Skrevet av Emne: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600  (Lest 19597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

Siste oppkjøring før seriestart! Kan vi vente en startoppstilling som ligner det vi får se mot Bolton? Med unntak av Pontus som da er ute?


« Siste redigering: Juli 29, 2017, 13:22:09 av Promotion 2010 »

h.b

  • Gjest
Trodde LUTV skulle sende kampen, og ikke bare med radio

Killa

Slik jeg oppfatter det blir det både bilder og radiosending:

Leeds United can confirm Saturday’s friendly with Oxford United will be streamed live on LUTV via pay-per-view.

New LUTV presenters Emma Jones and Rich Williams will be hosting the pre-match show from 2:45pm, bringing you the latest news from Elland Road ahead of the game.

Supporters can then watch all of the action unfold live, as head coach Thomas Christiansen takes charge of his first game at Elland Road.

Alternatively, you can access live matchday audio commentary with LUTV commentators Thom Kirwin and Eddie Gray.

The live stream of the game is available on pay-per-view for just £1.99.

Live audio commentary of the game is available on pay-per-view for just 99p.

CLICK HERE TO BUY NOW
« Siste redigering: Juli 29, 2017, 10:36:17 av Killa »

kjella

  • Gjest
Tenkte jeg skulle være tidlig ute og å kjøpe tilgang til stream. Men ettersom jeg har abonnement på LUTV var min mailadresse allerede i bruk og fikk ikke gjennomført bestillingen. Sendte mail til LUTV - men ikke fått svar....Noen av dere som vet noe om dette - tror vel ikke denne er inkludert i det ordinære abonnementet ?

Endret 11.26. Nå fikk jeg betalt og er belastet med den nette sum 21,28. Så får jeg se om det er verdt penga !!
« Siste redigering: Juli 29, 2017, 11:26:49 av kjella »

auren

Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #4 på: Juli 29, 2017, 11:40:27 »
Jeg fikk det også til heldigvis, men er litt skeptisk om det funker etter dårlig erfaring fra pre season. Uansett: hvis det kun koster en drøy 20-kroning å se Leeds sine kamper denne sesongen er det absolutt verdt penga!!

Tipper følgende lag: Wiedvald - Ayling, Jansson, Pennington, Berardi - Vieira, Phillips - Roofe, Pablo, Alioski - Wood.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Tenkte jeg skulle være tidlig ute og å kjøpe tilgang til stream. Men ettersom jeg har abonnement på LUTV var min mailadresse allerede i bruk og fikk ikke gjennomført bestillingen. Sendte mail til LUTV - men ikke fått svar....Noen av dere som vet noe om dette - tror vel ikke denne er inkludert i det ordinære abonnementet ?

Endret 11.26. Nå fikk jeg betalt og er belastet med den nette sum 21,28. Så får jeg se om det er verdt penga !!

Hva gjorde du. Fåkke betalt. Redigert. Fiksa det.
« Siste redigering: Juli 29, 2017, 12:02:43 av h.b »

Killa

Så har jeg også kjøpt kampen, spent på om streamen funker denne gangen...
Tipper Auren er i nærheten av rett lagoppstilling, mulig O'Kane starter i stedet for Phillips og kanskje Saiz for Roofe eller Pablo. Blir meget interessant å se startelleveren!!
MOT!!

Sydhagen

Har da kjøpt kampen.
Hvilken nettleser har dere best erfaring med når det gjelder LUTV?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Tenkte jeg skulle være tidlig ute og å kjøpe tilgang til stream. Men ettersom jeg har abonnement på LUTV var min mailadresse allerede i bruk og fikk ikke gjennomført bestillingen. Sendte mail til LUTV - men ikke fått svar....Noen av dere som vet noe om dette - tror vel ikke denne er inkludert i det ordinære abonnementet ?

Endret 11.26. Nå fikk jeg betalt og er belastet med den nette sum 21,28. Så får jeg se om det er verdt penga !!

Hva gjorde du. Fåkke betalt

Hadde samme problem. Skiftet til Mastercard og da gikk den gjennom. Mulig det var tilfeldig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Jeg fikk det også til heldigvis, men er litt skeptisk om det funker etter dårlig erfaring fra pre season. Uansett: hvis det kun koster en drøy 20-kroning å se Leeds sine kamper denne sesongen er det absolutt verdt penga!!

Tipper følgende lag: Wiedvald - Ayling, Jansson, Pennington, Berardi - Vieira, Phillips - Roofe, Pablo, Alioski - Wood.

auren

Tipper Cooper spiller. Slik det ser ut per idag så er det vel han og Pennington som spiller de to første.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #10 på: Juli 29, 2017, 12:09:07 »
Tenkte jeg skulle være tidlig ute og å kjøpe tilgang til stream. Men ettersom jeg har abonnement på LUTV var min mailadresse allerede i bruk og fikk ikke gjennomført bestillingen. Sendte mail til LUTV - men ikke fått svar....Noen av dere som vet noe om dette - tror vel ikke denne er inkludert i det ordinære abonnementet ?

Endret 11.26. Nå fikk jeg betalt og er belastet med den nette sum 21,28. Så får jeg se om det er verdt penga !!

Hva gjorde du. Fåkke betalt

Hadde samme problem. Skiftet til Mastercard og da gikk den gjennom. Mulig det var tilfeldig.


Virka som det var kø i systemet. Brukte samme kortet. Men tør nesten ikke logge ut av lutv og siden jeg ble dirigert til, i frykt av å ikke komme inn på direktesendinga igjen

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #11 på: Juli 29, 2017, 12:09:45 »
Uansett: hvis det kun koster en drøy 20-kroning å se Leeds sine kamper denne sesongen er det absolutt verdt penga!!


auren

Du må da ha fått md deg at de har sagt at det vil koste (hele :o ) £5 pr kamp vanligvis.

Dette er nok en 'testkamp' der de skal sjekke at ting funker som det skal.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #12 på: Juli 29, 2017, 12:09:57 »
Jeg fikk det også til heldigvis, men er litt skeptisk om det funker etter dårlig erfaring fra pre season. Uansett: hvis det kun koster en drøy 20-kroning å se Leeds sine kamper denne sesongen er det absolutt verdt penga!!

Tipper følgende lag: Wiedvald - Ayling, Jansson, Pennington, Berardi - Vieira, Phillips - Roofe, Pablo, Alioski - Wood.

auren

Tipper Cooper spiller. Slik det ser ut per idag så er det vel han og Pennington som spiller de to første.
Enig. Cooper og Penns bør spille. Tipper 3-0 til Leeds. Roofe og Alioski og Phillips.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #13 på: Juli 29, 2017, 13:04:23 »
mulig jeg roter nå. men er det kun på nettbrett, eller telefon man kan se kampen. ser at det står app for IOS eller android

Promotion 2010

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #14 på: Juli 29, 2017, 13:14:50 »
Lee Sobot

Club had shifted around 10,000 tickets for friendly v Oxford as it stood yesterday. Be interesting to see how many walk ups. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #15 på: Juli 29, 2017, 13:16:03 »
Kan dette stemme?

Green, Ayling, Cooper, Jansson, Berardi, O`Kane, Hernadez, Dallas, Phillips, Roofe og Wood.

Ja, det kan det. ;D

« Siste redigering: Juli 29, 2017, 13:40:41 av Rudi G. »

auren

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #16 på: Juli 29, 2017, 13:36:34 »
Kan dette stemme?

Green, Ayling, Cooper, Jansson, Berardi, O`Kane, Hernadez, Dallas, Phillips, Roofe og Wood.

Ja, det kan det. ;D

Kun "gamle" spillere og ingen nye? Tviler på det. Alioski bør jo starte foran Dallas!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #17 på: Juli 29, 2017, 13:40:57 »
Kan dette stemme?

Green, Ayling, Cooper, Jansson, Berardi, O`Kane, Hernadez, Dallas, Phillips, Roofe og Wood.

Ja, det kan det. ;D

Kun "gamle" spillere og ingen nye? Tviler på det. Alioski bør jo starte foran Dallas!

auren

De korte glimtene vi får av lagoppstillingen på LUTV viser den lagoppstillingen i 4-3-3.

Men håper på Green - Ayling, Cooper, Pennington, Berardi - Vieira, O`Kane - Roofe, Hernandez, Alioski - Wood
« Siste redigering: Juli 29, 2017, 13:44:24 av Rudi G. »

Larsen.

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #18 på: Juli 29, 2017, 14:14:31 »
Jeg kjøpte årsabonnement på LUTV rundt juletider i fjor. Ser at jeg allerede har tilgang til livestreamingen i dag, kan det være fordi jeg allerede har betalt for ett år? Andre som har det likt?
Pride of Yorkshire

chief

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #19 på: Juli 29, 2017, 14:17:31 »
Med riktig membership kan du se den gratis på LUTV.. ;) ;)
1 4 all and all 4 1

Hallgeir *

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #20 på: Juli 29, 2017, 14:18:34 »
Jeg kjøpte årsabonnement på LUTV rundt juletider i fjor. Ser at jeg allerede har tilgang til livestreamingen i dag, kan det være fordi jeg allerede har betalt for ett år? Andre som har det likt?

Som meg har du vel tilgang til oppkjøringen før kampen, men vi får nok ikke live-bilder fra kampen uten å betale de £1,99 som kreves. Jeg har et løpende abonnement på LUTV.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #21 på: Juli 29, 2017, 14:20:21 »
Med riktig membership kan du se den gratis på LUTV.. ;) ;)

Som Silver og Gold member får du vel et visst antall kamper gratis.....
Super Leeds since 1968

chief

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #22 på: Juli 29, 2017, 14:26:20 »
Med riktig membership kan du se den gratis på LUTV.. ;) ;)

Som Silver og Gold member får du vel et visst antall kamper gratis.....


Fikk free voucher til denne med platinum membership.
 
1 4 all and all 4 1

Larsen.

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #23 på: Juli 29, 2017, 14:46:39 »
Jeg kjøpte årsabonnement på LUTV rundt juletider i fjor. Ser at jeg allerede har tilgang til livestreamingen i dag, kan det være fordi jeg allerede har betalt for ett år? Andre som har det likt?

Som meg har du vel tilgang til oppkjøringen før kampen, men vi får nok ikke live-bilder fra kampen uten å betale de £1,99 som kreves. Jeg har et løpende abonnement på LUTV.

Jeg får opp error når jeg forsøker å kjøpe tilgang nå.
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #24 på: Juli 29, 2017, 14:51:24 »
Jeg kjøpte årsabonnement på LUTV rundt juletider i fjor. Ser at jeg allerede har tilgang til livestreamingen i dag, kan det være fordi jeg allerede har betalt for ett år? Andre som har det likt?

Som meg har du vel tilgang til oppkjøringen før kampen, men vi får nok ikke live-bilder fra kampen uten å betale de £1,99 som kreves. Jeg har et løpende abonnement på LUTV.

Jeg får opp error når jeg forsøker å kjøpe tilgang nå.

Jeg også. Noen som vet hvordan vi som har kjøpt kampen tidligere på dagen får sett denne nå?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Larsen.

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #25 på: Juli 29, 2017, 14:53:21 »
Jeg finner kun tilgang via den nye LUTV-appen på Iphone


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #26 på: Juli 29, 2017, 14:53:40 »
Jeg kjøpte årsabonnement på LUTV rundt juletider i fjor. Ser at jeg allerede har tilgang til livestreamingen i dag, kan det være fordi jeg allerede har betalt for ett år? Andre som har det likt?

Som meg har du vel tilgang til oppkjøringen før kampen, men vi får nok ikke live-bilder fra kampen uten å betale de £1,99 som kreves. Jeg har et løpende abonnement på LUTV.

Jeg får opp error når jeg forsøker å kjøpe tilgang nå.

Jeg også. Noen som vet hvordan vi som har kjøpt kampen tidligere på dagen får sett denne nå?

auren

Prøv å gå til match senter og trykk på videoen til Borussiakampen.

auren

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #27 på: Juli 29, 2017, 15:01:44 »
Wiedwald, Ayling, Pennington, Cooper, Berardi, O'Kane, Phillips, Hernandez, Roofe, Alioski, Wood.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #28 på: Juli 29, 2017, 15:03:23 »
Wiedwald, Ayling, Pennington, Cooper, Berardi, O'Kane, Phillips, Hernandez, Roofe, Alioski, Wood.

auren

Var vel som forventet dette.
Phillips har virkelig spilt seg inn i varmen etter gode prestasjoner hittil.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #29 på: Juli 29, 2017, 15:04:00 »
Jeg finner kun tilgang via den nye LUTV-appen på Iphone


Sent from my iPhone using Tapatalk

Funker brillefint her nå med airplay fra iphone til apple-tv.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."