Skrevet av Emne: Ex-spiller: Vurnon Anita  (Lest 24174 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #120 på: Juli 11, 2019, 15:58:46 »
Leeds accelerate talks with forgotten midfielder over departure

Date published: Thursday 11th July 2019 2:49
 
Leeds are in talks with the agent of Vurnon Anita as they look to agree a compensation package for the midfielder to leave Elland Road.

The 30-year-old Dutchman was brought to Elland Road in summer 2017, signing a three-year deal at the club following his release by Newcastle United.

But after making 22 appearances for the Whites in his first season at the club, more often than not as a makeshift left-back, the player was phased out and allowed to move on loan to Willem II in his homeland last season.

But with still a year left on his contract at Elland Road, Leeds are looking to come an agreement over his early release, with Greek outlet Sdna.Gr,via Sport Witness, claiming his agent Mino Raiola is already seeking to find his client a new club.

The Greek website says Anita has had other offers to make a permanent move back to his homeland, though the most interesting proposal comes from Greek giants Panathinaikos.

They claim Anita is seeking an annual salary of €400,000 – around £7,000 a week – to make the move to Greece. And while the salary might be too high for the Greeks to pay, his free-transfer exit from Leeds will certainly help ease the financial burden.

As such, SDNA claims talks are continuing over his release with an arrangement expected to be settled upon in the coming days.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #121 på: Juli 16, 2019, 23:34:29 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #122 på: Juli 17, 2019, 01:43:38 »
Anita klorer seg fast til Leeds-kontrakten sin. :(

https://www.hitc.com/en-gb/2019/07/16/report-leeds-misfit-vurnon-anita-rejects-clubs-exit-plan/

Skjønner jeg...
Han har 20-25 tusen i uken i Leeds.

Leeds må nok dekke hele mellomlegget som ny klubb ikke kan tilby.
 

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #123 på: Juli 17, 2019, 21:39:38 »
Anita klorer seg fast til Leeds-kontrakten sin. :(

https://www.hitc.com/en-gb/2019/07/16/report-leeds-misfit-vurnon-anita-rejects-clubs-exit-plan/

Skjønner jeg...
Han har 20-25 tusen i uken i Leeds.

Leeds må nok dekke hele mellomlegget som ny klubb ikke kan tilby.
Dyr moro.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #124 på: Juli 18, 2019, 16:42:05 »
Vedder på at Anita klorer seg fast i håp om å bli løst fra kontrakten med tilhørende kompensasjon, i tillegg til et sign-on fee på sin neste kontrakt. I så fall fristende å degradere ham til å sitte på benken for U18.

Budda

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #125 på: Juli 18, 2019, 17:15:01 »
Hvis vi må betale hele lønna, så er det vel like greit å gi han en ny sjanse?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #126 på: Juli 18, 2019, 18:12:23 »
Hvis vi må betale hele lønna, så er det vel like greit å gi han en ny sjanse?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Som nevnt over, han kan trene aldersbestemte lag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #127 på: Juli 23, 2019, 17:49:20 »
Anita til USA?

http://www.insidefutbol.com/2019/07/23/out-of-favour-leeds-united-star-eyeing-escape-route-across-atlantic/430448/

Så gla'jeg skal bli når admin setter "ex" foran navnet til denne spilleren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #128 på: September 05, 2019, 19:53:14 »
Anita har altså fått terminert kontrakten sin "by mutual consent". Ikke før er Anita ute av døra på ER, kommer han kanskje inn en i Maccabi Haifa? Føler jeg er lei hele fyren. Vel, lykke til i Haifa, Vurnon.

https://www.hitc.com/en-gb/2019/09/05/report-vurnon-anita-wanted-by-maccabi-haifa/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Ex-spiller: Vurnon Anita
« Svar #129 på: September 05, 2019, 21:17:22 »
Da er det gjort, Roar.
Super Leeds since 1968