Skrevet av Emne: "Oppskjørtet" sommeren 2017  (Lest 3151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

"Oppskjørtet" sommeren 2017
« på: Juli 07, 2017, 20:57:26 »
Ønsker å høre reaksjoner fra mine frender i Leeds-universet, er det kun jeg som er over alle grenser oppskjørtet over det som skjer i klubben for tiden..eller er vi fler?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #1 på: Juli 07, 2017, 20:57:55 »
Ønsker å høre reaksjoner fra mine frender i Leeds-universet, er det kun jeg som er over alle grenser oppskjørtet over det som skjer i klubben for tiden..eller er vi fler?

Vi er ivertfall to!  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #2 på: Juli 07, 2017, 21:03:03 »
Tre.. på ferie i Danmark med familien, men sjekker mobilen fryktelig ofte for Leedsrykter og tenker på Leeds 24/7

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

FredRaw

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #3 på: Juli 07, 2017, 21:24:29 »
Fire... Leeds 24/7, kjenner gnisten og entusiasmen er tilbake!! Føler meg ny-forelsket (Håper ikke kona leser dette ;D)!!!!
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Blank_File

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #4 på: Juli 07, 2017, 21:36:53 »
Fem. Helt vill. Samtidig litt redd.

Cannavaro

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #5 på: Juli 07, 2017, 21:37:24 »
I motsetning til tidligere somre, og under andre eiere, så må det sies at denne sommeren betegner seg til å bli noe spesielt ja.  Og vi, Leeds-supportere venter jo fortsatt i lengsel å kunne "fighte" med de beste i Premier League.  Radrizzani er nok en mer riktig eier for oss, og har evne til å styre klubben mer i henhold til hva klubbens supportere liker.  Kjøp av Elland Road er fantastisk, en ny sportslig administrasjon er på plass, med Bell, Kinnear og Orta som ledere.  Salas og Ruiz som speidere på hvert sitt kontinent (og dette er jo fantastisk også med tanke på veien videre - fremtiden). Christiansen/Banuelos/Torres/Abad er et spennende trener team, som også i stor grad er spansktalende.  Vi vil få større innpass med utenlandske spillere og følgelig mer spanskinspirert.  Klich/Wiedewald/Saiz og kanskje Alioski viser med all tydelighet at Leeds blir mer internasjonalt, og Anita var en flott signering.  TC er fan av Cruyffs totalfotball, og det blir spennende å se utøvelse av det og hvilken formasjon som setter seg. Skal vi være angrepsorientert og spille kompakt mellom lagdeler, hvem vil han velge som playmaker/e ? og i spillestillen være de som skal stå for det kreative.  Vi skal vel fortserke ytterligere med kanskje en spiss og eventuelt en back/midtstopper til.   Jeg tror det er masse å glede seg til denne sesongen.   Jeg tror alt som har skjedd hittil har gitt oss supportere en god optimisme tilbake, og trua på noe som kan bli bra og vare en stund.  Jeg gleder meg stort til sesongen og syns vi har fått inn noen spennende spillere hittil.  Akkurat nå : digg å være Leeds fan.....og de nye draktene var kanskje litt drøye - med gull inskripsjon.......men, ytterst herlig om det skal si noe om ambisjonene denne sesongen. WE ALL LOVE LEEDS !!
MFLU - Miracles For Leeds United

kongsmo

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #6 på: Juli 07, 2017, 22:46:19 »
Interessen er opp mange hakk i år ja

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Xern

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #7 på: Juli 07, 2017, 22:56:38 »
Seks! De siste 15 årene tatt i betraktning, så må jeg ha truffet blink med tanke på å flytte til Leeds. Føler jeg allerede har fått valuta for sesongkortet mitt. Haha!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #8 på: Juli 07, 2017, 23:13:39 »
Perfekt tidspunkt vil jeg si ja  ;D
Ups & Ups!!

gulle

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #9 på: Juli 07, 2017, 23:25:12 »
Endelig har vi en eier som leverer og ikke frustrerer
Jeg tror vi ser slutten på at vi fremdeles må se oppover til klubber som bournemouth huddersfield burnley  Watford og Brighton .
 At sånne Bitte Bittesmå klubber i forhold til Leeds United er mere atraktive for spillere irriterer meg grenseløst. Men nå ser jeg muligheten, gleder meg veldig til sesongen.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #10 på: Juli 07, 2017, 23:28:15 »
Føler at det er en helt ny giv og optimisme nå. God styring og et solid apparat i tillegg.

Dette kan bli en meget positiv sesong.

Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #11 på: Juli 07, 2017, 23:33:19 »
Positiv avventende, tar en tur til midten av europa og prøver å se meg opp.

Forever Whites

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #12 på: Juli 08, 2017, 00:16:15 »
Veldig positiv vedrørende det som skjer med Leeds for tiden.  Vi har en spennende tid foran oss og det virker som vi nå har fått en eier som virkelig vet hva han holder på med og som har et hjerte for klubben.  Forhåpentligvis er vi tilbake der vi hører hjemme om 2-3 sesonger.
Har også vurdert å bytte "nickname"!  8)
Medlem 94237

Kontakinte

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #13 på: Juli 08, 2017, 00:29:30 »
Surrealistiske tider, på ferie i Italia med 2 gutter som blåser meg over ende med rykter fra Twitter og kvitter, insta og gud hjelpe meg hver hva :D ;D Klager ikke, går bare litt fort for en eldre skrott 8)

Dennis

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #14 på: Juli 08, 2017, 08:32:43 »
Veldig positiv til Radrizzani og hans nye Leeds. Er ikke i tvil om at vi vil se en mer profesjonell, moderne og "organisk" klubb fremover.

Sportslig er jeg nøktern optimist. Det vil nok uansett føles som en skuffelse om vi ikke bygger på fjoråret umiddelbart, men det er fortsatt store mangler i laget; stopper, venstreback, kantspillere og en avlaster/utfordrer/utfyller til Wood. Store omveltninger i spillerstallen tar tid å spille inn og selv om jeg tror de som kommer er gode spillere, tar de ikke nødvendigvis ligaen umiddelbart.

Et par utfordringer ekstra: Bellusci, Silvestri og en overbemannet sentral midtbane. Blir klubben kvitt noen av disse?
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #15 på: Juli 08, 2017, 09:23:00 »
Positiv avventende, tar en tur til midten av europa og prøver å se meg opp.
Det er noe her...

Det går knapt an å forvente mer enn hva Radrizzani har levert hittil!

Men det er ingen garanti for sportslig suksess. TC er et ubeskrevet blad for oss. Hvordan vil han 'fungere' i engelsk liga? Hvordan takler han presset? Det er ikke sagt at dette blir et problem, men vi vet ennå ikke hvordan det vil slå ut. Kanskje vil vi spille en 'naiv' fotball som andre lag bare kjører over? Jeg sier ikke, absolutt ikke, at det blir sånn. Men i all posiviteten er dette noe jeg frykter, at alt likevel ikke er så rosenrødt...

Enn så lenge er det kjekt å se at vi forsterker spillerstallen og gjør oss klar til en ny sesong. Håper også det ikke tar 6-7 serierunder før vi er klar...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #16 på: Juli 08, 2017, 12:55:15 »
Oppskjørtet blir å ta i, men jeg bryr meg igjen, i hvert fall. Hadde sikkert vært mer skeptisk til the Italian good cop om vi ikke hadde hatt Beelzebubs arveprins som eier rett før. Bare at vi eier stadion igjen er nok til at framtida ser mye lysere ut.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

- Leif Olav

Gufrias

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #17 på: Juli 08, 2017, 18:23:21 »
Ikke oppskjørtet her i gården nei. Fylt av varme og positive følelser, og en indre ro. Sånn har det ikke vært hvert år.
Hekta på Leeds siden 1974

gulle

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #18 på: Juli 13, 2017, 20:31:14 »
Kommer det en skikkelig midtstopper nå etter Allioski, da begynner jeg å bli oppskjørtet for alvor!
Nå rykker vi opp! Jasederja

SupALeedS

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #19 på: Juli 13, 2017, 22:04:25 »
kan aldri tenke meg etter årets ville handle fest, at vi ikke har tenkt til å forsterke midstopper plassen....går hete rykter om Danny Batth, og en Bortwick Jackson nå...sistnevnte venstre back fra scum?
Alex

Nørgaard

Sv: "Oppskjørtet" sommeren 2017
« Svar #20 på: Juli 13, 2017, 22:11:21 »
Tre.. på ferie i Danmark med familien, men sjekker mobilen fryktelig ofte for Leedsrykter og tenker på Leeds 24/7

auren

Velkommen  ;)

Im over the moon!
Lad det endelig fortsætte