Skrevet av Emne: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00  (Lest 34986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

HÆ? Har ingen startet kamptråd?
Rart hvordan kamptrådene kunne sprette opp 4-5 dager før når det gikk bra i starten, men nå når vi har fått beina litt ned på jorda igjen, så kommer ikke kamptråden før 1 dag før? Hallo! Vi er da ikke medgangssupportere er vi? ::)

Vi retter på bortestatistikken vår og vinner med to mål. Tror Pontus krangler inn sitt første på en corner. 1-3 til slutt. De andre to får dere gjette på.  ;)
Marching On! 4276

auren

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #1 på: Oktober 20, 2017, 10:05:34 »
Viktig at vi reiser oss nå og viser guts og innsatsvilje. Det gjør meg ingenting om TC tenker litt defansivt og går ut i en 4-5-1 formasjon eller lignende. Sacko bør være høyaktuell fra start. Det samme med Dallas. Spent på om det blir endring sentralt på midten eller ikke.

På tide med poeng igjen, og jeg tipper vi klarer å hale i land en uavgjort. 1-1 etter pen scoring av Kemar Roofe.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #2 på: Oktober 20, 2017, 11:27:48 »
bare vi ikke får en imot tidlig..er ikke allverden til å "jage" for tiden...

Tenker vi tar denne jeg :-)
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #3 på: Oktober 20, 2017, 12:11:52 »
Vi får spille litt mer gjerrig på bortebane. Overbefolk gjerne midtbanen, start med uromomentet Sacko, slik at vi kan kontre. Før eller siden slår Leeds tilbake etter de svake kampene i det siste. Ser ikke bort fra at det kan skje i denne kampen. Det optimistiske tipset sier 3-1 til Leeds, med scoringer av Lasogga (må score igjen snart), Sacko (dersom han får starte) og Saiz. Det mer realistiske tipset sier 1-1, og det er et resultat jeg vil si meg godt fornøyd med.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ArneS

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #4 på: Oktober 20, 2017, 14:43:57 »
B R I S T O L    T R I V I A

Bristol er og har vært en stor og viktig by i England.  Inklusive Urban Area bor det drøye 1 mill innbyggere i Bristol, noe som gjør den til Englands 6. største.  (8. størst i UK).  Befolkningstettheten er 7. høyest i UK.
Byen er tuftet på sin nærhet til havet og til River Avon, og har også historisk vært viktig.  Fra 1200-tallet og fram til den industrielle revolusjonen endret mye av samfunnsstrukturen i England, var byen blant de 3 viktigste byene utenom London.  De to andre var York og Norwich.
Det er funnet bevis på menneskelig aktivitet i området som er hele 60.000 år gamle.  Romerne var i Bristol, og anla vei til nabobyen Bath.
Normannerne anla en av de sterkeste borgene i Sør-England her.
Skip fra Bristol var blant de første som seilte vestover til Amerika etter Colombus’ gjenoppdagelse i 1492.  John Cabot dro ut herfra da han oppdaget Newfoundland.
Slavehandelen var viktig for Bristol, og over 200 skip ble rigget her på 1700-tallet.  Slavehandelsmotstanderen Thomas Clarkson brukte Seven Stars Pub som base for kampen mot slavehandelen.  Puben eksisterer fortsatt.
På 1800-tallet 4-doblet byen innbyggertallet, mye knyttet til ingeniøren Isambard Burnel.  Burnel anla både jernbane mellom Bristol og London, Clifton Suspension Bridge, samt konstruerte dampskipene SS Great Britain og SS Great Western.

I september 2012 ble den lokale "valutaen" Bristol Pound lansert.  Dette er det mest utbredte alternativet til GBP, og hensikten er å benytte dette lokalt til å kjøpe og selge lokale varer og tjenester.

Bristol har et godt navn innenfor musikk, film og TV.  Herfra kom alle naturseriene fra BBC med Richard Attenborough.  Bristol er byen som ga oss Portishead, Massive Attack samt mine tidlig 90-tall favoritter The Blue Aeroplanes.  Aardman Animations holder til i Bristol (Wallace and Gromit – say no more). 

Foruten fotball er rugby (både Union og League) samt Speedway populære idretter.

Det er en årlig ballong-festival i Bristol der opp til 100 lag stiller med ballonger, og det er selvsagt ganske spektakulært når alle disse tar til værs samtidig.

Bistol har 2 av en del ulike ting: 
Aviser: Western Daily Press og Bristol Evening Post.
Universiteter
Jernbanestasjoner
Katedraler
Elver

Bristol ble kåret til sykkelbyen i UK i 2008.

Byen var en av de første til å innføre vennskapsbyer, og de to første var Bordeaux (Frankrike) og Hannover (Tyskland).  Senere har Porto, Tblisi (Georgia), Guangshou (Kina), Puerto Morazan (Nicaragua) og Beira (Mosambique) fulgt etter.

Yr melder om 12 grader og fare for litt regn – i hvert fall i første omgang.

TV-serien ”Elskerinner” som gikk på NrK for noen år siden ble innspilt i Bristol.

Concorde-flyet hadde sin jomfrutur fra Filton/Bristol i 1969.  Concordes eldste passasjer var 105-årige Eva Woodman fra Bristol.  Concorde brukte ett tonn fuel for å komme opp i fart til take-off.
Luftfartsindustrien er fortsatt viktig for byen.  WW2 flyet Bristol Beaufighter er oppkalt etter byen.
Bilen som Inspector Lynley bruker i serien som omtrent kontinuerlig går i reprise på NrK  er en Bristol 410 produsert i Bristol.
Byen var finalist til å bli Europeisk Kulturhovedstad i 2008, men tapte for Stavanger.
Plantefans bør vite at byblomsten heter Maltese Cross (Lychnis chalcedonica), Brennende Eldkjærlighet på norsk.
Det er 34 andre steder i verden som heter Bristol., bl.a i Peru og Costa Rica!
Byen har 59.000 ansatte innen finans.

Kjentfolk fra Bristol:  Nik Kershaw, Beth Gibbons, Tricky, Gary Mabbutt, William Penn (ga navn til Pennsylvania),  Robert Wyatt


Bristol City FC    «the robins»
Stiftet 1897 da Bristol South End ble profesjonell.  Fusjonerte med Bedminster i 1900, og ble medlem av Football League i 1901.  Fram til 1920 var klubben eneste lag utenom London med tilhold sør for Birmingham. 
Klubben har holdt til på Ashton Gate siden 1904, et stadion som i dag har kapasitet på 27.000 tilskuere.   Rekorden er 43.335 mot Preston NE i 1935.

Bristol City vant 2. divisjon allerede i 1906, og ble nr 2 i 1. divisjon året etter.  I 1909 tapte de cupfinalen mot Scum.  I 1911 rykket klubben ned igjen til divisjon 2, og da tok det 65 år før de igjen var innom 1.divisjon.  Dette varte 4 sesonger fra 1976/77 til 79/80.  Siden har de ikke vært nærmere enn play-off finalen mot Hull i 2008.
Høsten 2013 lå klubben sist i League One, og ansatte Steve Cotterill som manager.  Han førte klubben til League One mester i 14/15.  Fjorårets sesong startet godt for Bristol City, men så raknet det og de unngikk så vidt nedrykk.  Vi satser på at det rakner også denne sesongen, og at rakningen starter nå!
Bristol City var første klubb som opplevde å rykke ned 3 påfølgende sesonger (1982), mye grunnet økonomisk ruin.  Klubben var tilbake i 2. divisjon i 1990, men har levd en jo-jo tilværelse på nivå 2 og 3 siden da.   
Klubben har kommet til semifinalen i ligacupen i 1971 og 1989.
Til tross for at klubben er engelsk, vant Bristol City den walisiske cupen i 1934.
Bristol City vant Football League Trophy i 1986, 2003 og 2015 og er dermed mestvinnende klubb i denne cupen.

Offisiell klubbsang er One for the Bristol City av og med The Wurzels.

Største rival er selvsagt Bristol Rovers.  Andre rivaler er Cardiff og Swindon.

Klubben har en del kjentfolk som visstnok skal være fans:
John Cleese, Michael Apted og Jenson Button

Største seier 11-0 over Chichester City i FA-cupen 1960
Største tap  0-9 mot Coventry 1934.
John Atyeo har både flest kamper og flest mål for the Robins.
Betalte Angers £5,3 mill for Famara Diedhou i juni 2017. 
Så gjenstår det å se om de kan gjøre samme butikk med ham som med Jonathan Kodjia som de kjøpte for £3,25 mill (også fra Angers) i juli 2015, og solgte for £15 til Aston Villa i august 2016.

Mange velkjente fotballnavn har vært managere for Bristol City:
Joe Jordan, Benny Lennartson, Tony Pulis, Roy Hodgson, Terry Cooper, Russel Osman, Steve Coppell.  Dagens manager er Lee Johnson.

Kjente spillere som har vært innom klubben er bl.a:
Terry Cooper, Norman Hunter, Enoch Showumni, Michael Bridges, Terry Connor, Joe Jordan, Andy Keogh, Luke Ayling, Hogan Ephraim, Sam Vokes, Kieran Agard
Vegard Hansen, Stig Johansen
Bobby Gould, Leroy Lita, Steve McClaren, Joe Royle, David Moyes, Peter Aitken, Mark Aizlewood, Tommy Doherty, Shaun Goater, Ade Akinbiyi, Dele Adebola, Andy Cole, Peter Beadle, David James, Ben Foster, Paul Allen, Søren Andersen, Mick Harford, Leroy Lita, Jan Møller, Russell Osman, Joe Royle, Bo Andersen, Clayton Blackmore, Jonathan Kodjia, Nicky Maynard, Peter Odemwingie, Leroy Rosenior, Tammy Abraham
Den 17. mann

Josch

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #5 på: Oktober 20, 2017, 17:54:24 »
Det er litt rart at en så stor by ikke har noe stort fotballag.  I alle fall ikke mens jeg har levd. Jeg venter på at dette laget skal ta steg opp til toppen av ch.chip og evt rykke opp om noen år. Bristol som by bør kunne ha et godt fotballag.

RoarG

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #6 på: Oktober 20, 2017, 22:35:35 »
Vieira tilbake i 18-mann troppen. Ryker Klich? Noen antar at dette er den mest sannsynlige line-upen:
Lonergan-Ayling, Jansson, Cooper, Berardi-Phillips, O'Kane, Sacko, Saiz-Hernandez-Lasogga.
Subs: Wiedwald, Pennington, Vieira, Dallas, Roofe, Grot, Cibicki
http://www.express.co.uk/sport/football/869147/Leeds-United-Bristol-City-predicted-XI-Thomas-Christiansen-Championship
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #7 på: Oktober 20, 2017, 23:18:25 »
Skulle gjerne sett noe sånt:

------------Lonergan ------

 Ayling-- Jansson--Cooper--Berardi

------------ Anita ------

------- Vieira-----Klich-----

-----Saiz---------------------Dallas

----------Lasogga--------

Subs: Wiedwald, O Shaugnessy, Philips, O Kane, Roofe, Pablo, Alioski
« Siste redigering: Oktober 21, 2017, 02:04:52 av Jon R »
Jon R.

baste

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #8 på: Oktober 20, 2017, 23:51:32 »
I denne kampen bør spillet sitte. Helst seier, men overlever en god kamp og U.
Det viktigste er at vi våger å vinne kampen, ikke prøver å forsvare oss til en U.

Utrolig spent, tror det må snu til det bedre snart.


MOT

baste

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #9 på: Oktober 20, 2017, 23:53:17 »
Skulle gjerne sett noe sånt:

------------Lonergan ------

 Ayling-- Jansson--Cooper--Berardi

------------ Anita ------

------- Vieira-----Klich-----

-----Saiz---------------------Dallas

----------Lasogga--------

Subs: Wiedwald, O Shaugnessy, Philips, O Kane, Roofe, Pablo, Grot

Spennende tanke, syns Dallas med sin innsats bør få starte. Klich må opp på innlegg fra kant. Og Vieira og Anita må bryte en evt kontring

GeirO

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #10 på: Oktober 21, 2017, 00:10:18 »
Noen som har trua etter nedrykksform lenge nå?
Jeg har ikke trua, unless....
Alt snur nedi Bristol.
Det kan skje nå
Det kan skje om tre uker.
Håper det snur i Bristol.
MOT

Jon R

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #11 på: Oktober 21, 2017, 02:03:57 »
Skulle gjerne sett noe sånt:

------------Lonergan ------

 Ayling-- Jansson--Cooper--Berardi

------------ Anita ------

------- Vieira-----Klich-----

-----Saiz---------------------Dallas

----------Lasogga--------

Subs: Wiedwald, O Shaugnessy, Philips, O Kane, Roofe, Pablo, Grot

Spennende tanke, syns Dallas med sin innsats bør få starte. Klich må opp på innlegg fra kant. Og Vieira og Anita må bryte en evt kontring
En svakt punkt kan bli når motstanderen angriper på vår høyre side, ettersom Saiz er en lettvekter defensivt. Her må Vieira/ Anita bistå Ayling. Glemte forresten Alioski. Han må inn på benken istedet for Grot.
Jon R.

Xern

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #12 på: Oktober 21, 2017, 02:57:08 »
Tipper:

Lonergan
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
   Phillips - O'Kane
Alioski - Saiz - Hernandez
      Lasogga

Men ønsker meg:

Lonergan
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
   Phillips - O'Kane
Alioski - Saiz - Dallas
      Lasogga

Fordi Sackho tilsynelatende må spille på høyre side, er Dallas et bedre alternativ da Alioski burde spille.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

morten1966

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #13 på: Oktober 21, 2017, 09:30:53 »
Dallas er ikke med i dag.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #14 på: Oktober 21, 2017, 09:32:40 »
Dallas er ikke med i dag.

Phil Hay‏ @PhilHayYEP  1h
1 hour ago
No Stuart Dallas with Leeds this afternoon - has sadly suffered a bereavement and is home in Northern Ireland.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #15 på: Oktober 21, 2017, 09:37:24 »
Ifølge denne er ikke Klich med heller (men kjenner ellers lite til kilden). Ble postet i går kveld, Dallas stemmer jo...

Archie‏ @ArchieAndrews93  13h
13 hours ago
@PhilHayYEP no Dallas or Klich in 19 man squad tomorrow #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #16 på: Oktober 21, 2017, 10:07:54 »
Noen som har trua etter nedrykksform lenge nå?
Jeg har ikke trua, unless....
Alt snur nedi Bristol.
Det kan skje nå
Det kan skje om tre uker.
Håper det snur i Bristol.
Etter Cardiff var jeg bekymret.  Etter Sheff W var jeg rystet. Etter 10 min og 3x mislykkede forsøk på å spille oss ut bakfra mot Reading var jeg forbanna. Etter 30 min og mer av det samme hadde jeg lyst til å rulle TC i tjære og fjær.   >:(

Jeg vet  at i motgangstider er det ikke uvanlig å få katastrofetanker. Tiår med gjentatte "traumer" aktiverer lett denslags.  Jeg vet også at ting kan endre så fort i fotball, ofte til det bedre. Jeg håper det snur i dag, men har jeg trua? Ikke foran denne kampen kjenner jeg.  :-[
Jon R.

Jon R

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #17 på: Oktober 21, 2017, 10:14:08 »
Tipper:

Lonergan
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
   Phillips - O'Kane
Alioski - Saiz - Hernandez
      Lasogga

Men ønsker meg:

Lonergan
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
   Phillips - O'Kane
Alioski - Saiz - Dallas
      Lasogga

Fordi Sackho tilsynelatende må spille på høyre side, er Dallas et bedre alternativ da Alioski burde spille.
Hvis tipset ditt går inn tror jeg det blir mer av det samme som i de siste 3 ligakampene, dessverre.  :(
Jon R.

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #18 på: Oktober 21, 2017, 10:15:07 »
Viktigst idag er å få trygghet i forsvaret igjen. Holde nullen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #19 på: Oktober 21, 2017, 10:39:42 »
           Lonergan
Ayling - Jansson - Cooper - Anita
      Phillips - O'Kane (Shaugnessy)
Alioski - Saiz - Hernandez
             Roofe

Har ingen følelser for Tyskærn frem til nå. Tror heller disse 4 som vi startet med mot NF, kan bidra med mer bevegelse (kaos!) på motstanders halvdel.
« Siste redigering: Oktober 21, 2017, 11:21:35 av Kontakinte »

Nørgaard

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #20 på: Oktober 21, 2017, 11:16:29 »
Tipper:

Lonergan
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
   Phillips - O'Kane
Alioski - Saiz - Hernandez
      Lasogga

Men ønsker meg:

Lonergan
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
   Phillips - O'Kane
Alioski - Saiz - Dallas
      Lasogga

Fordi Sackho tilsynelatende må spille på høyre side, er Dallas et bedre alternativ da Alioski burde spille.
Hvis tipset ditt går inn tror jeg det blir mer av det samme som i de siste 3 ligakampene, dessverre.  :(

Jeg er sikker på vi ser samme opstilling som sidst og derfor tror jeg desværre vi taber 2-1 (Phillips)  :-\

RoarG

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #21 på: Oktober 21, 2017, 11:23:19 »
Matchdag, og dommedagsprofetiene ruller over skjermen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #22 på: Oktober 21, 2017, 11:28:27 »
Går kampen på LUTV?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jon R

Går kampen på LUTV?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, ja og atter ja.   ;)
Jon R.

Nørgaard

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #24 på: Oktober 21, 2017, 11:54:47 »
Matchdag, og dommedagsprofetiene ruller over skjermen.

Jeg mindes og have ramt rigtigt hver gang  8)

rd1

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #25 på: Oktober 21, 2017, 13:25:49 »
Blir spennende å se om vi har tatt grep, justert litt på laget og mye på innsatsen. Hvis nei tror jeg vår dansk/spanske venn ikke jobber hos så mye lengre..

Definisjonen på idioti er å gjenta operasjonen som feilet, og håpe at resultatet blir annerledes.
"Who needs Cantona??"

HåvardK

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #26 på: Oktober 21, 2017, 13:29:44 »
Matchdag, og dommedagsprofetiene ruller over skjermen.
Så det er dommedagsprofetier når folk, etter en vedvarende periode med tap og ikke minst svakt spill, ikke har spesielt tro på seier? Når ble du en optimisttyrann?

RoarG

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #27 på: Oktober 21, 2017, 13:56:02 »
Matchdag, og dommedagsprofetiene ruller over skjermen.
Så det er dommedagsprofetier når folk, etter en vedvarende periode med tap og ikke minst svakt spill, ikke har spesielt tro på seier? Når ble du en optimisttyrann?
Resultatserier fortsetter ikke i det uendelige. Faktisk så er hver kamp en uavhengig begivenhet. Det at man leser inn seiers-/tapsrekker inn i framtiden er ikke noe annet enn falsk mønstergjenkjenning. Trender finnes ikke i fotball, annet enn inne i hodene på folk. For å konkludere: de 3 foregående kampene setter ikke premissene for dagens kamp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #28 på: Oktober 21, 2017, 14:05:22 »
MATCHDAY!! Cheer up guys! Nå må vi ikke ta nedturen på forskudd her  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Kamp: vs Bristol City @Ashton Gate, lørdag 21/10/17, kl. 16.00
« Svar #29 på: Oktober 21, 2017, 14:10:49 »
MATCHDAY!! Cheer up guys! Nå må vi ikke ta nedturen på forskudd her  ;)
Endelig!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020