Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Matthew Pennington  (Lest 15060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #30 på: August 08, 2017, 20:12:49 »
Ute i 6 uker visstnok.. veldig kjedelig...

auren

Det er vel drøyt for et overtråkk?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ny lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #31 på: August 08, 2017, 20:15:34 »
Ute i 6 uker visstnok.. veldig kjedelig...

auren

Det er vel drøyt for et overtråkk?

Grade 2 ligament damage. Postet av en på Waccoe, dog ikke bekreftet noe sted enda.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #32 på: August 08, 2017, 20:16:40 »
Ute i 6 uker visstnok.. veldig kjedelig...

auren

Det er vel drøyt for et overtråkk?

Grade 2 ligament damage. Postet av en på Waccoe, dog ikke bekreftet noe sted enda.

auren

Ok!  :(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Ny lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #33 på: August 08, 2017, 20:23:29 »
Førstegangs overtråkk tar så lang tid. Men det så da ikke så ille ut på reprisen synes jeg.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #34 på: August 15, 2017, 23:37:15 »
Thomas Christiansen

Liam Cooper injury not serious a knock in training. Pennington and Berardi to be assessed ahead of Sunderland game #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #35 på: August 17, 2017, 18:17:54 »
Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  14m
14 minutes ago
Interestingly, Jansson says Pennington is a similar type of player to Man U's Swedish international Victor Lindelöf who cost £31m #lufc

For those commenting earlier, I am reliably informed that Pennington is a minor injury, turned his ankle, no bone damage, soft tissue but ligaments involved.  Nothing too serious, shouldn't be out long.
(Isengard på waccoe)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #36 på: Desember 21, 2017, 20:19:58 »
Exclusive: Leeds open talks with Everton about signing 23-year-old

Football Insider5 hours ago
an image

EXCLUSIVE By Pete O’Rourke

Leeds United have opened talks with Everton over a permanent deal for loan star Matthew Pennington in the January window, Football Insider sources understand.

Pennington joined Leeds on a season-long loan deal in the summer and the versatile defender has impressed at Elland Road.

The 23-year-old has made nine appearances in the Championship so far for Leeds and a well-placed source has told Football Insider that Whites boss Thomas Christiansen would like to make his loan stay a permanent arrangement.

Snack Media Network In Article

Pennington, who can play at right-back as well as centre-back, came through the youth system at Everton and has made nine first-team appearances for the Toffees.

However, the emergence of Jonjoe Kenny and Mason Holgate in the Everton side this season appears to have pushed Pennington further down the pecking order at Goodison Park.

The former England Under-19 international is entering the final six months of his contract at Everton and the club could be willing to cash-in on him in January rather than risk allowing him to see out his contract.

Leeds are keen to secure a deal for Pennington and hope to finalise a permanent deal for the defender when the transfer window reopens next month.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #37 på: Januar 24, 2018, 10:08:07 »
Håper dette er tull. Slettes ikke imponert, og vi må ha bedre spillere med tanke på å jage opprykk til neste sesong https://www.footballinsider247.com/leeds-sign-pennington-permanent-deal/

Xern

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #38 på: Januar 24, 2018, 11:26:39 »
Håper dette er tull. Slettes ikke imponert, og vi må ha bedre spillere med tanke på å jage opprykk til neste sesong https://www.footballinsider247.com/leeds-sign-pennington-permanent-deal/
Blir storfornøyd om vi får kjøpt Pennington  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #39 på: Januar 24, 2018, 12:01:07 »
Håper dette er tull. Slettes ikke imponert, og vi må ha bedre spillere med tanke på å jage opprykk til neste sesong https://www.footballinsider247.com/leeds-sign-pennington-permanent-deal/
Blir storfornøyd om vi får kjøpt Pennington  :)
Blir du? Ser ikke helt at han har gjort seg fortjent til permanent overgang men...

Xern

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #40 på: Januar 24, 2018, 12:06:51 »
Håper dette er tull. Slettes ikke imponert, og vi må ha bedre spillere med tanke på å jage opprykk til neste sesong https://www.footballinsider247.com/leeds-sign-pennington-permanent-deal/
Blir storfornøyd om vi får kjøpt Pennington  :)
Blir du? Ser ikke helt at han har gjort seg fortjent til permanent overgang men...
Han har spilt godt de gangene han har fått sjansen, men det kan virke som at Cooper og Jansson blir prioritert, noe som jeg anser som logisk når Pennington bare er på lån. Jeg tror fyren kan bli god
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #41 på: Januar 24, 2018, 12:53:20 »
Håper dette er tull. Slettes ikke imponert, og vi må ha bedre spillere med tanke på å jage opprykk til neste sesong https://www.footballinsider247.com/leeds-sign-pennington-permanent-deal/
Blir storfornøyd om vi får kjøpt Pennington  :)
Blir du? Ser ikke helt at han har gjort seg fortjent til permanent overgang men...
Enig. Kan ikke se på nåværende tidspunkt at Pennington skal styrke laget betraktelig. Har ikke overbevist meg ;)

Sydhagen

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #42 på: Januar 24, 2018, 12:59:28 »
Håper dette er tull. Slettes ikke imponert, og vi må ha bedre spillere med tanke på å jage opprykk til neste sesong https://www.footballinsider247.com/leeds-sign-pennington-permanent-deal/
Blir storfornøyd om vi får kjøpt Pennington  :)
Blir du? Ser ikke helt at han har gjort seg fortjent til permanent overgang men...
Enig. Kan ikke se på nåværende tidspunkt at Pennington skal styrke laget betraktelig. Har ikke overbevist meg ;)

Hvordan skal han styrke laget betraktelig når han allerede er her...?  ::)

Jeg ser på Pennington som et bra talent. Gjorde en strålende 2.omg mot Millwall i et 3-manns forsvar.
Kunne gjerne tenkte meg Pennington - Jansson - Cooper i forsvaret.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #43 på: Januar 24, 2018, 13:55:27 »
Håper dette er tull. Slettes ikke imponert, og vi må ha bedre spillere med tanke på å jage opprykk til neste sesong https://www.footballinsider247.com/leeds-sign-pennington-permanent-deal/
Blir storfornøyd om vi får kjøpt Pennington  :)
Blir du? Ser ikke helt at han har gjort seg fortjent til permanent overgang men...
Enig. Kan ikke se på nåværende tidspunkt at Pennington skal styrke laget betraktelig. Har ikke overbevist meg ;)

Hvordan skal han styrke laget betraktelig når han allerede er her...?  ::)

Jeg ser på Pennington som et bra talent. Gjorde en strålende 2.omg mot Millwall i et 3-manns forsvar.
Kunne gjerne tenkte meg Pennington - Jansson - Cooper i forsvaret.
hehe, ok. Han har ikke styrket laget betraktelig! God tur tilbake til Goodison ;)

Jon R

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #44 på: Februar 11, 2018, 21:26:32 »
Han blir bedre og bedre. Tror vi har en kommende stjerne her.

 Sign him up!!  :)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #45 på: Februar 11, 2018, 22:01:02 »
Han blir bedre og bedre. Tror vi har en kommende stjerne her.

 Sign him up!!  :)
Enig! Ting har forandret seg. Tror han kan bli veldig god :)

Annesj

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #46 på: Februar 12, 2018, 08:53:45 »
Pennington kan bli viktig fremover ja. Skadefri og spill over tid så ser man at han har egenskaper.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Woody

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #47 på: Februar 12, 2018, 09:46:59 »
Han blir bedre og bedre. Tror vi har en kommende stjerne her.

 Sign him up!!  :)

Har vi sesong lån med oppsjon på kjøp?
LIFE IS LEEDS

Cherry

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #48 på: Februar 12, 2018, 10:33:05 »
God, ung spiller - akkurat hva vi bør satse på.
 

Sydhagen

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #49 på: Februar 12, 2018, 10:42:42 »
Han blir bedre og bedre. Tror vi har en kommende stjerne her.

 Sign him up!!  :)

Har vi sesong lån med oppsjon på kjøp?

Ikke opsjon på kjøp, men det er kjent at klubben jobber med å gjøre dette permanent. Ivertall mens TC fortsatt var Coach.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Trulsaren

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #50 på: Februar 13, 2018, 10:30:51 »
Han blir bedre og bedre. Tror vi har en kommende stjerne her.

 Sign him up!!  :)

Har vi sesong lån med oppsjon på kjøp?

Ikke opsjon på kjøp, men det er kjent at klubben jobber med å gjøre dette permanent. Ivertall mens TC fortsatt var Coach.
Slik jeg har forstått det så ser Everton på MP som en svært lovende spiller for framtiden i Everton. Han ble vel sendt på lån for å få litt erfaring i beltet. Klarer vi å signere han blir det nok dyrt, men jeg stiller meg ikke imot å bruke noen millioner på denne karen. Tror han kan bli alvorlig god om han holder seg skadefri og spiller regelmessig.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

kalle_92

  • Gjest
Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #51 på: Februar 13, 2018, 10:40:08 »
Blir for risky for min del. Definitivt potensiale, men karen er for mye skadet etter min mening. Var ute i et halvt år sist år også, i tillegg til flere skader i oppholdet hos oss. Kjipt å bruke millioner på en spiller vi vet ikke kommer til å være skadefri.

auren

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #52 på: Februar 13, 2018, 10:46:09 »
Blir for risky for min del. Definitivt potensiale, men karen er for mye skadet etter min mening. Var ute i et halvt år sist år også, i tillegg til flere skader i oppholdet hos oss. Kjipt å bruke millioner på en spiller vi vet ikke kommer til å være skadefri.

Litt enig her. Spilleren er ikke så ung og lovende lenger heller. Blir 24 år i oktober. Han har heller ikke tatt Championship med storm. Ikke bedre enn Bartley som vi hadde på lån i fjor.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #53 på: Februar 13, 2018, 11:02:52 »
tror nok det er litt flere faktorer her også...på de fleste CS lag tror jeg ikke selv den hvasseste spiller fra PL vil ha veldig stor innvirkning. En svale gjør ingen sommer.
Ups & Ups!!

Square Ball

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #54 på: Februar 13, 2018, 14:14:46 »
Blir for risky for min del. Definitivt potensiale, men karen er for mye skadet etter min mening. Var ute i et halvt år sist år også, i tillegg til flere skader i oppholdet hos oss. Kjipt å bruke millioner på en spiller vi vet ikke kommer til å være skadefri.

Litt enig her. Spilleren er ikke så ung og lovende lenger heller. Blir 24 år i oktober. Han har heller ikke tatt Championship med storm. Ikke bedre enn Bartley som vi hadde på lån i fjor.

auren

holder han seg skadefri,har han absolutt sjansen til å spille seg til fast plass ut sesongen.Etter en litt shaky start gjorde han en bra jobb mot Sheffield.
Ny god kamp søndag og Cooper kan få problemer med å spille seg inn.Pontus må ganske sikkert ut med suspensjon og.
Kjøper ikke helt dette med alder.Bartley presterte sin første virkelige,gode og stabile sesong i fjor i en alder av 25.

Så spørs det hva big Sam sier da,de har en drøss med stoppere og har og fått inn Mangala på lån(med kjøp i tankene).


RoarG

Sv: Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #55 på: Mai 11, 2018, 18:21:02 »
Så, da kan vi vel snart sette "ex" foran "lånespiller". Ser at Leeds-fansen har betvilt unge Matthews kvaliteter. Det har ikke Everton-styret gjort. Matthew Pennington har i dag skrevet under en 3-års kontrakt med Everton. Gratulerer, Matthew. Så blir det kanskje PL-spill på deg neste sesong.

https://www.toffeeweb.com/season/17-18/news/36634.html
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: EX-Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #56 på: Mai 11, 2018, 19:47:48 »
Matthew Pennington

I also want to say a massive thankyou to everyone @LUFC I’ve really enjoyed my season loan and wish you all the success for the future!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: EX-Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #57 på: Mai 11, 2018, 20:44:00 »
Hadde faktisk litt sans for Pennington. Særlig overrasket han positivt på høyre back mot slutten. Dessverre slet han med selvtillit etter et par uheldige involveringer som gjorde at han fikk deler av fansen på nakken. Uansett fremsto han uten et snev av nykker, og ga alltid 100%. Lykke til i PL, Matthew!

Kickthemdown

Sv: EX-Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #58 på: Mai 11, 2018, 21:38:17 »
Hadde faktisk litt sans for Pennington. Særlig overrasket han positivt på høyre back mot slutten. Dessverre slet han med selvtillit etter et par uheldige involveringer som gjorde at han fikk deler av fansen på nakken. Uansett fremsto han uten et snev av nykker, og ga alltid 100%. Lykke til i PL, Matthew!
Særlig at han kommer til å spille ett minutt mer PL fotball i sitt liv.  ;D Nytt utlån venter... Forhåpentligvis ikke til oss.

Sydhagen

Sv: EX-Lånespiller: Matthew Pennington
« Svar #59 på: Mai 11, 2018, 21:51:30 »
Hadde faktisk litt sans for Pennington. Særlig overrasket han positivt på høyre back mot slutten. Dessverre slet han med selvtillit etter et par uheldige involveringer som gjorde at han fikk deler av fansen på nakken. Uansett fremsto han uten et snev av nykker, og ga alltid 100%. Lykke til i PL, Matthew!
Særlig at han kommer til å spille ett minutt mer PL fotball i sitt liv.  ;D Nytt utlån venter... Forhåpentligvis ikke til oss.

Det som vil være typisk Leeds er at Pennington debuterer på det engelske landslaget om et par år og så sitter vi her i Championship og lurer på hva i all verden var det som skjedde med Pennington i Leeds...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."