Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600

Started by Killa, July 29, 2017, 10:20:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Quote from: auren on July 29, 2017, 16:47:19
Quote from: Hallgeir * on July 29, 2017, 16:43:10
Quote from: auren on July 29, 2017, 16:36:54
Nå kom jeg også inn på LUTV via laptopen!

auren

Jeg også, med lyd både fra kampen og intervju med Pontus samtidig.

Så jeg fortsetter med linken som funker.

Har du betalt for kampen?

I så fall må du gå på Match Center og trykke på play der vinduet viser Borussia-kampen.

auren

Nei, ikke betalt, så jeg forventet ikke å få bilde heller. Men det skal ikke være lyd fra et intervju samtidig som man hører på LUTV. Mutet lyden på intervjuet.

Måtte jo bare sjekke om jeg kom inn, siden du gjorde det.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Youtubelinken fungerer fint. Ikke god kvalitet men lite hakking hos meg. Jeg er ikke imponert over småspillet i forsvaret. Det kommer til å koste mange poeng hvis de ikke legger bort sånt tull. Men synes vi er livlige fremover. Det er bra  :D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on July 29, 2017, 16:54:53

Nei, ikke betalt, så jeg forventet ikke å få bilde heller. Men det skal ikke være lyd fra et intervju samtidig som man hører på LUTV. Mutet lyden på intervjuet.

Jeg opplevde også dette - helt til jeg stengte ned vinduet med 'fremsiden av den off. siden' - du hadde nok to vinduer oppe samtidig og dermed to videoer som spilte samtidig. Det hadde i alle fall jeg. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Håper Saiz kommer inn og dominerer 2.omg! Ikke overbevisende første omg og sentral midtbane ser for svak ut (i år også).
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Quote from: Sølvreven on July 29, 2017, 16:55:08
Youtubelinken fungerer fint. Ikke god kvalitet men lite hakking hos meg. Jeg er ikke imponert over småspillet i forsvaret. Det kommer til å koste mange poeng hvis de ikke legger bort sånt tull. Men synes vi er livlige fremover. Det er bra  :D

"Vivaldi" prøvde seg på en finte der på slutten (lykkes for så vidt også med det), men små-spillet endte til slutt hos en Oxford-spiller, så Ayling sa klart fra hva han mente.
Super Leeds since 1968

Runar

Quote from: h.b on July 29, 2017, 15:40:23
Quote from: Runar on July 29, 2017, 15:36:47
Quote from: h.b on July 29, 2017, 15:34:02
funker bra enn så lenge. men startoppstillingen. Hvis det er det sterkeste Leeds kan stille med. ja da stusser jeg å alle kjøpene som tross alt da ikke var forsterkninger, men kun stallfyll

DDet er kjøpt 10 nye spillere. Trodde du at alle ti var forsterkninger ttil første 11 fra første kmp?

Nei, men ihvertfall 3-4 spillere av de som er kjøpt burde være fast på laget fra kamp 1
Det er jobtre spillere som er nysignert fra start? Keeper, stopper og en ving?

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on July 29, 2017, 16:56:14
Quote from: Hallgeir * on July 29, 2017, 16:54:53

Jeg opplevde også dette - helt til jeg stengte ned vinduet med 'fremsiden av den off. siden' - du hadde nok to vinduer oppe samtidig og dermed to videoer som spilte samtidig. Det hadde i alle fall jeg. :)

Den der gikk litt over hodet på meg, finner ikke noe ekstra vindu som er åpent, men du har sikkert rett.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on July 29, 2017, 17:03:44
Den der gikk litt over hodet på meg, finner ikke noe ekstra vindu som er åpent, men du har sikkert rett.

Hehe, for å åpne LUTV går i alle fall jeg til den off. siden først. Når jeg så trykker på LUTV kommer det opp et nytt vindu som jeg jobber videre i. Men den off. siden står der fortsatt og starter automatisk en vidoe, denne gangen Pontus som svarer på spr.
Ikke noe stort problem, men som du sier, to videoer durer i veg samtidig...
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Har kjøpt streamen men hvor i all verden er den (laptop). Trykker jeg på Oxford live i LUTV kommer jeg bare tilbake til siden der jeg kjøper streamen... wtf?

Sølvreven

Asbjørn

Wood sparer i alle fall scoringene til seriestart - godt det :)
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Hvordan klarer Wood å misse der? Nå har han bommet på to åpne mål sjanser i pre season. Satser på at det løsner når det gjelder...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stefan

Guttene slapper av og sparer på kruttet. Helt ok forestilling så langt.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sølvreven

Killa

Det er fortsatt ikke mulig å finne live stream på LUTV selv om jeg har betalt... prøvde å betale en gang til ettersom det var bare 2 pund, fikk da beskjed om at jeg allerede hadde betalt... hvor er knappen jeg skal trykke på i LUTV da? Blir gal av dette her...

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Bromancer

Quote from: Killa on July 29, 2017, 17:18:18
Det er fortsatt ikke mulig å finne live stream på LUTV selv om jeg har betalt... prøvde å betale en gang til ettersom det var bare 2 pund, fikk da beskjed om at jeg allerede hadde betalt... hvor er knappen jeg skal trykke på i LUTV da? Blir gal av dette her...

Match centre  :)

Jon R

Quote from: Hallgeir * on July 29, 2017, 16:58:30

"Vivaldi" prøvde seg på en finte der på slutten (lykkes for så vidt også med det), men små-spillet endte til slutt hos en Oxford-spiller, så Ayling sa klart fra hva han mente.
Hvem er Vivaldi?
Jon R.

Hallgeir *

Quote from: Jon R on July 29, 2017, 17:21:44
Quote from: Hallgeir * on July 29, 2017, 16:58:30

Hvem er Vivaldi?

Skjønte du ikke det?

Vår nye tyske keeper.  ;)
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Noen som har en link som fungerer? Kommer ikke inn på leedssiden eller youtube  >:(

Nørgaard

Vi har en café hvor jeg bor der hedder Vivaldi.
Prett  ;D

TK20

Forslag til kommende sesong: alle lutv-innlegg postes i en tråd dedikert til lutv-rants og support. Få kamprelaterte innlegg i kamptråden.

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Bromancer on July 29, 2017, 17:20:42
Quote from: Killa on July 29, 2017, 17:18:18

Match centre  :)

Takk!! Da fikk jeg bilder fra Elland Road i det 64. minutt!!!
Makan til møkka -LUTV....

Hallgeir *

Huddersfield kalles Hødd, og Middlesbrough nevnes som Bjørg.

Wiedvald blir da Vivaldi.
Super Leeds since 1968

Fygle

Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Kato

Denne kamptråden ødelegges av 90 prosent LUTV. Kan ikke det diskuteres et annet sted?

Grøsser hvis det skal bli melodien gjennom sesongen.

auren

Mye bedre nå fra Leeds. Saiz slår strøkne pasninger og Sacko er alltid farlig...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: Kato on July 29, 2017, 17:35:17
Denne kamptråden ødelegges av 90 prosent LUTV. Kan ikke det diskuteres et annet sted?

Grøsser hvis det skal bli melodien gjennom sesongen.

Selvfølgelig beklagelig, men tror du mange er inne på andre tråder enn kamptråden under kamp?

Skal man ha hjelp, må man være der. Synd, men sant.
Super Leeds since 1968