Skrevet av Emne: Ex-spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski  (Lest 99365 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Ex-spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #480 på: Juli 16, 2021, 07:29:06 »
Ønsker Alioski lykke til!  Takk for innsatsen i Leeds.  Episoden tidligere i den klubben har for alltid brent seg inn i mitt minne.  Men bærer ikke nag til Alioski for det.
Skal man følge en slik retorikk kan man knapt bevege seg utenfor stuedøren uten at man støter noen.
Medlem 94237

Russel_Doig

« Svar #481 på: Juli 16, 2021, 17:17:52 »
Ønsker Alioski lykke til!  Takk for innsatsen i Leeds.  Episoden tidligere i den klubben har for alltid brent seg inn i mitt minne.  Men bærer ikke nag til Alioski for det.
Skal man følge en slik retorikk kan man knapt bevege seg utenfor stuedøren uten at man støter noen.

Godt sagt☑️

Forever Whites

« Svar #482 på: Juli 24, 2021, 23:50:57 »
Nå går vår venn Alioski til en Saudi Arabisk klubb så da kan vel enkelte legge bort hatet:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united
« Siste redigering: Juli 25, 2021, 08:36:25 av Forever Whites »
Medlem 94237

morten1966

« Svar #483 på: Juli 25, 2021, 10:01:37 »
Man kan ikke hate en spiller som Aloski uansett hvilken klubb han hadde gått til.Han var vel 9år da tragedien i tyrkia skjedde .

Fantasyland

Forever Whites

« Svar #485 på: Juli 28, 2021, 22:23:22 »
For de som har Facebook.  En flott hilsen fra Gianni til alle oss Leeds fan eller Leeds family.  Fikk en liten klump i halsen:

https://www.facebook.com/ezgjan.alioski
Medlem 94237

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #486 på: Juli 29, 2021, 08:50:10 »
For de som har Facebook.  En flott hilsen fra Gianni til alle oss Leeds fan eller Leeds family.  Fikk en liten klump i halsen:

https://www.facebook.com/ezgjan.alioski

"Hello, it's Gjanni. Yeah I'm here, I want to say some words to Leeds family, to Leeds fans.

"Of course I want to say sorry, I needed time, because for me it was not easy to leave such a big club like Leeds United, amazing fans like Leeds United have.

"I want to say thank you, thank you very much to Leeds fans, amazing supporters since the first day [they] touched my heart. I never will forget these fans.

"Everywhere it's Leeds and I will love them forever, the supporters I think it's amazing I've never seen supporters like Leeds United and to the club I want to say to the people around the Leeds United family, thank you thank you very much.

"Especially also to Andrea Radrizzani, to Victor [Orta], to give me this confidence that I have in this four years, thank you very much.

"And to the manager Marcelo Bielsa, you have the best manager in the world, enjoy this time with him and I want to say to him also thank you very much. I of course will miss everybody, the teammates thank you very much to the teammates.

"With them together I reached the dream, we bring the big club back to the Premier League - it was the best feeling in my life and these are the best moments that you never forget and will be always in my heart.

Ezgjan Alioski issues a heartfelt farewell to Leeds United supporters (Image: Twitter/@EzgjanAlioski)
"To the Leeds fans, you will have a new supporter and this is Gjanni Alioski and I will follow every single game and I will support always Leeds United.

"I want to say to you goodbye, you will always be in my heart and the last time for the Leeds United fans: Marching On Together," Alioski finished, pounding his chest gently.

(Leeds-Live)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

« Svar #487 på: Juli 29, 2021, 12:46:14 »
Må si jeg fikk en klump i halsen i går jeg også , når Alioski hadde lagt ut en siste hilsen til klubben og til supporterene. Fine ord fra flott fotball spiller og en fin fyr. Ønsker han lykke til i sin nye klubb i Saudi Arabia . MOT 

RoarG

« Svar #488 på: Juli 29, 2021, 14:46:14 »
Alioski, en spiller med hjertet på rette stedet. Takk for alt, Gianni, og lykke til videre i karrieren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #489 på: Juli 29, 2021, 19:47:52 »
Jepps, da har det ordnet seg med ny klubb. Han var nesten klar for en uke siden men så ble det kluss med lønnsforandlingene. Det ser ut til å ha ordnet seg.

Ezgjan Alioski signs in Saudi Arabia
Almost a month after his Leeds United contract expired, Ezgjan Alioski has been announced as a new signing at Saudi Arabia outfit Al-Ahli Saudi FC.

In a short video posted on the club's social networks, Alioski confirmed his happiness at beginning a new journey in the Middle East.

The King Abdullah Sports City outfit finished eighth in the 16-team Saudi Professional League last season, the country's top flight. (Leeds-Live)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ingve1960

« Svar #490 på: Juli 29, 2021, 20:27:17 »
Kommer til å savne Alioski, er høyt på lista av mine favoritter i dovnperioden de to siste tiår. Har betydd enormt både på og utenfor banen de siste sesonger.
Blir spennende å se om ny back fuller hans sko på direkten.
Lykke til videre alli. MOT

Hallgeir *

« Svar #491 på: September 05, 2021, 19:36:21 »
På scoringslista i dag borte mot Island.
Super Leeds since 1968

Cherry

« Svar #492 på: August 25, 2023, 09:36:30 »
Jepps, da har det ordnet seg med ny klubb. Han var nesten klar for en uke siden men så ble det kluss med lønnsforandlingene. Det ser ut til å ha ordnet seg.

Ezgjan Alioski signs in Saudi Arabia
Almost a month after his Leeds United contract expired, Ezgjan Alioski has been announced as a new signing at Saudi Arabia outfit Al-Ahli Saudi FC.

In a short video posted on the club's social networks, Alioski confirmed his happiness at beginning a new journey in the Middle East.

The King Abdullah Sports City outfit finished eighth in the 16-team Saudi Professional League last season, the country's top flight. (Leeds-Live)

Spiller på ett bra lag med Saint Maxim, Mendy, Firmino...men Saudi da  ::)  Tråler i gjennom lagoppstillinger , der ligaen nå har blitt " hyllevare" på VG live....bare det er jo trist.

Hallgeir *

« Svar #493 på: August 25, 2023, 14:51:10 »
For å si det med Susanne Sundfør (fritt):

It's you, it's you, it's you, Alioski!

::)
Super Leeds since 1968