Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, lørdag 26/8 2017, kl 18.30 på Viasat  (Lest 18334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Vieira for Philips.

enur

Jaaaaaa!!! Alli Alli oski!!!

auren

Helt utrolig at vi har fått klassespillere som Alioski og Saiz for et slikk og ingenting. Kan ikke sammenlignes med Antonsson, Sacko mv. som vi hentet i fjor.
____________
enur

Marching on together

auren

Wtf? 5 min overtid?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Wtf? 5 min overtid?

auren
Alltid det vel når hjemmelaget ligger under.

enur

Roofeeeeeeeeeeeeee

The Roofe is on fire?

Bra at andre trår til når forrige sesongs toppscorer er borte.
____________
enur

Marching on together

RoarG

Wtf? 5 min overtid?

auren
Alltid det vel når hjemmelaget ligger under.
Ta det med ro. De scorer max en gang. Vi vinner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Prikkfritt gjennomført bortsett fra at vi ikke har gjort riktige valg mår vi kommer i overtall. Et par ganger hvor vi skulle spilt til ledig mann på siden.

auren

Grattis gutta! Dette var en ny enorm bortekamp. Hvor høyt skal Leedstreet vokse denne sesongen??

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Enda en vrien bortekamp som ender med seier. Ikke til å tro. Alle våre seire har kommet på bortebane. Bare få opp hjemmeformen nå. For øvrig er vi fortsatt ubeseiret etter 5 runder ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Alldeles strålende!!!
Ups & Ups!!

karaba

Det er nesten så man ikke tror det man ser ;D

Per-Stian

Fantastisk siger og ein enorm laginnsats. Naiviteten eg frykta med TC sin fotball er heldigvis fjernt. Dette er botnsolid defensiv organisering og heilhjarta, effektiv offensiv fotball. Og best av alt: Vi vinn som eit Lag. MOT!

Sydhagen

Full kontroll. 18-5 i skuddstatistikk i Leeds sin favør. Enorm bortekamp!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Vi virket veldig stødig som lag, veldig samlet. Forest hadde mye ball men uten at vi hadde kniven på strupen særlig ofte. Lover bra dette.

Bromancer

Overbevisende! Forest kommer knapt til en sjanse  ;D Litt mer nøyaktighet i overgangene så hadde det blitt målkalas!

Joensen

Ny sterk borteseier! Dette ser bra ut :)

Eriksen55

Bunnsolide bakover. Trollmenn fremover. De 2 på midten er strålende. I tillegg har vi en sterk benk!

RoarG

Noen her som savner de som tror at grasset er grønnere på den andre siden? Monk? Wood? Taylor?  Anyone?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Deilig med en ny seier ! Vi er 1 av 2 lag som så langt ikke har tapt ennå !  ;D Måtte det bare fortsette !

brenaldo

Veldig godt gjennomført bortekamp. Strålende!
Medlem nr. 850

Cannavaro

WOW !!!  GRATTIS TIL ALLE LEEDS FANS !!   Det er jo dette vi har venta på !! Defensiv styrke og god struktur, og lekenhet i angrep, offensiv innstilling, søker å gå i angrep kjapt.  Saiz, Alioski, Pablo, Roofe - alle spennende offensive typer.  Jeg kjente det dirra av begeistring i kroppen idag, dette var en knallsterk borteseier.   Vi har et LAG, vi har ET GODT LAG, dette kan bli virkelig bra til slutt.  Kommer til å drømme mye Leeds inatt......dette var forbanna MORRO  !!!!   I LOVE LEEDS !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Dennis

Det er noe veldig solid over Leeds i år! På ingen måte perfekt eller dominant, men vi spiller borte og selv om kampen er åpen mesteparten av tida føles det aldri som om Nottingham skal score. Minner også om at vi spiller på bortebane...

Wiedwald - 7 - God kamp av tyskeren igjen. Er der når det trengs, men settes ikke veldig mye på prøve.
Ayling - 4 - Svak. Sliter med McKay og er heldig som unngår straffe. Pådrar seg et unødvendig gult også. Men tilgir han lett, ettersom det er 1/20 kamper.
Cooper - 7 - Veldig god i tospann med Jansson. Tar sjanse da han river ned en spiss og kunne laget straffe. Ellers god.
Jansson - 7 - Hakket bedre enn sin makker. Begge gjør som man nå forventer og rensker unna i duellene.
Anita - 6 - Solid av Anita defensivt. Plasserer seg bedre enn mot Fulham, men er fraværende offensivt.
O'Kane - 7 - Som kommentator sa: Ikke spektakulær, men en fin spiller. Nøkkelspiller.
Phillips - 8 - Gjør en enorm 'usynlig' jobb på midtbanen og får et poeng for den fantastiske taklingen som fører til 0-2. Herlig spiller!
Hernandez - 6 - Får det ikke helt til, tross hederlige forsøk. Et par fine defensive løp også, men tullete gult kort.
Saiz - 8 - Konstant uromoment. Kreativt, god dtibler og passer. Målfarlig. Et scoop av et kjøp.
Alioski - 8 - Spiller vel egentlig mest til 8 i første og 6 i andre omgang, men scorer og avslutter veldig bra igjen. Som Saiz et kupp.
Roofe - 7 - Mer selvtillit og mer komfortabel. Blir mer borte i andre, men scorer mål. Har nå fire på to kamper siden HB avskrev han som måljeger. Fortsett!

Grot - 6 - Bra innhopp det. Viser fysikk og fart. Løper på Traore krampe. FIkk ikke veldig resultat, men det er en spiller med kvaliteter laget kan nyte av!
Dalles - 6 - Kunne scoret to mål. Er en helt annen spiller i år; raskere, kvikkere på små flater og mer direkte på mål. Ligner Snoddy i det at han er god i form, men veldig seig og treg når overskuddet er borte. Glad han er i klubben!
Vieria - na - Liten tid.

Som nevnt en prikkfri bortekamp. Vi kunne nok blitt straffet med et straffespark på Cooper eller mer klart Ayling, men fortjent seier var det absolutt. Tullete av kommentator å "mistenke" Alioski som står stille i det McKay løper på han i sluttminuttene.

I tillegg går nær alle kamper vår vei i dag også. Regner i det med at Cardiff ikke rykker direkte opp.
Marching on together!

RoarG

WOW !!!  GRATTIS TIL ALLE LEEDS FANS !!   Det er jo dette vi har venta på !! Defensiv styrke og god struktur, og lekenhet i angrep, offensiv innstilling, søker å gå i angrep kjapt.  Saiz, Alioski, Pablo, Roofe - alle spennende offensive typer.  Jeg kjente det dirra av begeistring i kroppen idag, dette var en knallsterk borteseier.   Vi har et LAG, vi har ET GODT LAG, dette kan bli virkelig bra til slutt.  Kommer til å drømme mye Leeds inatt......dette var forbanna MORRO  !!!!   I LOVE LEEDS !!
Kan jo ikke gjøre noe annet enn å erklære meg enig i dette. :D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

enur

Noen her som savner de som tror at grasset er grønnere på den andre siden? Monk? Wood? Taylor?  Anyone?

Tror vi trenger en en skikkelig Wood-erstatter, da jeg tviler på at Roofe og Grot vil levere hele sesongen gjennom. Men at det var riktig å selge Wood for den prisen vi fikk, det er jeg enig i.
____________
enur

Marching on together

Cherry

Det er noe veldig solid over Leeds i år! På ingen måte perfekt eller dominant, men vi spiller borte og selv om kampen er åpen mesteparten av tida føles det aldri som om Nottingham skal score. Minner også om at vi spiller på bortebane...

Wiedwald - 7 - God kamp av tyskeren igjen. Er der når det trengs, men settes ikke veldig mye på prøve.
Ayling - 4 - Svak. Sliter med McKay og er heldig som unngår straffe. Pådrar seg et unødvendig gult også. Men tilgir han lett, ettersom det er 1/20 kamper.
Cooper - 7 - Veldig god i tospann med Jansson. Tar sjanse da han river ned en spiss og kunne laget straffe. Ellers god.
Jansson - 7 - Hakket bedre enn sin makker. Begge gjør som man nå forventer og rensker unna i duellene.
Anita - 6 - Solid av Anita defensivt. Plasserer seg bedre enn mot Fulham, men er fraværende offensivt.
O'Kane - 7 - Som kommentator sa: Ikke spektakulær, men en fin spiller. Nøkkelspiller.
Phillips - 8 - Gjør en enorm 'usynlig' jobb på midtbanen og får et poeng for den fantastiske taklingen som fører til 0-2. Herlig spiller!
Hernandez - 6 - Får det ikke helt til, tross hederlige forsøk. Et par fine defensive løp også, men tullete gult kort.
Saiz - 8 - Konstant uromoment. Kreativt, god dtibler og passer. Målfarlig. Et scoop av et kjøp.
Alioski - 8 - Spiller vel egentlig mest til 8 i første og 6 i andre omgang, men scorer og avslutter veldig bra igjen. Som Saiz et kupp.
Roofe - 7 - Mer selvtillit og mer komfortabel. Blir mer borte i andre, men scorer mål. Har nå fire på to kamper siden HB avskrev han som måljeger. Fortsett!

Grot - 6 - Bra innhopp det. Viser fysikk og fart. Løper på Traore krampe. FIkk ikke veldig resultat, men det er en spiller med kvaliteter laget kan nyte av!
Dalles - 6 - Kunne scoret to mål. Er en helt annen spiller i år; raskere, kvikkere på små flater og mer direkte på mål. Ligner Snoddy i det at han er god i form, men veldig seig og treg når overskuddet er borte. Glad han er i klubben!
Vieria - na - Liten tid.

Som nevnt en prikkfri bortekamp. Vi kunne nok blitt straffet med et straffespark på Cooper eller mer klart Ayling, men fortjent seier var det absolutt. Tullete av kommentator å "mistenke" Alioski som står stille i det McKay løper på han i sluttminuttene.

I tillegg går nær alle kamper vår vei i dag også. Regner i det med at Cardiff ikke rykker direkte opp.

Bra resonnert, og enig i at både Ayling og Cooper skulle hatt straffe mot seg... Gi seg med sånt!
Ellers.... Bare helt bunnsolid laginnsats- og veldig glad i O ' Kane og Phillips som gjør jobben slik at ballen kommer frem til våre offensive trollmenn...R-H-A-S :D ;)
 

rd1

Bunnsolid, rett og slett klasse!
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

Radz takker spillerne etter kampen:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trondjo

Ny bunnsolid bortekamp. Forest hadde knapt en målsjanse i hele kampen. Saiz MOM. Håper han holder seg skadefri. De to første kortene til Forest i dag kommer etter taklinger på Saiz. Den til Bridcutt var grusom. Gleder meg til neste bortekamp der jeg forhåpentligvis står sammen med Leedsfansen :DMOT
 

Torpe-do

Som jeg forsøkt å påpeke tidligere - dersom den ene stjernen som hele laget forsvinner, så er det rart med det. Andre vokser.
Liverpool ble bedre da Gerrard forsvant,
Becchio begynte for alvor å score mål da Beckford forsvant,
Leeds som lag scorer flere mål enn da Wood spilte.

Selvsagt mange ting som spiller inn - manager, tillitt, spillerstil, lagånd osv.

Tenker 15m + klausuler for Wood blir en god deal, jeg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Carl Fisker

Radz takker spillerne etter kampen:


Flott bilde!