Skrevet av Emne: Ex-spiller: Samuel Saiz  (Lest 111111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #570 på: Mai 21, 2019, 22:47:47 »
Han går ikke til Getafe, men andre klubber er visstnok interessert:
‏
 
@PhilHayYEP
Getafe won't be signing Samuel Saiz but he has other options in Spain and elsewhere and is on the hunt for a permanent move from Leeds United:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-playmaker-samuel-saiz-begins-search-for-new-club-following-disappointing-getafe-loan-spell-1-9780053


auren

"Leeds and head coach Marcelo Bielsa have no interest in taking Saiz back after his sudden exit before Christmas and he is not expected to be present when pre-season training starts next month."

Flott

6 mill pund kan vi drømme om!
Få han bort. Frigjør lønnsmidler.
Ja. Hvis ikke Bielsa vil ha han tilbake så uansett så er det bare å bli kvitt. For meg er det likevel med tungt hjerte.
Hvorfor skal vi ha en spiller som ikke ønsker å spille for klubben...? fører bare problemer med seg :(
Skjønner jo selvfølgelig det. Hadde håpet han kom på bedre tanker. Som jeg har sagt mange ganger, jeg kunne se kampene våre ene og alene pga Saiz. Fantastisk spiller på sitt beste. Synd det ikke var hver gang og synd at han åpenbart har falt ut med noen i klubben.

Jeg er helt enig med deg, det var en Saiz vi har savnet denne våren. Til og med når han spilte dårlig så skapte han masse rom for de andre! Personen Saiz er det kanskje ikke mange som savner, men en sesong til i The Championship ble det!

Vi kjenner han personlig? Vi trekker konklusjoner på tynt grunnlag om vi har bestemt oss for at han er en dårlig person

Tror du fortsatt at hovedgrunnen til at han dro var pga familiesituasjonen og hjemlengsel?

 :)

Det er ingen grunn til å hetse Saiz når man ikke har bevis. Saiz har ikke gjort noe galt mot noen, som er dokumentert. Han fortjener ikke hets fra Leeds fans som gir seg ut for å støtte redelighet og høy moral. Slik hets setter Leeds supportere i et meget dårlig lys. Hånekulturen sitter løst hos enkelte her, bare fordi en spiller velger å forlate Leeds.

Jeg vet nok til at jeg kan stå for det jeg har sagt. Opp til hver enkelt hva dem vil tro og mene.

Men sier det ikke sitt når Leeds og Bielsa ikke er interresert i å få han tilbake?

Glad han blir borte for godt nå i sommer. Håper noen tar bladet fra munnen når han er borte.  ;)

Hva er det du vet? Du håner jo en spiller som har valgt å reise fra profflivet i England til sitt hjemland. Ã… ikke trives som proff i utlandet har skjedd mange spillere. Er Saiz plutselig mindre verdt som person fordi han reiser hjem? Hvordan kan du vite at Leeds og personene der er de optimale å være sammen med?  Du prediker ærlighet og rettskaffenhet som en dyd, men her deler du selv ut skyld fra løse lufta.

Nå, Hva er det du vet?

Det er bare å lese tilbake i tråden.

Den runden gidder jeg ikke gå engang til. Ihvertfall ikke med deg Josh  :)

Hvordan jeg vet?  1+1, PM på SoMe samt en med kjennskap i klubben som har bekreftet en annen versjon en den som ligger ute. Han kan verifisere det selv om han ønsker.

Summen av dette er nok til at jeg har min mening. Så må du og andre ha deres mening  :)


Josch

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #571 på: Mai 21, 2019, 22:57:10 »
Han går ikke til Getafe, men andre klubber er visstnok interessert:
‏
 
@PhilHayYEP
Getafe won't be signing Samuel Saiz but he has other options in Spain and elsewhere and is on the hunt for a permanent move from Leeds United:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-playmaker-samuel-saiz-begins-search-for-new-club-following-disappointing-getafe-loan-spell-1-9780053


auren

"Leeds and head coach Marcelo Bielsa have no interest in taking Saiz back after his sudden exit before Christmas and he is not expected to be present when pre-season training starts next month."

Flott

6 mill pund kan vi drømme om!
Få han bort. Frigjør lønnsmidler.
Ja. Hvis ikke Bielsa vil ha han tilbake så uansett så er det bare å bli kvitt. For meg er det likevel med tungt hjerte.
Hvorfor skal vi ha en spiller som ikke ønsker å spille for klubben...? fører bare problemer med seg :(
Skjønner jo selvfølgelig det. Hadde håpet han kom på bedre tanker. Som jeg har sagt mange ganger, jeg kunne se kampene våre ene og alene pga Saiz. Fantastisk spiller på sitt beste. Synd det ikke var hver gang og synd at han åpenbart har falt ut med noen i klubben.

Jeg er helt enig med deg, det var en Saiz vi har savnet denne våren. Til og med når han spilte dårlig så skapte han masse rom for de andre! Personen Saiz er det kanskje ikke mange som savner, men en sesong til i The Championship ble det!

Vi kjenner han personlig? Vi trekker konklusjoner på tynt grunnlag om vi har bestemt oss for at han er en dårlig person

Tror du fortsatt at hovedgrunnen til at han dro var pga familiesituasjonen og hjemlengsel?

 :)

Det er ingen grunn til å hetse Saiz når man ikke har bevis. Saiz har ikke gjort noe galt mot noen, som er dokumentert. Han fortjener ikke hets fra Leeds fans som gir seg ut for å støtte redelighet og høy moral. Slik hets setter Leeds supportere i et meget dårlig lys. Hånekulturen sitter løst hos enkelte her, bare fordi en spiller velger å forlate Leeds.

Jeg vet nok til at jeg kan stå for det jeg har sagt. Opp til hver enkelt hva dem vil tro og mene.

Men sier det ikke sitt når Leeds og Bielsa ikke er interresert i å få han tilbake?

Glad han blir borte for godt nå i sommer. Håper noen tar bladet fra munnen når han er borte.  ;)

Hva er det du vet? Du håner jo en spiller som har valgt å reise fra profflivet i England til sitt hjemland. Ã… ikke trives som proff i utlandet har skjedd mange spillere. Er Saiz plutselig mindre verdt som person fordi han reiser hjem? Hvordan kan du vite at Leeds og personene der er de optimale å være sammen med?  Du prediker ærlighet og rettskaffenhet som en dyd, men her deler du selv ut skyld fra løse lufta.

Nå, Hva er det du vet?

Det er bare å lese tilbake i tråden.

Den runden gidder jeg ikke gå engang til. Ihvertfall ikke med deg Josh  :)

Hvordan jeg vet?  1+1, PM på SoMe samt en med kjennskap i klubben som har bekreftet en annen versjon en den som ligger ute. Han kan verifisere det selv om han ønsker.

Summen av dette er nok til at jeg har min mening. Så må du og andre ha deres mening  :)

Eriksen. Noen ganger er argumentasjonen din bare sorgen. Men jeg er også enig i mye av det du skriver , skal du vite :)

Eriksen55

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #572 på: Mai 21, 2019, 23:01:37 »
Han går ikke til Getafe, men andre klubber er visstnok interessert:
‏
 
@PhilHayYEP
Getafe won't be signing Samuel Saiz but he has other options in Spain and elsewhere and is on the hunt for a permanent move from Leeds United:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-playmaker-samuel-saiz-begins-search-for-new-club-following-disappointing-getafe-loan-spell-1-9780053


auren

"Leeds and head coach Marcelo Bielsa have no interest in taking Saiz back after his sudden exit before Christmas and he is not expected to be present when pre-season training starts next month."

Flott

6 mill pund kan vi drømme om!
Få han bort. Frigjør lønnsmidler.
Ja. Hvis ikke Bielsa vil ha han tilbake så uansett så er det bare å bli kvitt. For meg er det likevel med tungt hjerte.
Hvorfor skal vi ha en spiller som ikke ønsker å spille for klubben...? fører bare problemer med seg :(
Skjønner jo selvfølgelig det. Hadde håpet han kom på bedre tanker. Som jeg har sagt mange ganger, jeg kunne se kampene våre ene og alene pga Saiz. Fantastisk spiller på sitt beste. Synd det ikke var hver gang og synd at han åpenbart har falt ut med noen i klubben.

Jeg er helt enig med deg, det var en Saiz vi har savnet denne våren. Til og med når han spilte dårlig så skapte han masse rom for de andre! Personen Saiz er det kanskje ikke mange som savner, men en sesong til i The Championship ble det!

Vi kjenner han personlig? Vi trekker konklusjoner på tynt grunnlag om vi har bestemt oss for at han er en dårlig person

Tror du fortsatt at hovedgrunnen til at han dro var pga familiesituasjonen og hjemlengsel?

 :)

Det er ingen grunn til å hetse Saiz når man ikke har bevis. Saiz har ikke gjort noe galt mot noen, som er dokumentert. Han fortjener ikke hets fra Leeds fans som gir seg ut for å støtte redelighet og høy moral. Slik hets setter Leeds supportere i et meget dårlig lys. Hånekulturen sitter løst hos enkelte her, bare fordi en spiller velger å forlate Leeds.

Jeg vet nok til at jeg kan stå for det jeg har sagt. Opp til hver enkelt hva dem vil tro og mene.

Men sier det ikke sitt når Leeds og Bielsa ikke er interresert i å få han tilbake?

Glad han blir borte for godt nå i sommer. Håper noen tar bladet fra munnen når han er borte.  ;)

Hva er det du vet? Du håner jo en spiller som har valgt å reise fra profflivet i England til sitt hjemland. Ã… ikke trives som proff i utlandet har skjedd mange spillere. Er Saiz plutselig mindre verdt som person fordi han reiser hjem? Hvordan kan du vite at Leeds og personene der er de optimale å være sammen med?  Du prediker ærlighet og rettskaffenhet som en dyd, men her deler du selv ut skyld fra løse lufta.

Nå, Hva er det du vet?

Det er bare å lese tilbake i tråden.

Den runden gidder jeg ikke gå engang til. Ihvertfall ikke med deg Josh  :)

Hvordan jeg vet?  1+1, PM på SoMe samt en med kjennskap i klubben som har bekreftet en annen versjon en den som ligger ute. Han kan verifisere det selv om han ønsker.

Summen av dette er nok til at jeg har min mening. Så må du og andre ha deres mening  :)

Eriksen. Noen ganger er argumentasjonen din bare sorgen. Men jeg er også enig i mye av det du skriver , skal du vite :)

Takk det samme Josh  :)

RoarG

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #573 på: Mai 22, 2019, 09:05:47 »
Saiz spiller ikke i Leeds noe mer. Trist. På sitt beste er han meget god, men når en spiller ikke lengre trives på stedet er det ikke noen grunn til å tviholde på han. Ei heller bør man mistenkeliggjøre spillerens motiver for å flytte. Tiden for Saiz i Leeds er over nå. Takker han for de gode minnene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #574 på: Mai 22, 2019, 17:15:50 »
Saiz gidder ikke Bielsakjøret. Jeg skjønner han godt jeg. Hadde ikke klart det sjøl. Men du verden som vi savner spillertypen..

Men nå er han ute og snart endrer denne tråden navn til ex-spiller saiz.

B_Ød

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #575 på: Mai 28, 2019, 10:20:01 »
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #576 på: Mai 28, 2019, 10:21:50 »
Rykter om arrestert for kampfiksing.
 

B_Ød

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #577 på: Mai 28, 2019, 10:23:42 »
da blir han nok omtalt som Leeds-spilleren SS i media..
Ups & Ups!!

auren

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #578 på: Mai 28, 2019, 10:31:58 »
Det var som svarte! Da kan vi glemme å få noe særlig for ham er jeg redd. Vi var jo "sikret" 6 millioner pund da han gikk på lån til Getafe, men de har jo ikke råd til han. Etter det trodde vi at vi kanskje kunne få 3-4 millioner. Nå får vi nok bare brøkdeler av det igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #579 på: Mai 28, 2019, 10:32:07 »
Rykter om arrestert for kampfiksing.

 

@PhilHayYEP

other reports say Saiz hasn’t been arrested but is under investigation. Waiting for Leeds to clarify.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #580 på: Mai 28, 2019, 10:37:48 »
uansett...bra er det ikke.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #581 på: Mai 28, 2019, 11:51:28 »
Jeg sletter disse kommentarene selv om de sikkert var ment som humor.
Jeg ser nå at jeg var litt kjapp da jeg ikke så de foregående postene. Beklager!
Jon R.

B_Ød

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #582 på: Mai 28, 2019, 11:53:46 »
??
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #583 på: Mai 28, 2019, 11:58:50 »
??
Jeg hadde fått med meg nyheten om mulig kampfiksing men ikke den om at Saiz skal være under etterforskning. Jeg trodde derfor at noen laget et  "morsomt" oppslag om hvorfor Saiz så brått forsvant ut av klubben, som jeg vurderte i strid med forumreglene. I ettertid ser jeg at det hadde en viss relevans til dagens nyheter. Derav beklagelsen.
Jon R.

samadhi

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #584 på: Mai 28, 2019, 12:17:34 »
Er snakk om kampfiksing tilbake i tid da Saiz spilte for Huesca. Alarmen gikk for alvor da opprykksklare Huesca tapte hjemme mot nedrykkstruede Gimnastica i 17/18 (da var Saiz ikke der)
Ser at også tidligere Real Madrid spiller Raul Bravo er innblandet. Samme som var i Leeds??


Petter Veland har en del god informasjon om denne saken på sin twitterkonto.
« Siste redigering: Mai 28, 2019, 13:37:33 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Hallgi

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #585 på: Mai 28, 2019, 12:29:45 »
https://twitter.com/24h_tve/status/1133274347764948992?s=21

noen som kan spansk?
Aiai, kan bli heftig blow for Saiz og hans verdi dette ja:x
Det står på spansk:
"Flere spillere er arrestert for kampfiksing i første og andre divisjon.
Blant spillerne i varetekt er Raúl Bravo, Borja Fernández, Carlos Aranda, Samuel Saiz Alonso og Íñigo López Montaña."
ALAW (& I am the pirate amongst us)

B_Ød

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #586 på: Mai 28, 2019, 12:52:19 »
??
Jeg hadde fått med meg nyheten om mulig kampfiksing men ikke den om at Saiz skal være under etterforskning. Jeg trodde derfor at noen laget et  "morsomt" oppslag om hvorfor Saiz så brått forsvant ut av klubben, som jeg vurderte i strid med forumreglene. I ettertid ser jeg at det hadde en viss relevans til dagens nyheter. Derav beklagelsen.

aha...sånn ja :-)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #587 på: Mai 28, 2019, 16:38:10 »
Er snakk om kampfiksing tilbake i tid da Saiz spilte for Huesca. Alarmen gikk for alvor da opprykksklare Huesca tapte hjemme mot nedrykkstruede Gimnastica i 17/18 (da var Saiz ikke der)
Ser at også tidligere Real Madrid spiller Raul Bravo er innblandet. Samme som var i Leeds??




Det er han ja.  :-\
https://www.goal.com/en/news/former-real-madrid-star-bravo-among-those-arrested-in/1bnrwkqeoamkc1ke978xwoc2oy
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/bravo-loan-star-raul-desperate-to-impress-madrid-bosses-1-2094754


Ikke så mange som har gode minner om han.  ::)
https://tbrfootball.com/leeds-united-fans-will-hope-kiko-casilla-does-not-become-next-raul-bravo/
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #588 på: Mai 29, 2019, 11:32:38 »
Adam Pope

So far Saiz has been released without charge but another ex-Leeds player seems to be involved Raúl Bravo... along with three other players.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #589 på: Mai 29, 2019, 11:50:54 »
Adam Pope

So far Saiz has been released without charge but another ex-Leeds player seems to be involved Raúl Bravo... along with three other players.
Mulig han bare har status som vitne?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #591 på: Juli 15, 2019, 09:03:57 »
Saiz inne til avhør i kampfiksingssaken:

https://twitter.com/altoaragon/status/1148873597697646592?s=12

https://amp.heraldo.es/noticias/deportes/futbol/2019/07/10/samu-saiz-operacion-oikos-perjudicando-nivel-personal-deportivo-1324615.html

https://www.sportaragon.com/amp/samu-saiz-todo-esto-me-esta-afectando-a-mi-carrera-no-se-donde-jugare/?utm_medium=social&utm_source=twitter&__twitter_impression=true

https://elpais.com/deportes/2019/07/10/actualidad/1562709963_746541.amp.html

@matthriff86
Samu Saiz â€œIt’s affected me a lot because a lot of teams who trusted me on a sporting level have backed out because of these situations that have taken place, and I do not know why this is happening.”

Likelihood he won't sign for any until situation is resolved.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #592 på: Juli 15, 2019, 09:05:56 »
Deancore

he just left leeds for personal stuff. he’s just helping police with their enquires for now. far as i’ve read it’s more character reference and if he saw anything sketchy while he was there. initial accusations are from a period after he had left the club i think.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #593 på: Juli 15, 2019, 09:36:10 »
Deancore

he just left leeds for personal stuff. he’s just helping police with their enquires for now. far as i’ve read it’s more character reference and if he saw anything sketchy while he was there. initial accusations are from a period after he had left the club i think.

Det som er så jævlig bittert er at Saiz er en spiller vi trenger. Skulle ønske at han ba om unnskyldning, gikk ned på kne foran Bielsa, tok seg sammen, fikk oss opp samtidig som han hadde reddet sin egen karriere!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stian

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #594 på: Juli 15, 2019, 10:07:32 »
Deancore

he just left leeds for personal stuff. he’s just helping police with their enquires for now. far as i’ve read it’s more character reference and if he saw anything sketchy while he was there. initial accusations are from a period after he had left the club i think.

Det som er så jævlig bittert er at Saiz er en spiller vi trenger. Skulle ønske at han ba om unnskyldning, gikk ned på kne foran Bielsa, tok seg sammen, fikk oss opp samtidig som han hadde reddet sin egen karriere!

Det er et godt poeng. Pila på karrieren til Saiz peker nok nedover og det hjelper ikke å ha forlatt en klubb pga av «diffus mistrivsel». En heltent, veltrent og ydmyk Saiz i 10-errollen ville vært perfekt.

Josch

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #595 på: Juli 15, 2019, 11:02:13 »
Deancore

he just left leeds for personal stuff. he’s just helping police with their enquires for now. far as i’ve read it’s more character reference and if he saw anything sketchy while he was there. initial accusations are from a period after he had left the club i think.

Det som er så jævlig bittert er at Saiz er en spiller vi trenger. Skulle ønske at han ba om unnskyldning, gikk ned på kne foran Bielsa, tok seg sammen, fikk oss opp samtidig som han hadde reddet sin egen karriere!

Det er et godt poeng. Pila på karrieren til Saiz peker nok nedover og det hjelper ikke å ha forlatt en klubb pga av «diffus mistrivsel». En heltent, veltrent og ydmyk Saiz i 10-errollen ville vært perfekt.

Dette er ille både for Leeds og Saiz. Leeds bør egentlig selge ham så fort som mulig men ingen vil jo nå kjøpe ham. Ennå så lenge.

Han får vel fortsatt lønn fra Leeds, eller kan det stoppes hvis han er skyldig/ mistenkt i kampfiksing?

Økonomisk ville det vært best om han gjorde nytte for seg i Leeds, men "mistrivsel" setter en stopp for det.

Hvordan Saiz skal få fart på karrieren og bli solgt for en god pris er nå en stor gåte. Dette er ingen gladsak for Leeds. En hengemyr.

RoarG

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #596 på: Juli 15, 2019, 13:14:29 »
Deancore

he just left leeds for personal stuff. he’s just helping police with their enquires for now. far as i’ve read it’s more character reference and if he saw anything sketchy while he was there. initial accusations are from a period after he had left the club i think.

Det som er så jævlig bittert er at Saiz er en spiller vi trenger. Skulle ønske at han ba om unnskyldning, gikk ned på kne foran Bielsa, tok seg sammen, fikk oss opp samtidig som han hadde reddet sin egen karriere!
Han trenger ikke å oppføre seg fullt så teatralsk. Men han er Leeds-spiller. Rydder han opp i det personlige er han velkommen tilbake.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #597 på: Juli 15, 2019, 13:15:23 »
Deancore

he just left leeds for personal stuff. he’s just helping police with their enquires for now. far as i’ve read it’s more character reference and if he saw anything sketchy while he was there. initial accusations are from a period after he had left the club i think.

Det som er så jævlig bittert er at Saiz er en spiller vi trenger. Skulle ønske at han ba om unnskyldning, gikk ned på kne foran Bielsa, tok seg sammen, fikk oss opp samtidig som han hadde reddet sin egen karriere!

Det er et godt poeng. Pila på karrieren til Saiz peker nok nedover og det hjelper ikke å ha forlatt en klubb pga av «diffus mistrivsel». En heltent, veltrent og ydmyk Saiz i 10-errollen ville vært perfekt.

Er du heltent, veltrent og ydmyk så heter du noe annet.

ar9

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #598 på: Juli 15, 2019, 13:40:14 »
Deancore

he just left leeds for personal stuff. he’s just helping police with their enquires for now. far as i’ve read it’s more character reference and if he saw anything sketchy while he was there. initial accusations are from a period after he had left the club i think.

Det som er så jævlig bittert er at Saiz er en spiller vi trenger. Skulle ønske at han ba om unnskyldning, gikk ned på kne foran Bielsa, tok seg sammen, fikk oss opp samtidig som han hadde reddet sin egen karriere!

Det er et godt poeng. Pila på karrieren til Saiz peker nok nedover og det hjelper ikke å ha forlatt en klubb pga av «diffus mistrivsel». En heltent, veltrent og ydmyk Saiz i 10-errollen ville vært perfekt.

Er du heltent, veltrent og ydmyk så heter du noe annet.

Her burde det vært mulig for Leeds å trekke ifra lønna hans og normal salgssum på FFP regnskapet.

Drømmen om at Saiz skulle dukket opp ydmyk, heltent og motivert på Leeds trening er det bare å legge ifra seg dessverre.

Hadde vært gull men han forblir nok dessverre kun en ren utgiftspost i regnskapet.

stian

Sv: Utlånt Spiller: Samuel Saiz
« Svar #599 på: Juli 15, 2019, 13:43:18 »
Deancore

he just left leeds for personal stuff. he’s just helping police with their enquires for now. far as i’ve read it’s more character reference and if he saw anything sketchy while he was there. initial accusations are from a period after he had left the club i think.

Det som er så jævlig bittert er at Saiz er en spiller vi trenger. Skulle ønske at han ba om unnskyldning, gikk ned på kne foran Bielsa, tok seg sammen, fikk oss opp samtidig som han hadde reddet sin egen karriere!

Det er et godt poeng. Pila på karrieren til Saiz peker nok nedover og det hjelper ikke å ha forlatt en klubb pga av «diffus mistrivsel». En heltent, veltrent og ydmyk Saiz i 10-errollen ville vært perfekt.

Er du heltent, veltrent og ydmyk så heter du noe annet.

Erfaringen tilsier dessverre det, ja. Men fortsatt kan folk bli voksne og forandre seg. Hvis Saiz har noenlunde rasjonalitet i behold så ser han at han har dårlige kort på hånda og at den beste muligheten hans er total underkastelse til El Locos regime. Det vil omtrent være som å signere en ny stjernespiller.

Har ikke mye tro på at dette skjer, men man kan alltids håpe.