Skrevet av Emne: Ex-spiller: Samuel Saiz  (Lest 111139 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #90 på: August 16, 2017, 23:06:45 »
saiz har tatt steget fortere enn allioski men tror vi kan vente oss mye bra fremvover av begge men positivt overraska over Saiz ;D ;D

Enig. Ser fint at saiz har noe ekstra. Kvikk og kommer seg fri fra motstandere. Var meget god mot Fulham. Innsats har han også. Virker ikke som en luksusspiller. Det Alioski skal ha for er innsatsen hans. Ã… han trøkker tel. Kvalitetene er der. Marginene og litt høye skuldre tror jeg er årsaken til at han mislykkes litt med kula. Det kommer, å da får vi en knallspiller der å.
Helt enig i denne konklusjonen. Mange er kritiske til våre nye, men glemmer at de har hatt alt for liten tid til å utvikle gode relasjoner. Saiz har jeg virkelig trua på når han får vent seg til stilen og kravene i Championship.

Tror ikke så mange er kritiske til de. Tror bare det ikke er så lurt å bruke for mange spirrevipper i slengen.
Mulig jeg tolker feil, men jeg oppfatter at uttalelser som "gjør for mye rart", "mangler fysikken på dette nivået" etc som kritikk. Akkurat som jeg har gitt Wienerwaltz det glatte lag frem til tirsdag. Han "svarte" med å spille en meget god kamp. La oss håper de andre gjør det samme.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #91 på: August 19, 2017, 21:25:09 »
Saiz

First goal in @SkyBetChamp and +3! I want to devote the win to the families affected by the terrorist attack in Barcelona #PrayforBarcelona
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #92 på: August 19, 2017, 21:29:13 »
Saiz

First goal in @SkyBetChamp and +3! I want to devote the win to the families affected by the terrorist attack in Barcelona #PrayforBarcelona

Fin fyr og en strålende spiller. Vi kommer til å få mye glede av ham denne sesongen  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #93 på: August 20, 2017, 07:45:55 »
Saiz er akkurat så god som eg hadde håpa på då eg først fekk høyre om Leeds' interesse for han. Held han seg skadefri og han klarar å behalde trivselsfaktoren er eg overbevist om at dette er årets spelar i Championship. Målet i går og det andre målet mot PV er i verdsklasse, og eg tvilar på om det er andre i Championship som gjer det etter han (spesielt ikkje no når Wood er borte).

Kato

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #94 på: August 20, 2017, 08:14:47 »
Veldig god på gjennombruddsbevegelse bakfra. God med ballen i beina. Rolig. Glimrende avslutningsteknikk. Oppskrifta på en meget god fotballspiller.
 

rd1

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #95 på: August 20, 2017, 09:56:45 »
Veldig god på gjennombruddsbevegelse bakfra. God med ballen i beina. Rolig. Glimrende avslutningsteknikk. Oppskrifta på en meget god fotballspiller.

Han når 30 mål + assist :) :)
"Who needs Cantona??"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #96 på: August 20, 2017, 10:09:55 »

Tommy D‏ @tommy_lufc  21m
21 minutes ago
 
Saiz did the hand glasses thing after scoring. Anyone care to speculate what that was all about? #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #97 på: August 20, 2017, 12:56:10 »
Han er så liten at han ikke så noe når de hoppet på ham?


Kanskje et "se meg for fotball og skåringer, ikke for spytting"!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #98 på: August 20, 2017, 13:03:23 »
Veldig god på gjennombruddsbevegelse bakfra. God med ballen i beina. Rolig. Glimrende avslutningsteknikk. Oppskrifta på en meget god fotballspiller.
Du glemte visst å nevne løpstyrken og arbeidsmoralen hans.  :D
Jon R.

Jon R

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #99 på: August 20, 2017, 13:05:35 »
Han er så liten at han ikke så noe når de hoppet på ham?


Kanskje et "se meg for fotball og skåringer, ikke for spytting"!
Heller det enn "toppklubber i Europa, kom og se meg".  ???
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #100 på: August 22, 2017, 23:27:55 »

Matt Foster‏ @_mattfoster  1m
1 minute ago
 

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #101 på: August 26, 2017, 22:54:15 »
Meeeget god start på Leeds-karrieren. For god for dette nivået.

Synes imidlertid han viser ørsmå tegn til å være noe usportslig. Anklagen om spytting mot Port Vale ble avfeid, men slikt oppstår sjelden ut av ingenting. I dag slo han ballen ut av hendene på en motspiller og prøvde å influere dommeren til å gi gult til en annen.

Er bare småting, men håper ikke det blir mye mer sånt. Skal sies at jeg har total nulltoleranse for slikt; hadde valgt Andy Hughes over Luiz Suarez ti av ti ganger.

stian

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #102 på: August 26, 2017, 23:48:18 »
Man kan ta gutten ut av spansk fotball, men tydeligvis ikke spansk fotball ut av gutten. De der gulkortgestene ser man sikkert 50 ganger hver helg i La Liga, men er noe svineri. Satser på at han snapper opp at dette ikke hører hjemme i England.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #103 på: August 27, 2017, 15:46:53 »
Kasper Wikestad‏ 
@TV2Wikestad
Following
Samu Saiz er så god. Kan umulig bli i Championship særlig lenge #flnor #2pl

...og Leedsfansen svarer :)

https://twitter.com/TV2Wikestad/status/901542070971715584
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #104 på: August 27, 2017, 17:26:27 »
Meeeget god start på Leeds-karrieren. For god for dette nivået.

Synes imidlertid han viser ørsmå tegn til å være noe usportslig. Anklagen om spytting mot Port Vale ble avfeid, men slikt oppstår sjelden ut av ingenting. I dag slo han ballen ut av hendene på en motspiller og prøvde å influere dommeren til å gi gult til en annen.

Er bare småting, men håper ikke det blir mye mer sånt. Skal sies at jeg har total nulltoleranse for slikt; hadde valgt Andy Hughes over Luiz Suarez ti av ti ganger.
jag gillar verkligen Saiz som spelare, men hoppas han verkligen slutar med sina barnsligheter, var väl även mot Port Vale han påstods spotta på en motståndare, det gick till FA men han friades  då ord stod mot ord
 

Lundewhites

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #105 på: August 28, 2017, 02:50:37 »
Man kan ta gutten ut av spansk fotball, men tydeligvis ikke spansk fotball ut av gutten. De der gulkortgestene ser man sikkert 50 ganger hver helg i La Liga, men er noe svineri. Satser på at han snapper opp at dette ikke hører hjemme i England.
Enig. Men dette så jeg både Alan Clarke og Billy Bremner gjorde og. Så helt fremmed i engelsk fotball er det ikke.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

RoarG

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #106 på: August 28, 2017, 11:54:47 »
Man kan ta gutten ut av spansk fotball, men tydeligvis ikke spansk fotball ut av gutten. De der gulkortgestene ser man sikkert 50 ganger hver helg i La Liga, men er noe svineri. Satser på at han snapper opp at dette ikke hører hjemme i England.
Tror ikke at engelskmenn og andre briter er noen riddere i hvit rustning i så måte.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #107 på: August 28, 2017, 11:59:06 »
Man kan ta gutten ut av spansk fotball, men tydeligvis ikke spansk fotball ut av gutten. De der gulkortgestene ser man sikkert 50 ganger hver helg i La Liga, men er noe svineri. Satser på at han snapper opp at dette ikke hører hjemme i England.
Tror ikke at engelskmenn og andre briter er noen riddere i hvit rustning i så måte.

Jeg har også lagt merke til dette. Usportslig oppførsel, men det er på ingen måte noe spansk fenomen. Se på Rooney eller hele Chelsea som flokker seg rundt dommeren ved enhver anledning. Det er akkurat det samme og i Chelseas tilfelle er det langt verre siden det gjelder hele laget.

Det er vel ikke noe mer fremmed på balløye enn filmingen.
Marching on together!

Cherry

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #108 på: August 28, 2017, 23:08:56 »
Går på fotballkultur dette. Spanjoler, tyskere og italienere er vel værst.
I Chelsea er d vel knapt en engelskmann i troppen lenger, og som andre nevner er Sjelski
Veldig usympatiske mot dommere... en Uting!!

Når d er sagt minnes jeg en viss Alex Ferguson som alltid SÃ… feil som laget " fikk mot seg, men aldri fikk med seg ( i intervjuer) hvis motstanderlaget hadde blitt bortdømt...
 

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #109 på: August 28, 2017, 23:13:35 »
Alle fotballspillere er like gode. Dette må vi tåle så lenge dommerne tillater det. Filming, drøying av tid og diskusjoner med dommern er så enkelt å bli kvitt, men tydeligvis vil de som styrer desverre la det være en del av fotballen.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #110 på: August 29, 2017, 07:43:16 »
Eneste måten å bli kvitt dette på er om dommerne tar det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #111 på: September 09, 2017, 18:59:37 »
4-årskontrakt til 2021. Prislapp visstnok 3,1 mill pund.

Spiller bare championship maks ut denne sesongen.

Rykker opp med oss, eller selges for over 20 mill pund til sommeren.
 

auren

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #112 på: Oktober 21, 2017, 16:54:04 »
2 nye flotte mål av denne wizarden. Herjet de første 15 minuttene med BC, men har blitt litt temmet etter det. Får vi et hat trick i ettermiddag?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #113 på: Oktober 21, 2017, 18:18:44 »
Fantastisk innledningsvis, fadet ut etterhvert. Målfarlig, på sitt beste different class. Saiz slik vi etterhvert kjenner han.
Jon R.

Kato

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #114 på: Oktober 21, 2017, 18:29:25 »
Vant kampen for oss.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #115 på: Oktober 22, 2017, 11:33:42 »
bet365‏
Verified account
 @bet365  19h
19 hours ago
A gentle reminder that Samuel Sáiz cost less than £3m.

He's already got eight goals this season.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ragnar

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #116 på: Oktober 22, 2017, 15:45:08 »
God i går. Viktig offensiv spiller. Hvor passer han best inn i en 4-3-3 formasjon? Kan han spille sentralt i en midtbanetrio? med vieira/phillips/okane/Klich til å løpe rundt seg?
*In El Loco we trust!*

stian

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #117 på: Oktober 22, 2017, 16:40:46 »
God i går. Viktig offensiv spiller. Hvor passer han best inn i en 4-3-3 formasjon? Kan han spille sentralt i en midtbanetrio? med vieira/phillips/okane/Klich til å løpe rundt seg?

Det beste er nesten at han kan spille i så mange posisjoner, det gjør han vanskelig å få has på i motstandernes gameplan. Han kan garantert spille en slags indreløper, selv om det gjør balansen i laget krevende. Jeg tror nok han er best på vingen hvor han får mange situasjoner en mot en, samt at han får rom til å drive fremover med ball når motstanderen er i ubalanse.

På sitt beste er han langt over nivået i denne divisjonen (selv om han sjelden preger en kamp i 90 min i strekk). Når man ser på hva middelmådige spillere har kostet det siste året er det smått utrolig at han kostet under £3 mill.

Jon R

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #118 på: Oktober 22, 2017, 17:56:44 »
God i går. Viktig offensiv spiller. Hvor passer han best inn i en 4-3-3 formasjon? Kan han spille sentralt i en midtbanetrio? med vieira/phillips/okane/Klich til å løpe rundt seg?

Det beste er nesten at han kan spille i så mange posisjoner, det gjør han vanskelig å få has på i motstandernes gameplan. Han kan garantert spille en slags indreløper, selv om det gjør balansen i laget krevende. Jeg tror nok han er best på vingen hvor han får mange situasjoner en mot en, samt at han får rom til å drive fremover med ball når motstanderen er i ubalanse.

På sitt beste er han langt over nivået i denne divisjonen (selv om han sjelden preger en kamp i 90 min i strekk). Når man ser på hva middelmådige spillere har kostet det siste året er det smått utrolig at han kostet under £3 mill.
På sitt beste ser det ut som han spiller i feil nivå. Hans store svakhet er utvilsomt tempoet. Bortsett fra det tror jeg nok Saiz drømmer om å spille på et lag med bedre spillere, i en bedre liga. Fordi han fortjener det.
Jon R.

baste

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #119 på: November 07, 2017, 22:31:40 »
Leeds playmaker Samu Saiz has admitted to Spanish newspaper Marca that he prefers to play in the number 10 role, rather than being played out wide.

Trur TC vil få mer ut av troppen, om spillerne brukes der de er best. Mener og at Roofe ikke har noe på kant å gjøre.

Saiz i 10 rollen, mens Roofe og Lasogga på topp, i en 4 -3 -1- 2 formasjon.
For vingspill får vi uansett ikke til...

MOT