Skrevet av Emne: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600  (Lest 19570 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #150 på: Juli 29, 2017, 18:58:25 »
Wood og Hernandez banens to dårligste spillere?
Jeg syns de var en lidelse å se på.

Enig. Spesielt Pablo var jo helt begredelig.

Syns ikke Wood fikk all verden service i dag men burde hatt ett mål i hvert fall, Hernandez er den som jeg syns er svakest av de som spilte 60+ i dag, like vel, det jeg savner mest er en som virkelig har kontrollen på midten (2eren), er vel det eneste stedet vi ikke har handlet inn. Ønskespiller i den posisjonen, en ny Gravesen, da rykker vi rett opp som fu**ing champions.

Kunne ikke Vieira bekledd denne rollen? Fått litt lite spilletid i pre season, men en sesong til på baken så er han fort god nok til å dominere.

auren

Ved siden av Vieira, Vieira ville jeg brukt hver dag hele året.

auren

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #151 på: Juli 29, 2017, 19:02:48 »
En liten trøst til dem som ikke er så tilfredse etter kampen:

"Lots of positives from today. Oxford have played 4 championship teams in preseason and we''re the only one to beat them ."

Prøver meg på en børs:

Wiedvald: 6
Ayling: 6.5
Cooper: 7
Pennington: 7
Berardi: 6.5
OKane: 7.5
Phillips: 5
Roofe: 7
Pablo: 4
Alioski: 5
Wood: 5
Anita: 6
Bridcutt: 6
Klich: 6
Saiz: 7
Dallas: 6.5
Ekuban: 6


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #152 på: Juli 29, 2017, 19:02:54 »
Publikum på Elland Road var i god stemming i dag:


 Today's attendance is 13, 295, with 314 away fans. Thank you for your fantastic support



11.000 mot italienske Atalanta for ett år siden!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #153 på: Juli 29, 2017, 19:07:01 »
En liten trøst til dem som ikke er så tilfredse etter kampen:

"Lots of positives from today. Oxford have played 4 championship teams in preseason and we''re the only one to beat them ."


Skal ikke ta alt for god fisk. Her er resultatene til Oxford i pre season:

Boro - Oxford: 0-0
Hull - Oxford: 1-2
Oxford - Brentford: 3-4
Oxford - Birmingham: 0-2
Leeds - Oxford: 2-0


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #154 på: Juli 29, 2017, 19:31:35 »
Ser flere som skryter av Klich selv om han bare spilte 12 min. Håper han blir playmakeren vi har manglet! Noen som vet hvordan navnet uttales? Hørte på LUTV at de sa "Klikk". Men vet ikke om det er korrekt...?
Anyone?

Promotion 2010

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #155 på: Juli 29, 2017, 19:42:21 »
Ser flere som skryter av Klich selv om han bare spilte 12 min. Håper han blir playmakeren vi har manglet! Noen som vet hvordan navnet uttales? Hørte på LUTV at de sa "Klikk". Men vet ikke om det er korrekt...?
Anyone?

Klikk
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Tom

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #157 på: Juli 29, 2017, 20:39:15 »
Vieira ikke involvert idag, og heller ikke skadet iflg Lee Sobot i YEP. Kan det tenkes at det har kommet inn bud på han? Kan kanskje å ses i sammenheng med at vi plutselig ble linket til midtbanespilleren i Burton. Mulig jeg maler fanden på veggen her:)
 

Promotion 2010

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #158 på: Juli 29, 2017, 20:44:03 »
Vieira ikke involvert idag, og heller ikke skadet iflg Lee Sobot i YEP. Kan det tenkes at det har kommet inn bud på han? Kan kanskje å ses i sammenheng med at vi plutselig ble linket til midtbanespilleren i Burton. Mulig jeg maler fanden på veggen her:)


Jepp du maler svart!!!


Ny 4-årskontrakt, likevel tror vi av gammel vane at vi er en selling Club!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #159 på: Juli 29, 2017, 20:49:28 »
Vieira ikke involvert idag, og heller ikke skadet iflg Lee Sobot i YEP. Kan det tenkes at det har kommet inn bud på han? Kan kanskje å ses i sammenheng med at vi plutselig ble linket til midtbanespilleren i Burton. Mulig jeg maler fanden på veggen her:)


Jepp du maler svart!!!


Ny 4-årskontrakt, likevel tror vi av gammel vane at vi er en selling Club!!

Vieira signerte kontrakt før ny manager kom inn. Ikke sikkert Christensen  verdsetter han like høyt som oss. Hvis Christensen vurdere de 5 sentrale relativt likt og vi sikkert kan få opp mot 10 mill pund for Vieira så ser jeg ikke bort fra at han kan forsvinne. Money talks. Kanskje budsjettet begynne å ta slutt og at dette kan være måten å få hentet inn de to forsvarsspillerne + evt spiss det skrikes etter
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #160 på: Juli 29, 2017, 20:55:52 »
Denne her:
I like the tactic of the wingers staying very wide, we got behind them countless times but didn't produce the correct ball
 
Klich looked very smooth running with the ball but doubt he'll be match fit yet
 
The defence looked solid enough, the keeper not really tested
 
Wood was rusty, should have got a goal really
 
Think we'll start with the same team next week

----

Vingene LÃ…  veldig bredt, og det er sikkert noe av grunnen til at Alioski ikke sto frem på samme måte som tidligere.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #161 på: Juli 29, 2017, 20:59:27 »


Vieira signerte kontrakt før ny manager kom inn. Ikke sikkert Christensen  verdsetter han like høyt som oss. Hvis Christensen vurdere de 5 sentrale relativt likt og vi sikkert kan få opp mot 10 mill pund for Vieira så ser jeg ikke bort fra at han kan forsvinne. Money talks. Kanskje budsjettet begynne å ta slutt og at dette kan være måten å få hentet inn de to forsvarsspillerne + evt spiss det skrikes etter
Absolutt et poeng. Men nå har vi ikke en manager som bestemmer alt av kjøp/salg, så det kan være at Orta & co tenker annerledes.

At vi ikke har spesielt med midler igjen tror jeg ikke helt på sånn som vi har hatt råd til å splæsje ut med spillere både til U23 og denne spanske farmerklubben vår...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #162 på: Juli 29, 2017, 21:20:34 »
Syns denne karen treffer ganske bra:

Saiz looked better today, more composed...tidy feet. Will be a good player for us as he gets confidence...Alioski was a bit off the pace but it's pretty obvious we've got ourselves a player, feeling optimistic now with these 2 attackers, will just need a little time to adjust to the pace of our game.

Klich, with a couple of passes reminded me of Shezza....this kid could be class. Pennington looked like a seasoned pro....happy with this lad too. Phillips have it away too often in the first half and when playing out from the back O'Kane tended to get isolated....guessing this is a work in progress.

Sacko seems to have taken criticism literally, times today could have taken the full back to the cleaners and chose to try an ambitious ball over to the left....needs to work on his decision making, when to take the man, when to pass...the ability is there. Cooper....without the mistakes, is an accomplished defender, this guy is our new Tom Lees, didn't put a foot wrong today.

Our issue now is what is the best 11.....and where the hell is Dallas going to play, we can't keep ignoring the fact this guy has been brilliant pre season (would have loved to see him at left back Milneresque). Enjoyed today....first game back following my boycott and first game for my 9 year old daughter, good day. Young un asked me if we actually go on the pitch if Berrardi scores.....
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #163 på: Juli 29, 2017, 21:45:20 »
Wood og Hernandez banens to dårligste spillere?
Jeg syns de var en lidelse å se på.

Enig. Spesielt Pablo var jo helt begredelig.

Syns ikke Wood fikk all verden service i dag men burde hatt ett mål i hvert fall, Hernandez er den som jeg syns er svakest av de som spilte 60+ i dag, like vel, det jeg savner mest er en som virkelig har kontrollen på midten (2eren), er vel det eneste stedet vi ikke har handlet inn. Ønskespiller i den posisjonen, en ny Gravesen, da rykker vi rett opp som fu**ing champions.

Klich? Anita?

Gravesen, å herregud.....

Klich, greit, Anita, er nok ikke tenkt i den rollen...likte du ikke Gravesen?

Meget mulig han ikke er tiltenkt rollen, men det er vel den posisjonen han har spilt mest i sin karriere, sammen med Klich så vi har jo handlet i den posisjonen.

Gravesen er vel grei nok han, men hva tenker du at vi trenger enda en beinknuser på midtbanen? Vi har jo Vieira, han hadde aldri backet unna for Gravesen i noen mørk bakgate på noe tidspunkt i døgnet. Du savner en som tar kontroll på midtbanen, men du bruker Gravensen som eksempel? Hvilken type kontroll er du på jakt etter?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #164 på: Juli 29, 2017, 22:03:30 »
Noe jeg ikke fikk med meg, men bra :)

Saiz was very vocal when he came on which surprised me. Talking all the time which shows how confident he is coming into a new squad. I think he'll take to English football very well.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #165 på: Juli 29, 2017, 22:12:15 »
I like the tactic of the wingers staying very wide, we got behind them countless times but didn't produce the correct ball
 
Klich looked very smooth running with the ball but doubt he'll be match fit yet
 
The defence looked solid enough, the keeper not really tested
 
Wood was rusty, should have got a goal really
 
Think we'll start with the same team next week


Full backs push on which pushes wingers into an attack three. Centre halves split to either side of box then O'Kane/Bridcutt drops in as a deep lying playmaker.
 
I also like that style but worry our players may not be good enough to play it.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #166 på: Juli 29, 2017, 22:47:38 »
Er det mulig å se denne i opptak noe sted?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #168 på: Juli 29, 2017, 23:41:34 »
är spelarnas matchtröjenummer släppta?
 

Hallgeir *

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #169 på: Juli 30, 2017, 00:01:31 »
är spelarnas matchtröjenummer släppta?

De ble offentliggjort før kampen mot Oxford.

Introduction for 2017/18 squad.
In the final game of pre-season, Leeds United are back at Elland Road to take on Sky Bet League One side Oxford United and fans can look forward to seeing the full squad and all 10 of Thomas Christiansen's summer signings ahead of the game.

As well as normal matchday build up in the stadium, Whites fans will be introduced to each player, with the squad taking to the pitch, to be presented to the fans before kick-off at 3pm.

The likes of Vurnon Anita, Ezgjan Alioski, Samuel Sáiz, Caleb Ekuban, Felix Wiedwald, Madger Gomes, Mateusz Klich, Hadi Sacko, Pontus Jansson and Matthew Pennington will be introduced to fans at around 2:40pm.

Fans are also encouraged to arrive early to Elland Road to enjoy matchday build up from LUTV, top food and drink offers from inside the ground and get their hands brand new 2017/18 home and away kits available in the Club Shop.
« Siste redigering: Juli 30, 2017, 00:05:26 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #170 på: Juli 30, 2017, 00:09:46 »
är spelarnas matchtröjenummer släppta?

De ble offentliggjort før kampen mot Oxford.

Introduction for 2017/18 squad.
In the final game of pre-season, Leeds United are back at Elland Road to take on Sky Bet League One side Oxford United and fans can look forward to seeing the full squad and all 10 of Thomas Christiansen's summer signings ahead of the game.

As well as normal matchday build up in the stadium, Whites fans will be introduced to each player, with the squad taking to the pitch, to be presented to the fans before kick-off at 3pm.

The likes of Vurnon Anita, Ezgjan Alioski, Samuel Sáiz, Caleb Ekuban, Felix Wiedwald, Madger Gomes, Mateusz Klich, Hadi Sacko, Pontus Jansson and Matthew Pennington will be introduced to fans at around 2:40pm.

Fans are also encouraged to arrive early to Elland Road to enjoy matchday build up from LUTV, top food and drink offers from inside the ground and get their hands brand new 2017/18 home and away kits available in the Club Shop.


Faktisk NEI!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #171 på: Juli 30, 2017, 00:13:20 »
Er nok sånn som i Preseason - ikke offentlig før sesongstart:

Men her er dagens numre!!!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #172 på: Juli 30, 2017, 00:16:23 »
är spelarnas matchtröjenummer släppta?

De ble offentliggjort før kampen mot Oxford.

Introduction for 2017/18 squad.
In the final game of pre-season, Leeds United are back at Elland Road to take on Sky Bet League One side Oxford United and fans can look forward to seeing the full squad and all 10 of Thomas Christiansen's summer signings ahead of the game.

As well as normal matchday build up in the stadium, Whites fans will be introduced to each player, with the squad taking to the pitch, to be presented to the fans before kick-off at 3pm.

The likes of Vurnon Anita, Ezgjan Alioski, Samuel Sáiz, Caleb Ekuban, Felix Wiedwald, Madger Gomes, Mateusz Klich, Hadi Sacko, Pontus Jansson and Matthew Pennington will be introduced to fans at around 2:40pm.

Fans are also encouraged to arrive early to Elland Road to enjoy matchday build up from LUTV, top food and drink offers from inside the ground and get their hands brand new 2017/18 home and away kits available in the Club Shop.


Faktisk NEI!!!

Jeg så ikke direktesendingen, men det var i alle fall det som var annonsert av klubben på egen nettside.

I tillegg til å kludre til overføringen av kampen, klarte de altså ikke å holde ord her heller.

Lite imponerende, spør du meg!
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #173 på: Juli 30, 2017, 02:19:39 »
är spelarnas matchtröjenummer släppta?

De ble offentliggjort før kampen mot Oxford.

Introduction for 2017/18 squad.
In the final game of pre-season, Leeds United are back at Elland Road to take on Sky Bet League One side Oxford United and fans can look forward to seeing the full squad and all 10 of Thomas Christiansen's summer signings ahead of the game.

As well as normal matchday build up in the stadium, Whites fans will be introduced to each player, with the squad taking to the pitch, to be presented to the fans before kick-off at 3pm.

The likes of Vurnon Anita, Ezgjan Alioski, Samuel Sáiz, Caleb Ekuban, Felix Wiedwald, Madger Gomes, Mateusz Klich, Hadi Sacko, Pontus Jansson and Matthew Pennington will be introduced to fans at around 2:40pm.

Fans are also encouraged to arrive early to Elland Road to enjoy matchday build up from LUTV, top food and drink offers from inside the ground and get their hands brand new 2017/18 home and away kits available in the Club Shop.


Faktisk NEI!!!

Jeg så ikke direktesendingen, men det var i alle fall det som var annonsert av klubben på egen nettside.

I tillegg til å kludre til overføringen av kampen, klarte de altså ikke å holde ord her heller.

Lite imponerende, spør du meg!
Holdt ikke ord? Står ingenting om Squadnumbers i det du siterer over her. Og hvordan vet du at spillerne ikke ble presentert?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #174 på: Juli 30, 2017, 08:00:05 »
är spelarnas matchtröjenummer släppta?

De ble offentliggjort før kampen mot Oxford.

Introduction for 2017/18 squad.
In the final game of pre-season, Leeds United are back at Elland Road to take on Sky Bet League One side Oxford United and fans can look forward to seeing the full squad and all 10 of Thomas Christiansen's summer signings ahead of the game.

As well as normal matchday build up in the stadium, Whites fans will be introduced to each player, with the squad taking to the pitch, to be presented to the fans before kick-off at 3pm.

The likes of Vurnon Anita, Ezgjan Alioski, Samuel Sáiz, Caleb Ekuban, Felix Wiedwald, Madger Gomes, Mateusz Klich, Hadi Sacko, Pontus Jansson and Matthew Pennington will be introduced to fans at around 2:40pm.

Fans are also encouraged to arrive early to Elland Road to enjoy matchday build up from LUTV, top food and drink offers from inside the ground and get their hands brand new 2017/18 home and away kits available in the Club Shop.


Faktisk NEI!!!

Jeg så ikke direktesendingen, men det var i alle fall det som var annonsert av klubben på egen nettside.

I tillegg til å kludre til overføringen av kampen, klarte de altså ikke å holde ord her heller.

Lite imponerende, spør du meg!
Holdt ikke ord? Står ingenting om Squadnumbers i det du siterer over her. Og hvordan vet du at spillerne ikke ble presentert?

Spillerne ble presentert FØR kampen, en etter en!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Treningskamp mot Oxford United @ Elland Road lørdag 29/7 kl 1600
« Svar #175 på: Juli 30, 2017, 10:51:43 »
Pablo er Monk mat, blir hentet av Boro' skal dere se✌️
.... Roofe , evt Klich/ Saiz i den rollen etterhvert.....