Skrevet av Emne: Ex-head coach: Thomas Christiansen  (Lest 219206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #630 på: Oktober 31, 2017, 23:29:47 »
Er ikke imponert over hva TC sier her etter Derby kampen.  Legger mye av skylda på dommeren, det vil komme kamper denne sesongen hvor vi får avgjørelser MED oss.  Sånn er det, dommeravgjørelser jevner seg ut over en lang sesong.  Snakker ikke om byttene han gjorde og hvorfor vi mister initiativet etter 1 time.  Han prøver å gi spillerne kredit for kampen og skylde på dommeren !!  Mener det kunne vært straffe til oss og rødt kort til Derby i 1.omgang. Puslete av TC og gå den veien....skylde på dommeren.....vi har vært rævvva i 80 % av de siste 10 kampene !!  Tror han skal få merke mer på presset etterhvert.  Vi fikk en altfor bra start i ligaen virker det som.  Jeg etterlyser mye tøffere forsvarspill, attitude og bedre holdninger av ALLE spillere.  De må VILLE vinne eller legge inn 100 % innsats !!  Vi er blitt dritdårlige fra 60 min og ut i flere kamper nå.  Jeg er usikker på TC etter intervjuet jeg hørte med han idag.  Ga ikke noe annet svar enn at 3 poeng er fokus mot Brentford.  Spent på eventuelle endringer han vil gjøre.  Et par tap til nå så er han ferdig tror jeg.
MFLU - Miracles For Leeds United

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #631 på: Oktober 31, 2017, 23:41:03 »
Tull og tøv, gi TC mer tid. Denne kampen burde vi vunnet, ett ran å tape den.

Vi må være tålmodig, personlig trur æ vi er gode nok for topp 6 i år.


MOT

BIG AS s am = no thx
Jeg tror derimot hverken Orta eller TC er rett for oss. Laget/stallen er svekket iforhold til siste sesong og dette lover ikke bra.

Enig . Etter en god forrige sesong hadde jeg forventet STYRKING av stallen , dvs erstatte de som forsvant fullgodt (eller beholde dem) og så hente inn noe som styrket laget.  I stedet har vi dårligere spillere nå. Nå ser jeg bare Saiz som en stor spiller for Leeds. Jansson har  falt dramatisk fordi medspillerne hans er dårlige.

Både TC sin forballfilososfi og spillerne som skulle passe inn fungerer ikke i ch.ship når vi møter habil motstand.
Mulig  TC har en ok tanke men spillerne hans er ikke gode nok til å utføre det. Han er coach og må jobbe med de spillerne  han får tildelt. Litt uflaks i dag,  men det er typisk når man er i motgang.

Det er ganske utrolig at Orta ikke kunnet  ruste oss til en ok sesong i  ch.ship, med hans erfaring.

Jeg ser ikke hvordan vi skal snu dette. Vi var ikke overbevisende i dag heller. På hjemmebane.


raggen

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #632 på: Oktober 31, 2017, 23:42:44 »
blir kvalm av og høre noen nevne Big Sam!!!! er mye bedre og ha en manager som TC.. ung og sulten!! gi TC tid og døm ham ham ikke enda.. sier ikke han er rett mann men han må få tid
Får han jobben gjort ? Er han en drittsekk ? Svaret er ja på begge. Hvilket spørsmål tror du jeg bryr meg om ?

hvis du ser på wiki så har han korte opphold i stort sett alle klubber utenom (bolton) og slik jeg huske han så er det ikke en manager jeg personlig ville sett i Leeds. men er lov med forskjellige meninger men personlig håper jeg vi aldri ser ham i Leeds.
Får han jobben gjort ?

til og redde klubber fra nedrykk  så får han jobben gjort.. lede klubber i det lange løp NEI... hva vil du med Leeds,klubben i ditt hjerte?? jeg vil som alle andre Leeds fans ha Leeds opp i PL igjen og da ser jeg ikke hvordan det kan skje med BS.. mulig d bare er meg men jeg ønsker den mannen dit peppern gror
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #633 på: Oktober 31, 2017, 23:53:17 »
Nok et mislykket sjanseprosjekt fra Leeds! Goodbye T.C.

Litt Hockaday over det hele nå!




Radden måtte misse på første forsøk han også!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #634 på: November 01, 2017, 00:18:47 »
Nok et mislykket sjanseprosjekt fra Leeds! Goodbye T.C.

Litt Hockaday over det hele nå!




Radden måtte misse på første forsøk han også!

Vi jager jo fortsatt  play off, men retningen akkurat nå (flere hjemmetap på rad) er feil. Vi trenger to seire på rad for å berge selvtilliten til hele apparatet. Helst med bra spill.

TC blir jo ikke en dårlig trener bare på noen få uker.

Jeg tviler på om en annen trener vil gjøre det så mye bedre.

DenHviteYeboah

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #635 på: November 01, 2017, 09:23:36 »
blir kvalm av og høre noen nevne Big Sam!!!! er mye bedre og ha en manager som TC.. ung og sulten!! gi TC tid og døm ham ham ikke enda.. sier ikke han er rett mann men han må få tid
Får han jobben gjort ? Er han en drittsekk ? Svaret er ja på begge. Hvilket spørsmål tror du jeg bryr meg om ?

hvis du ser på wiki så har han korte opphold i stort sett alle klubber utenom (bolton) og slik jeg huske han så er det ikke en manager jeg personlig ville sett i Leeds. men er lov med forskjellige meninger men personlig håper jeg vi aldri ser ham i Leeds.
Får han jobben gjort ?

til og redde klubber fra nedrykk  så får han jobben gjort.. lede klubber i det lange løp NEI... hva vil du med Leeds,klubben i ditt hjerte?? jeg vil som alle andre Leeds fans ha Leeds opp i PL igjen og da ser jeg ikke hvordan det kan skje med BS.. mulig d bare er meg men jeg ønsker den mannen dit peppern gror
Støtter deg i dette! Big Sam har gjort mye bra opp igjennom årene, men å hente ham er helt feil i denne klubben. Vi prøvde noe slikt med Warnock, men det ble jo helt katastrofe >:(

Dennis

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #636 på: November 01, 2017, 09:40:32 »
Big Sam er enda mer dinosaur enn eksempelvis Neil Warnock (Cardiff spilte bra fotball mot oss). Ikke i tvil om at han er dyktig på det har kan, men Leeds har ikke spillermateriell til den spillestilen. Enda flere langballer på Lasogga, langt over hodet på Pablo og Saiz?
Marching on together!

Blank_File

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #637 på: November 01, 2017, 10:45:13 »
Jeg har vanskelig med å forstå hvordan vi kunne ha et forsvarsspill som satt så til de grader helt i starten av sesongen, for så å sprekke opp så til de grader som vi har gjort. Det var clean sheet på clean sheet i starten og det var ikke bare flaks. Hvordan kan det være tilnærmet samme gjengen som sto og kunne ta i mot innlegget på utligningen til Derby i går? Jeg forstår det bare ikke. Og det er her nøkkelen vår ligger. Det er selvsagt ønskelig å skape mest mulig offensivt, men mest av alt må vi vite at ingen lag i denne divisjonen klarer å styre en kamp i 90 minutter. Det vi gjør i periodene når vi ikke har kontroll er det vitale å få orden på. Jeg holder på å bli gal av denne situasjonen vi har satt oss selv i nå. Så gjennombarka skuffet.

DenHviteYeboah

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #638 på: November 01, 2017, 13:59:09 »
Jeg har vanskelig med å forstå hvordan vi kunne ha et forsvarsspill som satt så til de grader helt i starten av sesongen, for så å sprekke opp så til de grader som vi har gjort. Det var clean sheet på clean sheet i starten og det var ikke bare flaks. Hvordan kan det være tilnærmet samme gjengen som sto og kunne ta i mot innlegget på utligningen til Derby i går? Jeg forstår det bare ikke. Og det er her nøkkelen vår ligger. Det er selvsagt ønskelig å skape mest mulig offensivt, men mest av alt må vi vite at ingen lag i denne divisjonen klarer å styre en kamp i 90 minutter. Det vi gjør i periodene når vi ikke har kontroll er det vitale å få orden på. Jeg holder på å bli gal av denne situasjonen vi har satt oss selv i nå. Så gjennombarka skuffet.
Kjenner meg igjen i alt du skriver. Sov jævlig dårlig i natt også. Tapet i går var så til de grader surt og smertefullt at irritasjon, forbannelse, sinne, sorg og oppgitthet fortsatt henger i.... SMERTE :(

HåvardK

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #639 på: November 01, 2017, 14:44:38 »
Jeg har vanskelig med å forstå hvordan vi kunne ha et forsvarsspill som satt så til de grader helt i starten av sesongen, for så å sprekke opp så til de grader som vi har gjort. Det var clean sheet på clean sheet i starten og det var ikke bare flaks. Hvordan kan det være tilnærmet samme gjengen som sto og kunne ta i mot innlegget på utligningen til Derby i går? Jeg forstår det bare ikke. Og det er her nøkkelen vår ligger. Det er selvsagt ønskelig å skape mest mulig offensivt, men mest av alt må vi vite at ingen lag i denne divisjonen klarer å styre en kamp i 90 minutter. Det vi gjør i periodene når vi ikke har kontroll er det vitale å få orden på. Jeg holder på å bli gal av denne situasjonen vi har satt oss selv i nå. Så gjennombarka skuffet.
Så det sprakk opp TIL DE GRADER  i går? Hvor mange sjanser fikk Derby, egentlig?

DenHviteYeboah

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #640 på: November 01, 2017, 14:46:13 »
Jeg har vanskelig med å forstå hvordan vi kunne ha et forsvarsspill som satt så til de grader helt i starten av sesongen, for så å sprekke opp så til de grader som vi har gjort. Det var clean sheet på clean sheet i starten og det var ikke bare flaks. Hvordan kan det være tilnærmet samme gjengen som sto og kunne ta i mot innlegget på utligningen til Derby i går? Jeg forstår det bare ikke. Og det er her nøkkelen vår ligger. Det er selvsagt ønskelig å skape mest mulig offensivt, men mest av alt må vi vite at ingen lag i denne divisjonen klarer å styre en kamp i 90 minutter. Det vi gjør i periodene når vi ikke har kontroll er det vitale å få orden på. Jeg holder på å bli gal av denne situasjonen vi har satt oss selv i nå. Så gjennombarka skuffet.
Så det sprakk opp TIL DE GRADER  i går? Hvor mange sjanser fikk Derby, egentlig?
Spiller liten rolle. du vet like godt som alle andre at det er antall mål som teller i foppall ;)

RoarG

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #641 på: November 01, 2017, 17:55:33 »
Er ikke imponert over hva TC sier her etter Derby kampen.  Legger mye av skylda på dommeren, det vil komme kamper denne sesongen hvor vi får avgjørelser MED oss.  Sånn er det, dommeravgjørelser jevner seg ut over en lang sesong.  Snakker ikke om byttene han gjorde og hvorfor vi mister initiativet etter 1 time.  Han prøver å gi spillerne kredit for kampen og skylde på dommeren !!  Mener det kunne vært straffe til oss og rødt kort til Derby i 1.omgang. Puslete av TC og gå den veien....skylde på dommeren.....vi har vært rævvva i 80 % av de siste 10 kampene !!  Tror han skal få merke mer på presset etterhvert.  Vi fikk en altfor bra start i ligaen virker det som.  Jeg etterlyser mye tøffere forsvarspill, attitude og bedre holdninger av ALLE spillere.  De må VILLE vinne eller legge inn 100 % innsats !!  Vi er blitt dritdårlige fra 60 min og ut i flere kamper nå.  Jeg er usikker på TC etter intervjuet jeg hørte med han idag.  Ga ikke noe annet svar enn at 3 poeng er fokus mot Brentford.  Spent på eventuelle endringer han vil gjøre.  Et par tap til nå så er han ferdig tror jeg.
Han konstaterer fakta. Ã… ekstrapolere gårdagens gedigne dommerskandale inn i noen tapstendens er utrolig tendesiøst. Med straffe til Leeds og RK til Derby, hadde vi vunnet kampen, og all denne doom and gloom dyrkingen hadde forstummet. Men enkelte har tydeligvis en "lå oss ta treneren for enhver pris"-agenda. Gud, så mye brønnpissing det er på forumet bare Leeds taper noen kamper. >:( >:( >:(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #642 på: November 01, 2017, 18:00:54 »
I hvilken situajon skulle Derby hatt rødt kort? Straffesituasjonen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #643 på: November 01, 2017, 18:01:28 »
Jeg har vanskelig med å forstå hvordan vi kunne ha et forsvarsspill som satt så til de grader helt i starten av sesongen, for så å sprekke opp så til de grader som vi har gjort. Det var clean sheet på clean sheet i starten og det var ikke bare flaks. Hvordan kan det være tilnærmet samme gjengen som sto og kunne ta i mot innlegget på utligningen til Derby i går? Jeg forstår det bare ikke. Og det er her nøkkelen vår ligger. Det er selvsagt ønskelig å skape mest mulig offensivt, men mest av alt må vi vite at ingen lag i denne divisjonen klarer å styre en kamp i 90 minutter. Det vi gjør i periodene når vi ikke har kontroll er det vitale å få orden på. Jeg holder på å bli gal av denne situasjonen vi har satt oss selv i nå. Så gjennombarka skuffet.

Vi styrte kampen, presset motstanderen tilbake og skapte masse. Da er det lett å forsvare seg! Nå er vi impotente fremover, lagene vi spiller mot er godt forberedt og nå vi ikke får til noe så ser jeg ingen plan B.

Det skal egentlig ikke være mulig å være så bipolare som vi har fremstått denne sesongen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #644 på: November 01, 2017, 18:43:01 »
Jeg har vanskelig med å forstå hvordan vi kunne ha et forsvarsspill som satt så til de grader helt i starten av sesongen, for så å sprekke opp så til de grader som vi har gjort. Det var clean sheet på clean sheet i starten og det var ikke bare flaks. Hvordan kan det være tilnærmet samme gjengen som sto og kunne ta i mot innlegget på utligningen til Derby i går? Jeg forstår det bare ikke. Og det er her nøkkelen vår ligger. Det er selvsagt ønskelig å skape mest mulig offensivt, men mest av alt må vi vite at ingen lag i denne divisjonen klarer å styre en kamp i 90 minutter. Det vi gjør i periodene når vi ikke har kontroll er det vitale å få orden på. Jeg holder på å bli gal av denne situasjonen vi har satt oss selv i nå. Så gjennombarka skuffet.
Så det sprakk opp TIL DE GRADER  i går? Hvor mange sjanser fikk Derby, egentlig?
Spiller liten rolle. du vet like godt som alle andre at det er antall mål som teller i foppall ;)
Det vet jeg. Men jeg reagerer på språkbruken. Helt tullete å påstå at vi sprakk opp til de grader så lenge antall sjanser i mot er maks tre-fire. Før 1-1 ble vi snytt for straffe, samt at Lasogga misser på en eventyrlig sjanse fra fem meter.

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #645 på: November 01, 2017, 19:14:44 »
Sjansen til Lasogga ble vinket for offside.
Gode lag trenger få sjanser for å score.  Dårlige lag trenger mange. Derby et av formlagene nå. Da vinner man slike kamper. Detaljene foran mål avgjør.
« Siste redigering: November 01, 2017, 19:16:18 av Josch »

Hallgeir *

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #646 på: November 01, 2017, 19:16:05 »
Jeg har vanskelig med å forstå hvordan vi kunne ha et forsvarsspill som satt så til de grader helt i starten av sesongen, for så å sprekke opp så til de grader som vi har gjort. Det var clean sheet på clean sheet i starten og det var ikke bare flaks. Hvordan kan det være tilnærmet samme gjengen som sto og kunne ta i mot innlegget på utligningen til Derby i går? Jeg forstår det bare ikke. Og det er her nøkkelen vår ligger. Det er selvsagt ønskelig å skape mest mulig offensivt, men mest av alt må vi vite at ingen lag i denne divisjonen klarer å styre en kamp i 90 minutter. Det vi gjør i periodene når vi ikke har kontroll er det vitale å få orden på. Jeg holder på å bli gal av denne situasjonen vi har satt oss selv i nå. Så gjennombarka skuffet.
Så det sprakk opp TIL DE GRADER  i går? Hvor mange sjanser fikk Derby, egentlig?
Spiller liten rolle. du vet like godt som alle andre at det er antall mål som teller i foppall ;)
Det vet jeg. Men jeg reagerer på språkbruken. Helt tullete å påstå at vi sprakk opp til de grader så lenge antall sjanser i mot er maks tre-fire. Før 1-1 ble vi snytt for straffe, samt at Lasogga misser på en eventyrlig sjanse fra fem meter.

I sannhetens navn skal det sies at den sjansen var offside uansett hva utfallet kunne blitt.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #647 på: November 01, 2017, 19:34:30 »
Sjansen til Lasogga ble vinket for offside.
Gode lag trenger få sjanser for å score.  Dårlige lag trenger mange. Derby et av formlagene nå. Da vinner man slike kamper. Detaljene foran mål avgjør.
Ber om at dere leser det jeg faktisk svarer. Jeg kommenterer ikke tapet, men det at noen påstår at forsvaret sprakk så til de grader. Det er jeg rivende uenig i.

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #648 på: November 01, 2017, 19:53:40 »
Sjansen til Lasogga ble vinket for offside.
Gode lag trenger få sjanser for å score.  Dårlige lag trenger mange. Derby et av formlagene nå. Da vinner man slike kamper. Detaljene foran mål avgjør.
Ber om at dere leser det jeg faktisk svarer. Jeg kommenterer ikke tapet, men det at noen påstår at forsvaret sprakk så til de grader. Det er jeg rivende uenig i.
Alt er relativt. 95% vanntett er ikke på langt nær nok. Reading, Sheff U og Derby har nå scoret vinnermål på slutten av hjemmekampene våre. At forsvaret sprekker er det dekning for å si.

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #649 på: November 01, 2017, 20:24:16 »
Er ikke imponert over hva TC sier her etter Derby kampen.  Legger mye av skylda på dommeren, det vil komme kamper denne sesongen hvor vi får avgjørelser MED oss.  Sånn er det, dommeravgjørelser jevner seg ut over en lang sesong.  Snakker ikke om byttene han gjorde og hvorfor vi mister initiativet etter 1 time.  Han prøver å gi spillerne kredit for kampen og skylde på dommeren !!  Mener det kunne vært straffe til oss og rødt kort til Derby i 1.omgang. Puslete av TC og gå den veien....skylde på dommeren.....vi har vært rævvva i 80 % av de siste 10 kampene !!  Tror han skal få merke mer på presset etterhvert.  Vi fikk en altfor bra start i ligaen virker det som.  Jeg etterlyser mye tøffere forsvarspill, attitude og bedre holdninger av ALLE spillere.  De må VILLE vinne eller legge inn 100 % innsats !!  Vi er blitt dritdårlige fra 60 min og ut i flere kamper nå.  Jeg er usikker på TC etter intervjuet jeg hørte med han idag.  Ga ikke noe annet svar enn at 3 poeng er fokus mot Brentford.  Spent på eventuelle endringer han vil gjøre.  Et par tap til nå så er han ferdig tror jeg.
Han konstaterer fakta. Ã… ekstrapolere gårdagens gedigne dommerskandale inn i noen tapstendens er utrolig tendesiøst. Med straffe til Leeds og RK til Derby, hadde vi vunnet kampen, og all denne doom and gloom dyrkingen hadde forstummet. Men enkelte har tydeligvis en "lå oss ta treneren for enhver pris"-agenda. Gud, så mye brønnpissing det er på forumet bare Leeds taper noen kamper. >:( >:( >:(

+ 1. Alle som så kampen skjønner at TC har et poeng hvis de klarer å sette skuffelsen til side.  Det ville vært veldig rart å ikke nevne dommeren når han blir bedt om å kommentere kampen. Utover faktorer utenfor vår kontroll (som dømmingen) var det mye bra spill og gode prestasjoner i går. Nå blir det viktig å ta med det som fungerte godt videre til neste kamper, samtidig som det må jobbes videre med å luke ut dumme feil. Alioskis hælspark på hjørnet av egen 16 meter er bare et av flere eksempler på naivt spill som må bort.
Jon R.

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #650 på: November 01, 2017, 20:28:16 »
Sjansen til Lasogga ble vinket for offside.
Gode lag trenger få sjanser for å score.  Dårlige lag trenger mange. Derby et av formlagene nå. Da vinner man slike kamper. Detaljene foran mål avgjør.
Ber om at dere leser det jeg faktisk svarer. Jeg kommenterer ikke tapet, men det at noen påstår at forsvaret sprakk så til de grader. Det er jeg rivende uenig i.

Vi hadde god kontroll bakover det meste av kampen. Det var svakt forsvarspill på 1-1, utover det skapte ikke Derby mange sjanser. Det blir helt feil å si at det sprekker før 2-1, selv om frispark på hjørnet av 16 meter (som det skulle vært) potensielt er farlig.
Jon R.

Reaney

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #651 på: November 01, 2017, 20:28:35 »
Vi er betydelig svekket siden i fjor.
Green var bedre keeper. Midtstopperparet er dårligere nå, liksom venstreback plassen. Spissen som avgjorde kampene for oss er borte. Og folk fra benken klarer ikke å endre kampbildet, som blant annet Doukara klarte. Og vi hadde en manager som forstod Championship bedre. Vi er fortsatt like dårlige på midtbanen. Det som ble vår skjebne i fjor.  7. plassen var "løgn" på mange måter. Wood og Green sin fantastiske innsats gav oss poeng som vi ikke alltid fortjente, inntil kollapsen 6 runder før sesongslutt.

Hallgeir *

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #652 på: November 01, 2017, 20:29:53 »
Sjansen til Lasogga ble vinket for offside.
Gode lag trenger få sjanser for å score.  Dårlige lag trenger mange. Derby et av formlagene nå. Da vinner man slike kamper. Detaljene foran mål avgjør.
Ber om at dere leser det jeg faktisk svarer. Jeg kommenterer ikke tapet, men det at noen påstår at forsvaret sprakk så til de grader. Det er jeg rivende uenig i.
Alt er relativt. 95% vanntett er ikke på langt nær nok. Reading, Sheff U og Derby har nå scoret vinnermål på slutten av hjemmekampene våre. At forsvaret sprekker er det dekning for å si.

Detaljene foran begge mål avgjør kamper. At vi ikke scorer på alle opplagte sjanser er nå en ting, men det blir pinlig når tre Leeds-spillere lar Winnall uhindret få lov til å utligne. Man gjør rett og slett ikke jobben sin der, man sover på jobb.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #653 på: November 01, 2017, 20:36:29 »
Vi er betydelig svekket siden i fjor.
Green var bedre keeper. Midtstopperparet er dårligere nå, liksom venstreback plassen. Spissen som avgjorde kampene for oss er borte. Og folk fra benken klarer ikke å endre kampbildet, som blant annet Doukara klarte. Og vi hadde en manager som forstod Championship bedre. Vi er fortsatt like dårlige på midtbanen. Det som ble vår skjebne i fjor.  7. plassen var "løgn" på mange måter. Wood og Green sin fantastiske innsats gav oss poeng som vi ikke alltid fortjente, inntil kollapsen 6 runder før sesongslutt.
Allikevel har vi like mange poeng og bedre målforskjell enn på samme tid ifjor. Og de kampene vi har vunnet har vi vunnet helt fortjent.
Jon R.

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #654 på: November 01, 2017, 20:49:50 »
Vi er betydelig svekket siden i fjor.
Green var bedre keeper. Midtstopperparet er dårligere nå, liksom venstreback plassen. Spissen som avgjorde kampene for oss er borte. Og folk fra benken klarer ikke å endre kampbildet, som blant annet Doukara klarte. Og vi hadde en manager som forstod Championship bedre. Vi er fortsatt like dårlige på midtbanen. Det som ble vår skjebne i fjor.  7. plassen var "løgn" på mange måter. Wood og Green sin fantastiske innsats gav oss poeng som vi ikke alltid fortjente, inntil kollapsen 6 runder før sesongslutt.
Jeg tror dette på en enkel måte oppsummerer det mange tenker. Våre styrker fra i fjor er borte. Og ikke erstattet.

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #655 på: November 01, 2017, 21:31:16 »
Vi er betydelig svekket siden i fjor.
Green var bedre keeper. Midtstopperparet er dårligere nå, liksom venstreback plassen. Spissen som avgjorde kampene for oss er borte. Og folk fra benken klarer ikke å endre kampbildet, som blant annet Doukara klarte. Og vi hadde en manager som forstod Championship bedre. Vi er fortsatt like dårlige på midtbanen. Det som ble vår skjebne i fjor.  7. plassen var "løgn" på mange måter. Wood og Green sin fantastiske innsats gav oss poeng som vi ikke alltid fortjente, inntil kollapsen 6 runder før sesongslutt.
Jeg tror dette på en enkel måte oppsummerer det mange tenker. Våre styrker fra i fjor er borte. Og ikke erstattet.
Tenk hva dere vil. Jeg liker best å forholde meg til fakta. Vi har scoret betydelig flere mål enn i fjor, samtidig som vi har sluppet inn omtrent like mange mål som på samme tid i fjor. 16-15 i fjor mot 23-16 nå. Like mange seire, uavgjort, tap. Alt kan ikke ha blitt verre, noe må ha blitt bedre.
Jon R.

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #656 på: November 01, 2017, 21:36:27 »
Ja vi scoret 8 mål mot Burton og Bolton. 1/3 av våre mål. Statistikk kan faktisk lyve.

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #657 på: November 01, 2017, 21:38:07 »
Ja vi scoret 8 mål mot Burton og Bolton. 1/3 av våre mål. Statistikk kan faktisk lyve.
Så de teller ikke altså? Hvilke mål teller? Hvilke baklengs teller? Hvilke poeng teller? Bare de vi fikk ifjor?
Jon R.

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #658 på: November 01, 2017, 22:02:31 »
Ja vi scoret 8 mål mot Burton og Bolton. 1/3 av våre mål. Statistikk kan faktisk lyve.
Så de teller ikke altså? Hvilke mål teller? Hvilke baklengs teller? Hvilke poeng teller? Bare de vi fikk ifjor?
Det er klart de målene hjelper på målforskjellen.  Men det vi er bekymret for nå er hvilken trend vi er inne i nå og hva skjer i de neste 6-7 kampene.  I fjor var vi gode i november og desember og tok steget inn i play off og slo god motstand Nå går vi ut av play off og tåler ikke tøff motstand. Men hvis du vil sammenlikne pr 1. november for begge sesonger og mener Leeds er bedre nå så gjerne for meg.

Reaney

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #659 på: November 01, 2017, 22:05:47 »
Ikke enig i at vi har vunnet våre kamper fortjent. Vi er heldige som vinner mot både Birmingham og Ipswich.