Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga  (Lest 60534 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #90 på: September 10, 2017, 09:18:49 »
Er det faktisk ingen som reagerer på det utrolig rare løpesettet? Han ser veldig treg ut på de første metrene, men når han har fått opp dampen så kliner han til.


På plussiden spillemessig er kombinasjonsspillet og presisjonen. Han virker kvikk i hodet og bruker begge bein, bryst og hode til å styre ballen til medspiller.

I tillegg har vi endelig en spiss med vilje og et meget bra tilslag!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Milou

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #91 på: September 10, 2017, 10:59:01 »
Holder han seg skadefri kommer han til å ødelegge denne divisjonen. Klasse i dag!
Lasogga, Saiz og Alioski er alle latterlig gode i denne divisjonen! Her er det mange som har sovet i timen, men vi har et fantastisk scouting-apparat :)
Henger meg på denne. Etter mange skuffelser dei siste åra, så har eg vore litt skeptisk til at vi har kunne kjøpe spelarar som har vore karikterisert som den beste nivå 2 spelaren i Spania og ein spiss som få år tilbake var god nok for det tyske landslaget. Men så viser det seg at dei er akkurat så gode som det er blitt påstått. Lasogga riktignok har riktignok ein kamp, men han viser kvalitetar som neppe forsvinn. Saiz (litt off-topic) har eg sagt før kjem til å bli Player of the Year i Championship, men litt redd for at han går til PL for £30+ i januar for det er så mykje han er verdt. Eg har ikkje gløymt Alisoki. Han er hakket under Saiz og Lasogga, men berre så vidt, og ein fantastisk signering han også.

Furu

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #92 på: September 10, 2017, 11:15:33 »
fra meg kommer intet tips, denne mannen må bevise knallhardt "as far as I'm concerned"...1 mål på 20 kamper sist sesong, og nå også muligens umotivert for spill på nivå 2 i England??

Håper teamet ikke har gått på en mega-smell med dette lånet.."only time will tell".

Ød -> som for første gang 2017-18 føler en liten skepsis.


Begynner det å lette på skepsisen?   ;D

AndyMathie

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #93 på: September 10, 2017, 11:17:03 »
Kanskje den beste debuten jeg har sett av en Leeds spiller noensinne.
 ( nei jeg har ikke glemt Saiz.  ;))


Helt enig Jon R. og vi må huske at dette var mot et Championship lag og ikke et lag fra langt nede i divisjonene. Desto mer imponerende + at han ikke har spilt kamp på en hel evighet siden :)
We are Leeds and we are proud of it!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #95 på: September 10, 2017, 20:02:24 »
Hadde vi bytta ut Wood med Lasogga før sesongstart hadde vi hatt 18 poeng by now....

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #96 på: September 10, 2017, 20:21:25 »
Det muligens ironiske her, er at Lasogga kanskje kan skyte oss til PL, så har vi ikke råd til han etter sesongen. Tenker da i første rekke på lønna hans. Overgangssummen har man vel råd til. Vel, den tid den sorg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #97 på: September 10, 2017, 20:25:34 »
Det muligens ironiske her, er at Lasogga kanskje kan skyte oss til PL, så har vi ikke råd til han etter sesongen. Tenker da i første rekke på lønna hans. Overgangssummen har man vel råd til. Vel, den tid den sorg.
Rykker vi opp så er ikke lønna noe problem.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #98 på: September 10, 2017, 20:27:52 »
Det muligens ironiske her, er at Lasogga kanskje kan skyte oss til PL, så har vi ikke råd til han etter sesongen. Tenker da i første rekke på lønna hans. Overgangssummen har man vel råd til. Vel, den tid den sorg.

Det kan jo være at vi fortsatt har en edruelig lønnspolitikk så det kan jo evt bremse en evt overgang. Men han gjør det kanskje så godt i Leeds at han selv ber om overgang med et liiite lønnskutt.  ;) ;D
Marching On! 4276

Josch

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #99 på: September 10, 2017, 21:31:47 »
Det muligens ironiske her, er at Lasogga kanskje kan skyte oss til PL, så har vi ikke råd til han etter sesongen. Tenker da i første rekke på lønna hans. Overgangssummen har man vel råd til. Vel, den tid den sorg.

Det kan jo være at vi fortsatt har en edruelig lønnspolitikk så det kan jo evt bremse en evt overgang. Men han gjør det kanskje så godt i Leeds at han selv ber om overgang med et liiite lønnskutt.  ;) ;D

Ved opprykk vil vi uansett kjøpe spillere som sprenger dagens lønnsbudsjett. Det blir en ny verden. For Lasogga blir spørsmålet om Leeds vil ha han til PL-spill. Hvis ja så blir det vel lønnsforhandlinger og vurdering av andre spisser til den lønna.  Vanskelig å si om han er god nok for PL nå.

Josch

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #100 på: September 10, 2017, 21:42:57 »
Kan ikke huske sist en Leeds spiller scoret hat trick i en seriekamp. Ser bort fra cupkamper. Mark McCormack siste? Jeg tipper Lasogga lager hat trick denne sesongen. Sterk, gode bevegelser, hodet, begge bein og tok straffer i Tyskland.

Bye

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #101 på: September 10, 2017, 23:23:57 »
*Ross
Trønder i Bergen!

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #102 på: September 11, 2017, 14:31:11 »
sett på intervju nå..virker som en veldig likandes kar!
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #103 på: September 13, 2017, 00:03:16 »
Er det en spiller å by på etter at lånekontrakten går ut til sommeren !? 50. 000 i uka er vel litt vel mye å betale ? Med tanke på lønnstaket i Leeds for tiden ?

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #104 på: September 13, 2017, 01:27:16 »
Er det en spiller å by på etter at lånekontrakten går ut til sommeren !? 50. 000 i uka er vel litt vel mye å betale ? Med tanke på lønnstaket i Leeds for tiden ?
Blir helt andre lønninger når vi rykker opp. Taket må bli betydelig høyere skal vi henge med i topp 8.   ;)
Jon R.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #105 på: September 13, 2017, 07:44:36 »
Er det en spiller å by på etter at lånekontrakten går ut til sommeren !? 50. 000 i uka er vel litt vel mye å betale ? Med tanke på lønnstaket i Leeds for tiden ?

50 000 er vel mer som en snittlønning i PL.
Om han overbeviser gjennom hele sesongen så er det bare å cashe ut.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #106 på: September 13, 2017, 07:47:20 »
Laogga er ikke bare en måltjuv. Han jobber, løper og presser gjennom hele kampen. Hadde et par ganger han jobbet knallhardt hjem etter at han misset ballen. Han virker å være en komplett spiss. fortsetter han sånn og vi rykker opp så er nok han en som tar nivået i PL, lett!


Dennis

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #107 på: September 13, 2017, 08:38:22 »
Laogga er ikke bare en måltjuv. Han jobber, løper og presser gjennom hele kampen. Hadde et par ganger han jobbet knallhardt hjem etter at han misset ballen. Han virker å være en komplett spiss. fortsetter han sånn og vi rykker opp så er nok han en som tar nivået i PL, lett!

Legg til at han helt tydelig ser ekstremt sliten ut utover i andre omgang. Likevel jobber han utrettelig. Med andre ord er hodet på plass og når fysikken blir 100%, blir han meget skummel for motstanderne.
Marching on together!

gulle

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #108 på: September 13, 2017, 08:42:32 »
Laogga er ikke bare en måltjuv. Han jobber, løper og presser gjennom hele kampen. Hadde et par ganger han jobbet knallhardt hjem etter at han misset ballen. Han virker å være en komplett spiss. fortsetter han sånn og vi rykker opp så er nok han en som tar nivået i PL, lett!

Legg til at han helt tydelig ser ekstremt sliten ut utover i andre omgang. Likevel jobber han utrettelig. Med andre ord er hodet på plass og når fysikken blir 100%, blir han meget skummel for motstanderne.
vi har jo hatt toppscoreren i ch.ship noen ganger nå , og ingen av dem hadde en god førstesesong i Leeds , så dette kan bli riktig bra.:-)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #109 på: September 13, 2017, 09:15:27 »
Laogga er ikke bare en måltjuv. Han jobber, løper og presser gjennom hele kampen. Hadde et par ganger han jobbet knallhardt hjem etter at han misset ballen. Han virker å være en komplett spiss. fortsetter han sånn og vi rykker opp så er nok han en som tar nivået i PL, lett!

Legg til at han helt tydelig ser ekstremt sliten ut utover i andre omgang. Likevel jobber han utrettelig. Med andre ord er hodet på plass og når fysikken blir 100%, blir han meget skummel for motstanderne.
vi har jo hatt toppscoreren i ch.ship noen ganger nå , og ingen av dem hadde en god førstesesong i Leeds , så dette kan bli riktig bra.:-)

Så absolutt, men jeg tror ikke han når Woods antall. Både fordi det henger veldig høyt, men også fordi Leeds er langt, langt mindre avhengig av at en enkelt spiller leverer varene. Det er selvsagt på skadelig å ha en toppscorer i serien, men jeg gikk gjennom de siste årene i Championship for en sesong eller to tilbake og tendensen var at lagene blant topp seks hadde sin toppscorer rundt 18-22 mål - mo jeg ikke husker helt feil.

Jeg leser av det at det rett og slett er flere spillere som scorer flere mål i tillegg til han som "skal" score.

Der er vi milevis foran fjoråret.
Marching on together!

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #110 på: September 13, 2017, 19:43:44 »
Laogga er ikke bare en måltjuv. Han jobber, løper og presser gjennom hele kampen. Hadde et par ganger han jobbet knallhardt hjem etter at han misset ballen. Han virker å være en komplett spiss. fortsetter han sånn og vi rykker opp så er nok han en som tar nivået i PL, lett!

Legg til at han helt tydelig ser ekstremt sliten ut utover i andre omgang. Likevel jobber han utrettelig. Med andre ord er hodet på plass og når fysikken blir 100%, blir han meget skummel for motstanderne.
vi har jo hatt toppscoreren i ch.ship noen ganger nå , og ingen av dem hadde en god førstesesong i Leeds , så dette kan bli riktig bra.:-)

Så absolutt, men jeg tror ikke han når Woods antall. Både fordi det henger veldig høyt, men også fordi Leeds er langt, langt mindre avhengig av at en enkelt spiller leverer varene. Det er selvsagt på skadelig å ha en toppscorer i serien, men jeg gikk gjennom de siste årene i Championship for en sesong eller to tilbake og tendensen var at lagene blant topp seks hadde sin toppscorer rundt 18-22 mål - mo jeg ikke husker helt feil.

Jeg leser av det at det rett og slett er flere spillere som scorer flere mål i tillegg til han som "skal" score.

Der er vi milevis foran fjoråret.
100 prosent enig. Symptomatisk for "nye Leeds" i kampen i går. Langt utspark fra keeper og Philips (!) av alle som er helt inne i 16 meteren og jager ballen og går inn i knallhard duell rett foran keeper. Anita som drar av en mann på slutten der før han avslutter på mål. Alle mann vil score! Fantastisk!
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #111 på: September 14, 2017, 18:48:16 »
Enzo Eamore‏ @EamoV1  4h
4 hours ago
Hearing Lasogga's missus has given birth but Lee Sobot says it's not official until the umbilical cord is cut
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #112 på: September 14, 2017, 18:53:54 »
Enzo Eamore‏ @EamoV1  4h
4 hours ago
Hearing Lasogga's missus has given birth but Lee Sobot says it's not official until the umbilical cord is cut

Flotte greier. Da er han klar til helgens kamp!  8)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #113 på: September 14, 2017, 18:55:29 »
Enzo Eamore‏ @EamoV1  4h
4 hours ago
Hearing Lasogga's missus has given birth but Lee Sobot says it's not official until the umbilical cord is cut

Flotte greier. Da er han klar til helgens kamp!  8)
Det var slik jeg også tenkte (først). Mer usikker nå, mulig det bare er humor på Sobots bekostning...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #114 på: September 14, 2017, 19:07:56 »
Enzo Eamore‏ @EamoV1  4h
4 hours ago
Hearing Lasogga's missus has given birth but Lee Sobot says it's not official until the umbilical cord is cut

Flotte greier. Da er han klar til helgens kamp!  8)
Det var slik jeg også tenkte (først). Mer usikker nå, mulig det bare er humor på Sobots bekostning...

Nydelig ironi, haha... Sobot får så hatten passer!!!  ;D ;D ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #115 på: September 23, 2017, 23:15:09 »
...skal man tro på denne da?

I så fall, gratulerer så mye. Og velkommen Roofe vs Cardiff
leeds united snaps‏ @lufcsnapchats  12m
12 minutes ago
Looks like baby is here   #LUFC


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #116 på: September 24, 2017, 10:25:05 »
Phil Hay

Lasogga flown home to Germany this evening. Baby daughter was born on Friday night. Played and scored today regardless.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #117 på: September 24, 2017, 12:50:01 »
Ikke noen utpreget bomsignering, synes jeg.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #118 på: September 24, 2017, 13:09:38 »
 var väldigt tveksam till honom innan han värvades, men han har övertygat mig  och började leverera mål direkt, hans spelregister är betydligt större än Woods, dock tror jag inte han kommer göra lika många  mål som  Wood gjorde förra säsongen men det är en sådan säsong man bra har en gång i sin fotbollskarriär, tror Lasogga kommer landa kring 20 mål och det är bra  med tanke på att han kom in sent
 

Square Ball

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #119 på: Oktober 23, 2017, 11:36:43 »
Leverer denne karen.4 mål og enda flere(?) assist på 7 kamper,har kanskje ikke
toppformen inne engang