Skrevet av Emne: Ex-head coach: Thomas Christiansen  (Lest 215743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #870 på: Januar 06, 2018, 18:19:20 »
Litt lupe bruker du...

TC snakket positivt om Rads, det var rævslikking. Samme hvis en spiller uttaler seg positivt om TC, rævslikking.

Nå tolker du ordrett hva TC sier og henger deg opp i det.

Når Evans var manager så fikk han mye kritikk her inne når han hele tiden maset om og sa han trengte kvalitet. Det var mange som mente det var dårlig ift rezten av troppen.

TC er proff. Han kommer aldri til å si noe ufordelaktig om klubb eller spillere offentlig.

Skjønner ikke hvorfor noen gidder å bruke energi på å hisse seg opp og konkludere med noe som helst når det kun har gått 6 av 31 dager av vinduet.
En slik setning med "beroligende" innhold har blitt skrevet i minst 6-7 januarvinduer...og vi har endt opp med stort sett rask og middelmådigheter i hvert vindu....
Vi får se om det kommer inn noen som styrker stallen.....

Josch

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #871 på: Januar 06, 2018, 18:35:36 »
Litt lupe bruker du...

TC snakket positivt om Rads, det var rævslikking. Samme hvis en spiller uttaler seg positivt om TC, rævslikking.

Nå tolker du ordrett hva TC sier og henger deg opp i det.

Når Evans var manager så fikk han mye kritikk her inne når han hele tiden maset om og sa han trengte kvalitet. Det var mange som mente det var dårlig ift rezten av troppen.

TC er proff. Han kommer aldri til å si noe ufordelaktig om klubb eller spillere offentlig.

Skjønner ikke hvorfor noen gidder å bruke energi på å hisse seg opp og konkludere med noe som helst når det kun har gått 6 av 31 dager av vinduet.
Det er et interessant poeng, at TC er "proff" og aldri sier noe negativt om kvalitet eller nevner kjøpene som skal gjøres. Han fremstår som veldig lojal mot Rad.

På en annen side så er TC den som vet best av dem alle hva som kreves av kvalitet for å ta det siste steget. Vi får håpe han har gitt utttrykk for det på bakrommet (ikke offentlig). Det er viktig at coachen, som den fotballfaglige, sier til eier hva som kreves for å oppnå opprykk. Ellers blir han en puddel og kun en "ja"-mann. (Her var Evans tydelig og spontan). Jeg ser på TC at han veier sine ord når det blir spørsmål om spillerkjøp. Han sier stadig at "det er opp til andre å bestemme". Men slik er vel rollen som coach. Andre bestemmer.

For min del tror jeg ikke Rad har store planer om opprykk i år. Da ville vi sett grunnmuren i dette sist sommer. De spillerne ble litt oppskrytt da de ble kjøpt. Januar-vinduet kan ikke rette opp dette. Men en 6. plass kan selvsagt gjøre alt mulig.

Dennis

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #872 på: Januar 06, 2018, 19:06:27 »
Man trenger ikke lupe for å finne noe negativt i denne klubben. Ihvertfall ikke før Rad kjøpte klubben. For min del så leter jeg ikke etter noe negativt. Alt jeg måler i denne klubben er i forhold til å rykke opp til PL-absolutt alt. At andre legger lista langt lavere og er storfornøyd med det meste som skjer i klubben får så være.....

Ha gjerne behov for å validere dine meninger, men de som ikke er enig med deg er fornøyd med at Leeds ikke spiller i PL? Fordi man ikke syter over uttalelser fra TC som ikke bare er helt 100% forventa, men også helt riktig å si uavhengig om klubben skal rektruttere en spiss eller ikke? Fordi han er fornøyd med at styreformannen tar klubben fremover og gir ord for det? Virkelig? Det blir for dumt, rett og slett.

Jeg husker du senest i romjula at det var kjedelig med polariseringen innen diskusjonene. Hva er dette?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #873 på: Januar 06, 2018, 19:19:14 »
Man trenger ikke lupe for å finne noe negativt i denne klubben. Ihvertfall ikke før Rad kjøpte klubben. For min del så leter jeg ikke etter noe negativt. Alt jeg måler i denne klubben er i forhold til å rykke opp til PL-absolutt alt. At andre legger lista langt lavere og er storfornøyd med det meste som skjer i klubben får så være.....

Ha gjerne behov for å validere dine meninger, men de som ikke er enig med deg er fornøyd med at Leeds ikke spiller i PL? Fordi man ikke syter over uttalelser fra TC som ikke bare er helt 100% forventa, men også helt riktig å si uavhengig om klubben skal rektruttere en spiss eller ikke? Fordi han er fornøyd med at styreformannen tar klubben fremover og gir ord for det? Virkelig? Det blir for dumt, rett og slett.

Jeg husker du senest i romjula at det var kjedelig med polariseringen innen diskusjonene. Hva er dette?
Det er bekymring for å være i skyggenes dal i årevis fremover... ;)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #874 på: Januar 06, 2018, 20:05:35 »
Man trenger ikke lupe for å finne noe negativt i denne klubben. Ihvertfall ikke før Rad kjøpte klubben. For min del så leter jeg ikke etter noe negativt. Alt jeg måler i denne klubben er i forhold til å rykke opp til PL-absolutt alt. At andre legger lista langt lavere og er storfornøyd med det meste som skjer i klubben får så være.....

Ha gjerne behov for å validere dine meninger, men de som ikke er enig med deg er fornøyd med at Leeds ikke spiller i PL? Fordi man ikke syter over uttalelser fra TC som ikke bare er helt 100% forventa, men også helt riktig å si uavhengig om klubben skal rektruttere en spiss eller ikke? Fordi han er fornøyd med at styreformannen tar klubben fremover og gir ord for det? Virkelig? Det blir for dumt, rett og slett.

Jeg husker du senest i romjula at det var kjedelig med polariseringen innen diskusjonene. Hva er dette?
Det er bekymring for å være i skyggenes dal i årevis fremover... ;)

Vi vil alle opp DHY, men nå har klubben vært sengeliggende med sykdom siden nedrykket og har akkurat begynt å respondere på en ny medisin, da kan det være litt lurt å ikke sprette opp av sengen og tro vi er i toppform men ha litt is i magen, fornøyd med at vi tilsynelatende har fornuftige folk som styrer klubben, hadde det vært opp til oss fans så hadde vi tømt banken og kjøpt kjøpt kjøpt ;)

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #875 på: Januar 06, 2018, 20:20:34 »
Får sjelden noen bra spillere i januarvinduet, med mindre det er slike som maser seg vekk fra klubben (les: Coutinho (ja han har blitt solgt i dag)). Spar penga. Sats heller på et skikkelig opprykksforsøk neste sesong, når trenere, eiere og spillere har blitt mer samkjørte. Med den 6. plassen vi ligger på nå, er denne sesongen mer enn godkjent så langt.
https://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/offisielt-philippe-coutinho-klar-for-barcelona-hoeyst-dramatisk-for-liverpool/a/24224800/
« Siste redigering: Januar 06, 2018, 20:24:23 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #876 på: Januar 07, 2018, 15:10:11 »
Et ord på TC
Udugelig

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #877 på: Januar 07, 2018, 15:13:35 »
Et ord på TC
Udugelig
Korsfest, korsfest.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #878 på: Januar 07, 2018, 15:15:32 »

auren

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #879 på: Januar 07, 2018, 15:26:43 »
Et ord på TC
Udugelig
Korsfest, korsfest.

På tide ja
Jepp. På tide at Radden kommer seg ut av klubben også! Få inn en oljesjeik og kjøp 10-15 nye spillere i januar-vinduet så rykker vi forhåpentligvis ikke ned. Få inn Pep som manager pronto!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #880 på: Januar 07, 2018, 15:28:52 »
Et ord på TC
Udugelig
Korsfest, korsfest.

På tide ja
Jepp. På tide at Radden kommer seg ut av klubben også! Få inn en oljesjeik og kjøp 10-15 nye spillere i januar-vinduet så rykker vi forhåpentligvis ikke ned. Få inn Pep som manager pronto!

auren
Ikke det som er poenget. men når Raddiken ser at TC ikke holder mål. Ja da bør han erstattes. Og hvis da Raddikken ikke vil ta det valget. ja da bør kanskje han trekke seg ut fra styre og stell, og ansette en sportslig leder som er tøff nok til slike valg

rd1

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #881 på: Januar 07, 2018, 15:32:12 »
TC gjør mye rart..
«Vi har ikke bruk for nye spisser»
«La oss prøve en helt ny formasjon»
«Vi kan cruise inn cup seier»

Itilleg er det jo åpenbart uffattelig frustrerende for oss supportere at:
Vi trenger åpenbart ny spiss, sentral midtbane og v.back
Pengene har vil fra Wood salg
Og selvsagt kan man kjøpe de rette spillerne i januar!
"Who needs Cantona??"

Allanclarke

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #882 på: Januar 07, 2018, 15:45:08 »
TC gjør mye rart..
«Vi har ikke bruk for nye spisser»
«La oss prøve en helt ny formasjon»
«Vi kan cruise inn cup seier»

Itilleg er det jo åpenbart uffattelig frustrerende for oss supportere at:
Vi trenger åpenbart ny spiss, sentral midtbane og v.back
Pengene har vil fra Wood salg
Og selvsagt kan man kjøpe de rette spillerne i januar!
+1

Kontakinte

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #883 på: Januar 07, 2018, 15:51:45 »
TC gjør mye rart..
«Vi har ikke bruk for nye spisser»
«La oss prøve en helt ny formasjon»
«Vi kan cruise inn cup seier»

Itilleg er det jo åpenbart uffattelig frustrerende for oss supportere at:
Vi trenger åpenbart ny spiss, sentral midtbane og v.back
Pengene har vil fra Wood salg
Og selvsagt kan man kjøpe de rette spillerne i januar!
+1
+1
Hent dette parret fra P.boro, lån Ryan Kent fra `pool og finn en dugelig midtbanegeneral. 

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #884 på: Januar 07, 2018, 16:13:12 »
Har vi et attitude-problem?

Noel whelan just saying on radio players walking back to coach laughing and joking. That’s a f**king disgrace!!!! #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #885 på: Januar 07, 2018, 16:14:41 »
Vurderingsevnen til TC:

The Schratching Shed

Were #LUFC going to win the FA Cup? No.
So did the match matter? No.
Was Saiz going to be effective on that pitch against that opposition? No.
Was there a risk of injury playing him? Yes.
Was the decision to bring him on a good one? No.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #886 på: Januar 07, 2018, 16:17:23 »
Har vi et attitude-problem?

Noel whelan just saying on radio players walking back to coach laughing and joking. That’s a f**king disgrace!!!! #lufc
Forholdet mellom klubbene er visst veldig godt, hevdet kommentatorene. Faktisk så godt at et slapt Leeds forærte Newport avansementet til 4. runde, kan det tyde på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #887 på: Januar 07, 2018, 16:22:53 »
Har vi et attitude-problem?

Noel whelan just saying on radio players walking back to coach laughing and joking. That’s a f**king disgrace!!!! #lufc
Forholdet mellom klubbene er visst veldig godt, hevdet kommentatorene. Faktisk så godt at et slapt Leeds forærte Newport avansementet til 4. runde, kan det tyde på.
Sportsmanship! Kudos til Leedsspillerne

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #888 på: Januar 07, 2018, 19:31:21 »
Vurderingsevnen til TC:

The Schratching Shed

Were #LUFC going to win the FA Cup? No.
So did the match matter? No.
Was Saiz going to be effective on that pitch against that opposition? No.
Was there a risk of injury playing him? Yes.
Was the decision to bring him on a good one? No.

Hadde Leeds røket ut med Saiz på benken, hadde han blitt slaktet for det. Saiz kan ikke gjemme seg bak noe i dag.
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #889 på: Januar 07, 2018, 20:03:00 »
Hvis spillerne er så dårlige som noen påstår, så må jo det si at TC har gjort en strålende jobb når vi ligger på PO og bare 6 poeng bak direkte opprykk.


Eriksen55

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #890 på: Januar 07, 2018, 20:09:56 »
Vurderingsevnen til TC:

The Schratching Shed

Were #LUFC going to win the FA Cup? No.
So did the match matter? No.
Was Saiz going to be effective on that pitch against that opposition? No.
Was there a risk of injury playing him? Yes.
Was the decision to bring him on a good one? No.

Hadde Leeds røket ut med Saiz på benken, hadde han blitt slaktet for det. Saiz kan ikke gjemme seg bak noe i dag.

Det er lett å være etterpåklok og tenke at ting burde vært gjort annerledes. Men noen valg må tas og noen ganger bommes det, og det skjer alle.

Usæriøst, på kanten til trolling å sitte med fasiten å kritisere TC for å bytte inn Saiz.

auren

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #891 på: Januar 07, 2018, 20:18:58 »
Hvis spillerne er så dårlige som noen påstår, så må jo det si at TC har gjort en strålende jobb når vi ligger på PO og bare 6 poeng bak direkte opprykk.

Hehe. Den tanken streifet meg også  ;D

Jeg forsvarer at TC stilte med de spillerne han gjorde i dag. Som han også sa, så gjorde han det samme mot både Burnley og Leicester i ligacupen uten at han fikk noe kritikk for det (byttet ut 9-10 spillere). Han burde kanskje hatt flere A-lagsspillere på benken. Her indikerte han kanskje at det ville bli en lett match ved å ha 4 U-23 spillere på benken.

Men det er aldri kjekt å se vårt kjære Leeds bli gjort til latter av et L2 lag. Jeg synes faktisk det var klasseforskjell på lagene. Spilte vi forøvrig 4-4-2? Det blir alt for stasjonært med to lite bevegelige spisser som Lasogga og Grot. Og vi har jo ingen vingspill. Se på Newport - de kom gang på gang rundt på kanten og fikk lagt inn. Og ofte ble det farlig. Sacko og Cibicki kom nesten aldri til innlegg, og dette er også en hemsko i ligaspillet. Er TC sin spillefilosofi å spille med innoverkanter og tråkle seg gjennom midten eller har vi rett og slett ikke klassiske vinger i stallen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #892 på: Januar 07, 2018, 20:24:13 »
Hvis spillerne er så dårlige som noen påstår, så må jo det si at TC har gjort en strålende jobb når vi ligger på PO og bare 6 poeng bak direkte opprykk.
Vi ligger ikke der i mai...dessverre :(
Men det ut ifra min enkle foppalforståelse...

Eriksen55

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #893 på: Januar 07, 2018, 20:37:28 »
Hvis spillerne er så dårlige som noen påstår, så må jo det si at TC har gjort en strålende jobb når vi ligger på PO og bare 6 poeng bak direkte opprykk.
Vi ligger ikke der i mai...dessverre :(
Men det ut ifra min enkle foppalforståelse...

Ja den er oppsiktsvekkende enkel om dagen. Pleier ikke å være sånn  ;)

Det vet ingen. Pr nå er vi det 6 beste laget litt over halvveis. Mye kan skje, i begge retninger. Men jeg gidder ikke ta sorger på forskudd, aldri skjønt vitsen med det.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #894 på: Januar 07, 2018, 20:46:38 »
Hvis spillerne er så dårlige som noen påstår, så må jo det si at TC har gjort en strålende jobb når vi ligger på PO og bare 6 poeng bak direkte opprykk.
Vi ligger ikke der i mai...dessverre :(
Men det ut ifra min enkle foppalforståelse...

Ja den er oppsiktsvekkende enkel om dagen. Pleier ikke å være sånn  ;)

Det vet ingen. Pr nå er vi det 6 beste laget litt over halvveis. Mye kan skje, i begge retninger. Men jeg gidder ikke ta sorger på forskudd, aldri skjønt vitsen med det.
Hvor mange ganger har vi vært i playoff i championship de siste årene da?

Eriksen55

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #895 på: Januar 07, 2018, 20:51:19 »
Hvis spillerne er så dårlige som noen påstår, så må jo det si at TC har gjort en strålende jobb når vi ligger på PO og bare 6 poeng bak direkte opprykk.
Vi ligger ikke der i mai...dessverre :(
Men det ut ifra min enkle foppalforståelse...

Ja den er oppsiktsvekkende enkel om dagen. Pleier ikke å være sånn  ;)

Det vet ingen. Pr nå er vi det 6 beste laget litt over halvveis. Mye kan skje, i begge retninger. Men jeg gidder ikke ta sorger på forskudd, aldri skjønt vitsen med det.
Hvor mange ganger har vi vært i playoff i championship de siste årene da?

Hvor mange av de årene vi har spilt i chchip har vi hatt en stabil og ordentlig eier? Det har jo vært et jævla sirkus siden vi rykket ned. Det er mye viktigere enn å rykke opp i år. Det er ihvertfall min nening.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #896 på: Januar 07, 2018, 23:48:43 »
Hvis spillerne er så dårlige som noen påstår, så må jo det si at TC har gjort en strålende jobb når vi ligger på PO og bare 6 poeng bak direkte opprykk.

Hehe. Den tanken streifet meg også  ;D

Jeg forsvarer at TC stilte med de spillerne han gjorde i dag. Som han også sa, så gjorde han det samme mot både Burnley og Leicester i ligacupen uten at han fikk noe kritikk for det (byttet ut 9-10 spillere). Han burde kanskje hatt flere A-lagsspillere på benken. Her indikerte han kanskje at det ville bli en lett match ved å ha 4 U-23 spillere på benken.

Men det er aldri kjekt å se vårt kjære Leeds bli gjort til latter av et L2 lag. Jeg synes faktisk det var klasseforskjell på lagene. Spilte vi forøvrig 4-4-2? Det blir alt for stasjonært med to lite bevegelige spisser som Lasogga og Grot. Og vi har jo ingen vingspill. Se på Newport - de kom gang på gang rundt på kanten og fikk lagt inn. Og ofte ble det farlig. Sacko og Cibicki kom nesten aldri til innlegg, og dette er også en hemsko i ligaspillet. Er TC sin spillefilosofi å spille med innoverkanter og tråkle seg gjennom midten eller har vi rett og slett ikke klassiske vinger i stallen?

auren


Hvor vanskelig kan det egentlig være:

Skape overtall, komme rundt på kanten og legge inn foran mål!

Selv cornerne falt ned i ingenmannsland i dag!


Utrolig at ikke pasningsspillet går raskere. Vi er utrolig trege med ball i beina.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #897 på: Januar 08, 2018, 08:49:51 »
Hvis spillerne er så dårlige som noen påstår, så må jo det si at TC har gjort en strålende jobb når vi ligger på PO og bare 6 poeng bak direkte opprykk.
Vi ligger ikke der i mai...dessverre :(
Men det ut ifra min enkle foppalforståelse...

Ja den er oppsiktsvekkende enkel om dagen. Pleier ikke å være sånn  ;)

Det vet ingen. Pr nå er vi det 6 beste laget litt over halvveis. Mye kan skje, i begge retninger. Men jeg gidder ikke ta sorger på forskudd, aldri skjønt vitsen med det.
Hvor mange ganger har vi vært i playoff i championship de siste årene da?

Hvor mange av de årene vi har spilt i chchip har vi hatt en stabil og ordentlig eier? Det har jo vært et jævla sirkus siden vi rykket ned. Det er mye viktigere enn å rykke opp i år. Det er ihvertfall min nening.
Dette har ikke noe med hvilke eiere vi har hatt. Det saken dreier seg om er å prøve å se nøkternt hver sesong på hvor bra vi er. I mange sesonger har flere inne på forumet skrevet om opprykk og ment underveis at vi kom til å rykke opp, helt uten bakkekontakt etter min mening. Selv med Bates som eier og med fullt av middelmådigheter, så flere for seg opprykk...Hvis man tillater seg å bemerke at troppen og spillerne er altfor dårlige for opprykk, så har man fått så hatten har passet her inne på forumet. Man er ensidig negativ, farer med piss og det som verre er. Det virker som noen tror at jeg og andre ønsker at Leeds ikke skal rykke opp for å få rett i våre spådommer. Jeg ønsker i hvert fall med hele mitt hjerte at vi rykker opp fortest mulig! Men man må faktisk kritisk vurdere hvilke spillere som er her, hvilke som blir solgt, hvem som er trener og hvordan vi spiller kamp etter kamp for å danne seg et bilde av hvordan dette kommer til å gå. Pr. dags dato, med dagens stall har i hvert fall jeg vondt for å se at vi havner på playoff :(
Hvis du og andre mener jeg tar sorgene på forskudd, er en negativ supporter og alltid har halvtomt glass, så lever jeg fint med det!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #898 på: Januar 13, 2018, 18:12:08 »
Kall meg pessimist. Men jeg kan ikke se dette er mannen som får Leeds opp i Premier League. Det virker som om han har mista garderoben. Har null plan over laget, og surfer på det Monk begynte på i fjor.
Så desverre. Men TC før gå. Vi må få inn en ny manager med klar fotballfilosofi før neste sesong er i dass. Før den er begynt.
Enig i at det ikke hjelper bare å sparke managere. Men hvis vi har en uten peil på det han driver med, så kan man ikke bare skylde på at det ikke hjelper å sparke manageren

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #899 på: Januar 13, 2018, 18:15:34 »
Kall meg pessimist. Men jeg kan ikke se dette er mannen som får Leeds opp i Premier League. Det virker som om han har mista garderoben. Har null plan over laget, og surfer på det Monk begynte på i fjor.
Så desverre. Men TC før gå. Vi må få inn en ny manager med klar fotballfilosofi før neste sesong er i dass. Før den er begynt.
Enig i at det ikke hjelper bare å sparke managere. Men hvis vi har en uten peil på det han driver med, så kan man ikke bare skylde på at det ikke hjelper å sparke manageren
Ny mann inn. Hvem?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020