Skrevet av Emne: Tog til Leeds  (Lest 3126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsjenta

Tog til Leeds
« på: August 01, 2017, 17:23:05 »
Hei. Jeg har prøvd å bestille togbillett fra Manchester airport til Leeds hos Trainline, men når jeg trykker på send bestilling etter kortinfo og alt er skrevet, så kommer det opp at de ikke kan gjennomføre betalingen. Noen som har erfaring med dette? Evt hvor er det best å bestille togbilletter?

Bjorn

Sv: Tog til Leeds
« Svar #1 på: August 01, 2017, 17:30:35 »
Hei. Jeg har prøvd å bestille togbillett fra Manchester airport til Leeds hos Trainline, men når jeg trykker på send bestilling etter kortinfo og alt er skrevet, så kommer det opp at de ikke kan gjennomføre betalingen. Noen som har erfaring med dette? Evt hvor er det best å bestille togbilletter?

Funker vanligvis for meg. Vet ikke hva det kan være.
Marching On! 4276

Leedsjenta

Sv: Tog til Leeds
« Svar #2 på: August 01, 2017, 17:32:43 »
Jeg bestilte sånn at jeg kunne få billetten på mobil, men ser ut som det ikke går på alle reiser

Bjorn

Sv: Tog til Leeds
« Svar #3 på: August 01, 2017, 17:34:44 »
Jeg bestilte sånn at jeg kunne få billetten på mobil, men ser ut som det ikke går på alle reiser

Bedre å printe på automaten tror jeg. Mulig den er satt opp til å bare sende til Britiske nr.
Marching On! 4276

Leedsjenta

Sv: Tog til Leeds
« Svar #4 på: August 01, 2017, 17:54:01 »
Så hvis jeg har forstått riktig, så er det bare å gå til en av maskinene og skrive inn kortnummeret så printes de ut?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tog til Leeds
« Svar #5 på: August 01, 2017, 17:58:00 »
Så hvis jeg har forstått riktig, så er det bare å gå til en av maskinene og skrive inn kortnummeret så printes de ut?
Du putter kortet du betale med inn i automaten på stasjonen. Rimelig enkelt :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Tog til Leeds
« Svar #6 på: August 01, 2017, 18:05:51 »
Så hvis jeg har forstått riktig, så er det bare å gå til en av maskinene og skrive inn kortnummeret så printes de ut?
Du putter kortet du betale med inn i automaten på stasjonen. Rimelig enkelt :)

Må vel trykke inn referansenummeret også husker jeg rett.

HåvardK

Sv: Tog til Leeds
« Svar #7 på: August 01, 2017, 18:15:24 »
Så hvis jeg har forstått riktig, så er det bare å gå til en av maskinene og skrive inn kortnummeret så printes de ut?
Du putter kortet du betale med inn i automaten på stasjonen. Rimelig enkelt :)

Må vel trykke inn referansenummeret også husker jeg rett.
Det stemmer.

Leedsjenta

Sv: Tog til Leeds
« Svar #8 på: August 01, 2017, 18:55:04 »
Oki. Takk  :)

baste

Sv: Tog til Leeds
« Svar #9 på: August 01, 2017, 22:57:52 »
Måtte prøve flere ganger, uten at æ fikk betalt på nett.
Skal ikke se bort ifra at betalingsløsningen er ustabil. Æ prøvde med paypal og, uten at æ fikk betalt.

Kjøp billett når æ kommer på togstasjon. Mulig æ ville fått det billigere på nett, men akkurat nu bryr æ mæ ikke. Til Leeds kommer æ mæ, 11 august !

MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tog til Leeds
« Svar #10 på: August 01, 2017, 23:14:34 »
Måtte prøve flere ganger, uten at æ fikk betalt på nett.
Skal ikke se bort ifra at betalingsløsningen er ustabil. Æ prøvde med paypal og, uten at æ fikk betalt.

Kjøp billett når æ kommer på togstasjon. Mulig æ ville fått det billigere på nett, men akkurat nu bryr æ mæ ikke. Til Leeds kommer æ mæ, 11 august !

MOT
Jeg kjøper ALLTID billett på togstasjonen der, da risikerer du ikke å miste noe tog pga forsinket fly ;)
Ca £30 tur/retur...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Tog til Leeds
« Svar #11 på: August 01, 2017, 23:54:37 »
Kjøpte billetter til mange togturer på trainline.com (eller var det .uk?) i forkant av vår ferietur i sommer. Sparte ganske mange titalls pund på det. Hadde ikke noen problemer med betaling - brukte kort, og ikke paypal.


B_Ød

Sv: Tog til Leeds
« Svar #12 på: August 02, 2017, 08:07:56 »
Jeg kjøper ALLTID billett på togstasjonen der, da risikerer du ikke å miste noe tog pga forsinket fly ;)
Ca £30 tur/retur...

Jepp, sånn gjør jeg det også..
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Tog til Leeds
« Svar #13 på: August 02, 2017, 09:38:02 »
Jeg kjøper ALLTID billett på togstasjonen der, da risikerer du ikke å miste noe tog pga forsinket fly ;)
Ca £30 tur/retur...

Jepp, sånn gjør jeg det også..
De aller fleste togbillettene en kjøper på forhånd kan brukes på alle tog, selv om de knyttes opp mot en spesiell avgang - i hvert fall mellom Manchester og Leeds. Blir litt hipp som happ hvordan en gjør det, siden en uansett må innom en automat og hente ut forhåndsbetalte eller kjøpe nye billetter. Plass på toget er det vel uansett.

Trulsaren

Sv: Tog til Leeds
« Svar #14 på: August 02, 2017, 10:06:41 »
Jeg kjøper ALLTID billett på togstasjonen der, da risikerer du ikke å miste noe tog pga forsinket fly ;)
Ca £30 tur/retur...

Jepp, sånn gjør jeg det også..
De aller fleste togbillettene en kjøper på forhånd kan brukes på alle tog, selv om de knyttes opp mot en spesiell avgang - i hvert fall mellom Manchester og Leeds. Blir litt hipp som happ hvordan en gjør det, siden en uansett må innom en automat og hente ut forhåndsbetalte eller kjøpe nye billetter. Plass på toget er det vel uansett.
Min erfaring også. Har bommet noen ganger på tidene og fikk første gang beskjed av en ansatt at det bare var til å hoppe på første tog fra samme selskap. Neste gang bare satt jeg meg ned på en ureservert plass, uten at billettmannen sa noe som helst når han kom for å sjekke billetten. De andre gangene har jeg dog blitt flinkere på å treffe togtidene   ::)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Xern

Sv: Tog til Leeds
« Svar #15 på: August 02, 2017, 16:46:38 »
Jeg kjøper ALLTID billett på togstasjonen der, da risikerer du ikke å miste noe tog pga forsinket fly ;)
Ca £30 tur/retur...

Jepp, sånn gjør jeg det også..
De aller fleste togbillettene en kjøper på forhånd kan brukes på alle tog, selv om de knyttes opp mot en spesiell avgang - i hvert fall mellom Manchester og Leeds. Blir litt hipp som happ hvordan en gjør det, siden en uansett må innom en automat og hente ut forhåndsbetalte eller kjøpe nye billetter. Plass på toget er det vel uansett.
Biletten blir ca 3 ganger dyrere. MEN - folkens. Les dette og aldri glem det: Når dere skal ta toget i Leeds, ikke engang drøm om å ta samme toget bare en time tidligere eller senere. Ikke engang 5 minutter! Boten er på nette 2500 kroner per bilett. Jeg og dama tok toget nøyaktig en time tidligere enn det vi egentlig skulle, men slapp boten fordi fyren som sjekka bilettene måtte gå av akkurat i det han sjekket bilettene våre. "Egentlig en bot på 250 pund, men jeg må av her så dere er heldige denne gangen". Selv om det snart er en mnd siden, har pulsen min enda ikke falt under 100. Get your shit together, og ta riktig tog  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Tog til Leeds
« Svar #16 på: August 02, 2017, 17:14:18 »
Hva i all verden har skjedd med flyprisene???

Ryanair flyr jo ikke på fredag ettermiddag til Stockport!!!


Resten gir jo pakker til rundt 8.000 for å ta i litt!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Tog til Leeds
« Svar #17 på: August 02, 2017, 18:20:41 »
Hva i all verden har skjedd med flyprisene???

Ryanair flyr jo ikke på fredag ettermiddag til Stockport!!!


Resten gir jo pakker til rundt 8.000 for å ta i litt!!!
Oslo - Manchester gjennom SAS?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Tog til Leeds
« Svar #18 på: August 02, 2017, 20:09:04 »
Hva i all verden har skjedd med flyprisene???

Ryanair flyr jo ikke på fredag ettermiddag til Stockport!!!


Resten gir jo pakker til rundt 8.000 for å ta i litt!!!
Oslo - Manchester gjennom SAS?


Sjekket Finn-appen og ikke en reise under 6 000 rundt 9/9. Men nå utarter vel tråden.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Tog til Leeds
« Svar #19 på: August 02, 2017, 21:52:54 »
Hva i all verden har skjedd med flyprisene???

Ryanair flyr jo ikke på fredag ettermiddag til Stockport!!!


Resten gir jo pakker til rundt 8.000 for å ta i litt!!!
Oslo - Manchester gjennom SAS?


Sjekket Finn-appen og ikke en reise under 6 000 rundt 9/9. Men nå utarter vel tråden.  :)

Bestilte Florø-Bergen-Manchester-Oslo-Florø for 4 dager siden 8-13 sep for 3700,- med SAS

Promotion 2010

Sv: Tog til Leeds
« Svar #20 på: August 02, 2017, 21:57:37 »
Hva i all verden har skjedd med flyprisene???

Ryanair flyr jo ikke på fredag ettermiddag til Stockport!!!


Resten gir jo pakker til rundt 8.000 for å ta i litt!!!
Oslo - Manchester gjennom SAS?


Sjekket Finn-appen og ikke en reise under 6 000 rundt 9/9. Men nå utarter vel tråden.  :)

Bestilte Florø-Bergen-Manchester-Oslo-Florø for 4 dager siden 8-13 sep for 3700,- med SAS

Ren helg er nok dyrere!

Og Ryanair går ikke til Stockport fra Oslo lenger, ser det ut til!   ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973