Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 15/8-17, kl 20.45, på LUTV

Started by Promotion 2010, August 12, 2017, 21:09:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Not long to wait until our next match at Elland Road, as we host @FulhamFC on Tuesday. Tickets available at bit.ly/LUFC1718fulham

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Tøffeste kampen i år. OK tilfreds med ett poeng i denne. Cairney spilte ikke forrige kamp, håper han heller ikke spiller denne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Tipper det ikke blir mer enn 25.000 denne kampen, etter en så kjedelig kamp mot Preston. Håper Fulham ikke er like anti-fotball
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

TK20

Wiedvald
Ayling - Jansson - Cooper - CBJ
O'Kane - Phillips
Alioski - Saiz - Dallas
Wood

Hvile for Pablo, Roofe ut. Ellers likt.

RoarG

Quote from: Xern... on August 13, 2017, 01:25:14
Tipper det ikke blir mer enn 25.000 denne kampen, etter en så kjedelig kamp mot Preston. Håper Fulham ikke er like anti-fotball
Det er de garantert ikke. De kommer til å forsøke og spille skjorta av oss. Et av sesongens vanskeligste oppgjør, dette her. Strålende fornøyd med uavgjort i denne kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Quote from: TK20 on August 13, 2017, 07:30:46
Wiedvald
O'Kane - Phillips
Alioski - Saiz - Dallas
Wood

Tviler på at TC tar ut Pablo i en hjemmematch. Tror det er mer sannsynlig at Kalvin byttes med Vieira.

Allanclarke

Quote from: auren on August 13, 2017, 00:21:34
Tøffeste kampen i år. OK tilfreds med ett poeng i denne. Cairney spilte ikke forrige kamp, håper han heller ikke spiller denne.

auren
På hjemmebane skal 3 poeng alltid være målet uansett motstander. Kan leve med 1 poeng, men siden vi ikke vant igår er det veldig viktig å vinne denne. Dessuten er Kalas ute etter sitt røde igår, og Cairney er tvilsom etter skade på oppvarming igår. Nei, veldig viktig at vi begynner å vinne hjemme fortest mulig.

Gufrias

Quote from: Allanclarke on August 13, 2017, 11:15:02
Quote from: auren on August 13, 2017, 00:21:34

auren
På hjemmebane skal 3 poeng alltid være målet uansett motstander. Kan leve med 1 poeng, men siden vi ikke vant igår er det veldig viktig å vinne denne. Dessuten er Kalas ute etter sitt røde igår, og Cairney er tvilsom etter skade på oppvarming igår. Nei, veldig viktig at vi begynner å vinne hjemme fortest mulig.
Jeg går ut fra at laget forsøker å vinne hver eneste kamp, hjemme som borte, uansett motstander. Men samtidig må det være lov til å være forberedt på at enkelte kamper kan bli vanskeligere enn andre. Fulham er en sånn kamp.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Tror vi ender opp her:

Wiedwald

Ayling- Jansson - Cooper - Borthwick-Jackson

Bridcutt - O`Kane

Alioski - Saiz - Dallas

Wood

Benk:

Phillips - Shaughnessy - Peacock-Farrell - Anita - Ekuban - Hernandez - Roofe

sportcarl1

Quote from: HåvardK on August 13, 2017, 10:23:44
Quote from: TK20 on August 13, 2017, 07:30:46
Wiedvald
O'Kane - Phillips
Alioski - Saiz - Dallas
Wood

Tviler på at TC tar ut Pablo i en hjemmematch. Tror det er mer sannsynlig at Kalvin byttes med Vieira.
jag tror Roofe ryker ut och Saiz in

HåvardK

Quote from: Kato on August 13, 2017, 19:14:14
Tror vi ender opp her:

Wiedwald

Bridcutt - O`Kane

Alioski - Saiz - Dallas

Wood

Benk:

Ingen Vieira?

sportcarl1

tyckte personligen inte Bridcutt var sämre än någon annan av våra defensiva mittfältare  mot Port Vale utan kom in som en boost, kan vara värd en chans och kanske han är på väg mot formen, 

Kato

Quote from: HåvardK on August 13, 2017, 20:19:03
Quote from: Kato on August 13, 2017, 19:14:14
Tror vi ender opp her:

Wiedwald

Bridcutt - O`Kane

Alioski - Saiz - Dallas

Wood

Benk:

Ingen Vieira?

Synes ikke Vieira var god i går. Bridcutt spilte meget bra da han kom inn sist. Jeg tror vi trenger fysikken hans. Og fysikken til Phillips etterhvert. Det er der skoen trykker nå. Vi ser litt veike ut.

Bjorn

Det er nok ikke lett å vurdere akkurat hvilken spiller som vil være på defensiv midtbane på tirsdag. Alle har gjort gode kamper og innhopp der. Men hver kamp lever sitt eget liv. Får håpe TC har gjort en god hjemmelekse og nøytraliserer Fulham helt.

MOT!!
Marching On! 4276

Kato

I tillegg kommer kampen kjapt på forrige. Gutta har en tøff preseason i ryggen. Ã... bytte litt mannskap, spesielt i maskinrommet, tror jeg ikke er dumt.

Bjorn

Quote from: Kato on August 13, 2017, 22:12:14
I tillegg kommer kampen kjapt på forrige. Gutta har en tøff preseason i ryggen. Ã... bytte litt mannskap, spesielt i maskinrommet, tror jeg ikke er dumt.

Sant. Men det er det å treffe da. Nå har vi jo flere gode vi kan bruke. Går det bra så går det bra. Får håpe vi slipper en annen problemstilling.
Marching On! 4276

Square Ball

Enig i at vi hadde trengt Bridcutt her,men tror TC har tatt en avgjørelse ang han.Bridcutt
er sistevalg sentralt nå.TC kommer garantert til å bruke sine nyinnkjøpte mest.Klich er og
foran Bridcutt i køen når han er helt skadefri.Skal ikke se helt bort i fra Brid forsvinner før
1 september.Skader/formsvikt ødela  mye av fjorårssesongen.Med sin rutine og ro,er han
vår beste defensive midtbanespiller

Kato

Quote from: Square Ball on August 14, 2017, 10:04:05
Enig i at vi hadde trengt Bridcutt her,men tror TC har tatt en avgjørelse ang han.Bridcutt
er sistevalg sentralt nå.TC kommer garantert til å bruke sine nyinnkjøpte mest.Klich er og
foran Bridcutt i køen når han er helt skadefri.Skal ikke se helt bort i fra Brid forsvinner før
1 september.Skader/formsvikt ødela  mye av fjorårssesongen.Med sin rutine og ro,er han

Tror du har rett i dine antakelser. Nå har TC sagt at Bridcutt har vært ute av taktiske årsaker. Samtidig har han sett at Bridcutt så skarp ut da han kom inn mot Port Vale. Han har sett en Phillips opp og ned, en Vieira mer ned enn opp, enn Klich ikke matchfit, og en O`Kane som så langt er det klare førstevalget. Dog har motstanden vært forskjellig ut fra hvem som har spilt.

Om TC ikke er forutinntatt, tar hensyn til at det var kamp lørdag, vurderer prestasjoner så langt, og ser hva vi så langt har manglet, så mener jeg det er tur for Bridcutt sentralt.

Og jeg tenker Bridcutt kan passe like godt med O`Kane som noen av de andre sentrale.

Det er ikke tatt et endelig valg om kaptein heller. Kanskje Bridcutt er den som fortsatt er nærmest å være kaptein, men TC må bli overbevist om at han skal satses på (evt selges) før han tar det valget.

Annesj

Quote from: Kato on August 14, 2017, 10:12:37

Tror du har rett i dine antakelser. Nå har TC sagt at Bridcutt har vært ute av taktiske årsaker. Samtidig har han sett at Bridcutt så skarp ut da han kom inn mot Port Vale. Han har sett en Phillips opp og ned, en Vieira mer ned enn opp, enn Klich ikke matchfit, og en O`Kane som så langt er det klare førstevalget. Dog har motstanden vært forskjellig ut fra hvem som har spilt.

Om TC ikke er forutinntatt, tar hensyn til at det var kamp lørdag, vurderer prestasjoner så langt, og ser hva vi så langt har manglet så mener jeg det er tur for Bridcutt sentralt.

Og jeg tenker Bridcutt kan passe like godt med O`Kane som noen av de andre sentrale.

Det er ikke tatt et endelig valg om kaptein heller. Kanskje Bridcutt er den som fortsatt er nærmest å være kaptein, men TC må bli overbevist om at han skal satses på (evt selges) før han tar det valget.

Usikker. Jeg ser ikke bort ifra at Bridcutt spiller seg inn ved siden av Okane etterhvert  8)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Om TC ikke er forutinntatt, tar hensyn til at det var kamp lørdag, vurderer prestasjoner så langt, og ser hva vi så langt har manglet så mener jeg det er tur for Bridcutt sentralt.

Hvordan gikk det i kampene forrige sesong hvor Bridcutt spilte med O'Kane?
Bridcutt er god, sikkert bedre med en offensiv spillestil ala TC enn med en langball/2ball-stil ala Monk forrige sesong. Han ble ofte for dyp forrige sesong og partneren hans på midten ble for alene av den grunn. I et kampscenario hvor hele laget vårt er høyere i banen så tror jeg Bridcutt kommer mer til sin rett. Han er en god ballspiller, har gode pasninger og takler så det ryker hvis det trengs.

Vi trenger en Bridcutt i form denne sesongen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Quote from: Leedsfan on August 14, 2017, 10:19:12

Bridcutt er god, sikkert bedre med en offensiv spillestil ala TC enn med en langball/2ball-stil ala Monk forrige sesong. Han ble ofte for dyp forrige sesong og partneren hans på midten ble for alene av den grunn. I et kampscenario hvor hele laget vårt er høyere i banen så tror jeg Bridcutt kommer mer til sin rett. Han er en god ballspiller, har gode pasninger og takler så det ryker hvis det trengs.

Enig. I tillegg tror jeg vi har sett en Bridcutt fyre på bare 2 av 4 sylindre på grunn av skader.

Summen av forandret spillestil og en skadefri Bridcutt kan gjøre han svært viktig for oss denne sesongen.

When the going gets tough, noe vi så på lørdag, er Bridcutt en spiller jeg vil ha på banen.

auren

Phil Hay‏ @PhilHayYEP  15 sekfor 15 sekunder siden
Fulham without suspended Tomas Kalas tomorrow. Cairney was injured in warm-up at Reading on Saturday but hasn't been ruled out at this stage

Håper inderlig vi slipper Cairney. Han gjør det alltid godt mot oss. 3 poeng i morgen vil være helt sinnsykt deilig  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

B_Ød

Quote from: auren on August 14, 2017, 10:42:50
Phil Hay‏ @PhilHayYEP  15 sekfor 15 sekunder siden
Fulham without suspended Tomas Kalas tomorrow. Cairney was injured in warm-up at Reading on Saturday but hasn't been ruled out at this stage

Håper inderlig vi slipper Cairney. Han gjør det alltid godt mot oss. 3 poeng i morgen vil være helt sinnsykt deilig  :)

auren

Freddy??
Ups & Ups!!

Flottdet

Tøff denne her, men hvis vi holder tett bakover så tror jeg vi kan vinne med ett mål eller to :)

Noen som vet om denne kampen vises på LUTV?

Annesj

Vises vel på LUTV som alle andre kamper som ikke er TV sendt?
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

Flottdet

Quote from: Annesj on August 14, 2017, 11:35:52
Vises vel på LUTV som alle andre kamper som ikke er TV sendt?

Supert. Satser på det ;) Ser forøvrig at oddsen er 2.35 på Leeds hos norsk tipping  8)

HåvardK

Quote from: Leedsfan on August 14, 2017, 10:19:12

Tror du er inne på noe her. Jeg har trua på Bridcutt, men frykter, som andre her inne, at TC allerede har bestemt seg, og at Brids ikke er i hans planer. Synd, fordi hans toppnivå er høyere enn alle andre på midten; O´Kane inkludert.
Er også spent på hva som ligger i denne skaden til Green. Denne Wienerwald gjør ikke akkurat til at jeg sover godt om natta.