Skrevet av Emne: Ex-spiller: Samuel Saiz  (Lest 111142 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #420 på: Desember 30, 2018, 18:45:01 »
Hvorfor er ikke Saiz med i troppen til Getafe når de spiller kamper?
MOT

Promotion 2010

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #421 på: Desember 30, 2018, 18:46:52 »
Hvorfor er ikke Saiz med i troppen til Getafe når de spiller kamper?

1.januar åpner vinduet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #422 på: Desember 30, 2018, 21:34:59 »
Adam Forshaw:

"To be honest I don't think we've missed him so far since he's left. We've won three games since he announced he was leaving. That's my personal [opinion],” he said.

READ MORE
Marcelo Bielsa coy over Samu Saiz replacement as he praises Pablo Hernandez cover work

"I think everyone who's in the squad now buys into what we're doing and works really hard for the team and it's not about any individuals. I'll be honest.

"I don't really know what to say to that to be honest. He's a good player, but we're a team and we all work together and that's that really."

Bielsa har skjøvet Saiz ut, det blir eg mer og mer sikker på. Laget foran sutrekopp ;)

1. Leeds har bekreftet at Saiz ville vekk. Vi vet ikke hvorfor han ville vekk.
2. Saiz har takket Leeds , via sin agent, for prosessen. Takken til Orta og Rad kom raskt og han ønsker Leeds alt vel.

Alt dette er 100% sikkert.   

Hypotese:
Saiz er blitt skjøvet ut av Bielsa og partene har kokt sammen en historie. Leeds har liksom tenkt: "Saiz har dårlige holdninger, og vi koker sammen en historie om at han vil vekk. Saiz og agenten blir med på historien, slik at dette går smertefritt og folk tror på det. Og Leeds får penger for Saiz. Problem løst"

Dette er jo en vanvittig konspirasjonsteori. Det betyr at det Leeds har skrevet på nettsidene sine ikke er sant.

Inntil videre er det som Leeds og Saiz oppgir sant. Det de sier stemmer noenlunde med overens.

Men Kinnear starter ny spekulasjon ved å skrive det han gjør i programmet:

"...we cannot be in a position where any element of the squad is allowed to depart from the unbelievable level of commitment..."

Dette kan både være kritikk mot Saiz (som Jon R antyder) , ELLER det kan bety at en umotivert Saiz (av personlige grunner) måtte få lov å gå for beholde lagånden i Leeds.

Kinnear burde forklart hva han mente med dette. Det er kryptisk og villedende. Er det et stikk til Saiz? Er det et signal til gjenværende spillere som tenker som Saiz? Hvorfor kan ikke Leeds oppgi om Saiz har gjort noe galt eller om dette gjelder personlige problemer? Man trenger ikke gå i detaljer for å informere om det.

Nå blir alle i uttalelser om Saiz (fra spillere, trener, Kinnear, klubben m.m) , veid på gullvekt og tolket i alle retninger.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #423 på: Desember 31, 2018, 00:44:11 »
Adam Forshaw:

"To be honest I don't think we've missed him so far since he's left. We've won three games since he announced he was leaving. That's my personal [opinion],” he said.

READ MORE
Marcelo Bielsa coy over Samu Saiz replacement as he praises Pablo Hernandez cover work

"I think everyone who's in the squad now buys into what we're doing and works really hard for the team and it's not about any individuals. I'll be honest.

"I don't really know what to say to that to be honest. He's a good player, but we're a team and we all work together and that's that really."



Under følger en 'nyhetsartikkel' fra Leeds-Live  med stort sett de samme sitatene fra Forshaw som Kato siterte. Samtidig tolkes det som siteres, det som (kanskje) står mellom linjene så og si...

Og, det er nettopp det. I originalen fra Leedsunited.com står det ingenting i klartekst om hva troppen  måtte mene. Men det står absolutt nok til at det går an å tenke at dette er gjengs meninger i spillertroppen om Saiz...



Adam Forshaw has his say on Samuel Saiz and hints he did not buy into Marcelo Bielsa's Leeds United
Saiz will play for Getafe from next month after he asked to leave Marcelo Bielsa and Leeds United

ByBeren Cross   Digital sports writer  14:19, 30 DEC 2018


Leeds United’s players are not missing Samuel Saiz and Adam Forshaw has hinted the Spaniard may not have fully bought into the 2018/19 project.
The 27-year-old made it clear to the Elland Road hierarchy he wanted to leave West Yorkshire and return to Spain earlier this month.

Ultimately, on December 17 his loan, with a view to a permanent transfer, to Getafe in La Liga was confirmed.

Since first being dropped by Marcelo Bielsa for October 27’s clash with Nottingham Forest, Saiz had watched his team-mates win seven of nine matches without him starting.
Forshaw, speaking to the media after Saturday’s Hull City loss, made it clear the team was not missing Saiz and the results proved it.


The former Middlesbrough man also suggested everyone in the current squad could be said to be working hard for the team and not themselves, since Saiz’s exit.




"To be honest I don't think we've missed him so far since he's left. We've won three games since he announced he was leaving. That's my personal [opinion],” he said.


"I think everyone who's in the squad now buys into what we're doing and works really hard for the team and it's not about any individuals. I'll be honest.
"I don't really know what to say to that to be honest. He's a good player, but we're a team and we all work together and that's that really."

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-forshaw-samuel-saiz-15610825
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #424 på: Desember 31, 2018, 09:16:26 »
Dette har vært helt opplag siden nyheten om Saiz avgang kom. Overhode ikke overrasket over det som kommer frem nå.

Men man skal være forsiktig med å tråkke Saiz på tærne her inne..


flynn

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #425 på: Desember 31, 2018, 09:40:22 »
Helt siden Bielsas navn dukket opp har det ligget i kortene at dette er en leder med helt helt spesielle egenskaper og integritet. Jeg, og mange med meg, ytret at konsekvensen av et slikt nanagervalg nødvendigvis vil være at enkelte spillere ikke passer inn. At klubben så direkte gjør det klart hvem man velger å beholde er bare flott. Om dette er en del av bakgrunnen for Saiz avgang så er det den første det skjer med. Det kan komme flere, men så lenge vi topper tabellen, og skadesituasjonen gjør at alle friske spillere er involvert regelmessig, blir det nok ikke noen større problemer. Den dagen den situasjonen endres ser jeg for meg at det kan komme flere slike avganger. I dagens tropp er vel i alle fall Pontus en type som har potensiale for å havne på kant med Bielsa.
Han er kanskje i enda større grad enn de fleste andre managere avhengig av 100% lojalitet i garderoben, så det vil være svært viktig å luke ut uromomenter før de får gjort for mye ugagn.

Ønsker Saiz alt godt i framtiden, men tror ikke den er hos oss!

flynn
« Siste redigering: Desember 31, 2018, 09:42:33 av flynn »

Josch

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #426 på: Desember 31, 2018, 10:09:34 »
Dette har vært helt opplag siden nyheten om Saiz avgang kom. Overhode ikke overrasket over det som kommer frem nå.

Men man skal være forsiktig med å tråkke Saiz på tærne her inne..

Hva er det som er "opplagt" og hva er som så "tydelig" kommer frem nå".? Fortell.

Mulige alternativer:
-Saiz hadde dårlige holdninger og takker Leeds for hjelpen
-Saiz måtte til Spania av private årsaker og takker Leeds for hjelpen
-Saiz hadde fått nok av Bielsa , ønsket seg vekk,  og takket Leeds for hjelpen. Takk til Andrea og Victor, skrev han.

Er du uenig i at Saiz ønsket seg vekk? Og at han takket Andrea og Victor?

Du må jo ha en forklaring på alt dette. Du vet jo alt. Fortell.


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #427 på: Desember 31, 2018, 12:21:10 »
Phil Hay uttaler seg om Saiz' exit:

Phil Hay
@PhilHayYEP

Adam Forshaw the first Leeds player to speak about Samuel Saiz's exit. Very much giving the impression that he thinks Saiz moving on after asking to leave was in the best interests of everyone:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-are-not-about-individuals-and-are-yet-to-miss-samuel-saiz-insists-adam-forshaw-1-9514060
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #428 på: Desember 31, 2018, 12:44:30 »
Dette har vært helt opplag siden nyheten om Saiz avgang kom. Overhode ikke overrasket over det som kommer frem nå.

Men man skal være forsiktig med å tråkke Saiz på tærne her inne..

Hva er det som er "opplagt" og hva er som så "tydelig" kommer frem nå".? Fortell.

Mulige alternativer:
-Saiz hadde dårlige holdninger og takker Leeds for hjelpen
-Saiz måtte til Spania av private årsaker og takker Leeds for hjelpen
-Saiz hadde fått nok av Bielsa , ønsket seg vekk,  og takket Leeds for hjelpen. Takk til Andrea og Victor, skrev han.

Er du uenig i at Saiz ønsket seg vekk? Og at han takket Andrea og Victor?

Du må jo ha en forklaring på alt dette. Du vet jo alt. Fortell.

Det har jeg forklart opptil flere ganger. Men det ble avfeid som løgn og konspirasjon.

Alt som står på internett er ikke sant. Leeds har løst dette bra uten noe særlig støy.

Ingen lag slipper en av sine beste spillere på lån og lar han gå 3 uker FØR overgangsvinduet hvis dem ikke vil bli kvitt han. Du må jo være enig i at det er spesielt? Stusser du ikke over at mistrivsel kom samtidig med at han måtte sitte på benken? Slår Saiz deg som en type som takler motgang? Ref spytte episoder og at han ga opp i fjor når det buttet som verst. Er en spiller som gir opp og ikke gir alt for Leeds en spiller folk vil ha? Dette er noen få av til nå mange "argumenter" som tyder på at Saiz sagaen har flere sider...l

Jeg orker ikke dra diskusjonen videre. Jeg har min oppfattning av saken. Jeg sluker aldri nyheter rått, men prøver å lese litt mellom linjene og se det fra begge sider.. Det viser seg stort sett alltid å være riktig.

Jeg konstaterer ihvertfall at etter at Saiz gikk ut av laget har resultatene vært strålende.

MOT



Josch

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #429 på: Desember 31, 2018, 14:27:41 »
Dette har vært helt opplag siden nyheten om Saiz avgang kom. Overhode ikke overrasket over det som kommer frem nå.

Men man skal være forsiktig med å tråkke Saiz på tærne her inne..

Hva er det som er "opplagt" og hva er som så "tydelig" kommer frem nå".? Fortell.

Mulige alternativer:
-Saiz hadde dårlige holdninger og takker Leeds for hjelpen
-Saiz måtte til Spania av private årsaker og takker Leeds for hjelpen
-Saiz hadde fått nok av Bielsa , ønsket seg vekk,  og takket Leeds for hjelpen. Takk til Andrea og Victor, skrev han.

Er du uenig i at Saiz ønsket seg vekk? Og at han takket Andrea og Victor?

Du må jo ha en forklaring på alt dette. Du vet jo alt. Fortell.

Det har jeg forklart opptil flere ganger. Men det ble avfeid som løgn og konspirasjon.

Alt som står på internett er ikke sant. Leeds har løst dette bra uten noe særlig støy.

Ingen lag slipper en av sine beste spillere på lån og lar han gå 3 uker FØR overgangsvinduet hvis dem ikke vil bli kvitt han. Du må jo være enig i at det er spesielt? Stusser du ikke over at mistrivsel kom samtidig med at han måtte sitte på benken? Slår Saiz deg som en type som takler motgang? Ref spytte episoder og at han ga opp i fjor når det buttet som verst. Er en spiller som gir opp og ikke gir alt for Leeds en spiller folk vil ha? Dette er noen få av til nå mange "argumenter" som tyder på at Saiz sagaen har flere sider...l

Jeg orker ikke dra diskusjonen videre. Jeg har min oppfattning av saken. Jeg sluker aldri nyheter rått, men prøver å lese litt mellom linjene og se det fra begge sider.. Det viser seg stort sett alltid (?) å være riktig.

Jeg konstaterer ihvertfall at etter at Saiz gikk ut av laget har resultatene vært strålende.

MOT

Men det viktigste: Ikke noe av nyhetene de siste dager bekrefter at du har rett. Inntil videre gjelder versjonen til Saiz og klubben.

Du har en lang vei å gå for bevise dette. Ã… lese "mellom linjene" kommer man ikke langt med.

samadhi

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #430 på: Desember 31, 2018, 15:44:38 »
Phil Hay uttaler seg om Saiz' exit:

Phil Hay
@PhilHayYEP

Adam Forshaw the first Leeds player to speak about Samuel Saiz's exit. Very much giving the impression that he thinks Saiz moving on after asking to leave was in the best interests of everyone:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-are-not-about-individuals-and-are-yet-to-miss-samuel-saiz-insists-adam-forshaw-1-9514060

Foreshaw sier vel at når Saiz først ville bort var det best å la han gå. Resultatene etter at han forsvant taler for seg selv.

Uansett er vel Foreshaw den som kom best ut av det når Saiz dro. Sikret plass på laget  :)
marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #431 på: Desember 31, 2018, 16:36:08 »
Phil Hay uttaler seg om Saiz' exit:

Phil Hay
@PhilHayYEP

Adam Forshaw the first Leeds player to speak about Samuel Saiz's exit. Very much giving the impression that he thinks Saiz moving on after asking to leave was in the best interests of everyone:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-are-not-about-individuals-and-are-yet-to-miss-samuel-saiz-insists-adam-forshaw-1-9514060

Foreshaw sier vel at når Saiz først ville bort var det best å la han gå. Resultatene etter at han forsvant taler for seg selv.

Uansett er vel Foreshaw den som kom best ut av det når Saiz dro. Sikret plass på laget  :)

lite å si uansett synes jeg.
ute av laget denne sesongen med en gang høsten kom. tok oss aldri til noen nye høyder da han kom tilbake fra susp forrige sesong.
humørspiller. meget god når han var i flytsonen og laget var i flytsonen, men med en gang det buttet litt i mot gikk lyset. Som regel på høsten og varte helt til pre-season.
tvilsomt at han hadde vært forskjellen på playoff eller automatisk opprykk slik som ting utartet seg.

RoarG

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #432 på: Januar 06, 2019, 22:52:27 »
Saiz fikk sin debut i dag. Mot Barcelona. Getafe tapte 1-2, og Saiz ble byttet inn i det 74. minutt.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-saiz-debut-15633204
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bellini

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #433 på: Januar 07, 2019, 09:05:49 »
Sier litt om potensialet vi hadde i Saiz, håper han returnerer til Leeds når vi starter oppkjøringen til PL neste år  8)

B_Ød

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #434 på: Januar 07, 2019, 11:21:40 »
Var det ikke sånn at han slet med det MB forsøker å gjøre i Leeds? Eller var det kun spekulasjoner?
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #435 på: Januar 08, 2019, 20:41:00 »
Var det ikke sånn at han slet med det MB forsøker å gjøre i Leeds? Eller var det kun spekulasjoner?
Han maktet ihvertfall ikke å oppfylle de strenge fysiske kravene som ble stilt. Sier kanskje mer om fokuset og motivasjonen for å spille i engelsk Championship, enn potensialet og ferdighetene med ball.
Jon R.

Runar

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #436 på: Januar 08, 2019, 21:32:31 »
Var det ikke sånn at han slet med det MB forsøker å gjøre i Leeds? Eller var det kun spekulasjoner?
Han maktet ihvertfall ikke å oppfylle de strenge fysiske kravene som ble stilt. Sier kanskje mer om fokuset og motivasjonen for å spille i engelsk Championship, enn potensialet og ferdighetene med ball.

Hvor får du det fra egentlig?
 

Eriksen55

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #437 på: Januar 08, 2019, 22:08:18 »
Var det ikke sånn at han slet med det MB forsøker å gjøre i Leeds? Eller var det kun spekulasjoner?
Han maktet ihvertfall ikke å oppfylle de strenge fysiske kravene som ble stilt. Sier kanskje mer om fokuset og motivasjonen for å spille i engelsk Championship, enn potensialet og ferdighetene med ball.

Hvor får du det fra egentlig?

Hay skrev noe om det. På løpetreninger i sommer hang han ikke med og han slet med å få ned fettprosenten. Det var noe annet også, men husker ikke alt.  Prøvde å finne linken, men fant den desverre ikke.

Jeg tenker ihvertfall at det er en grunn når en så god spiller må sitte på benken.

Runar

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #438 på: Januar 08, 2019, 22:12:01 »
Var det ikke sånn at han slet med det MB forsøker å gjøre i Leeds? Eller var det kun spekulasjoner?
Han maktet ihvertfall ikke å oppfylle de strenge fysiske kravene som ble stilt. Sier kanskje mer om fokuset og motivasjonen for å spille i engelsk Championship, enn potensialet og ferdighetene med ball.

Hvor får du det fra egentlig?

Hay skrev noe om det. På løpetreninger i sommer hang han ikke med og han slet med å få ned fettprosenten. Det var noe annet også, men husker ikke alt.  Prøvde å finne linken, men fant den desverre ikke.

Jeg tenker ihvertfall at det er en grunn når en så god spiller må sitte på benken.

At han kom tilbake unfit, har vel ikke noe med om han ikke tålte det fysiske kravet i Championship. Han spilte der jo i 18 mnd, så aldri ut som han ikke kunne løpe fort nok, langt nok eller noe annet i de mnd.

Han spilte 4 av 5 kamper i serien i år, så tror ikke du skal henge deg så opp i den perioden han satt på benken...
 

Eriksen55

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #439 på: Januar 08, 2019, 22:32:52 »
Var det ikke sånn at han slet med det MB forsøker å gjøre i Leeds? Eller var det kun spekulasjoner?
Han maktet ihvertfall ikke å oppfylle de strenge fysiske kravene som ble stilt. Sier kanskje mer om fokuset og motivasjonen for å spille i engelsk Championship, enn potensialet og ferdighetene med ball.

Hvor får du det fra egentlig?

Hay skrev noe om det. På løpetreninger i sommer hang han ikke med og han slet med å få ned fettprosenten. Det var noe annet også, men husker ikke alt.  Prøvde å finne linken, men fant den desverre ikke.

Jeg tenker ihvertfall at det er en grunn når en så god spiller må sitte på benken.

At han kom tilbake unfit, har vel ikke noe med om han ikke tålte det fysiske kravet i Championship. Han spilte der jo i 18 mnd, så aldri ut som han ikke kunne løpe fort nok, langt nok eller noe annet i de mnd.

Han spilte 4 av 5 kamper i serien i år, så tror ikke du skal henge deg så opp i den perioden han satt på benken...

Han spilte frem til Forshaw kom tilbake fra skade.  Jeg vet ikke hvilken form han var i, men Hay skrev at fettprosenten var for høy. Mulig det var kun i sommer han slet på løpetreninger.

Ja han spilte i 18 mnd, men desverre leverte han kun de to første mnd i begge sesongene. Om det er pga form eller andre omstendigheter vet fåglane!

GeirO

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #440 på: Januar 08, 2019, 22:44:20 »
Saiz har vel omtrent samme fettprosenten som Maradona på sitt beste (og han var jo relativt god, tross alt)
MOT

Runar

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #441 på: Januar 08, 2019, 22:50:54 »
Var det ikke sånn at han slet med det MB forsøker å gjøre i Leeds? Eller var det kun spekulasjoner?
Han maktet ihvertfall ikke å oppfylle de strenge fysiske kravene som ble stilt. Sier kanskje mer om fokuset og motivasjonen for å spille i engelsk Championship, enn potensialet og ferdighetene med ball.

Hvor får du det fra egentlig?

Hay skrev noe om det. På løpetreninger i sommer hang han ikke med og han slet med å få ned fettprosenten. Det var noe annet også, men husker ikke alt.  Prøvde å finne linken, men fant den desverre ikke.

Jeg tenker ihvertfall at det er en grunn når en så god spiller må sitte på benken.

At han kom tilbake unfit, har vel ikke noe med om han ikke tålte det fysiske kravet i Championship. Han spilte der jo i 18 mnd, så aldri ut som han ikke kunne løpe fort nok, langt nok eller noe annet i de mnd.

Han spilte 4 av 5 kamper i serien i år, så tror ikke du skal henge deg så opp i den perioden han satt på benken...

Han spilte frem til Forshaw kom tilbake fra skade.  Jeg vet ikke hvilken form han var i, men Hay skrev at fettprosenten var for høy. Mulig det var kun i sommer han slet på løpetreninger.

Ja han spilte i 18 mnd, men desverre leverte han kun de to første mnd i begge sesongene. Om det er pga form eller andre omstendigheter vet fåglane!

Det stemmer jo ikke, Forshaw var tilbake runde 7. Saiz spilte fra start i de 16 første kampene. Så han spilte jo mange kamper mens Forshaw var tilbake i troppen...

 

Josch

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #442 på: Januar 08, 2019, 23:09:28 »
Forshaw kommer aldri til å få tilbud fra La Liga. Saiz er der nå. Klubben hans er nr 7. Og han har debutert.

Saiz må ha blitt en bedre spiller i Leeds. Nå er han La Liga spiller .  Han kom fra Segunda Division. Prisen doblet seg også.

Fettprosent og andre skriverier betyr lite.
Saiz kan bare le av dem som snakker ham ned.

Buddy

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #443 på: Januar 08, 2019, 23:29:56 »
Saiz har vel omtrent samme fettprosenten som Maradona på sitt beste (og han var jo relativt god, tross alt)

Maradona ville sjølsagt ha falt igjennom i årets Championship. Ha-ha.

Eriksen55

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #444 på: Januar 08, 2019, 23:30:26 »
Var det ikke sånn at han slet med det MB forsøker å gjøre i Leeds? Eller var det kun spekulasjoner?
Han maktet ihvertfall ikke å oppfylle de strenge fysiske kravene som ble stilt. Sier kanskje mer om fokuset og motivasjonen for å spille i engelsk Championship, enn potensialet og ferdighetene med ball.

Hvor får du det fra egentlig?

Hay skrev noe om det. På løpetreninger i sommer hang han ikke med og han slet med å få ned fettprosenten. Det var noe annet også, men husker ikke alt.  Prøvde å finne linken, men fant den desverre ikke.

Jeg tenker ihvertfall at det er en grunn når en så god spiller må sitte på benken.

At han kom tilbake unfit, har vel ikke noe med om han ikke tålte det fysiske kravet i Championship. Han spilte der jo i 18 mnd, så aldri ut som han ikke kunne løpe fort nok, langt nok eller noe annet i de mnd.

Han spilte 4 av 5 kamper i serien i år, så tror ikke du skal henge deg så opp i den perioden han satt på benken...

Han spilte frem til Forshaw kom tilbake fra skade.  Jeg vet ikke hvilken form han var i, men Hay skrev at fettprosenten var for høy. Mulig det var kun i sommer han slet på løpetreninger.

Ja han spilte i 18 mnd, men desverre leverte han kun de to første mnd i begge sesongene. Om det er pga form eller andre omstendigheter vet fåglane!

Det stemmer jo ikke, Forshaw var tilbake runde 7. Saiz spilte fra start i de 16 første kampene. Så han spilte jo mange kamper mens Forshaw var tilbake i troppen...

My bad!

Feit eller ikke feit. Leverer man varene så er vel litt magefett til å leve med! Uansett, en god spiller er borte. Så får man leve med at folk har forskjellige oppfatninger med hvorfor han måtte hjem  :)


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #445 på: Januar 27, 2019, 13:23:20 »
...jeg tar med denne fra waccoe omkring Saiz' avgang, slik at denne varianten også er notert (usannsynlig er det jo ikke):

Rumours fwiw are that he wasn't happy with the training regime, and most of the rest of the story about wife, family etc were a cover to get him swiftly out of the camp to avoid disruption.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #446 på: Januar 27, 2019, 13:44:14 »
...jeg tar med denne fra waccoe omkring Saiz' avgang, slik at denne varianten også er notert (usannsynlig er det jo ikke):

Rumours fwiw are that he wasn't happy with the training regime, and most of the rest of the story about wife, family etc were a cover to get him swiftly out of the camp to avoid disruption.
Han var vel bare en av noen få som ikke klarte de fysiske kravene i pre-season leste jeg i noe Phil Hay skrev (tror jeg det var), så det er vel ikke helt usannsynlig.

Saiz fikk forøvrig 30 minutter som innbytter igår men kunne ikke forhindre at laget sitt tapte 0-2.
Jon R.

Blank_File

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #447 på: Januar 27, 2019, 14:52:04 »
Saiz var fantastisk og jeg savner han ekstremt.

jaho

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #448 på: Februar 02, 2019, 16:57:43 »
Saiz fra start i dag.. spilte 85 min.. 0-0 borte mot Levante

baste

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #449 på: Februar 02, 2019, 17:13:32 »
Side before self...om Saiz ikke gadd trene hardt nok, så må det få konsekvenser. Kanskje derfor han ikke var fast på første 11’eren ?

Så er spørsmålet om han bidra nok, til tross for det. Husker noen fantastiske kamper, sykt driv framovr..men det dabbet desverre litt av.
På sitt beste, fantastisk spiller..