Kamp:vs Millwall @TheDen, lørdag 16/9 2017 kl 16:00

Started by Asbjørn, September 14, 2017, 16:40:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

Flottdet

Slik jeg ser det så må vi enten få fart på ballen eller så må vi gå i krigen og begynne og gi juling tilbake. Hvis ikke blir dette fort en 1-0 kamp hvor vi taper.

Furu

36' Leeds clear the corner 0-0

3s

Leeds United   âœ" @LUFC
35' Wallace's deflected cross goes right the way across the face of goal and out for a corner, luckily no-one was there for a tap-in 0-0

auren

Det blir småfarlig hver gang Millwall passer midtstreken. Er Cooper blitt så viktig for oss?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Furu

38' Fred Onyedinma wins Millwall a free-kick, central 35 yards out after he was tripped by Anita 0-0

Furu

39' Williams strikes it powerfully and it deflects just wide 0-0

Sleivind

Anita med en real krokfot, ikke gult? Skal med andre ord særdeles mye til for å få gult i dag..

Furu

Sleivind

Quote from: auren on September 16, 2017, 16:39:55
Det blir småfarlig hver gang Millwall passer midtstreken. Er Cooper blitt så viktig for oss?

auren

Eventuelt at det er midtbanen som har tapt krigen så langt..

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

En hel omgang uten at vi er i NÆRHETEN av en sjanse.
MOT

baste

Nå må Leeds våkne opp, her skal vi ta poeng!

Æ e fornøyd med 3 p

MOT

Furu

44' Wiedwald makes a good save to deny Morison's header 0-0

Sleivind

Vi greier ikke slå mer enn to pasninger om gangen, når Millwall i tillegg kriger mer enn oss så blir det her tungt. Det er vel en halvtime siden vi hadde ballen på halvdelen til Millwall nå..

Tore

Tore
Marching on together...

Håvard

Litt tafatt over oss i dag.

Satser på at vi vakner etter pausa

kalle_92

Svakeste omgangen offensivt hele sesongen, hvis du spør meg. Håper vi hever oss et hakk. Midtbanen vår må klare å ha ballen i laget lenger enn 3 sekunder om gangen. Anita sliter mot Wallace.

B_Ød

her må det skje noe...utrolig svak omgang av gutta...
Ups & Ups!!

Sydhagen

Dårlig omgang av Leeds.
Satser på Millwall er slitne etter 70 minutter og Leeds kontrer inn 1-0.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Hva skjer med laget vårt?

Dårlig på tirsdag mot Birmingham.
Elendig i dag!

Går det mot nedrykk?

Vi får trøste oss med at alle slår alle.
MOT

Sleivind

Forferdelig omgang av Leeds. Heldige som ikke har sluppet inn mål. Vi er ikke i nærheten av å skape noe som helst. Pasningsspillet er i beste fall panisk. Nesten så jeg etterlyser bytter i pausen. Midtbanen vår taper alt av dueller!

Bromancer

Her må det store endringer til hvis det ikke skal ende med tap

Nørgaard

RoarG

Denne kampen har blitt akkurat så vanskelig som forventet. Får vi 0-0 til slutt er jeg fornøyd. Regner med at Millwall fortsetter å trykke, og scorer et par mål i 2. omgang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Pablo og Alioski ut. Dallas og Roofe inn. Det må til.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Quote from: Nørgaard on September 16, 2017, 16:51:41
Anita og Alioski er horrible
Kanskje "Klikk" skal få seg en omg på midtbanen. Større og sterker en både Anita og Alioski

Grep bør taes innnen 55 min, evt nå i pausen.

Denne vinner vi, bare vent å se

Eriksen55

Dette var rett og slett en grusom 1 omgang. Likevel så syntes jeg ikke Milwall kommer til noen store sjanser.

Tror vi får se et helt annet Leeds lag siste 45. Spennende å se om TC bytter  i pausen eller om forteller dem at kampen har startet og gir dem 10-15 minutter på å bevise det.

Ankerjon15

Andre topplag sliter så en tordentale i pausen så skjerper de seg og tar denne.

Fripp

Enda ikke sluppet inn mål siden Bolton i ligaen!!!

Tar dette i 2.omg ;D