Skrevet av Emne: Ex-head coach: Thomas Christiansen  (Lest 215680 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1260 på: Februar 04, 2018, 14:31:27 »
Om TC får sparken idag kostet dømmingen igår TC jobben. Er grense for hva man kan gjøre når man får to offsidemål imot, man blir snytt for to straffer og motstander skulle hatt to røde kort. Hadde stolpetreffet og headingen i tverra gått i mål hadde historien vært en annen. Anser sesongen i år som ferdig uansett, med eller uten TC. Når spillerne da klart og tydelig sier at de liker han som trener ser jeg ikke noe poeng i å gi TC sparken, ihvertfall ikke enda.

Cellino kunne sparke pga en enkeltkamp. Dette har lite med gårsdagens kamp å gjøre. Vi har spilt tilnærmet dårlig i alle kamper vi har spilt siden vi tapte mot Milwall borte. Og vi fortsetter på akkurat samme måte uten antydninger til forandringer. Derfor har jeg endret mening angående TC.

Når han har blitt sitert på at han aldri kjefter på spillerne, så tror jeg det er grunnen. Ting blir for soft og snilt. Noen trenger kjeft, noen må strykes på ryggen mens andre gir faen og presterer uansett. Vi trenger en trener med lidenskap. En som virkelig vil, en som stiller tøffe krav for å være med. En som skryter når det går bra  og som sier i fra tydelig når ting ikke er bra.

Dette blir synsing. Men føler at TC er altfor snill. Kanskje en typisk assistent ala Clement?

Uansett, tiden er moden for forandring. For spillet vil neppe bli bedre og kortene vil fortsette å komme.

Allanclarke

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1261 på: Februar 04, 2018, 14:56:10 »
Takker til alle som var på puben i går og så kampen ( Dr. Jekyll’s ).
Noe som er sikkert er at Raddikken må gjøre noe. Det er direkte dårlig ledelse av klubben hvis han ikke gjør noe. TC har vist oss at det å lede Leeds ikke er en jobb for en ukjent manager som ikke har erfaring med å lede en stor klubb med det store presset som finnes fra fansen og media.
Vi må ha inn en ny manager, og det rimelig fort. Den nye manageren får da tid på seg til å se spillergruppa under kamper som betyr noe, og dermed kan komme med innspill til den sportslig ansvarlige for innkjøp av spillere i klubben.

Hvem som skal lede klubben videre. Det er  det vanskelig å spå, men klubben trenger et stort navn, om det så koster 50-60 mp i årslønn for å hente denne manageren/coachen.
Og hvem har vi mulighet til å hente. Vi kan lokke med fotballverdenens største utfordring ( føre Leeds tilbake til Premier League ). Og hvis vi da i tillegg kan lokke med en lønn som ikke andre klubber kan matche, bortsett fra toppklubbene i Premier League. Ja da er jeg rimelig sikker på at vi kan friste f.eks André Villas-Boas til klubben. Men blir det en nye who is that ansettelse så skjønner jeg lite av det fotballfaglige i klubben.

TC er sikkert en kjempegrei person. En du gjerne ber med på puben, men han har ikke den nødvendige avstanden til spillerne. Se bare på City, Scum og Chelsea. De har alle en manager med en viss avstand til spillerne. De nyder respekt lang vei. Og med respekt fra spillerne, ja da kommer det disiplinære mere til rette. Jeg er rimelig sikker på at en manager som har den nødvendige respekten innad i spillergruppa. Ja den manageren ville ikk få alle disse utvisningene vi har fått i det siste. Den manageren vil da gi klare retningslinjer og dermed sørge for en bedre disiplin i gruppa.

Dette har dessverre ikke TC, og bør  gå allerede i dag.
Ikke ofte jeg er enig med deg h.b. Men her er jeg helt enig. TC er dead man walking. Syntes synd på han, men han har mistet det. Vi trenger en som kan sette seg i respekt i gruppen. Og en britisk trener som kjenner engelsk fotball, eller hvertfall en som har erfaring med engelsk fotball. Vi trenger et navn nå, og ikke en ukjent en. Blir neste mann en ukjent, da tar jeg ett sabbatsår. Vi er jo for fanken med Leeds United, ikke en mikkemus klubb, men oppfører oss sånn.

HåvardK

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1262 på: Februar 04, 2018, 16:16:24 »
Om TC får sparken idag kostet dømmingen igår TC jobben. Er grense for hva man kan gjøre når man får to offsidemål imot, man blir snytt for to straffer og motstander skulle hatt to røde kort. Hadde stolpetreffet og headingen i tverra gått i mål hadde historien vært en annen. Anser sesongen i år som ferdig uansett, med eller uten TC. Når spillerne da klart og tydelig sier at de liker han som trener ser jeg ikke noe poeng i å gi TC sparken, ihvertfall ikke enda.
Dette syns jeg ikke holder som argument. De er kanskje fornøyd med egen innsats også, da? Og disiplin? De ser jo at det ikke får noen konsekvenser.
Er ikke spillernes tilbakemeldinger på TC som trener et argument?  ???
Ikke tilbakemeldinger som formidles til media, nei. Det er vel få spillere som kritiserer egen head coach i media.

Xern

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1263 på: Februar 04, 2018, 16:31:33 »
Om TC får sparken idag kostet dømmingen igår TC jobben. Er grense for hva man kan gjøre når man får to offsidemål imot, man blir snytt for to straffer og motstander skulle hatt to røde kort. Hadde stolpetreffet og headingen i tverra gått i mål hadde historien vært en annen. Anser sesongen i år som ferdig uansett, med eller uten TC. Når spillerne da klart og tydelig sier at de liker han som trener ser jeg ikke noe poeng i å gi TC sparken, ihvertfall ikke enda.
Dette syns jeg ikke holder som argument. De er kanskje fornøyd med egen innsats også, da? Og disiplin? De ser jo at det ikke får noen konsekvenser.
Er ikke spillernes tilbakemeldinger på TC som trener et argument?  ???
Ikke tilbakemeldinger som formidles til media, nei. Det er vel få spillere som kritiserer egen head coach i media.
Forskjellen er vel ofte at spillerne lar vær å si noe om det om treneren ikke er god nok, mens om de mener at han gjør mye bra så sier de det høyt. Hadde han mistet tilliten hos sentrale spillere hadde tonen vært en helt annen i intervjuene :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1264 på: Februar 04, 2018, 17:07:10 »
Vel, hvis TC får fyken, er det en innrømmelse fra Rad at modellen hans er feilslått?

Nei, det synes jeg ikke. Derimot viser det at en god Power Point kanskje ikke er den beste målestokken for en ny manageransettelse? Dessverre synes det ikke ut til at TC er den rette mannen. Er med på å gi trenere tid på seg, og at spillerne uansett ikke er gode nok for opprykk per dags dato. Jeg mener Orta må ta sin hatt og gå. Man har brukt mye penger i sommer og januar. Januarvinduet var i og for seg vellykket. Derimot har det blitt brukt for mye penger fordelt på for mange spillere som ikke hevet kvaliteten på laget.

Jeg tror Rad var forberedt på at TC kunne bli feil. Han står nok fast på  modellen sin etter dette. Han er sikkert glad for at TC bare fikk 2-årskontrakt nå . Ingen skam å sparke en trener!!

Jeg synes faktisk det er lettere å fordele ansvaret med manager-modellen. Manageren står for coaching og spillerkjøp og må ta alt ansvar hvis han får de spillerne han vil ha.  Med coach-modellen må man dele ansvar på Rad, Orta og TC. TC blir Svarteper med dette systemet.
Nemlig! Og defor kommer Rad til å fortsette med ukjente trenere spom finner seg i denne håpløse modellen. Jeg tipper Monk forstod hva denne modellen innebar og takket nei ifjor. Vi var alle oppgitt med rette over Cellinos soloshow med å hente spillere. Hva er så annerledes med denne modellen? Nå er det Orta og Rad som nesten har all makt med å hente spillere, og treneren tar imot lojalt og prøver å få til det beste med troppen. Og nå skal vi fortsette med Orta i 4 år til? Gud hjelpes...
Nå har du fått oppheng på dette med modellen, som om dette er en helt ny modell som AR har funnet opp. Dette er omtrent samme modellen som feks Southampton har hatt suksess med. De har verken hatt problemer med å rekruttere gode coacher eller spillere. Den managerstyrte modellen du vil ha er vel den samme som Sunderland og alle andre lag som ligger i nedrykksposisjonen styrer etter, uten modellen har hjulpet dem.

Hvis AR skal kritiseres for noe må det være for dårlige ansettelser. Han ville ansette en «vinnerskalle», og der har han bommet totalt. Prosjekt TC startet så bra men har havarert under en spillergruppe ute av kontroll disiplinærmessig og en fotballfilosofi som ikke virker å passe verken stallen eller divisjonen. TC ser heller ikke ut til å lære. Tvert i mot, han har hatt en skandaløst dårlig tilnærming til disiplinærproblemene (som startet tidlig i høst) og tviholdt på en formasjon og filosofi som har ledet så godt som samtlige spillere (Wiedwald unntatt) inn i en jevnt fallende prestasjonskurve.

Før Cardiffkampen forsikret han oss om at filosofien hans vil følge han til graven. Et ufrivillig treffende bilde egentlig. TC er i ferd med å grave sin egen grav som headcoach i klubben vår. Nå er det  bare vondt å se han på sidelinjen og intervjuer, og har vært det lenge.

Er så den beste løsningen å sparke han? Jeg blir ihvertfall overrasket om Radrizzani lar dette fortsette særlig mye lenger...
La oss si at Soton har vært suksessfulle da....hvilket annet lag har denne og har suksess i PL eller Championship? skal dette funke må man ha en sportsdirektør som henter kvalitet i tett samarbeid med trener. Orta klarer ingen av delene...
Her om dagen skrev du at vi har beste stallen på over 10 år så noe bra må Orta ha gjort. Og hvor har du det fra at ikke Orta samarbeider med trener? Brian MC Dermott hentet rejects fra sin gamle klubb Reading ( Hunt Anyone?) og Ole Gunnar Solskjær hentet eminente Jo Inge Berg og annet rask han kjente fra Molde. Er det denne modellen du vil ha mere av?
Jon R.

Trulsaren

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1265 på: Februar 04, 2018, 17:16:44 »
Vel, hvis TC får fyken, er det en innrømmelse fra Rad at modellen hans er feilslått?

Nei, det synes jeg ikke. Derimot viser det at en god Power Point kanskje ikke er den beste målestokken for en ny manageransettelse? Dessverre synes det ikke ut til at TC er den rette mannen. Er med på å gi trenere tid på seg, og at spillerne uansett ikke er gode nok for opprykk per dags dato. Jeg mener Orta må ta sin hatt og gå. Man har brukt mye penger i sommer og januar. Januarvinduet var i og for seg vellykket. Derimot har det blitt brukt for mye penger fordelt på for mange spillere som ikke hevet kvaliteten på laget.

Jeg tror Rad var forberedt på at TC kunne bli feil. Han står nok fast på  modellen sin etter dette. Han er sikkert glad for at TC bare fikk 2-årskontrakt nå . Ingen skam å sparke en trener!!

Jeg synes faktisk det er lettere å fordele ansvaret med manager-modellen. Manageren står for coaching og spillerkjøp og må ta alt ansvar hvis han får de spillerne han vil ha.  Med coach-modellen må man dele ansvar på Rad, Orta og TC. TC blir Svarteper med dette systemet.
Nemlig! Og defor kommer Rad til å fortsette med ukjente trenere spom finner seg i denne håpløse modellen. Jeg tipper Monk forstod hva denne modellen innebar og takket nei ifjor. Vi var alle oppgitt med rette over Cellinos soloshow med å hente spillere. Hva er så annerledes med denne modellen? Nå er det Orta og Rad som nesten har all makt med å hente spillere, og treneren tar imot lojalt og prøver å få til det beste med troppen. Og nå skal vi fortsette med Orta i 4 år til? Gud hjelpes...
Nå har du fått oppheng på dette med modellen, som om dette er en helt ny modell som AR har funnet opp. Dette er omtrent samme modellen som feks Southampton har hatt suksess med. De har verken hatt problemer med å rekruttere gode coacher eller spillere. Den managerstyrte modellen du vil ha er vel den samme som Sunderland og alle andre lag som ligger i nedrykksposisjonen styrer etter, uten modellen har hjulpet dem.

Hvis AR skal kritiseres for noe må det være for dårlige ansettelser. Han ville ansette en «vinnerskalle», og der har han bommet totalt. Prosjekt TC startet så bra men har havarert under en spillergruppe ute av kontroll disiplinærmessig og en fotballfilosofi som ikke virker å passe verken stallen eller divisjonen. TC ser heller ikke ut til å lære. Tvert i mot, han har hatt en skandaløst dårlig tilnærming til disiplinærproblemene (som startet tidlig i høst) og tviholdt på en formasjon og filosofi som har ledet så godt som samtlige spillere (Wiedwald unntatt) inn i en jevnt fallende prestasjonskurve.

Før Cardiffkampen forsikret han oss om at filosofien hans vil følge han til graven. Et ufrivillig treffende bilde egentlig. TC er i ferd med å grave sin egen grav som headcoach i klubben vår. Nå er det  bare vondt å se han på sidelinjen og intervjuer, og har vært det lenge.

Er så den beste løsningen å sparke han? Jeg blir ihvertfall overrasket om Radrizzani lar dette fortsette særlig mye lenger...
La oss si at Soton har vært suksessfulle da....hvilket annet lag har denne og har suksess i PL eller Championship? skal dette funke må man ha en sportsdirektør som henter kvalitet i tett samarbeid med trener. Orta klarer ingen av delene...
Her om dagen skrev du at vi har beste stallen på over 10 år så noe bra må Orta ha gjort. Og hvor har du det fra at ikke Orta samarbeider med trener? Brian MC Dermott hentet rejects fra sin gamle klubb Reading ( Hunt Anyone?) og Ole Gunnar Solskjær hentet eminente Jo Inge Berg og annet rask han kjente fra Molde. Er det denne modellen du vil ha mere av?
Amen!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

leedslife

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1266 på: Februar 04, 2018, 17:27:06 »
Pep Guardiola. En av tidenes beste managere kom på tredje plass i fjor. 8 poeng bak Tottenham på andre og hele 15 poeng bak Chelsea som vant. Langt fra godt nok i en klubb med de økonomiske musklene.
Men han fikk tid på seg og ikke minst penger.

Flere dyre kjøp som ikke leverte. Nøkkelposisjoner i laget og måten han vil spille på. Kjøper inn bedre spillere i de nøkkelposisjonene til denne sesongen og vips. For en høst og vinter sesong de har hatt.

Problemet vårt er at vi ikke har penger til å kjøpe de beste spillerne i nøkkelposisjoner i CCC. Derfor tar ting litt lengre tid. Vi kan ikke snu en sesong fra å f.eks bli nr 10 til å bli nr 1 året etter. Men gradvis kan bli bedre og derfor bør Radrzianni,Orta og Christensen litt mer tid på seg. Vi er ikke veldig langt unna å ha et skikkelig slagkraftig mannskap.



DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1267 på: Februar 04, 2018, 17:29:45 »
Vel, hvis TC får fyken, er det en innrømmelse fra Rad at modellen hans er feilslått?

Nei, det synes jeg ikke. Derimot viser det at en god Power Point kanskje ikke er den beste målestokken for en ny manageransettelse? Dessverre synes det ikke ut til at TC er den rette mannen. Er med på å gi trenere tid på seg, og at spillerne uansett ikke er gode nok for opprykk per dags dato. Jeg mener Orta må ta sin hatt og gå. Man har brukt mye penger i sommer og januar. Januarvinduet var i og for seg vellykket. Derimot har det blitt brukt for mye penger fordelt på for mange spillere som ikke hevet kvaliteten på laget.

Jeg tror Rad var forberedt på at TC kunne bli feil. Han står nok fast på  modellen sin etter dette. Han er sikkert glad for at TC bare fikk 2-årskontrakt nå . Ingen skam å sparke en trener!!

Jeg synes faktisk det er lettere å fordele ansvaret med manager-modellen. Manageren står for coaching og spillerkjøp og må ta alt ansvar hvis han får de spillerne han vil ha.  Med coach-modellen må man dele ansvar på Rad, Orta og TC. TC blir Svarteper med dette systemet.
Nemlig! Og defor kommer Rad til å fortsette med ukjente trenere spom finner seg i denne håpløse modellen. Jeg tipper Monk forstod hva denne modellen innebar og takket nei ifjor. Vi var alle oppgitt med rette over Cellinos soloshow med å hente spillere. Hva er så annerledes med denne modellen? Nå er det Orta og Rad som nesten har all makt med å hente spillere, og treneren tar imot lojalt og prøver å få til det beste med troppen. Og nå skal vi fortsette med Orta i 4 år til? Gud hjelpes...
Nå har du fått oppheng på dette med modellen, som om dette er en helt ny modell som AR har funnet opp. Dette er omtrent samme modellen som feks Southampton har hatt suksess med. De har verken hatt problemer med å rekruttere gode coacher eller spillere. Den managerstyrte modellen du vil ha er vel den samme som Sunderland og alle andre lag som ligger i nedrykksposisjonen styrer etter, uten modellen har hjulpet dem.

Hvis AR skal kritiseres for noe må det være for dårlige ansettelser. Han ville ansette en «vinnerskalle», og der har han bommet totalt. Prosjekt TC startet så bra men har havarert under en spillergruppe ute av kontroll disiplinærmessig og en fotballfilosofi som ikke virker å passe verken stallen eller divisjonen. TC ser heller ikke ut til å lære. Tvert i mot, han har hatt en skandaløst dårlig tilnærming til disiplinærproblemene (som startet tidlig i høst) og tviholdt på en formasjon og filosofi som har ledet så godt som samtlige spillere (Wiedwald unntatt) inn i en jevnt fallende prestasjonskurve.

Før Cardiffkampen forsikret han oss om at filosofien hans vil følge han til graven. Et ufrivillig treffende bilde egentlig. TC er i ferd med å grave sin egen grav som headcoach i klubben vår. Nå er det  bare vondt å se han på sidelinjen og intervjuer, og har vært det lenge.

Er så den beste løsningen å sparke han? Jeg blir ihvertfall overrasket om Radrizzani lar dette fortsette særlig mye lenger...
La oss si at Soton har vært suksessfulle da....hvilket annet lag har denne og har suksess i PL eller Championship? skal dette funke må man ha en sportsdirektør som henter kvalitet i tett samarbeid med trener. Orta klarer ingen av delene...
Her om dagen skrev du at vi har beste stallen på over 10 år så noe bra må Orta ha gjort. Og hvor har du det fra at ikke Orta samarbeider med trener? Brian MC Dermott hentet rejects fra sin gamle klubb Reading ( Hunt Anyone?) og Ole Gunnar Solskjær hentet eminente Jo Inge Berg og annet rask han kjente fra Molde. Er det denne modellen du vil ha mere av?
Ja, det stemmer. En trener/manager som selv bestemmer hvilke spillere han vil ha. Så får Rad si ja eller nei. Regner med at orta blir vurdert etter sesongen. det viktigste nå er å få ny giv i spillertroppen og en trener som har griserespekt...Er redd det kan bli veldig stygt fremover hvsi TC fortsetter...

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1268 på: Februar 04, 2018, 18:26:11 »
Pep Guardiola. En av tidenes beste managere kom på tredje plass i fjor. 8 poeng bak Tottenham på andre og hele 15 poeng bak Chelsea som vant. Langt fra godt nok i en klubb med de økonomiske musklene.
Men han fikk tid på seg og ikke minst penger.

Flere dyre kjøp som ikke leverte. Nøkkelposisjoner i laget og måten han vil spille på. Kjøper inn bedre spillere i de nøkkelposisjonene til denne sesongen og vips. For en høst og vinter sesong de har hatt.

Problemet vårt er at vi ikke har penger til å kjøpe de beste spillerne i nøkkelposisjoner i CCC. Derfor tar ting litt lengre tid. Vi kan ikke snu en sesong fra å f.eks bli nr 10 til å bli nr 1 året etter. Men gradvis kan bli bedre og derfor bør Radrzianni,Orta og Christensen litt mer tid på seg. Vi er ikke veldig langt unna å ha et skikkelig slagkraftig mannskap.
Nøkternhet? Du er på feil forum. Her økses trenere og millioner ødsles i rykende tempo.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1269 på: Februar 04, 2018, 18:34:58 »
Hadde jeg vært Rad, ville jeg kikket på terminlisten for februar og lagt inn en evaluering etter Derby-kampen. Da oppnår vi følgende:

1) TC får (den siste) sjansen til å snu skuta i en meget tøff situasjon. Klarer han det, har han brutt trenden og lært mye på veien

2) Mislykkes TC får ny coach et lettere program å starte med, og sentrale spillere tilbake fra skade og suspensjon

En kombinasjon av is i magen og besluttsomhet når man må, er det som skal til.

Jon R

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1270 på: Februar 04, 2018, 18:48:12 »
Hadde jeg vært Rad, ville jeg kikket på terminlisten for februar og lagt inn en evaluering etter Derby-kampen. Da oppnår vi følgende:

1) TC får (den siste) sjansen til å snu skuta i en meget tøff situasjon. Klarer han det, har han brutt trenden og lært mye på veien

2) Mislykkes TC får ny coach et lettere program å starte med, og sentrale spillere tilbake fra skade og suspensjon

En kombinasjon av is i magen og besluttsomhet når man må, er det som skal til.
Gode refleksjoner!
Jon R.

Josch

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1271 på: Februar 04, 2018, 19:01:15 »
Hadde jeg vært Rad, ville jeg kikket på terminlisten for februar og lagt inn en evaluering etter Derby-kampen. Da oppnår vi følgende:

1) TC får (den siste) sjansen til å snu skuta i en meget tøff situasjon. Klarer han det, har han brutt trenden og lært mye på veien

2) Mislykkes TC får ny coach et lettere program å starte med, og sentrale spillere tilbake fra skade og suspensjon

En kombinasjon av is i magen og besluttsomhet når man må, er det som skal til.
Gode refleksjoner!

Kanskje det er løsningen. Da blir på en måte "alle" fornøyd.

Det er tross alt viktig med en god start for ny trener også. Og ingen kan si at sparking av TC var en panikkbeslutning.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1272 på: Februar 04, 2018, 20:44:23 »
Ingen tvil om hvor fokuset er FØR kampene! Ikke rart vi er "slow-starters"!!!!



Kanskje begynne å ta tak i dette?


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1273 på: Februar 04, 2018, 20:57:14 »
Hadde jeg vært Rad, ville jeg kikket på terminlisten for februar og lagt inn en evaluering etter Derby-kampen. Da oppnår vi følgende:

1) TC får (den siste) sjansen til å snu skuta i en meget tøff situasjon. Klarer han det, har han brutt trenden og lært mye på veien

2) Mislykkes TC får ny coach et lettere program å starte med, og sentrale spillere tilbake fra skade og suspensjon

En kombinasjon av is i magen og besluttsomhet når man må, er det som skal til.
Gode refleksjoner!

Kanskje det er løsningen. Da blir på en måte "alle" fornøyd.

Det er tross alt viktig med en god start for ny trener også. Og ingen kan si at sparking av TC var en panikkbeslutning.
Tillater meg å minne forsamlingen omfølgende:
1. Vi har ikke vunnet en foppallkamp siden 26.12.2017
2. Vi har fått flere røde kort enn poeng i 2018

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1274 på: Februar 04, 2018, 20:59:35 »
Simon O'Rouke

In previous seasons, Tommy C would be gone after this game if it stays the same. While I'm on the side of keeping him and hoping things get better, I do think there's an element of keeping him because others would not.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trulsaren

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1275 på: Februar 04, 2018, 21:16:14 »
Ingen tvil om hvor fokuset er FØR kampene! Ikke rart vi er "slow-starters"!!!!



Kanskje begynne å ta tak i dette?



Ã…rlig medarbeiderundersøkelse som de må ta på mobil? :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

JaJa

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1276 på: Februar 04, 2018, 21:17:51 »
Ingen tvil om hvor fokuset er FØR kampene! Ikke rart vi er "slow-starters"!!!!



Kanskje begynne å ta tak i dette?




Dette bildet har Cooper og Dallas? kommentert at det er ved oppmøte og før kampforberedelser. Når dette har startet er det ikke lov med mobiltelefoner i garderoben.

Sydhagen

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1277 på: Februar 04, 2018, 21:18:56 »
Ingen tvil om hvor fokuset er FØR kampene! Ikke rart vi er "slow-starters"!!!!



Kanskje begynne å ta tak i dette?



Dette bildet ble vistnok tatt 4 timer før kamp.
Ikke akkurat en skandale at man sjekker mobilen...eller?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1278 på: Februar 04, 2018, 22:01:09 »
Ingen tvil om hvor fokuset er FØR kampene! Ikke rart vi er "slow-starters"!!!!



Kanskje begynne å ta tak i dette?



Dette bildet ble vistnok tatt 4 timer før kamp.
Ikke akkurat en skandale at man sjekker mobilen...eller?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Skandale ;D! Ledelsen må gå

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1279 på: Februar 04, 2018, 22:06:17 »
Ingen tvil om hvor fokuset er FØR kampene! Ikke rart vi er "slow-starters"!!!!



Kanskje begynne å ta tak i dette?



Dette bildet ble vistnok tatt 4 timer før kamp.
Ikke akkurat en skandale at man sjekker mobilen...eller?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Skandale ;D! Ledelsen må gå
Vel, dette må bort. Skal disiplinen opp kan TC begynne med dette. Er det utstrakt mobilbruk på trening også? >:(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Trulsaren

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1280 på: Februar 04, 2018, 22:17:03 »
Ingen tvil om hvor fokuset er FØR kampene! Ikke rart vi er "slow-starters"!!!!



Kanskje begynne å ta tak i dette?



Dette bildet ble vistnok tatt 4 timer før kamp.
Ikke akkurat en skandale at man sjekker mobilen...eller?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Skandale ;D! Ledelsen må gå
Vel, dette må bort. Skal disiplinen opp kan TC begynne med dette. Er det utstrakt mobilbruk på trening også? >:(
4 timer før kamp. Really?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Xern

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1281 på: Februar 04, 2018, 22:25:11 »
Ingen tvil om hvor fokuset er FØR kampene! Ikke rart vi er "slow-starters"!!!!



Kanskje begynne å ta tak i dette?



Dette bildet ble vistnok tatt 4 timer før kamp.
Ikke akkurat en skandale at man sjekker mobilen...eller?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Skandale ;D! Ledelsen må gå
Vel, dette må bort. Skal disiplinen opp kan TC begynne med dette. Er det utstrakt mobilbruk på trening også? >:(
4 timer før kamp. Really?
Det var rett før mobilene ble "bannlyst" for dagen, så tok en siste sjekk. Cooper gikk ut å forsvarte dette på twitter
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1282 på: Februar 04, 2018, 22:25:28 »
All over for Leeds United head coach Thomas Christiansen. Has parted company with the club tonight. #lufc


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1283 på: Februar 04, 2018, 22:25:57 »
Da var det over for TC ja.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

flynn

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1284 på: Februar 04, 2018, 22:26:20 »
All over for TC ifølge både Hay og Pope!

flynn

Sydhagen

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1285 på: Februar 04, 2018, 22:27:09 »
All over for Leeds United head coach Thomas Christiansen. Has parted company with the club tonight. #lufc


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
no name yet but expected a quick appointment in place of him. #lufc


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Perik

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1286 på: Februar 04, 2018, 22:29:31 »
Hmm, trodde ikke det kom til å skje idag alt, menmen. Spennende å se hvem som erstatter han nå da!

Jon R

Ex-headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1287 på: Februar 04, 2018, 22:32:59 »
 :'(
Jon R.

Trulsaren

Sv: Ex-head coach: Thomas Christiansen
« Svar #1288 på: Februar 04, 2018, 22:39:17 »
Bekreftet offisielt:

Head coach departs.
Leeds United can confirm that head coach Thomas Christiansen has left the club.

Chairman Andrea Radrizzani and the Board of Directors would like to thank Thomas and his staff for their hard work over the past eight months.

The club will be making no further comment at this time.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/22977/club-statement-thomas-christiansen
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Sleivind

Sv: Ex-head coach: Thomas Christiansen
« Svar #1289 på: Februar 04, 2018, 22:41:52 »
Trist. Burde fått sitte ut sesongen. Må være noe mer enn sportslige resultater som ligger bak.

Hadde håpet at vi faktisk skulle få se litt kontinuitet på trenersiden. Nå er vi tilbake til null. Neste sesong blir nok en mellomsesong?