Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV  (Lest 32478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010




Tja!

Kort til kamp igjen!

Jeg mener:
Ut med: Lasogga, Alioski, Phillips, Pennington
Inn med: Roofe, Dallas, Pablo, Shaughnessy


                 Lonerghan
Ayling, Shaughnessy, Jansson, Anita
              Viera, O'Kane
     Hernandez, Saiz, Dallas
                    Roofe

Ayling må overlappe i større grad og gi Pablo mer rom inn mot midten. Dallas må hjelpe Anita defensivt i langt større grad.
Roofe gir mer bevegelighet på topp og vil gi ALLE på midten langt større rom for uventede løp.

Og for all del: O'Kane og Viera må i langt større grad sitte bak og styre midtbanen og kampen.
« Siste redigering: Oktober 29, 2017, 16:36:38 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #1 på: Oktober 28, 2017, 13:34:19 »
Det virker som vi er helt uberegnelige for tiden....bookmakeres mareritt ;D
Fra å spille grisedårlig og tape klart til å plutselig vinne solid....de 8 siste kampene vitner dog om en nedadgående kurve :(
kan ikke se at vi vinner denne :(

Leedsgutt

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #2 på: Oktober 28, 2017, 13:37:09 »
Vanskelig kamp å spå når vi er så ustabil.
Lasogga var helt anonym igår, og virket treig. Spørs vi skal ha Roofe på topp denne kampen
Hernandez inn for Alioski syns jeg.
Pennington ut for Jansson

Allanclarke

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #3 på: Oktober 28, 2017, 13:53:30 »
0 tro. Så skandaløst dårlig for tiden. Forventer tap her også og når det skjer kan jeg bare slappe av resten av sesongen. For da har vi ingenting å spille for. Glad kampen ikke går på tv, så man slipper å se på lidelsen. Tapt siste 6 av 8 kamper i alle turneringer. Hvor er Leedslaget fra de 7 første kampene. Nei, har innsett nå at det ikke blir noe å juble for i mai. Vi er rett å slett ikke gode nok. Enkelt og greit.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #4 på: Oktober 28, 2017, 13:56:58 »
0 tro. Så skandaløst dårlig for tiden. Forventer tap her også og når det skjer kan jeg bare slappe av resten av sesongen. For da har vi ingenting å spille for. Glad kampen ikke går på tv, så man slipper å se på lidelsen. Tapt siste 6 av 8 kamper i alle turneringer. Hvor er Leedslaget fra de 7 første kampene. Nei, har innsett nå at det ikke blir noe å juble for i mai. Vi er rett å slett ikke gode nok. Enkelt og greit.

Men veldig flinke til å male og tapetsere da! ER er bra! Kommunen er fornøyd! Fansen kom i hauger, men Rad har helt glemt hvordan det er å HOLDE PÃ… DEM!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #5 på: Oktober 28, 2017, 14:22:20 »
0 tro. Så skandaløst dårlig for tiden. Forventer tap her også og når det skjer kan jeg bare slappe av resten av sesongen. For da har vi ingenting å spille for. Glad kampen ikke går på tv, så man slipper å se på lidelsen. Tapt siste 6 av 8 kamper i alle turneringer. Hvor er Leedslaget fra de 7 første kampene. Nei, har innsett nå at det ikke blir noe å juble for i mai. Vi er rett å slett ikke gode nok. Enkelt og greit.
Vi er ikke i nærheten av noe opprykk sånn som laget fremstår nå. Noe er veldig veldig galt. Hvor var feiringen når Phillips scorte i går? Her er det garantert noe uro i leiren som går utover prestasjonene. Jeg tror de rett og slett vil ha Thomas ut..

Ã… vi taper garantert mot Derby - Mange kjøttspillere på det laget og det er vi ikke i nærheten av å takle. Samtidig så kan Tom Lawrence få lov til å herje med rundingsbøyen Ayling.

« Siste redigering: Oktober 28, 2017, 14:24:10 av Alta-White »

RoarG

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #6 på: Oktober 28, 2017, 14:35:28 »
0 tro. Så skandaløst dårlig for tiden. Forventer tap her også og når det skjer kan jeg bare slappe av resten av sesongen. For da har vi ingenting å spille for. Glad kampen ikke går på tv, så man slipper å se på lidelsen. Tapt siste 6 av 8 kamper i alle turneringer. Hvor er Leedslaget fra de 7 første kampene. Nei, har innsett nå at det ikke blir noe å juble for i mai. Vi er rett å slett ikke gode nok. Enkelt og greit.
Vi er ikke i nærheten av noe opprykk sånn som laget fremstår nå. Noe er veldig veldig galt. Hvor var feiringen når Phillips scorte i går? Her er det garantert noe uro i leiren som går utover prestasjonene. Jeg tror de rett og slett vil ha Thomas ut..

Ã… vi taper garantert mot Derby - Mange kjøttspillere på det laget og det er vi ikke i nærheten av å takle. Samtidig så kan Tom Lawrence få lov til å herje med rundingsbøyen Ayling.
Opprykkstroen enkelte har hatt, er nettopp det: tro. På tide å skrelle vekk illusjonene om at dette laget tar topp 6 i år. Når det er sagt, håper jeg at TC faktisk ikke foretar så mange bytter. De stadige byttene motvirker samhandling, som medfører denne ustabiliteten som folk klager så fælt over. Så, med mindre det er snakk om skader og suspensjoner: samme lag som mot SU, takk. Regner med seier mot Bukkene. 2-1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #7 på: Oktober 28, 2017, 16:00:02 »
0 tro. Så skandaløst dårlig for tiden. Forventer tap her også og når det skjer kan jeg bare slappe av resten av sesongen. For da har vi ingenting å spille for. Glad kampen ikke går på tv, så man slipper å se på lidelsen. Tapt siste 6 av 8 kamper i alle turneringer. Hvor er Leedslaget fra de 7 første kampene. Nei, har innsett nå at det ikke blir noe å juble for i mai. Vi er rett å slett ikke gode nok. Enkelt og greit.
Vi er ikke i nærheten av noe opprykk sånn som laget fremstår nå. Noe er veldig veldig galt. Hvor var feiringen når Phillips scorte i går? Her er det garantert noe uro i leiren som går utover prestasjonene. Jeg tror de rett og slett vil ha Thomas ut..

Ã… vi taper garantert mot Derby - Mange kjøttspillere på det laget og det er vi ikke i nærheten av å takle. Samtidig så kan Tom Lawrence få lov til å herje med rundingsbøyen Ayling.

Vi er ikke stabilt gode om dagen, men samtidig ikke sååååå ræva som du skal ha det til.

Våre motstandere vil også ha blipps ila sesongen, se på Sheffield W som i dag " klarer" 1-1 hjemme mot Barnsley. Vi har ett ferskt lag, mange nye spillere i troppen - og Radd har uttalt at dette er ett 5 - års prosjekt!!
Vi har lett for å glemme dette, jeg også... fordi vi VIL så gjerne OPP NÃ…!!! ASAP.

Utrolig bittert tap i går, håper TC lærer noe hele tiden... og ser at vi mest av alt er fysisk underlegne i de fleste kamper.... DER må d gjøres noe.
 

Trond90

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #8 på: Oktober 28, 2017, 16:56:46 »
Kan 3-4-2-1 være noe? Skjer nok aldri, alt for risky?

          Lonergan

  Ayling  Jansson Cooper

 Alioski O`Kane Vieira Dallas

          Roofe Saiz

           Lasogga
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

GeirO

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #9 på: Oktober 28, 2017, 17:14:37 »


Tja!

Kort til kamp igjen!

Jeg mener:
Ut med: Lasogga, Alioski, Phillips, Pennington
Inn med: Roofe, Dallas, Pablo, Shaughnessy


                 Lonerghan
Ayling, Shaughnessy, Jansson, Anita
              Viera, O'Kane
     Hernandez, Saiz, Dallas
                    Roofe

Ayling må overlappe i større grad og gi Pablo mer rom inn mot midten. Dallas må hjelpe Anita defensivt i langt større grad.
Roofe gir mer bevegelighet på topp og vil gi ALLE på midten langt større rom for uventede løp.

Og for all del: O'Kane og Viera må i langt større grad sitte bak og styre midtbanen og kampen.
Helt enig i dette laget. Fire målfarlige karer fremst, og tre av de er veldig spillesugne og uthvilte. Bak er Shaughnessy ryddegutt sammen med Pontus.

Men når et lag er i så dårlig form som Leeds er i nå, tror jeg det betyr mer å få orden på psyken enn å velge riktige spillere....
MOT

RoarG

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #10 på: Oktober 28, 2017, 17:58:08 »
For øvrig ligger Leeds fremdeles i PO-sonen på 5. plass etter dagens runde. Tett nedover. Derby ligger på 7. plass, 1 poeng bak Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #11 på: Oktober 28, 2017, 18:17:48 »
Dock kan Aston Villa passera ikväll  plus Derby om de vinner sin uppskjutna  plats
 

B_Ød

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #12 på: Oktober 28, 2017, 18:40:57 »
her skreller jeg glatt av 5 pund...denne skal sees og vinnes  ;D
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #13 på: Oktober 28, 2017, 19:22:15 »
Tipper:

Lonergan

Ayling - Jansson - Pennington - Anita

Vieira - O'Kane

Hernandez - Saiz - Dallas

Lasogga

Har dog. litt lyst å se Roofe starte på topp. Utrolig hvor lite han har fått spille i "sin" posisjon siden han kom til Leeds
« Siste redigering: Oktober 28, 2017, 19:26:22 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Trondjo

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #14 på: Oktober 29, 2017, 12:21:41 »


Tja!

Kort til kamp igjen!

Jeg mener:
Ut med: Lasogga, Alioski, Phillips, Pennington
Inn med: Roofe, Dallas, Pablo, Shaughnessy


                 Lonerghan
Ayling, Shaughnessy, Jansson, Anita
              Viera, O'Kane
     Hernandez, Saiz, Dallas
                    Roofe

Ayling må overlappe i større grad og gi Pablo mer rom inn mot midten. Dallas må hjelpe Anita defensivt i langt større grad.
Roofe gir mer bevegelighet på topp og vil gi ALLE på midten langt større rom for uventede løp.

Og for all del: O'Kane og Viera må i langt større grad sitte bak og styre midtbanen og kampen.
Helt enig i dette laget. Fire målfarlige karer fremst, og tre av de er veldig spillesugne og uthvilte. Bak er Shaughnessy ryddegutt sammen med Pontus.
Enig i det laget jeg også, men vil bytte Viera med Phillips. Innsats er minimum av hva man kan forvente og den var alt for dårlig hos Viera i går. Han må evne å løpe hjemover når vi får overganger i mot. I går jogget han.

Men når et lag er i så dårlig form som Leeds er i nå, tror jeg det betyr mer å få orden på psyken enn å velge riktige spillere....
 

GeirO

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #15 på: Oktober 29, 2017, 18:56:46 »


Tja!

Kort til kamp igjen!

Jeg mener:
Ut med: Lasogga, Alioski, Phillips, Pennington
Inn med: Roofe, Dallas, Pablo, Shaughnessy


                 Lonerghan
Ayling, Shaughnessy, Jansson, Anita
              Viera, O'Kane
     Hernandez, Saiz, Dallas
                    Roofe

Ayling må overlappe i større grad og gi Pablo mer rom inn mot midten. Dallas må hjelpe Anita defensivt i langt større grad.
Roofe gir mer bevegelighet på topp og vil gi ALLE på midten langt større rom for uventede løp.

Og for all del: O'Kane og Viera må i langt større grad sitte bak og styre midtbanen og kampen.
Helt enig i dette laget. Fire målfarlige karer fremst, og tre av de er veldig spillesugne og uthvilte. Bak er Shaughnessy ryddegutt sammen med Pontus.
Enig i det laget jeg også, men vil bytte Viera med Phillips. Innsats er minimum av hva man kan forvente og den var alt for dårlig hos Viera i går. Han må evne å løpe hjemover når vi får overganger i mot. I går jogget han.

Men når et lag er i så dårlig form som Leeds er i nå, tror jeg det betyr mer å få orden på psyken enn å velge riktige spillere....
Ser du har en kommentar om Phillips framfor Vieira inni min tekst. Enig i det, men han har fått for mange gule kort til å spille denne kampen...
MOT

samadhi

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #16 på: Oktober 29, 2017, 19:52:24 »
Mener vi må få i gang Klich og la han få noen sjanser på førstelaget. Synes også Bortwick Jackson kan få sjansen på venstreback om han er klar etter ankelskaden sin. Gjorde en bra figur mot Leicester, og vi trenger en venstrebeint spiller der. Må få i gang backene mer offansivt og vinne krigen på midten. Vi vinner ikke kamper om vi kun skal satse på onemanshow fra Saiz.

Satser på;
             Lonergan (må få tillit etter SU kampen, men i det lange løp har jeg mer tro på tyskeren...)
Ayling - Jansson - Cooper - CBJ
            Klich - Vieira
   Dallas - Saiz - Hernandez
            Lasogga
marching on together,
derudaf forever...

baste

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #17 på: Oktober 30, 2017, 02:03:26 »
Vi trenger flere innlegg fra kant, for å få fart på Lasogga.
Dallas bør kanskje få starte?

Vil spille inn en fast 4 bak, Berardi, Pontus, Cooper, Ayling.


Klick må vi og få i gang, trur han kan bli super på sikt.

Roofe kan selvsagt dytte ut Lasogga, bare for å få igang « the Roofe the Rooofe is on fire»

Håpa på en 3 p etter ett surt tap sist.

patricksangvik

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #18 på: Oktober 30, 2017, 12:03:19 »
her skreller jeg glatt av 5 pund...denne skal sees og vinnes  ;D
+1
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #19 på: Oktober 30, 2017, 16:32:51 »
Dagens pressekonferanse:


Phil Hay‏ @PhilHayYEP  4h
4 hours ago
Pre-Derby press conference at 12.30pm. Christiansen and Matthew Pennington speaking. #lufc

Pennington: “If you look at the table we’re in a strong position. I don’t think there’s a problem at the moment.” #lufc

Christiansen says he and the players are feeling no pressure. Like Pennington, doesn’t feel there is a major issue with style/tactics.


Asked Christiansen what needs to change to get back to consistent results: “Score the first goal.”

Cooper injury isn’t serious. Ekuban won’t feature but he’s back in full training now. #lufc

TC on avoiding dropping out of play-off zone: “Tomorrow is game 15. If we’re not in POs at the end of the season, then we talk about it”

Cooper misses tomorrow's game. Jansson expected to replace him. #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #20 på: Oktober 30, 2017, 19:18:38 »
Kjører vi vår sedvanlige 4-2-3-1 formasjon i dag, så går jeg for følgende lag:

Lonergan - Ayling, Pennington, Jansson, Anita - O`Kane, Vieira - Saiz, Pablo, Dallas - Lasogga

Subs: Wiedwald, Shaughnessy, Klich, Sacko, Roofe, Alioski, Grot


En litt eksperimenterende 3-4-3 formasjon kunne f.eks. gitt følgende 11:

Lonergan - Ayling, Pennington, Jansson - Dallas, Vieira, O`Kane, Alioski - Saiz, Lasogga, Pablo

Kunne forresten vært litt spennende å sett hva Shaughnessy hadde klart i sin naturlige posisjon sentralt på midtbanen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #22 på: Oktober 30, 2017, 23:37:11 »
Kjører vi vår sedvanlige 4-2-3-1 formasjon i dag, så går jeg for følgende lag:

Lonergan - Ayling, Pennington, Jansson, Anita - O`Kane, Vieira - Saiz, Pablo, Dallas - Lasogga

Subs: Wiedwald, Shaughnessy, Klich, Sacko, Roofe, Alioski, Grot


En litt eksperimenterende 3-4-3 formasjon kunne f.eks. gitt følgende 11:

Lonergan - Ayling, Pennington, Jansson - Dallas, Vieira, O`Kane, Alioski - Saiz, Lasogga, Pablo

Kunne forresten vært litt spennende å sett hva Shaughnessy hadde klart i sin naturlige posisjon sentralt på midtbanen.

auren
Nytter ihvertfall ikke å spille med en lone striker mot tre stoppere og overbefolket midtbane, som mot Sheff U og Reading. Vet ikke hvordan Derby spiller denne sesongen men ville nok uansett gått for ditt alt B.
Jon R.

Xern

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #23 på: Oktober 31, 2017, 10:28:08 »
MATCHDAY!!  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Dennis

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #24 på: Oktober 31, 2017, 10:52:39 »
Kjører vi vår sedvanlige 4-2-3-1 formasjon i dag, så går jeg for følgende lag:

Lonergan - Ayling, Pennington, Jansson, Anita - O`Kane, Vieira - Saiz, Pablo, Dallas - Lasogga

Subs: Wiedwald, Shaughnessy, Klich, Sacko, Roofe, Alioski, Grot


En litt eksperimenterende 3-4-3 formasjon kunne f.eks. gitt følgende 11:

Lonergan - Ayling, Pennington, Jansson - Dallas, Vieira, O`Kane, Alioski - Saiz, Lasogga, Pablo

Kunne forresten vært litt spennende å sett hva Shaughnessy hadde klart i sin naturlige posisjon sentralt på midtbanen.

auren
Nytter ihvertfall ikke å spille med en lone striker mot tre stoppere og overbefolket midtbane, som mot Sheff U og Reading. Vet ikke hvordan Derby spiller denne sesongen men ville nok uansett gått for ditt alt B.

Så lenge backer og midtbanespillere kommer på overlap og dype løp, er det helt ok med Lasogga alene på topp. I starten av sesongen var det alltid tre-fire alternativer for ballfører, mens Ayling gikk nedover kanten og Phillips løp "gjennom" leddene og inn i felt. Det ble variert mellom å bygge opp lange angrep og hurtige kontringer. Etter at motstanderne begynte å stå høyt på Leeds' forsøk på å spille ut fra forsvaret, har spillerne virket å bli mer statiske og kollektivt press og pasningsalternativer er svakere eller helt fraværende.

Det er helt tydelig at strategien i de to-tre siste kampene har vært mer i lengderetning, uten å overspille Saiz/Hernandez. Dette vil isolere Lasogga og han fremstår som "udugelig" som kommentarene har vært fra flere. Vi trenger derimot ikke huske langt tilbake før karakteristikken var tilnærma lik på Chris Wood. Sesongen etter - med service - ble han toppscorer. Lasogga har sju mål/assist på sine kamper så langt i tillegg til å være veldig involvert i andre, som Phillips' volley sist, så helt ubrukelig er han vel ikke - men han trenger støtte; innlegg og løp rundt seg, samt lagkompiser til å plukke opp andreballer. Som Wood er han heller ikke noe fyrtårn som kan ta imot polere, men best i boks. Han spilles svak for tiden.

TC og Leeds må bestemme seg. Enten kortpasningsspill som krever mange alternativer og bevegelse til enhver tid, eller mer direkte pasningsspill som krever at Lasogga har flere rundt seg. Det er ikke enten eller, variasjon er vel og bra, men man kan ikke la Lasogga spille mot seks mann og lempe baller på han alene.

Forøvrig kan det godt være at Leeds hadde kunnet spille med trebackslinje. Cooper, Pennington/Shaughnessy og Jansson. Ayling har det som skal til for en vingback (god begge veier). Det krever derimot enormt med løpskapasitet og samhandling og er ikke gjort på 1-2-3, men spennende hadde det vært. Vi har spillende stoppere og tre bak frigjør en til å bli med fremover (med ball) i blant og "rokere" på motstander. Dedikerte vingbacker gir oss automatisk bredde, samtidig som backene kan skyve høyere og likevel la resten av laget ligge i god balanse -  i tillegg har Saiz/Hernandez muligheten til å vandre i rom. To sentrale midtbanespillere gir alltid god cover for stopperne og dermed har man fem potensielle angrepsspillere i hvert angrep uten å blottlegge seg for kontringer.

Jeg tipper nok det ser ut som 4-2-3-1 også i kveld, særlig begrunnet med at TC mener det er sjansesløseri som er problemet (uten at jeg kan si meg helt enig i det). Helt essensielt er det likevel at spillerne begynner å gå i duellene ordentlig igjen, samt presser og gir alternativer sammen og for lagkameratene.
Marching on together!

Allanclarke

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #25 på: Oktober 31, 2017, 11:26:28 »
Gleder meg ikke en plass. Frykter stortap

RoarG

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #26 på: Oktober 31, 2017, 11:34:59 »
Gleder meg ikke en plass. Frykter stortap
Det er Derby som får svi. Ingenting som tyder på at Leeds skal få skambank av noe lag i denne divisjonen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #27 på: Oktober 31, 2017, 12:24:32 »
La oss få reprise av Derby-kampen på ER sist sesong  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #28 på: Oktober 31, 2017, 12:37:15 »
2-0 2 x Lasogga
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

brenaldo

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #29 på: Oktober 31, 2017, 14:50:13 »
La oss få reprise av Derby-kampen på ER sist sesong  :D

auren
+1, kanskje fjorårets beste kamp!
Medlem nr. 850