Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 4.r vs Leicester City @King P Stadium tirs 24/10-17 kl. 20.45  (Lest 26465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Myhre10

Leicester gjør som de vil, Leeds helt sluttkjørt

auren

Grot jobber altfor dårlig. Null bevegelse, null trussel.

Enig. Lasogga mye bedre der. Hadde en god førsteomgang, men i andre har Leicester vært ganske overlegne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Grot jobber altfor dårlig. Null bevegelse, null trussel.

Grot for dårlig rett og slett?
*In El Loco we trust!*

HåvardK

Kunne keeper ha hatt den siste?

ar9

Mahrez slukker lyset vårt

Bromancer

Jaja, kunne vel ikke forvente mirakler av andrelaget vårt

auren

Grot jobber altfor dårlig. Null bevegelse, null trussel.

Grot for dårlig rett og slett?

Nei. Beste kampen hans så langt, uten at det sier så mye. Fortsatt ung. Hadde vært god i L1 tenker jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Klasseforskjell dessverre.. spesielt offensiv har vi ikke overraskende vært et nummer for liten.
"Who needs Cantona??"

RoarG

Vel, det beste laget vinner. Ikke noe å gråte over. Viser vel bare at man har et stykke å gå før man kan gjøre seg noen realistiske forhåpninger om PL-spill.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Superfan

Ryker ut på helt forferdelig forsvarsspill. Nytter ikke å stå med lua i hånda på dette nivået. En del spillere som ikke holder PL-nivå dessverre..... Og hvor ble det av Samuel..??

Trondjo

Sacko is useless! Klarer ikke slå en enkel vegg med Pablo, mister ballen, og det starter kontringen som gir 3-1.
 

Kato

Skuffende. Leicester ikke bedre enn at vi kunne vunnet denne. Men mannskapet vi stiller med i dag er ikke godt nok. Grot, Coboski, Sackho, Borthwick-Jackson ikke i nærheten av å være gode nok. Pontus/Shaugnessy er ikke en god kombinasjon for meg.
 

Lucas the Kop Cat

Kunne keeper ha hatt den siste?
Begge skuddene fra Leicester er da helt klistret i stolperoten. Kan ikke laste keeper for dem, de må blokkeres av forsvaret.

Kickthemdown

Ryker ut på helt forferdelig forsvarsspill. Nytter ikke å stå med lua i hånda på dette nivået. En del spillere som ikke holder PL-nivå dessverre..... Og hvor ble det av Samuel..??
Samuel? Som i vår beste spiller ? Han hviler vi SELVFØLGELIG.

auren

We all love Leeds runger på tribunen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Vel, det beste laget vinner. Ikke noe å gråte over. Viser vel bare at man har et stykke å gå før man kan gjøre seg noen realistiske forhåpninger om PL-spill.

Vi spiller vel ikke med toppet lag, så teoretisk kunne det sett bedre ut.

Men motstanderen hadde vel hatt mer på lager også kanskje....
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Vel, det beste laget vinner. Ikke noe å gråte over. Viser vel bare at man har et stykke å gå før man kan gjøre seg noen realistiske forhåpninger om PL-spill.
Kutt nå ut.. Herregud. Vi har vært bra med det som strengt tatt er reservene våre.

ar9

Herlig å høre ‘We all love Leeds’ runge utover stadion når vi ligger under 3-1 og er ute av kake cupen

Lucas the Kop Cat

We all love Leeds runger på tribunen!

auren
Hadde trengt litt av det her inne også.

Superfan

Ryker ut på helt forferdelig forsvarsspill. Nytter ikke å stå med lua i hånda på dette nivået. En del spillere som ikke holder PL-nivå dessverre..... Og hvor ble det av Samuel..??
Samuel? Som i vår beste spiller ? Han hviler vi SELVFØLGELIG.

Kunne vel klart å spille de siste 20-25?

RoarG

Skuffende. Leicester ikke bedre enn at vi kunne vunnet denne. Men mannskapet vi stiller med i dag er ikke godt nok. Grot, Coboski, Sackho, Borthwick-Jackson ikke i nærheten av å være gode nok. Pontus/Shaugnessy er ikke en god kombinasjon for meg.
Antar at TC fikk en god del svar i dag angående stallens kvalitet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Slutt. 3-1. Etter en god 1. omgang så styrer Leicester showet i andre omgang og vinner fortjent. Personlige feil frarøver oss en mulig kvartfinale.

Uansett: henger ikke med nebbet etter denne forestillingen. Det er på fredag kveld det gjelder!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Skuffende. Leicester ikke bedre enn at vi kunne vunnet denne. Men mannskapet vi stiller med i dag er ikke godt nok. Grot, Coboski, Sackho, Borthwick-Jackson ikke i nærheten av å være gode nok. Pontus/Shaugnessy er ikke en god kombinasjon for meg.
CBJ MYE bedre enn mot Burnley. Bortsett fra et par svake pasninger, syns jeg han var solid, med mange gode inngripener. Har håp for ham.
Er ellers ikke redd for å få ei bøtte vann i trynet på fredag, da jeg tipper Lonergan er tilbake.

HåvardK

Vel, det beste laget vinner. Ikke noe å gråte over. Viser vel bare at man har et stykke å gå før man kan gjøre seg noen realistiske forhåpninger om PL-spill.

Vi spiller vel ikke med toppet lag, så teoretisk kunne det sett bedre ut.

Men motstanderen hadde vel hatt mer på lager også kanskje....
Dette er vel svaret, ja. Uansett viser vi at vi har større bredde i troppen enn de seneste år. Ti endringer siden lørdag er mye.

Sleivind

En god omgang og en dårlig omgang. Heller ikke heldige med byttene. Er en del av spillerne som viser seg ikke gode nok på dette nivået. Helt greit tap.

Cannavaro

Greit. Da er vi ute av Mikke Mus cupen, og vi har fått lære at det er litt klasseforskjell opp til PL.  Spesielt angrepsmessig.  Så har vi fått lære at Grot har mye å jobbe med praktisk talt. Han må bli mye tøffere med den svære kroppen sin og gi litt juling, jobbe mer.  Det er noe "fisefint" over han som gjør at han ikke ser ut til å gjøre drittjobber...men, for all del. Han kan ha potensial...
Sacko mister jeg mer om mer trua på......Cibicki har heller ikke noe å tilføre.  Klich må også vise seg frem mer når sjansen byr seg.  Ellers henger vi jo greit med i kampen til godt ut i 2.omgang, da blir vi trøtte.  Ser ut til å være litt tempoforskjell opp mot PL standard også.  Fint å få en pekepinn på det, samt at B-laget vårt har ikke helt de store kvalitetene i seg. Shaugnessy er en spiller jeg liker, han blir veldig bra for fremtiden tror jeg.  Klok spiller.   Fredag er viktigere for vår del denne uka her.
MFLU - Miracles For Leeds United

HåvardK

Kunne keeper ha hatt den siste?
Begge skuddene fra Leicester er da helt klistret i stolperoten. Kan ikke laste keeper for dem, de må blokkeres av forsvaret.
Joda. Men han ser vel utgangen av begge skuddene. Hadde vært toppredninger hvis han hadde tatt dem, dog. Allikevel har jeg sett keepere med bedre rekkevidde.

Kato

Skuffende. Leicester ikke bedre enn at vi kunne vunnet denne. Men mannskapet vi stiller med i dag er ikke godt nok. Grot, Coboski, Sackho, Borthwick-Jackson ikke i nærheten av å være gode nok. Pontus/Shaugnessy er ikke en god kombinasjon for meg.
CBJ MYE bedre enn mot Burnley. Bortsett fra et par svake pasninger, syns jeg han var solid, med mange gode inngripener. Har håp for ham.
Er ellers ikke redd for å få ei bøtte vann i trynet på fredag, da jeg tipper Lonergan er tilbake.
Vi har ikke løst venstrebacken etter Taylor. Bekymra for keeperplassen. Etter hvert som man får bedre inntrykk av spillere, synes jeg vi har bommet en god del i sommer på handlefronten. Mye squadplayers inn.
 

Myhre10

Tap 3-1, positiv førsteomgang der mange viser seg frem, i andreomgang blir Leicester mer og mer overlegene og vi henger ikke med, mange som ble tidlig slitne, som Grot som forsvant helt. Klich og Cibicki veldig svake, Pablo klart best.

auren

En god omgang og en dårlig omgang. Heller ikke heldige med byttene. Er en del av spillerne som viser seg ikke gode nok på dette nivået. Helt greit tap.

Vel.. B-laget vårt slo ut Burnley fortjent i cupen. Burnley mye bedre enn Leicester så langt i PL.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.