Treningskamp: vs Bursaspor @ Undisclosed, mandag 17.07.2017, kl 18.00 norsk tid

Started by h.b, July 16, 2017, 21:04:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjorn

Dagens motstandere var mye bedre enn de vi har møtt så langt. Bra med matching på dette nivået.
Marching On! 4276

Tom

Quote from: eriksen55 on July 17, 2017, 20:11:41
Quote from: Tom on July 17, 2017, 18:59:34
Quote from: leedsers on July 17, 2017, 18:49:45
1-0 pause, Ka e det slags Idiota som driv å skriv at Leeds har skåret? Fin på noe annet å gjør...

Jeg var heller ikke klar over at det var så mye søppelfolk her inne. Skal det liksom være humor?
Latterlig opplegg

Søppelfolk? Helt ærlig, kan du ikke bedre? Hvilken oppførsel er det der?

Joda, jeg kan bedre. Men hva er vitsen med en kamptråd hvis man poster masse villedende informasjon? Det er ofte jeg kun bruker kamptråden som oppdatering når jeg ikke har anledning til å se/høre kampen. Mye fordi man som regel får informasjon raskt her (og korrekt) + at man får noen sterke meninger:)Hadde det bare vært en person som tullet men når en hel gjeng spiller med blir det jo litt håpløst for oss som ikke så kampen.

sportcarl1

flynn

Quote from: sportcarl1 on July 17, 2017, 21:18:15
spelade några av nyförvärven?

Jeg har nettopp sett store deler av andre omgang. Vanskelig å se med det ene kameraet, men noen inntrykk i alle fall: Alioski er kvikk, men var upresis. Anita viste ingenting som skulle tilsi at han truer Ayling som høyre back. Bridcutt er egentlig ikke en spesielt god fotballspiller. Og Antonsson er slett ikke ving. Han misbrukte forøvrig den eneste skikkelige sjansen jeg så, blåste ballen over fra god posisjon.

flynn

AndyMathie

Har nettopp sett siste 30 minuttene. Leeds skaper en del målsjanser, men Antonsson(og han treffer ikke en låvevegg engang) får omtrent alle sjansene bortsett fra at Doukara har en heading i stolpen. Saiz ser spennende ut, men den som ser mest spennende ut er Alioski. Kjempe hurtig og kommer garantert til å sørge for mange mål og assist denne sesongen.

Ellers var forsvarspillet horibelt. Denton er helt forferdelig og det samme er dessverre Cooper. At vi bare ikke kunne tilgi Bellusci så hadde vi i alle fall hatt noe der bak. Nå er det en defensiv krise som det er nå. Vi trenger sårt forsterkninger i de bakre rekker ellers blir det trass alle de flotte signeringene til nu ikke noe opprykk.
We are Leeds and we are proud of it!

Hallgeir *

Quote from: AndyMathie on July 17, 2017, 21:32:26

Har nettopp sett siste 30 minuttene. Leeds skaper en del målsjanser, men Antonsson(og han treffer ikke en låvevegg engang) får omtrent alle sjansene bortsett fra at Doukara har en heading i stolpen. Saiz ser spennende ut, men den som ser mest spennende ut er Alioski. Kjempe hurtig og kommer garantert til å sørge for mange mål og assist denne sesongen.

Ellers var forsvarspillet horibelt. Denton er helt forferdelig og det samme er dessverre Cooper. At vi bare ikke kunne tilgi Bellusci så hadde vi i alle fall hatt noe der bak. Nå er det en defensiv krise som det er nå. Vi trenger sårt forsterkninger i de bakre rekker ellers blir det trass alle de flotte signeringene til nu ikke noe opprykk.

Denton er skadet og ikke med i troppen.
Super Leeds since 1968

AndyMathie

Quote from: Hallgeir * on July 17, 2017, 21:58:52

Ok bra for Denton. Lurer på hvem som spilte venstreback de siste 30 minuttene da?! Han var alt annet enn god på den plassen.
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Quote from: DenHviteYeboah on July 17, 2017, 19:56:58
Quote from: Asbjørn on July 17, 2017, 19:38:57
3-0
Dårlig signal dette :(
Over 42 år som Leeds supporter. Kan ikke huske en eneste gang hvor tidlige pre-season resultater har predikert hvordan den kommende sesongen vil bli.
Jon R.

DenHviteYeboah

Quote from: Jon R on July 17, 2017, 22:07:27
3-0
Over 42 år som Leeds supporter. Kan ikke huske en eneste gang hvor tidlige pre-season resultater har predikert hvordan den kommende sesongen vil bli.
Poenget er at det er kjipt å tape. psykologien i det må ikke undervurderes. Eller mener du at våre spillere synes tap og vinn med samme sinn er mottoet? Jeg mener at det er et dårlig signal å tape så klart, men hvis det ikke betyr noen verdens ting så alt iorden ;)

Kato

Jeg mener resultat i ei slik treningsøkt er underordnet. Mye viktigere at TC får en del svar. Om forsvaret var svakt slik det blir sagt her, så er jo det noe vi vet når vi ser lagoppstillingen. Mye bedre at det kommer frem nå enn når det teller. Denton, om han spilte eller ei, bør fremdeles være milevis unna spilletid.

jackbauer68

Quote from: Kato on July 17, 2017, 22:43:11
Jeg mener resultat i ei slik treningsøkt er underordnet. Mye viktigere at TC får en del svar. Om forsvaret var svakt slik det blir sagt her, så er jo det noe vi vet når vi ser lagoppstillingen. Mye bedre at det kommer frem nå enn når det teller. Denton, om han spilte eller ei, bør fremdeles være milevis unna spilletid.

Jepp, trening er trening. Spillere som presterer når det gjelder er det viktige.

lojosang

Quote from: Hallgeir * on July 17, 2017, 21:58:52

Og Bellusci klarer vi ikke gi bort gratis en gang. Så god er han.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

- Leif Olav

Xern

Quote from: DenHviteYeboah on July 17, 2017, 22:14:56
3-0
Poenget er at det er kjipt å tape. psykologien i det må ikke undervurderes. Eller mener du at våre spillere synes tap og vinn med samme sinn er mottoet? Jeg mener at det er et dårlig signal å tape så klart, men hvis det ikke betyr noen verdens ting så alt iorden ;)
De som gjør det best i pre-season gjør det tradisjonelt sett sjeldent best når sesongen starter. Trolig fordi moralen har gått i hodet på spillerne, og de tror de er uslåelige. Bedre å få en i fleisen i pre-season enn i seriestarten  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

BURSASPOR: WHITES SUFFER TRAINING GAME DEFEAT

BURSASPOR: WHITES SUFFER TRAINING GAME DEFEAT
Training Game

Leeds United 0 Bursaspor 3 (Ekong 11, Necid 63, Bakis 82)

Thomas Christiansen’s Leeds United suffered a training game defeat against Süper Lig outfit Bursaspor, in a late arrangement, the Whites gave a good account of themselves, but clinical finishing proved to be the difference between the two sides.

William Ekong headed Bursaspor into an 11th minute lead with a looping header which found the top left corner.

Leeds almost hit back immediately through Stuart Dallas after he was played through on goal by Liam Cooper and found the back of the net with a low effort into the bottom corner, but it was controversially ruled out for offside.

Kemar Roofe, Euan O’Kane, Pablo Hernandez and Kalvin Phillips all had good chances in the first period, but neither were able to pull Leeds level.

After the break changes were made to both sides with game time for Samu Sáiz, Ezgjan Allioski and Caleb Ekuban, the latter and Marcus Antonsson both had chances, before Tomas Necid’s header extended Bursaspor’s lead.

The win was secured for Bursaspor when Sinan Bakış dribbled into the box and found the bottom corner, Antonsson had two further chances for Leeds before the end, but he couldn’t find a breakthrough.

Leeds first half: Silvestri, Ayling, Jansson, Cooper, Berardi, Dallas, O’Kane, Phillips, Roofe, Hernandez, Wood.

Leeds second half: Silvestri, Gomes, Cooper, Shaughnessy, Anita, Allioski, Bridcutt, Saiz, Antonsson, Doukara, Ekuban.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Lufc official

Regarding Monday's training game.

We apologise for the lack of communication around this evening's behind closed doors training game with Bursaspor.

The game was arranged with a clause in the contract stating that neither club could provide a stream or social media updates from the event.

By way of apology the club will be holding an open training session at our training facility on Friday.

More information will be released in due course.
Min første Leeds-kamp:

TK20

3-0

Jeg vil heller at vi skal vinne kamper i ligaen. Du synes kanskje pre season er viktigst? Jeg vil hvertfall rykke opp men om du er fornøyd med å spille Championship er jo det flott!

Gufrias

Quote from: TK20 on July 18, 2017, 09:11:55
3-0

Jeg vil heller at vi skal vinne kamper i ligaen. Du synes kanskje pre season er viktigst? Jeg vil hvertfall rykke opp men om du er fornøyd med å spille Championship er jo det flott!
Fullstendig feil adresse på den siste setningen der ;D
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Litt Twitter-inntrykk fra kampen:

Could anyone tell who was playing that second half? Antonsson Doukara ekuban Anita were on and looked like shaughnessy and Alioski? #lufc

I couldn't see Vieira which is odd

Antonsson should of stayed in Norway and left Leeds alone, bag of shite  :o

Absolutely, I hate I mean hate it when we lose or play crap but preseason just get through it get players fit as possible & fewest injuries

Gomes at rightback, he's a midfielder

Antonsson as a winger, woeful finishing

O'Shaughnessy at cb hes a midfielder

Cooper hole match at cb

On this show, Anita no better than Ayling
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Ifølge Phil Hay så ble kampen spilt i Natz-Schabs i Syd-Tirol i Itlalia!
Min første Leeds-kamp:

Bye

Treningskamp. Vi har ikke komplett tropp. Det er bare å roe kraftig ned.
Trønder i Bergen!

Promotion 2010

Watched the game & we had some gd spells. 1 nil for 2 thirds of the game & quite even. Not disastrous by any means agaisnt a gd outfit #LUFC

Kampen ligger ute her:
https://m.youtube.com/watch?v=ccj-GoSpw6w

Min første Leeds-kamp:

Jon R

Glitrende presisjon og timing på Cooper pasning til Dallas før annuleringen.
Jon R.

TK20

Quote from: Jon R on July 18, 2017, 13:11:02

Han slår også glimrende crossere.

h.b

Quote from: TK20 on July 18, 2017, 13:29:21

Men hjelper fint lite når han har kvalitet som en maur på villspor i det defansive. Cooper er ikke god nok rett å slett

Jon R

Quote from: h.b on July 18, 2017, 13:34:57

Men hjelper fint lite når han har kvalitet som en maur på villspor i det defansive. Cooper er ikke god nok rett å slett
Ja la oss øyeblikkelig slå ned på alt positivt om Cooper. I tilfelle noen har misset at han offisielt er lagets hoggestabbe nr 1.
Jon R.

auren

Viktigste i pre season er å få spillerne til å fungere sammen (samhandling), få de fit og unngå skader. Resultatet er underordnet. Vil heller at vi taper 1-0 og er spillemessig på topp, enn at vi blir rundspilt og vinner en heldig 1-0 seier.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

Quote from: Jon R on July 18, 2017, 13:57:19

Ja la oss øyeblikkelig slå ned på alt positivt om Cooper. I tilfelle noen har misset at han offisielt er lagets hoggestabbe nr 1.

Skal ikke slå ned på han. Grei som fjerdevalg. Men skal laget opp, ja da må man ha bedre spillere. Med Cooper fast på laget, da rykker aldri Leeds opp

ibster

Quote from: h.b on July 18, 2017, 14:08:55
Quote from: Jon R on July 18, 2017, 13:57:19

Skal ikke slå ned på han. Grei som fjerdevalg. Men skal laget opp, ja da må man ha bedre spillere. Med Cooper fast på laget, da rykker aldri Leeds opp

Her er jeg enig. Cooper er OK som fjerdevalg. Vi trenger to stoppere så er vi klare for neste sesong. En VB er bonus men vi greier oss med Berardi. Anita og alioski som cover.