Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson  (Lest 6294 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

EX-Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« på: August 07, 2017, 11:04:07 »
På lån ut sesongen, og får trøye nr. 3:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/22153/whites-secure-defender

Velkommen!  :)

auren


« Siste redigering: Januar 16, 2018, 20:56:03 av Promotion 2010 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Sv: Ny spiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #1 på: August 07, 2017, 11:12:58 »
Det rigtige tidspunkt må man sige.
Velkommen.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #2 på: August 07, 2017, 11:14:10 »
Det rigtige tidspunkt må man sige.
Velkommen.

Absolutt  :D
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #3 på: August 07, 2017, 11:17:34 »
Bra signering.
Blir nok en backup til Berardi når han er skadefri.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Ny spiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #4 på: August 07, 2017, 11:41:39 »
Vælkømen te gards!
Jon R.

Per-Stian

Sv: Ny spiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #5 på: August 07, 2017, 11:54:45 »
Velkomen til CBJ! Lånetidspunktet passa utmerka no som både Berardi og Pennington er skadd på uviss tid.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #6 på: August 07, 2017, 14:24:27 »
Borthwick-Jackson in the PL:

10 games
353 passes
82% pass acc
29 duels won
27 crosses
17 clearances
11 interceptions
8 tackles won
1 assist

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #7 på: August 07, 2017, 14:46:03 »
Mye sure scum supportere nå  8)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #8 på: August 07, 2017, 16:04:41 »
Bra signering.
Blir nok en backup til Berardi når han er skadefri.
Bare for å ha det sagt. Scum sender han ikke til oss for at han skal sitte på benken...

Budda

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #9 på: August 07, 2017, 16:36:54 »
Positiv signering. Men ikke bare å danke ut Anita heller. Han gjorde en god figur i går


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #10 på: August 07, 2017, 19:52:54 »
Bra signering.
Blir nok en backup til Berardi når han er skadefri.
Bare for å ha det sagt. Scum sender han ikke til oss for at han skal sitte på benken...

Man utd  vil jo at han skal spille så klart. Men er han ikke bedre enn Berardi, Anita eller andre så gjør han selvfølgelig ikke det.

Jeg tror han er en bra signering

Xern

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #11 på: August 07, 2017, 19:58:38 »
God offensivt, litt Taylortype ifølge en scumkompis av meg..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

rd1

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #12 på: August 07, 2017, 20:04:08 »
Dersom han matcher Berardi defensivt og er på nivå med Ayling offensivt, blir dette veldig bra!
Vi ser veeeeldig bra ut fremover etterhvert og igår virket det som om vi kunne score i hvert angrep :)
"Who needs Cantona??"

Cherry

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #13 på: August 07, 2017, 20:57:42 »
Rett inn i ligacupkamp på onsdag på venstre back - bra timing!

Spent på og høre hvor lenge Berardi og Pennington er ute.... lukter lån/ kjøp av midtstopper lang vei.... Flint/ Ziegler tro...??
 

stian

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #14 på: August 07, 2017, 22:01:40 »
Rett inn i ligacupkamp på onsdag på venstre back - bra timing!

Spent på og høre hvor lenge Berardi og Pennington er ute.... lukter lån/ kjøp av midtstopper lang vei.... Flint/ Ziegler tro...??

Timingen kunne ikke vært bedre, nei. Nå er det bare å handle en erfaren stopper som kan gi oss backup og litt ekstra konkurranse på stopperplass. Spørs om ikke Ziegler hadde vært et bra valg, selv om han nok blir kostbar i lønn.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #15 på: August 10, 2017, 10:24:21 »
God debut mot Port Vale, friske offensive løp, brukbar kontroll bakover. Tror vi kommer til å se mange offensive bidrag fra denne karen utover sesongen. Litt spent på hvordan han vil klare seg på dødballer mot murbrekkere fra Championship.
Jon R.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #16 på: August 10, 2017, 12:24:23 »
En venn (og MU supporter) skriver dette om han på FB:
"Nå har dere fått låne verdens kuleste venstreback. Har en stil litt utenom det vanlige, ser alltid ut som om han nettopp er stått opp og røykt seg en bønne. En flott spiller som jeg håper dere får glede av og som utvikler seg videre."

Om  fysikken hans:
"Det er nok der utfordringen ligger, men han er uredd og veldig smidig og sleip. Så jeg tror han vil passe fint inn på kant, enten som ren back eller vingback. Han har et eller annet ved seg som kan gjøre ham til en kult-figur. Uansett, lykke til med sesongen."

  :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #17 på: August 12, 2017, 19:03:36 »
Lufcstats

Borthwick-Jackson "loving life at Leeds, said we have a promotion winning squad in place and will give his all"

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DOFFER

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #18 på: August 13, 2017, 00:00:59 »
Noen som vet hvor lenge har han kontrakt med scumsen?
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #19 på: August 13, 2017, 11:39:31 »
Spennende spiller, positiv i ligadebuten. Tror det kan bli noen assists på han.
Jon R.

Budda

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #20 på: August 13, 2017, 13:05:37 »
Spennende spiller. Blir ikke lett for Berardi å komme inn på laget igjen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

jokern

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #21 på: August 13, 2017, 17:29:49 »
Noen som vet hvor lenge har han kontrakt med scumsen?


Han har kontrakt til juni 2020.

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #22 på: August 13, 2017, 17:41:40 »
måste ju vara roligare  spela för Leeds än MU
 

RoarG

Sv: Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #23 på: Januar 08, 2018, 20:18:29 »
Har lugget en del for dette talentet, som var ranket blant de 30 beste født etter 1997. Kan han utvikle seg positivt, eller er det bare en spiller vi kan avslutte låneavtalen med sporenstreks?
https://footballleagueworld.co.uk/cameron-borthwick-jackson-reveal-may-surprise-leeds-united-fans/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #24 på: Januar 08, 2018, 20:43:32 »
Har lugget en del for dette talentet, som var ranket blant de 30 beste født etter 1997. Kan han utvikle seg positivt, eller er det bare en spiller vi kan avslutte låneavtalen med sporenstreks?
https://footballleagueworld.co.uk/cameron-borthwick-jackson-reveal-may-surprise-leeds-united-fans/

Slet big time mot Newport. Klarte nesten aldri å forhindre innlegg fra sin side.

Han sto ofte overfor Willmott (nr. 7), som jeg vurderer som en av Newports beste, aldri redd for å utfordre sin motstander.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #25 på: Januar 08, 2018, 20:59:49 »
Har lugget en del for dette talentet, som var ranket blant de 30 beste født etter 1997. Kan han utvikle seg positivt, eller er det bare en spiller vi kan avslutte låneavtalen med sporenstreks?
https://footballleagueworld.co.uk/cameron-borthwick-jackson-reveal-may-surprise-leeds-united-fans/

Slet big time mot Newport. Klarte nesten aldri å forhindre innlegg fra sin side.

Han sto ofte overfor Willmott (nr. 7), som jeg vurderer som en av Newports beste, aldri redd for å utfordre sin motstander.

Måtte byttes ut fordi han ikke holdt nivået! På vei hjem til Manchester, noe annet vil være latterlig for han og begge klubber!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #26 på: Januar 08, 2018, 21:28:45 »
Har lugget en del for dette talentet, som var ranket blant de 30 beste født etter 1997. Kan han utvikle seg positivt, eller er det bare en spiller vi kan avslutte låneavtalen med sporenstreks?
https://footballleagueworld.co.uk/cameron-borthwick-jackson-reveal-may-surprise-leeds-united-fans/

Slet big time mot Newport. Klarte nesten aldri å forhindre innlegg fra sin side.

Han sto ofte overfor Willmott (nr. 7), som jeg vurderer som en av Newports beste, aldri redd for å utfordre sin motstander.

Måtte byttes ut fordi han ikke holdt nivået! På vei hjem til Manchester, noe annet vil være latterlig for han og begge klubber!

Ja, og da sparer vi lønn i tillegg. Tyler Denton kan vi heller satse på enn CBJ.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #27 på: Januar 08, 2018, 23:43:16 »
Har lugget en del for dette talentet, som var ranket blant de 30 beste født etter 1997. Kan han utvikle seg positivt, eller er det bare en spiller vi kan avslutte låneavtalen med sporenstreks?
https://footballleagueworld.co.uk/cameron-borthwick-jackson-reveal-may-surprise-leeds-united-fans/

Slet big time mot Newport. Klarte nesten aldri å forhindre innlegg fra sin side.

Han sto ofte overfor Willmott (nr. 7), som jeg vurderer som en av Newports beste, aldri redd for å utfordre sin motstander.

Måtte byttes ut fordi han ikke holdt nivået! På vei hjem til Manchester, noe annet vil være latterlig for han og begge klubber!

Ja, og da sparer vi lønn i tillegg. Tyler Denton kan vi heller satse på enn CBJ.
Dentons nivå er vel i samme gate som CBJ? Heldigvis får vi en ny belgier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #28 på: Januar 11, 2018, 17:20:30 »
Teamtalk editor

Borthwick-Jackson apparently lined up by Reading once Leeds cancel the loan...



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Lånespiller: Cameron Borthwick-Jackson
« Svar #29 på: Januar 11, 2018, 21:23:02 »
Teamtalk editor

Borthwick-Jackson apparently lined up by Reading once Leeds cancel the loan...
Trodde det var Fulham. Men uansett er vel tiden hans ute her. Får jo ikke utviklet seg med all den benkesittinga, så det nok det beste for begge parter å skille lag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020