Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00

Started by Bjorn, October 20, 2017, 09:19:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

Vært mye stopp i spillet. Blir fort 3-4 min tillegg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Quote from: ragnar on October 21, 2017, 16:35:29
Lasogga ser utrolig tung ut i steget. Virkelig seig.

Han kommer sterkere og sterkere utover i serien.

MOT

gulle

Vi taper nesten alle dueller nå
Vi må opp i aggresivitet igjen så går dette.
BC er ikke så gode
I år rykker vi opp!

Lucas the Kop Cat

Bra å se Allioski på beina igjen. Greit at CC er en fysisk liga men synes taklingen var over grensen.

auren

ragnar

Lasogga virker å være langt fra en kampform. Altfor tung i steget. Ser jo utrent ut når han jogger.
*In El Loco we trust!*

B_Ød

Ups & Ups!!

ar9

Quote from: ragnar on October 21, 2017, 16:47:24
Lasogga virker å være langt fra en kampform. Altfor tung i steget. Ser jo utrent ut når han jogger.
Inn med den notoriske målsniken Grot

Perik

Cannavaro

Fin omgang, mye bra.....viktig å holde nullen lengst mulig i 2.omgang og helst få den tredje scoringa.  Viktig å fortsatt være offensiv i huet.
MFLU - Miracles For Leeds United

Sleivind

Grusom avslutning på omgangen! Lukter baklengs om ikke vi begynner å flytte beina fortere defensivt og greier å holde mer på ballen.

Perik

Quote from: Cannavaro on October 21, 2017, 16:51:11
Fin omgang, mye bra.....viktig å holde nullen lengst mulig i 2.omgang og helst få den tredje scoringa.  Viktig å fortsatt være offensiv i huet.
Tar det som et ja

auren

Pause. 2-0 til Leeds. Vi var knallgode første 15-20 min. Men så har BC tatt mer og mer over, uten at de har produsert all verden. Men de har trøkket på oss og jeg føler meg ikke trygg på forsvaret, virker litt på gyngende grunn til tider. I tillegg har vi utover i omgangen slitt med å holde på ballen og ikke alt flyter like godt lenger. Håper vi kommer utpå igjen slik vi gjorde i første omgang, men frykter BC vil fortsette i samme spor. Vi er nødt å ta de overgangene som kommer, for jeg tror kampen har flere scoringer i seg.

MOT!

auren

Hallgeir *

Michael, som kommenterer, høres ikke mye engasjert ut. Hever knapt stemmen ved scoringene.

Fornøyd med aggresiviteten i første omgang. Endelig henger midtbanen med, og vi har vært effektive foran mål.
Super Leeds since 1968

baste

Meget god første omgang, husk dette er en veldig tøff bortekamp.

Trur vi klarer å ro dette i land. Ville byttet Lasogga ut og puttet Sacko eller Roofe inn. Hurtige spillere, som kan avgjøre på en kontring.

jokke

lonergan er i hvert fall ikke redd for å gå ut i feltet

Sydhagen

God 1.omgang, spesielt første halvdelen.
Eneste jeg kunne tenke meg å justere litt på er at Phillips ligger litt for høyt i banen. Han bør ligge litt dypere og heller komme på noen sugende løp inn i feltet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Quote from: ØBS on October 21, 2017, 16:41:47

Høres helt likt ut som sist lørdag mot Reading.  Han var treg, veik mann mot mann, og kruttet var like vått i støvlene.  Liker ham ikke og mener han passer oss dårlig...
Fortsatt litt rusten. Løpesettet "lyver" litt om farten hans. Kommer til å bli kjempegod.
Jon R.

RoarG

Greit med ledelse til pause. Kan tåle en scoring i mot.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Quote from: Jon R on October 21, 2017, 17:01:39

Høres helt likt ut som sist lørdag mot Reading.  Han var treg, veik mann mot mann, og kruttet var like vått i støvlene.  Liker ham ikke og mener han passer oss dårlig...
Fortsatt litt rusten. Løpesettet "lyver" litt om farten hans. Kommer til å bli kjempegod.
Glemte å nevne at han vel skal krediteres en assist i dag?
Jon R.

auren

Nervøs nå. Håper vi klarer å stå i mot et potensielt stort BC-press de første minuttene. Kanskje en idé å få innpå Sacko etterhvert. Kan være gull å ha farten hans på overganger.

auren

roaldv

Quote from: Hallgeir * on October 21, 2017, 16:54:30
Michael, som kommenterer, høres ikke mye engasjert ut. Hever knapt stemmen ved scoringene.
....
Nei, han er utrolig monoton i kommenteringen, og stort sett fullstendig blottet for humor. Han skal allikevel få for den smått festlige betraktningen om BC-spilleren som var "looking at cars" når han lå og rullet inni Audi-reklamen  ;D

ragnar

Quote from: Jon R on October 21, 2017, 17:04:17
Quote from: Jon R on October 21, 2017, 17:01:39

Glemte å nevne at han vel skal krediteres en assist i dag?

Assist på første målet ja. Han kommer vel etterhvert ja. Har vel vært god i Bundesliga?
*In El Loco we trust!*

Lucas the Kop Cat

Quote from: jokke on October 21, 2017, 16:57:29
Men er vel ikke akkurat konge i lufta han heller.

auren

RoarG

Quote from: Lucas the Kop Cat on October 21, 2017, 17:07:27
Quote from: jokke on October 21, 2017, 16:57:29
Men er vel ikke akkurat konge i lufta han heller.
Dagens understatement?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Vieira gult etter at Saiz mister ballen for lett..

Liker ikke alle dødballene de får...

auren

baste

RoarG