Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga  (Lest 60469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #270 på: Februar 14, 2018, 09:58:01 »
Må få han signert for neste sesong. God pre season og litt mer kvalitet bak seg kan han skyte oss opp neste sesong. Kvalitetsspiller.

Xern

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #271 på: Februar 23, 2018, 14:50:03 »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #272 på: Februar 23, 2018, 14:53:56 »
Lasoggas stat er imponerende:

3 mål på 3 siste kamper.
5 mål på 6 siste kamper.
10 mål på 21 kamper.
Etter en treg start ser han ut til å ha funnet tonen. Ikke usannsynlig at han bikker 20 mål før sesongen er over.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #273 på: Februar 23, 2018, 15:02:02 »
Lasoggas stat er imponerende:

3 mål på 3 siste kamper.
5 mål på 6 siste kamper.
10 mål på 21 kamper.
Etter en treg start ser han ut til å ha funnet tonen. Ikke usannsynlig at han bikker 20 mål før sesongen er over.

Noe som også skiller han litt fra Wood er at mange av Woods mål ble scoret fra straffer. Tror han kan kan ende opp mellom 15 og 20 mål og det vil i så fall være veldig bra.
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #274 på: Februar 23, 2018, 15:02:59 »
klarer ikke fri meg fra tanken om hvordan det kunne sett ut hvis mannen hadde fått god service hele veien...
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #275 på: Februar 23, 2018, 16:03:57 »
klarer ikke fri meg fra tanken om hvordan det kunne sett ut hvis mannen hadde fått god service hele veien...

Enig.
Innlegg fra kant var vel omtrent fraværende under TC dessverre. 1-0 målet på onsdag var det ren klasse over. Cross fra forsvar ut til høgrevingen. Kjapt innlegg bak forsvaret mot Lasogga.
Elsker det!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #276 på: Februar 23, 2018, 17:31:06 »
Veldig bra stats. Men fortsatt mener noen at dette var et håpløst lån...  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #277 på: Februar 23, 2018, 17:53:35 »
Viser vel bare at det er vanskelig å komme til ny klubb, og levere varene med en gang.
I Leeds, så bør du lykkes fort, hvis du ikke skal få fansen mot deg.

Lasogga virker bedre trent, selvtillitten er uten tvil på vei opp.

20+ er ingen umulighet. Skyter jo knallhardt, gode headinger.
Plutselig en dag, så sitter ballmotaket og  :D

MOT

DenHviteYeboah

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #278 på: Februar 23, 2018, 18:19:20 »
Veldig bra stats. Men fortsatt mener noen at dette var et håpløst lån...  ;D

auren
Nei, jeg mener ikke det. Men for en tid siden mente jeg det, når Lasogga kom tilbake fra skade og loffet  rundt og fikk til lite i en del kamper. Da så det ut som ganske håpløst, men han har løftet seg! Skulle ønske han ble med neste sesong :)

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #279 på: Februar 23, 2018, 22:11:22 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #280 på: Februar 23, 2018, 22:24:59 »
http://www.bbc.com/sport/football/championship/top-scorers

Bare Matej Vydra (120 min pr mål) og Lewis Grabban (126 min pr mål) som er bedre i Championship i år enn Lasogga med sine 142 pr mål. Ganske bra for en spiss som ikke alltid har sett like bra ut hele sesongen.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #281 på: Februar 23, 2018, 22:49:17 »
http://www.bbc.com/sport/football/championship/top-scorers

Bare Matej Vydra (120 min pr mål) og Lewis Grabban (126 min pr mål) som er bedre i Championship i år enn Lasogga med sine 142 pr mål. Ganske bra for en spiss som ikke alltid har sett like bra ut hele sesongen.

LUFCdata

Here's a stat for you...Pierre-Michel Lasogga has hit the woodwork FOUR times in the @SkyBetChamp this season, more than any other player. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ar9

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #282 på: Februar 24, 2018, 00:08:37 »
Liker at vi har en no nonsense spiss. Han går inn i dueller, gir juling og tar i mot mye juling.
Men kaster seg ikke og bærer seg til en hver tid av den grunn.
Fortsatt kanskje bittelitt tung, men engasjert og ærlig.
Kler drakta bra og kan fort bikke 15 mål. Hvis han mot formodning skulle være med videre over sommeren, holder seg i form og er topp motivert kan han klare 20 mål neste sesong.

Jon R

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #283 på: Februar 24, 2018, 00:12:08 »
+ 1. Spiller med hjertet utenpå skjorta! Har en hotspot for Lasogga selv om han ser nokså ubrukelig ut til tider. Kanskje den beste fotballspilleren vi har i troppen etter Saiz og Pablo.
Jon R.

Torpe-do

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #284 på: Februar 24, 2018, 10:30:53 »
Korleis anser de sjansen for at me klarar å behalde Lasogga, forøvrig? Dersom klubben ønskjer dette?

Han har vel uttrykt at han trivst - men vil han gå med på eit betydeleg lønnskutt for å kome her permanent?

Xern

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #285 på: Februar 24, 2018, 11:03:51 »
Liker at vi har en no nonsense spiss. Han går inn i dueller, gir juling og tar i mot mye juling.
Men kaster seg ikke og bærer seg til en hver tid av den grunn.
Fortsatt kanskje bittelitt tung, men engasjert og ærlig.
Kler drakta bra og kan fort bikke 15 mål. Hvis han mot formodning skulle være med videre over sommeren, holder seg i form og er topp motivert kan han klare 20 mål neste sesong.
Jeg har tenkt på dette selv, men etter at jeg så forrige hjemmekamp på nedre tribune (langsiden) istedet for hvor jeg vanligvis står (øvre north stand), så har jeg innsett at det er en grunn til at Lasogga ser litt klumpete ut. Fyren har legger som er tykke som lår! Der er imponerende mye muskler, som fører til det fantastiske tilslaget han har, skyter jo hardt, men det fører også til at man har mer å drasse på, ergo man blir treigere.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #286 på: Mai 11, 2018, 16:26:29 »
 leeds united snaps
@lufcsnapchats
Looks like the final Goodbye from Lasogga #Lufc

https://twitter.com/lufcsnapchats/status/994933589979656193
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #287 på: Mai 11, 2018, 20:46:09 »
leeds united snaps
@lufcsnapchats
Looks like the final Goodbye from Lasogga #Lufc

https://twitter.com/lufcsnapchats/status/994933589979656193

Blir flau på vegne av mennesket når jeg leser hva folk får seg til å skrive til han.

ragnar

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #288 på: Mai 12, 2018, 15:31:52 »
Lasogga hadde hatt godt av å endre litt på kostholdet og gå ned litt i vekt. Da hadde han blitt litt friskere i løpesettet og kanskje enda mer giftet foran mål.
*In El Loco we trust!*

samadhi

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #289 på: Mai 12, 2018, 18:34:29 »
leeds united snaps
@lufcsnapchats
Looks like the final Goodbye from Lasogga #Lufc

https://twitter.com/lufcsnapchats/status/994933589979656193

Blir flau på vegne av mennesket når jeg leser hva folk får seg til å skrive til han.

Absolutt enig. Så at Pennington også fikk noe av de samme tilbakemeldingen.
Veldig lite respektfullt å ta avskjed med spillere på denne måten.
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #290 på: Mai 12, 2018, 18:47:40 »
Lasogga gjorde det bra mht. scoringer, men med dalende formkurve. Spillemessig ikke godkjent. Med tanke på at han er, eller var, Bundesligaspiss, er det stryk.
MOT

Promotion 2010

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #291 på: Juni 25, 2018, 10:57:26 »
Jonny Walsh

MOPO say that Pierre-Michel #Lasogga will earn €15.000 for every point #HSV win next season. Lasogga only needs to be named in the matchday squad, he doesn't have to be on the pitch.

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #292 på: August 18, 2018, 21:28:05 »
Lasogga kan hvis han vil. Han var ikke i startoppstillingen til HSV mot Erndtebruck i cupen i dag.  Han ble byttet inn i det 62 minutt. 4 min. senere hadde han scoret 2 mål, i en kamp de vant 5-3.   Wiedwald var ubenyttet reserve når Eintracht Frankfurt røk ut av cupen mot SSC Ulm.
 

RoarG

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #293 på: August 18, 2018, 21:38:46 »
Lasogga kan hvis han vil. Han var ikke i startoppstillingen til HSV mot Erndtebruck i cupen i dag.  Han ble byttet inn i det 62 minutt. 4 min. senere hadde han scoret 2 mål, i en kamp de vant 5-3.   Wiedwald var ubenyttet reserve når Eintracht Frankfurt røk ut av cupen mot SSC Ulm.
Hadde vært interessant å ha sett om han kunne ha tilpasset seg Bielsa-stilen. Talentet er jo tydeligvis der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #294 på: August 18, 2018, 21:46:19 »
Lasogga kan hvis han vil. Han var ikke i startoppstillingen til HSV mot Erndtebruck i cupen i dag.  Han ble byttet inn i det 62 minutt. 4 min. senere hadde han scoret 2 mål, i en kamp de vant 5-3.   Wiedwald var ubenyttet reserve når Eintracht Frankfurt røk ut av cupen mot SSC Ulm.
Hadde vært interessant å ha sett om han kunne ha tilpasset seg Bielsa-stilen. Talentet er jo tydeligvis der.

Lasogga er god. Sånn kamp vi fikk i dag hadde passet han bra. Mye innlegg fra kant. Han ble et offer for spillestilen etterhvert, form og alt som gikk galt. Vi gikk jo over til å spille en helt annen fotball enn det vi gjorde i starten etter tapet mot Milwall. Synd. Lurer fortsatt hva som egentlig skjedde internt i klubben!

Men, andre tider nå...enn så  lenge  :)

Kato

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #295 på: August 18, 2018, 23:50:09 »
Lasogga kan hvis han vil. Han var ikke i startoppstillingen til HSV mot Erndtebruck i cupen i dag.  Han ble byttet inn i det 62 minutt. 4 min. senere hadde han scoret 2 mål, i en kamp de vant 5-3.   Wiedwald var ubenyttet reserve når Eintracht Frankfurt røk ut av cupen mot SSC Ulm.
Hadde vært interessant å ha sett om han kunne ha tilpasset seg Bielsa-stilen. Talentet er jo tydeligvis der.

Sjanseløs med de kravene til løpskapasitet vi ser i laget nå.
 

Xern

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #296 på: August 19, 2018, 17:30:08 »
Lasogga kan hvis han vil. Han var ikke i startoppstillingen til HSV mot Erndtebruck i cupen i dag.  Han ble byttet inn i det 62 minutt. 4 min. senere hadde han scoret 2 mål, i en kamp de vant 5-3.   Wiedwald var ubenyttet reserve når Eintracht Frankfurt røk ut av cupen mot SSC Ulm.
Hadde vært interessant å ha sett om han kunne ha tilpasset seg Bielsa-stilen. Talentet er jo tydeligvis der.

Sjanseløs med de kravene til løpskapasitet vi ser i laget nå.
Ja, tror ikke han hadde passet inn. Ikke at han ikke er en spiller som har sine styrker, for det er jo han helt klart. Men er helt greit for meg at han bare var på lån forrige sesong.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

SupALeedS

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #297 på: August 19, 2018, 18:53:26 »
Nå ble jeg redd han skulle tilbake. Fy flate for en lat spiller
Alex

Eriksen55

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #298 på: August 19, 2018, 19:13:49 »
Lasogga kan hvis han vil. Han var ikke i startoppstillingen til HSV mot Erndtebruck i cupen i dag.  Han ble byttet inn i det 62 minutt. 4 min. senere hadde han scoret 2 mål, i en kamp de vant 5-3.   Wiedwald var ubenyttet reserve når Eintracht Frankfurt røk ut av cupen mot SSC Ulm.
Hadde vært interessant å ha sett om han kunne ha tilpasset seg Bielsa-stilen. Talentet er jo tydeligvis der.

Sjanseløs med de kravene til løpskapasitet vi ser i laget nå.

Det er vel nettopp en Bielsa pre season han hadde trengt. Hadde han gått ned fem kilo og fått litt større motor så tror jeg han hadde vært 25 + målscorer. Han kom vel uten pre season og vår småskader. Han er vel i kategorien spillere som aldri bør ta helt treningsfri  :)

Takke meg til Roofe og Bamford  8)

Kato

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #299 på: Oktober 21, 2018, 20:16:07 »
5. Plass på toppscorerlista i 2. Bundesliga med 5 scoringer for Hamburg. Ikke så gæærnt.