykk gir nok mere penger inn enn Bamford ved å ikke rykke opp

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4059 på: Juli 29, 2018, 00:41:05 »
Abraham er vel ikke så ulik. Kan jo kanskje få til et lån
tompearce98 started following tammyabraham1
2 hours ago   


Twitter i dag
:)


Tammy spilte for Chelsea i dag! Missa stor sjanse, men skåret i straffekonk. Neppe til utlån.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4060 på: Juli 29, 2018, 01:39:49 »
Sett at vi får bamford, som det ryktes at vi har fått. Alikevel mener jeg at vi bør gå for vydra. Mye på grunn av nettopp dette her, og at han da antagelig vil stige i verdi.  https://youtu.be/H4xD4ABEu3g?t=4
Takk Håkon. Hurtig, overblikk, bra teknikk, virker som om han er like god med begge ben! Fikk vann i munnen av den videoen!
Der letta hodepinen ett sekk. :D. Han kan få fart på Bamford ;)
« Siste redigering: Juli 29, 2018, 01:41:23 av Kontakinte »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4061 på: Juli 29, 2018, 11:59:29 »
Noen som har sett Bamford mye i aksjon?
Virker ut fra YouTube klipp at han er veldig smart i bevegelsene med og uten ball.
Er jo ikke noe vi har hatt flust av de siste årene. Er jo uten tvil vår nye 9ér.
Som regel har jo spissene løpt i en kanal og det er jo med tunnelsyn rett inn i første stopper.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4062 på: Juli 29, 2018, 13:17:33 »
Oppfatter nå at Vydra er langt unna oss og Bamford blir vår neste signering. Tror Bamford er en bedre investering enn Vydra, prisen tatt i betraktning.

Ble det ikke totalt £10 for Bamford, etter visse kriterier? I så fall ikke mye billigere i innkjøp enn Vydra, dog sikkert mye lavere lønn.
Super Leeds since 1968

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4063 på: Juli 29, 2018, 14:00:59 »
Sett at vi får bamford, som det ryktes at vi har fått. Alikevel mener jeg at vi bør gå for vydra. Mye på grunn av nettopp dette her, og at han da antagelig vil stige i verdi.  https://youtu.be/H4xD4ABEu3g?t=4
Takk Håkon. Hurtig, overblikk, bra teknikk, virker som om han er like god med begge ben! Fikk vann i munnen av den videoen!

Denne videoen var nok til å få meg overbevist,  Selv om en Youtube-redigert snutt selvsagt bare viser alle de gode tingene.
Utvilsomt likevel at han har kvaliteter som laget vårt skriker etter, skuddet, fart, energi og blikk. Håper han kommer jeg!!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4064 på: Juli 29, 2018, 14:17:11 »
John Percy - Telegraph

Patrick Bamford set for medical at Leeds on Monday after £7m deal agreed with Middlesbrough #lufc #utb

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4065 på: Juli 29, 2018, 14:19:09 »
John Percy - Telegraph

Patrick Bamford set for medical at Leeds on Monday after £7m deal agreed with Middlesbrough #lufc #utb

 :)

Good! Begynner å ligne noe nå. West ham talentet også linket igjen. Oss og barca :-)
Du har sikkert link promotion

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4066 på: Juli 29, 2018, 15:04:11 »
Ã…pner Forshaws skade muligheten for at Maddison signeres? Eller kommer erstatningen fra egne rekker?
http://the72.co.uk/111580/leeds-united-go-big-league-one-ace-replace-forshaw/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4067 på: Juli 29, 2018, 16:45:32 »
Patrick Bamford to undergo medical at Leeds on Monday ahead of £10m move

By Amitai Winehouse For Mailonline 13:55 29 Jul 2018, updated 13:55 29 Jul 2018
Leeds have agreed personal terms with former Chelsea striker Patrick Bamford
24-year-old scored 10 goals in the Championship for Middlesbrough last season
Leeds have turned to Bamford after a move for Derby's Matej Vydra stalled
Patrick Bamford will have a medical with Leeds on Monday ahead of a possible £10million move.

The Elland Road side have come to an agreement with Middlesbrough and have also agreed personal terms with the former Chelsea striker.

The deal for Bamford could be worth up to £10m, once bonuses are factored in.

Patrick Bamford will have a medical with Leeds on Monday ahead of a possible £10m move
Leeds have turned to Bamford after a move for Derby's Matej Vydra stalled.

The 24-year-old scored 10 goals in the Championship for Middlesbrough last season, including a hat-trick against Leeds.

Leeds manager Marcelo Bielsa also secured the signing of Barry Douglas from Wolves on Saturday in a £3m transfer.

Bielsa and Leeds face Stoke in the opening game of their Championship season next Sunday.

The 24-year-old scored 10 goals in the Championship for Middlesbrough last season

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4068 på: Juli 29, 2018, 16:49:48 »
Patrick Bamford to undergo medical at Leeds on Monday ahead of £10m move

By Amitai Winehouse For Mailonline 13:55 29 Jul 2018, updated 13:55 29 Jul 2018
Leeds have agreed personal terms with former Chelsea striker Patrick Bamford
24-year-old scored 10 goals in the Championship for Middlesbrough last season
Leeds have turned to Bamford after a move for Derby's Matej Vydra stalled
Patrick Bamford will have a medical with Leeds on Monday ahead of a possible £10million move.

The Elland Road side have come to an agreement with Middlesbrough and have also agreed personal terms with the former Chelsea striker.

The deal for Bamford could be worth up to £10m, once bonuses are factored in.

Patrick Bamford will have a medical with Leeds on Monday ahead of a possible £10m move
Leeds have turned to Bamford after a move for Derby's Matej Vydra stalled.

The 24-year-old scored 10 goals in the Championship for Middlesbrough last season, including a hat-trick against Leeds.

Leeds manager Marcelo Bielsa also secured the signing of Barry Douglas from Wolves on Saturday in a £3m transfer.

Bielsa and Leeds face Stoke in the opening game of their Championship season next Sunday.

The 24-year-old scored 10 goals in the Championship for Middlesbrough last season


Høres ut som dette betyr at Vydra-dealen er død og begravet?

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4069 på: Juli 29, 2018, 16:52:49 »
Tja. Bamford er klar nå! Vydra om 1 måned. Har vi tid til det da?

Kanskje kommer Vydra inn mot slutten av vinduet.



Mangler fortsatt: 1 stopper, 1 kant og en spiss/nr 10. (Saiz er merkelig svak, også i dag!)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4070 på: Juli 29, 2018, 17:25:02 »
Phil Hay

Back properly tomorrow but as reported elsewhere, Patrick Bamford will undergo a medical with Leeds United tomorrow. Fee of £7m agreed with Middlesbrough. #lufc




 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4071 på: Juli 29, 2018, 18:00:28 »
Phil Hay

we can also consider the Matej Vydra chase over. Not happening.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4072 på: Juli 29, 2018, 18:03:09 »
Phil Hay

we can also consider the Matej Vydra chase over. Not happening.

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4073 på: Juli 29, 2018, 18:04:51 »
Phil Hay

we can also consider the Matej Vydra chase over. Not happening.

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jaja. You win some, you loose some. Ønsker Bamford velkommen om det skjer. Vi må ikke ha for stor tropp heller.
Marching On! 4276

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4074 på: Juli 29, 2018, 18:08:41 »
Kan det tenkes vi rekrutterer en spiss til? Eller var det bare rent oppspinn at det var aktuelt med både Bamford og Vydra ei stund?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4075 på: Juli 29, 2018, 18:11:24 »
Kan det tenkes vi rekrutterer en spiss til? Eller var det bare rent oppspinn at det var aktuelt med både Bamford og Vydra ei stund?

Kanskje det blir Abraham da, i tilegg til Bamford...eller en unproven fra kontinentet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4076 på: Juli 29, 2018, 18:51:25 »
Phil Hay

still want a winger and a midfielder. Can see a couple more

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4077 på: Juli 29, 2018, 18:54:21 »
Phil Hay

still want a winger and a midfielder. Can see a couple more

Marcus Maddison fra Peterborough? 8 mål og 16 assist (!) i L1 sist.....

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4078 på: Juli 29, 2018, 20:02:19 »
Phil Hay

still want a winger and a midfielder. Can see a couple more

Marcus Maddison fra Peterborough? 8 mål og 16 assist (!) i L1 sist.....

Hvis Maddison kommer (og Bamford signerer i morra) så har vi assistkonger over hele fjøla. Da tipper jeg Bamford gjentar 2014/15-sesongen da han som 20-21 åring ble årets spiller i Championship. 30 mål +.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4079 på: Juli 29, 2018, 20:09:12 »
Phil Hay

still want a winger and a midfielder. Can see a couple more

Marcus Maddison fra Peterborough? 8 mål og 16 assist (!) i L1 sist.....

Hvis Maddison kommer (og Bamford signerer i morra) så har vi assistkonger over hele fjøla. Da tipper jeg Bamford gjentar 2014/15-sesongen da han som 20-21 åring ble årets spiller i Championship. 30 mål +.

Ja, dette laget ser jo skremmende godt ut om så er tilfellet:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Roofe, Maddison - Bamford

Det at de skal ha inn en ny midtbanespiler er vel kanskje en ny nr. 10 eller? Som spiller i Saiz sin posisjon og Baker sin posisjon (i andre omgang).

Maddison kan jo fint bekle både høyre og venstre ving samt offansiv midtbane. Men tror dessverre at vi sikter enda høyere enn Maddison.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.