Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45  (Lest 36875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #30 på: September 25, 2017, 09:03:44 »
Denne kampen må vinnes. Det er i slike kamper vi må vise vi er gode nok til å rykke direkte opp. For vinner vi ikke kampene mot våre antatt utfordere, ja da må vi stole på at Cardiff driter seg ut mot andre lag.Vinne=Opp. Tape=Bli i Championship en sesong til

Har savnet de svart/hvite analysene dine HB. Jeg vurderer en tur til Leeds i januar. Håper vi vinner i morgen da, sånn at vi har noe å spille for når jeg er der  :)

Realiteten er dessverre svart hvitt.
Et greit eksempel.Hadde vi vunnet denne kampn her i fjor, ja da hadde vi vært i playoff, og vi alle vet hva Huddersfield fikk til i Play Off. For kamper mot topplag er ofte en 6 poengers kamp.

Hadde vi vunnet mot QPR i åpningen, ikke tapt mot Brentford borte og Cooper ikke hadde lagd straffe borte mot Villa og vi hadde tatt 3 poeng der. Da hadde vi klart PO selv med et 10-0 tap mot Huddersfield.

Du kan ikke basere alt på den ene kampen. Mot slutten av sesongen så kan enkelt kamper være svært avgjørende, men det vil alltid være summen av det du skraper sammen gjennom 46 kamper som teller.

Sesongen og håpet om opprykk er like realistisk med både sier og tap i morgen.

Med Jansson tilbake sammen med Cooper så stenger vi igjen bakover. Og mål kommer vi til å score. Tipper vi vinner 2-0  :)

Riktig det. men det er lettere å vinne en kamp enn å få tre kamper rett som har gått galt.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #31 på: September 25, 2017, 09:04:45 »
Denne kampen må vinnes. Det er i slike kamper vi må vise vi er gode nok til å rykke direkte opp. For vinner vi ikke kampene mot våre antatt utfordere, ja da må vi stole på at Cardiff driter seg ut mot andre lag.Vinne=Opp. Tape=Bli i Championship en sesong til
Herlig. Med seier rykker vi opp altså?  :)

Et steg i riktig retning. Det er nettopp slike kamper som er med på å avgjøre. Opprykkslagene slår de lagene som, ligger og kaver på playoffplass


Sikkert kult å kødde med h.b, men etter den starten vi har så har han absolutt et poeng!  :)

Det handler om å ta mest poeng gjennom hele sesongen. Et enkelt tap gjennom sesongen har null å si! Hvis vi vinner alle kampene mot lag fra nummer 8-24 på tabellen og taper alle de andre så har vi 102 poeng. Holder nok til opprykk det  ;)

Men det gjør vi ikke. Derfor er innbyrdes oppgjør mot andre topplag ekstremt viktig. Hvis vi f.eks tar utgangspunktet i fjorårssesongen, og tenker. Hva om vi hadde vunnet kampene mot de lagene foran oss, ja hvor hadde vi da havna på tabellen.Jo da hadde vi fått 21 poeng mere i sesongen som var og havna på 96 poeng. Dette hadde gitt direkte opprykk.
Sett med logiske øyne. Det er bedre å vinne 1 kamp mot et topplag kontra mot f.eks Burton. PÃ… en grei måte så vil jeg heller ha 3 poeng over to kamper mot f.eks Cardiff, enn 6 poeng mot Burton over to kamper. Og da sett i lys at Cardiff kjemper i toppen av tabellen

Du må huske å trekke fra de poengene vi tok mot lavere rangerte lag da  ;D Da hadde vi endt opp som Liverpool da... akkurat ikke bra nok  ;)

Jeg vil ha så mange poeng som mulig jeg. Denne ballen legger jeg død nå. Er ikke med på logikken din, så vi får være uenige her  :)

« Siste redigering: September 25, 2017, 09:12:37 av eriksen55 »

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #32 på: September 25, 2017, 09:39:32 »
Streames ikke denne kampen på LUTV?? Kan ikke se at den er oppsatt noen sted, så da må den vel streames?

Promo skrev i en annen tråd at den ikke skulle streames.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bye

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #33 på: September 25, 2017, 09:44:59 »
Ser at Sky skal sende kampen, er det eurosport som sitter på de norske rettighetene? Mulig de skal sende den?
Trønder i Bergen!

Kai

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #34 på: September 25, 2017, 09:47:58 »
Den går på Viaplay, så da vises den ikke på LUTV.

Tore Søyland‏ @ViasportTore Sep 22
Info: Cardiff-Leeds vises eksklusivt på Viaplay førstkommende tirsdag 20:45
(kun på Viaplay pga CL på alle TV-kanaler).

Bye

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #35 på: September 25, 2017, 09:53:34 »
Jævla Viasat; de reklamerer for Championship på eurosport sine sider, men nevner ikke Championship med ett ord når de lister opp sportsrettigheter på Viaplay sine sider, allikevel er det DER kampen skal sendes. Kan ikke skjønne at det er helt innafor..
Trønder i Bergen!

GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #36 på: September 25, 2017, 13:22:19 »
Ser ikke at kampen star i programoversikten for Viaplay ennå, men det kommer kanskje.....
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #37 på: September 25, 2017, 13:39:36 »
Pressekonferansen i dag:


As per, for those interested:
 
 
Adam Pope:
Thomas Christiansen says it's a very "tough test" at Cardiff City. #lufc
TC on Jansson says he didn't want to risk him after a muscle problem although he was fit. #lufc
TC commends Lasogga's professionalism surrounding the birth of his baby as he's been flying to Germany & back. #lufc
TC: "If we win (at Cardiff) it proves we are in a good way. The win against Ipswich shows we can win against the good teams." #lufc
TC says he's pleased that Liam Cooper has been called up to the Scotland squad. "He's a team player."
TC says Lasogga did not mention to him that the baby was born on Friday night - hence impressed with his professionalism.
TEAM NEWS: TC says Ekuban still the only one missing. #l
 
 
 
 
Phil Hay:
Christiansen says he and the players were unaware that Lasogga had become a dad last week. Kept it quiet before kick-off. #lufc 
Christiansen on Lasogga: "He's been very professional. He's not the sort of person to ask permission (to miss a game)
Christiansen says no new injuries. Said he was being cautious with Jansson's injury on Saturday. Jansson in contention for Cardiff game.
Christiansen said Warnock will want to turn Leeds over. Expects "the Millwall game, the Ipswich game, the Birmingham game rolled into one.
TC believes it's too early to say that Leeds are auto. promotion contenders. But said he had to be happy to be 5 points clear of 7th place
TC on his defence: "We have to defend better (than Leeds did against Ipswich)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #38 på: September 25, 2017, 14:21:34 »
Så var det Lasoggas tur under pressekonferansen:

Lasogga on becoming a dad
It has been a difficult situation for me. My decision was that I play on Saturday and go after the game to see my girlfriend and my baby. I was so proud. I cannot say the feeling you have the first time you see the baby. I didn't go to the birth, it was not an easy decision for me that I stay here - the flights were not very good - but it was like that and I was happy that following her birth I scored. It was a good time! I was happy that I could score.

Lasogga on holding his daughter for the first time
I can't explain this moment, it was the best moment in my life. I feel good, I came back yesterday at eight o'clock in the evening and now we go to Cardiff. We hope we can win and stay top of the league

Lasogga on life at Leeds
I am so happy that I can help the team with my goals and also my assists and my work on the pitch. I love to play every game, I love to play for this club. I think it is very important for a striker to come to a new club and to score goals.

Lasogga on keeping the birth of his daughter quiet
I am a person who doesn't talk much about my private situation so it was quite easy. I am happy that she is now on Earth.

Lasogga on Cardiff
Cardiff have started very good, it is a very important game for us tomorrow.

Lasogga on Christiansen
He played in Bundesliga and I have watched Bundlesiga all my life. There is not a lot of difference between him and me when he played. He was also a typical no 9.

Lasogga on Leeds United
I knew Leeds United but I didn't know about the big history and these crazy fans.







Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #39 på: September 25, 2017, 14:26:43 »
Mitt lag:

Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi

Klich - Vieira

Roofe - Saiz - Dallas

Lasogga

Subs
Lonergan - Shaughnessy - Anita - O`Kane - Phillips - Grot - Alioski
 

samadhi

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #40 på: September 25, 2017, 14:49:31 »
Mitt lag:

Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi

Klich - Vieira

Roofe - Saiz - Dallas

Lasogga

Subs
Lonergan - Shaughnessy - Anita - O`Kane - Phillips - Grot - Alioski

Glemt Hernandez? Ville så definitivt ha han med enten fra start eller på benken.
Viste mot Burnely hvilken gamechanger han er.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #41 på: September 25, 2017, 15:30:19 »
Mitt lag:

Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi

Klich - Vieira

Roofe - Saiz - Dallas

Lasogga

Subs
Lonergan - Shaughnessy - Anita - O`Kane - Phillips - Grot - Alioski
Ser ikke for meg at TC skifter ut både O'Kane og Phillips. Vieira blir ikke tatt ut i troppen, og Hernandez starter i stedet for Dallas.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #42 på: September 25, 2017, 16:59:26 »
Streames ikke denne kampen på LUTV?? Kan ikke se at den er oppsatt noen sted, så da må den vel streames?

Promo skrev i en annen tråd at den ikke skulle streames.

auren
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,22231.0.html
Jon R.

Jon R

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #43 på: September 25, 2017, 17:03:06 »
Denne kampen må vinnes. Det er i slike kamper vi må vise vi er gode nok til å rykke direkte opp. For vinner vi ikke kampene mot våre antatt utfordere, ja da må vi stole på at Cardiff driter seg ut mot andre lag.Vinne=Opp. Tape=Bli i Championship en sesong til
Herlig. Med seier rykker vi opp altså?  :)

Et steg i riktig retning. Det er nettopp slike kamper som er med på å avgjøre. Opprykkslagene slår de lagene som, ligger og kaver på playoffplass


Sikkert kult å kødde med h.b, men etter den starten vi har så har han absolutt et poeng!  :)
Joda selvfølgelig er det best at vi vinner denne men det er altså ikke slik at vi er dømt til Championship en sesong til om vi taper.  Flåsete kommentar av h.b genererer gjerne flåsete svar tilbake.  ???
Jon R.

RoarG

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #44 på: September 25, 2017, 17:06:01 »
Denne kampen må vinnes. Det er i slike kamper vi må vise vi er gode nok til å rykke direkte opp. For vinner vi ikke kampene mot våre antatt utfordere, ja da må vi stole på at Cardiff driter seg ut mot andre lag.Vinne=Opp. Tape=Bli i Championship en sesong til
Herlig. Med seier rykker vi opp altså?  :)

Et steg i riktig retning. Det er nettopp slike kamper som er med på å avgjøre. Opprykkslagene slår de lagene som, ligger og kaver på playoffplass


Sikkert kult å kødde med h.b, men etter den starten vi har så har han absolutt et poeng!  :)
Joda selvfølgelig er det best at vi vinner denne men det er altså ikke slik at vi er dømt til Championship en sesong til om vi taper.  Flåsete kommentar av h.b genererer gjerne flåsete svar tilbake.  ???
Alltid bra å vinne kamper. Kommer høyt på tabellen da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #45 på: September 25, 2017, 17:10:13 »
Mitt lag:

Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi

Klich - Vieira

Roofe - Saiz - Dallas

Lasogga

Subs
Lonergan - Shaughnessy - Anita - O`Kane - Phillips - Grot - Alioski

Bra lag dette. Ville imidlertid valgt Alioski på bekostning av Roofe, da han er bedre defensivt og har større fart offansivt. Og så ville jeg nok hatt både Pablo og Sacko på benken..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #46 på: September 25, 2017, 19:00:58 »
Denne taper vi. Ferdig snakka.
Helt klart. Like innstilt på tap her som jeg var mot Millwall. Tror vi kommer til å bli nedkjempet en gang til..

En seier er selve bekreftelsen på at vi er og blir et topplag , og da er jeg sikker på at vi er på toppen av tabellen i mai også.

Sterkt forsvar Cardiff - Sol Bamba og Peltier er maskiner, skulle bare ønske de spilte for oss.

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #47 på: September 25, 2017, 20:04:28 »
Mitt lag:

Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi

Klich - Vieira

Roofe - Saiz - Dallas

Lasogga

Subs
Lonergan - Shaughnessy - Anita - O`Kane - Phillips - Grot - Alioski

Bra lag dette. Ville imidlertid valgt Alioski på bekostning av Roofe, da han er bedre defensivt og har større fart offansivt. Og så ville jeg nok hatt både Pablo og Sacko på benken..

auren

Glemte Pablo. Ville også valgt Alioski foran Roofe, men tror det vlir Roofe.
 

ar9

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #48 på: September 25, 2017, 20:10:10 »
Er det muligheter til å se denne kampen på TV om man er utenlands??

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #49 på: September 25, 2017, 20:18:36 »
Er det muligheter til å se denne kampen på TV om man er utenlands??

Finn en pub med Skysports. Den går på Sky Football!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SupALeedS

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #50 på: September 25, 2017, 21:30:52 »
Syntes faktisk Lonergan fortjener å starte neste , ble ikke videre imponert av Wiedwald forrige kamp.
Alex

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #51 på: September 25, 2017, 21:35:15 »
Syntes faktisk Lonergan fortjener å starte neste , ble ikke videre imponert av Wiedwald forrige kamp.

Sitter her med samme følelsen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #52 på: September 25, 2017, 21:52:20 »
Eirik Aase (i Championship Norge) og David Prutton har prøvd å forutse kampen:

Cardiff City – Leeds United
Kampstart: 16.00
Skader og Suspensjoner: Kommer…
Etter tre kamper på rad uten seier, er nå Cardiff City på gang igjen. Neil Warnocks gutter imponerte med en sterk 2-1 seier borte mot Sunderland på lørdag. Midtbanespillerne Craig Bryson og Joe Ralls stod for scoringene, mens Kenneth Zohores måltørke fortsetter. Den danske kraftspissen har ikke scoret siden sesongåpningen, og det er ganske spesielt med tanke på hvor mange avslutninger han har hver kamp. Nå er det en gang slik at Cardiff er et lag som har fokus på tøft spill og solid forsvarsorganisering. Da går det fort på bekostning av angrepsspillerne. Nå ligger waliserne på en tredjeplass med like mange poeng som serieleder Leeds United. Hjemme på Cardiff City Stadium har de 3-1-0 denne sesongen.
Cardiffs siste kamper:
Sunderland – Cardiff 1-2 (Bryson, Ralls)
Cardiff – Sheff Wed 1-1 (Bamba)
Preston – Cardiff 3-0
Fulham – Cardiff 1-1 (Ward)
Cardiff – QPR 2-1 (Hoilett, Bamba)
Serieleder Leeds United får en skikkelig tøff oppgave når de skal bryne seg på et Cardiff City-lag som har like mange poeng som dem selv. Bare bedre målforskjell gjør at Leeds ligger over på tabellen, og på lørdag sikret de seg tre nye scoringer hjemme på Elland Road. Pierre-Michel Lasogga valgte nok en gang å spille kamp istedenfor å være med sin gravide kone, og kronet det hele med scoring før han kort tid senere ble far. Leeds hadde tidvis problemer mot Ipswich, og jeg må si at jeg ble imponert av det Ipswich leverte i lørdagens oppgjør. Likevel var det en klar forbedring sammenlignet med den grufulle bortekampen mot Millwall i den foregående serierunden. Det som må bekymre Leeds-fansen foran tirsdagens kamp er at Cardiff City og Millwall står for mye av det samme når det gjelder spillestil. På bortebane har Leeds imponerende 3-0-1, hvor tapet som nevnt kom mot Millwall i forrige bortekamp i ligaen.
Leeds siste kamper:
Leeds – Ipswich 3-2 (Phillips, Lasogga, Selvmål)
Burnley – Leeds 2-2 (Pablo, Sacko)
Millwall – Leeds 1-0
Leeds – Birmingham 2-0 (Saiz, Dallas)
Leeds – Burton 5-0 (Lasogga x2, Roofe, Pablo, Phillips)
Vurdering: For et herlig oppgjør dette blir. Det er litt vanskelig å si hvordan dette skal gå, men det er et par ting som taler for spill på hjemmelaget her. Leeds har vist at de kan få problemer mot tøff fysisk motstand, samtidig som Cardiff har vist at de kan gjøre livet surt for tekniske og spillende lag slik som de gjorde mot Wolves tidligere i sesongen. Cardiff har vært bunnsolide siden sesongstart, og jeg tror Leeds skal få en tøff jobb i Wales på tirsdag. Jeg går derfor for hjemmeseier på Cardiff City Stadium.
Tips: H (2.11 @ Nordicbet)






- - - - - - 



David Prutton

David Prutton predicts Cardiff v Leeds United



Facebook

Twitter

WhatsApp

Email

Share
25th September, 2017, 8:10 PM
By Aramide Oladipo
Sky Sports pundit David Prutton believes that Leeds United will continue their fantastic start to the Championship campaign with a draw against Cardiff City in midweek.
Thomas Christiansen’s side travel to Wales on Tuesday evening and former Leeds player Prutton believes that the result will be an “entertaining” 2-2 draw.

Both Leeds and Cardiff, alongside Wolverhampton Wanderers, have picked up 20 points from their opening nine league games but the Yorkshire currently sit at the top of the table due to goal difference.
The Whites will be full of confidence after beating Ipswich Town 3-2 on the weekend at Elland Road.

Expression his opinion on the Sky Sports website, Prutton is confident that both teams will be flying into this match and he has predicted Leeds summer signing Pierre-Michel Lasogga to open the scoring.
“Is it going to be an early season marker for who might get into the top two by the end?” he wrote
“It’s probably a bit early for that but it’s certainly a barometer for the ambitions of these sides.
“Both sides had good wins on Saturday and will be confident heading into this game.

“Cardiff boss Neil Warnock will fancy getting one over on his old side and I fancy an entertaining draw.”
Leeds picked up a 2-0 victory in the reverse fixture at the Cardiff City Stadium last season with second-half goals from Chris Wood and Pablo Hernandez.
The Whites have won three out of their last four meetings against the Welsh club in the Championship.
Christiansen will be hopeful that his side can secure three points in midweek in order to maintain the club’s status at the top of the league table.



. . . . .


Etter å ha lest dette: Cardiff haqr jo vært på en skikkelig nedadgående utvikling, bare seieren over konkurstruede Sundeland lyser opp.

NÃ… har Thomas lært at han ikke kan spille seg gjennom kamper ala Millwall.

Detta går bra. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #53 på: September 25, 2017, 22:20:42 »
Enig med deg Assa, forutsetningen for å vinne denne kampen er at vi tok lærdom av kampen mot millwall, svaret får vi i morgen. Vi må også finne tilbake til sjalusien på at motstanderen har ballen, oppi og få den tilbake, så det litt mot Ipswich men ikke helt.
« Siste redigering: September 25, 2017, 22:23:28 av Rudi G. »

HåvardK

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #54 på: September 25, 2017, 22:43:16 »
Syntes faktisk Lonergan fortjener å starte neste , ble ikke videre imponert av Wiedwald forrige kamp.

Sitter her med samme følelsen.
Kommer nok ikke til å skje. Men jeg er utrygg på Wiedwald.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #55 på: September 25, 2017, 22:43:28 »
Enig med deg Assa, forutsetningen for å vinne denne kampen er at vi tok lærdom av kampen mot millwall, svaret får vi i morgen. Vi må også finne tilbake til sjalusien på at motstanderen har ballen, oppi og få den tilbake, så det litt mot Ipswich men ikke helt.
Enig i den forutsetningen. Men TC har hatt en bratt læringskurve så langt, så jeg hååper...
Jeg tror han trodde vi kunne spille oss gjennom Millwall. On the day kalrte vi IKKE det. Og vi var uten Pontus. Han vil nok være tilbake.
Så vi har litt andre forutsetninger foran denne kampen. :)

...men jeg tar ikke akkurat seieren på forskudd, bare så det er sagt.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #56 på: September 26, 2017, 08:09:56 »
Streames denne kampen noe sted?

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #57 på: September 26, 2017, 08:24:58 »
Syntes faktisk Lonergan fortjener å starte neste , ble ikke videre imponert av Wiedwald forrige kamp.

Sitter her med samme følelsen.

Sannsynligvis de to innleggene jeg har vært mest uenige med siden min inntreden på forumet i 2004.

 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #58 på: September 26, 2017, 08:29:27 »
Syntes faktisk Lonergan fortjener å starte neste , ble ikke videre imponert av Wiedwald forrige kamp.

Sitter her med samme følelsen.

Sannsynligvis de to innleggene jeg har vært mest uenige med siden min inntreden på forumet i 2004.

Er nesten så man ikke tror det er sant..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Kamp: vs Cardiff City, tirsdag 26/9 2017 kl. 20:45
« Svar #59 på: September 26, 2017, 08:40:09 »
Syntes faktisk Lonergan fortjener å starte neste , ble ikke videre imponert av Wiedwald forrige kamp.

Sitter her med samme følelsen.

Sannsynligvis de to innleggene jeg har vært mest uenige med siden min inntreden på forumet i 2004.

Er nesten så man ikke tror det er sant..

Tenkte det samme. Jeg tror noe av det bunner i at vi har gjort det såå utrolig bra til nå at leten etter en slags syndebukk er viktig for noen når noe ikke går som forventet. Ok, han måtte hente to baller ut av nettmaskene på Lørdag.... So?
Wiedwald kan kanskje bli enda bedre, men jeg mener han helt klart fortjener rollen sin til nå og har fyllt plassen til Green helt utmerket!
Marching On! 4276