Skrevet av Emne: Kamp: Carabao Cup 3rd Rd: vs Burnley@Turf Moor, tirsdag 19/9-17, kl. 20.45  (Lest 36818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Her har vi muligheten til å slå tilbake umiddelbart. Burnley er soleklare favoritter i kraft av PL-status. Scorer Wood mot gamle lagkamerater? Spiller Taylor? Og blir han i så fall brukt som rundingsbøye av Pablo og Ezgjan? Tror vi taper, men at vi biter godt i fra oss.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Her skal spillere hviles. Phillips, O'Kane, Hernandez, Saiz, Alioski og Lasogga ut av laget er minimum. Kampen mot Ipswich på lørdag er det eneste som betyr noe. Tror vi har en sjanse uansett da Burnley garantert hviler alle utespillere som startet på Anfield.

Viser Viasat denne ?  :o

Kai

Den går på Viasport 3/Viaplay.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Her skal spillere hviles. Phillips, O'Kane, Hernandez, Saiz, Alioski og Lasogga ut av laget er minimum. Kampen mot Ipswich på lørdag er det eneste som betyr noe. Tror vi har en sjanse uansett da Burnley garantert hviler alle utespillere som startet på Anfield.
Noen SKAL hviles, ja.

Samtidig kan vi ikke stille juniorlaget heller.
Tipper
Wiedwald
Anita Ayling Shaugnessy Berardi
O'Kane Klich  (Vieira for O'Kane?)
Svensken Roofe Dallas
Grot

...men det bli kanskje i overkant mange bytter?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Regner med en del rulleringer her. Mitt lag:

Lonergan - Ayling, Shaughnessy, Borthwick-Jackson, Berardi - Klich, Vieira - Cibicki, Roofe, Dallas - Lasogga

Regner med at Cooper og Jansson er skadet, samt at Pennington fortsatt ikke er 100 % klar. Da blir det et par svært urutinerte stoppere. Evt må Ayling i midten med Shaughnessy, mens Berardi går over på høyreback og Anita på venstre. Cibicki må nå få seg noen minutter, mens Vieira og Klich skriker etter førstelagsfotball.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Får ikke Vieira starte denne, frykter jeg at det er noe ugreie på gang mellom ham og TC.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pre Burnley press conference


Phil Hay‏ @PhilHayYEP  4h
4 hours ago
Christiansen's pre-Burnley press conference at 12.30pm this afternoon. Stuart Dallas also speaking. #lufc

Dallas on Millwall: "On the day we weren't good enough. We were lucky to come away with a 1-0 defeat. But we're ready to go again."

Dallas: "We want a reaction and we know we have to give a reaction. Burnley's a chance to measure ourselves against a Premier League side."

Dallas: "I was probably coming into this season fighting for my Leeds career. I needed to do something and thankfully I got a new contract."

Dallas on Wood and Taylor: "Players come and go. It'll be good to come up against them. It'll give us extra motivation, and them too."

Dallas on Wood and Taylor: "They've gone to the Premier League but we need to maybe show them that they made the wrong decision by leaving."

Dallas on the reaction since Wood left: "There's more to life than Chris Wood.  I don't mean that in a disrespectful way." #lufc

Christiansen: "The good thing in football is that after one game comes another. We look forward." #lufc

Christiansen: "We have to work hard to stay in our position. You get nothing for free and we cannot lose all that we have now." #lufc

Christiansen: Cooper is "doing well", Jansson injury is "nothing important". Pennington trained with the squad today. #lufc

Christiansen: "We expect to continue doing well. We're looking forward to playing Burnley. We have to improve from our last game." #lufc

Christiansen: "All games should be taken seriously. There are no small games. There are priorities but I want to pass to the next round."

Christiansen said Jansson will miss tomorrow's game. He's due to do a training session instead. #lufc

Christiansen said Leeds "lost their identity" at Millwall because of a lack of possession. Said they weren't able to adapt. #lufc

Christiansen: "I will be critical of players when I speak to them but in the press I won't be negative. Everyone has a bad day." #lufc


TC planning to make changes tomorrow. Lonergan could get a (second) Leeds debut in goal. #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

Pre Burnley press conference


Phil Hay‏ @PhilHayYEP  4h
4 hours ago
Christiansen's pre-Burnley press conference at 12.30pm this afternoon. Stuart Dallas also speaking. #lufc

Dallas on Millwall: "On the day we weren't good enough. We were lucky to come away with a 1-0 defeat. But we're ready to go again."

Dallas: "We want a reaction and we know we have to give a reaction. Burnley's a chance to measure ourselves against a Premier League side."

Dallas: "I was probably coming into this season fighting for my Leeds career. I needed to do something and thankfully I got a new contract."

Dallas on Wood and Taylor: "Players come and go. It'll be good to come up against them. It'll give us extra motivation, and them too."

Dallas on Wood and Taylor: "They've gone to the Premier League but we need to maybe show them that they made the wrong decision by leaving."

Dallas on the reaction since Wood left: "There's more to life than Chris Wood.  I don't mean that in a disrespectful way." #lufc

Christiansen: "The good thing in football is that after one game comes another. We look forward." #lufc

Christiansen: "We have to work hard to stay in our position. You get nothing for free and we cannot lose all that we have now." #lufc

Christiansen: Cooper is "doing well", Jansson injury is "nothing important". Pennington trained with the squad today. #lufc

Christiansen: "We expect to continue doing well. We're looking forward to playing Burnley. We have to improve from our last game." #lufc

Christiansen: "All games should be taken seriously. There are no small games. There are priorities but I want to pass to the next round."

Christiansen said Jansson will miss tomorrow's game. He's due to do a training session instead. #lufc

Christiansen said Leeds "lost their identity" at Millwall because of a lack of possession. Said they weren't able to adapt. #lufc

Christiansen: "I will be critical of players when I speak to them but in the press I won't be negative. Everyone has a bad day." #lufc


TC planning to make changes tomorrow. Lonergan could get a (second) Leeds debut in goal. #lufc

det blir et betydelig svekket lag. Det er lik så greit.
Cupen er ikke noe prioritet og vi tar ikke noen sjanser når vi ligger godt ann i ligaen.

Regner med cibicki kommer innpå imorgen.
Grot starter vel, og lonergan i mål

Trond90

Serien viktigst, men hadde vært kanon å slått ut Chris Wood og Taylor.

Tror disse starter:

                  Lonergan

Berardi - Ayling - Pennington - B Jackson

              Vieira - Klich

         Alioski - Roofe - Dallas

                    Grot
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Blank_File

Jeg har ikke noe godt inntrykk av denne Grot så langt. Har ikke helt sett hva han bidrar med i sine innhopp. Det er i alle fall ikke noe John Carew.

Hadde vært gøy om jeg fikk så kjeppen dingler av den kommentaren om 24t.

Bjorn

Jeg har ikke noe godt inntrykk av denne Grot så langt. Har ikke helt sett hva han bidrar med i sine innhopp. Det er i alle fall ikke noe John Carew.

Hadde vært gøy om jeg fikk så kjeppen dingler av den kommentaren om 24t.

Nei forsåvidt riktig. Vet ikke helt om han brukes riktig. Kanskje vi får se mer av han mot Burnley? Ellers tror jeg et bra alternativ til Lasogga på topp er Roofe. Czibicki er vel mer en kreativ spiller som kan steppe inn for Hernandez eller Saiz. Spent på å se om det blir en sjanse idag.
Marching On! 4276

Leedsfan

Serien viktigst, men hadde vært kanon å slått ut Chris Wood og Taylor.

Tror disse starter:

                  Lonergan

Berardi - Ayling - Pennington - B Jackson

              Vieira - Klich

         Alioski - Roofe - Dallas

                    Grot

Vi starter sikkert ikke med dette laget, men det er det jeg ville sendt utpå i dag (ville ha spilt med Cooper i stedet for Ayling hvis Cooper er klar)!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Når ingen har skrevet videre på denne tråden fra jeg skrev i dag morges, og det er kampdag idag, må det sies at det er lav aktivitet.
Cup, jeg vet, men ble det et lite antiklimaks i helgen fra deg fine bølgen vi seilte på??   ;D

Tar dette laget jeg bare for å si min mening:

                              Lonergan.

Ayling,  Shaughnessy, Cooper (om klar),  Borthwick-Jackson

                            Vieira,  Klich
                   Dallas,  Saiz,   Cibicki

                              Roofe


     

Marching On! 4276

Bjorn

Benk: Peacock-Farrell, Berardi, Jansson, O'kane, Grot, Lasogga
Marching On! 4276

Bjorn

Serien viktigst, men hadde vært kanon å slått ut Chris Wood og Taylor.

Tror disse starter:

                  Lonergan

Berardi - Ayling - Pennington - B Jackson

              Vieira - Klich

         Alioski - Roofe - Dallas

                    Grot

Vi starter sikkert ikke med dette laget, men det er det jeg ville sendt utpå i dag (ville ha spilt med Cooper i stedet for Ayling hvis Cooper er klar)!

Hah, du klarte visst å snike inn en post gitt.  ;) Er Pennington forresten klar? Hvis så, tar jeg han istedenfor Cooper i mitt lag. :)
Marching On! 4276

baste

Klich og Vieira bør få starte...denne kampen er ikke viktig. Serie og opprykk betyr alt

MOT

AndyMathie

Klich og Vieira bør få starte...denne kampen er ikke viktig. Serie og opprykk betyr alt

MOT

Så dårlig som O`kane og Phillips var mot Millwall så tror jeg uansett vi stiller sterkere med Klich og Vieira. De trenger hvile for å være på sitt beste nå til helga igjen.
We are Leeds and we are proud of it!

Bjorn

Klich og Vieira bør få starte...denne kampen er ikke viktig. Serie og opprykk betyr alt

MOT

Så dårlig som O`kane og Phillips var mot Millwall så tror jeg uansett vi stiller sterkere med Klich og Vieira. De trenger hvile for å være på sitt beste nå til helga igjen.

Det betyr jo ikke at de er i dårlig form og må byttes av den grunn? Men ja, litt rotasjon må til. Vieira burde vært på banen allerede Lørdag sett hvordan kampbildet ble.
Marching On! 4276

Xern

MATCHDAY!!  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

gulle

I kveld ryker det første PL lag ut av EFL-cupen ;D
Nå rykker vi opp! Jasederja

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Come on Leeds!!

Longergan

Berardi - Cooper - Penny - Jackson
Dallas - Vieira - Klich - Alioski
Cibicki - Grot
Pontus ❤

enur

I kveld ryker det første PL lag ut av EFL-cupen ;D

Blir det 4. i så fall. Newcastle, Southampton og Watford røk ut i forrige runde.
____________
enur

Marching on together

HåvardK


auren

9 bytter:

Phil Hay @PhilHayYEP
·
14s
Nine changes for Leeds v Burnley: Lonergan, Borthwick-Jackson, Berardi, Shaughnessy, Ayling, Vieira, Klich, Dallas, Roofe, Cibicki, Grot


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Benk: Phil Hay @PhilHayYEP
·
43s
#lufc subs: Wiedwald, Gomes, Alioski, Sacko, Hernandez, Phillips, Lasogga.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Redd forsvaret er for svakt i kveld til å kunne ta oss videre. Viktigste for min del er at vi slår spillemessig tilbake. Godt at store deler av stallen får spille / hvile.

Tips: 2-1 til Burnley. Cibicki med et spennende mål

auren



« Siste redigering: September 19, 2017, 20:09:29 av Hallgeir * »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Redd forsvaret er for svakt i kveld til å kunne ta oss videre. Viktigste for min del er at vi slår spillemessig tilbake. Godt at store deler av stallen får spille / hvile.

Tips: 2-1 til Burnley. Cibicki med et spennende mål

auren

Hvem går inn i midten av Ayling og  B-Jackson?


Sorry, jeg skulle sitere ditt innlegg, ikke redigere det. (forrige post) :)
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Saiz blir spart, ser jeg.
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Grot scorer i aften  :D

RoarG

9 bytter:

Phil Hay @PhilHayYEP
·
14s
Nine changes for Leeds v Burnley: Lonergan, Borthwick-Jackson, Berardi, Shaughnessy, Ayling, Vieira, Klich, Dallas, Roofe, Cibicki, Grot


auren
Greit å spare spillere. Gjør ikke så mye om vi ryker ut her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020