Skrevet av Emne: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds  (Lest 18353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« på: November 01, 2017, 10:53:27 »
Vanskelig å finne rett tråd for dette.
Men jeg vil påstå at vi denne sesongen er svakere besatt med tanke på stallen. Eneste positive innkjøp denne sommeren er Saiz.
Vi har henta inn Orta som etter min mening er en fiasko deluxe når det kommer til spillerkjøp. Lurer på om Raddiken i det hele tatt har sett hva Orta gjorde i Bjørg.
Vi har en manager som tydeligvis var ekstremt flink med å overtale Raddiken, men som stryker gang på gang i viktige momenter. Vi vant de første kampene på grunn av at motstanderne overhode ikke forventa et spillende Leeds, og derfor ble tatt på senga i begynnelsen av sesongen. Men motstanderne har nå skjønt at Leeds ikke eier en eneste plan utover det lettbente tekniske. Og dermed setter muskler inn mot lilleputter, og det kan bare gå en vei. Raddiken burde skjønne at det er forskjell på en liga som Championship, og den Kypriotiske serien. Og da hjelper det ikke at TC har spilt på Barcelona. Og å ha spilt der, gjør en ikke automatisk til en topp trener, samt at en slik lettbent stil som TC liker, ja den passer overhode ikke inn i Championship.
Så hva bør gjøres. Jo vi bør sparke TC før det er for sent med tanke på minimum playoff. Vi bør hente inn en manager som har kraft som førstepri. Klubben må begynne å kjempe til seg poeng i kamper. Denne manageren bør da får ca 20 mp til nye spillere i januar. Og dermed hente inn krigere. Klubben må slutte med å fylle opp rekruttlaget med spillere, men heller kjøpe inn spillere som går rett inn på laget, og ikke minst så må vi få inn en solid keeper.
Spillere som Alioski, Grot og andre sommerkjøp som ikke har vist noe som helst bør selges i Januar. Gudene vet hvorfor Sacko ble signert. Og hvis da dette er Raddiken sitt mesterverk/makkverk, ja da bør han omgående renske opp i det sportslige apparatet på bakrommet. For slik jeg tolker Raddiken, ja da kan han null om det med fotball, men er flink til å drive med det utenomsportslige.

Hvilke spillere vi bør kjøpe vet jeg lite om. Men vi bør hente krigere og ledere ala Barton inn til klubben. Bare synd Barton er uaktuell grunnet diverse omstendigheter. Og vi må ha ledere i sentral-linjen. Keeper, stopper, midtbanespiller, og en spiss som gir laget den ekstra dimensjonen der fremme. Helst en som kan rykke fra en stopper. Men dessverre har vi ingen ledere. Pontus er en skygge av seg selv på grunn av manglende leder bak der som rydder opp der Pontus feiler.

+ Raddiken istedenfor Cellino gi ro i klubben
+ Tilbakekjøp av Elland Road
+ Planlegging av nytt treningsanlegg nær Elland Road
+ Saiz

- Den sportslige satsing samt mye annet

samadhi

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #1 på: November 01, 2017, 11:27:19 »
Vanskelig å ikke være enig i mye av det du skriver med tanke på den elendige formen vi har siste to månedene. Etter en fantastisk start der vi var gode fremover, solide bakover og mange av de nye tok Championship med storm har vi mistet alt som er bra. Vi er tannløse og til tider fantasiløse i den offansive delen, og vi gjør alt for mange feil bakover til å ha den tryggheten vi hadde i starten.

Likevel synes jeg det er historieløst å snakke om å sparke TC og få inn muskler. Tenker du da på å ansette en Warnock eller Evans type, som "kjenner divisjonen" som det vart sagt da de ble ansatt??

Forrige og denne sesongen har vi bygget opp ett lag som er langt mer spennende enn det vi har sett siste sesonger. Det trengs åpenbart justeringer både i spillestil og kanskje må det litt mer erfaring og muskler til, men å snakke om å sparke manager og selge spillere og dermed starte forfra igjen synes jeg blir meningsløst. Radden, Orta og TC ser jo det samme som vi ser om dagen og vil trolig lære mye av sine første måneder i Championship. Forhåpentligvis gjør de små justeringer fremover slik at vi snur skuta, er snakk om 2-3 seierer på rad så er trua tilbake. En eller to solide forsterkninger i januar (det sier vi vel hvert år forsåvitt  :o ) så blir dette bra.

Vi ønsker oss alle til PL så raskt som mulig, men jeg tviler på at finnes noen quickfix. Hadde vi hatt Neil Warnock som manager som hadde levert de samme resultatene vi har i dag hadde vi kalt det for steinalderfotball og ropt på en mer moderne stil. Jeg har tålmodighet med de som styrer i dag, og er redd for at rævva blir bak samme hvordan vi snur oss i jakten på en rask retur til PL  :)
marching on together,
derudaf forever...

kalle_92

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #2 på: November 01, 2017, 11:35:34 »
Selv om jeg er enig i noe av det du skriver, er det likevel tidlig å kalle prosjektet feilslått. At vi mangler noe på spissplass og at en del spillerkjøp ikke har slått til er nok riktig. Derimot så det svært så lyst ut i August - og jeg tror vi kommer til å blomstre igjen. Mulig prosjektet vil ta tid, men det synes jeg laget fortjener. Laget er mer eller mindre helt nytt og trenger tid.

Xern

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #3 på: November 01, 2017, 11:47:09 »
Klubben har også hele tiden vært veldig klare på at dette er et 3-års prosjekt. Ã… rykke opp i år hadde bare vært en bonus, med tosifret antall nye spillere og nytt trenerteam i en liga de fleste ikke hadde enorm kjennskap til. Vi har vist toppnivået vårt, og vi har blitt avslørt og tapt kamper på feil som ganske greit kan lukes bort over tid. Ã… skrike etter sparkingen av Christiansen er galskap, vi har jo endelig blitt kvitt Muscellino som ansatte trenere bare for å sparke de! Alioski hadde noen knallgode innlegg som det var ren tilfeldighet at det ikke ble mål på, samt noen knallgode defensive utføringer. Lasogga kan å score mål, han må bare få servicen til det, på samme måte som Becchio måtte. Han har scoret i snitt annenhver kamp han har spilt, og likevel er han ifølge enkelte laaaangt fra god nok. Ps, i går vant Lasogga samtlige høye baller, han gjorde nærmest narr av Derbys midtstoppere. Det var heller ikke noen tabbe av Christiansen å sette innpå Sacko slik som kampen så ut frem til Sacko kom innpå - vi på North stand ropte jo etter fyren fordi vi hadde så mye rom på høyrevingen, hadde ikke kampen utviklet seg som den gjorde, kunne Sacko løpt samtlige i filler på den siden. Blir latterlig å kalle Leeds for et feilslått prosjekt, si at Christiansen må bli sparket +++ bare fordi dommeren vinner kampen. Have some faith, gi prosjektet litt tid.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #4 på: November 01, 2017, 11:57:32 »
Enig i de siste talerne her - det er fortsatt for tidlig å økse TC. Samtidig så må ting endre seg nå - vi er nødt å slå tilbake på lørdag (det sa TC selv etter kampen). Likevel så synes jeg vi har sett en del positive tendenser de siste kampene. Mot BC spilte vi kanskje vår beste kamp så langt i sesongen, tatt i betraktning at kampen gikk på bortebane og det var mot en play-off kandidat. Mot Sheffield United var vi ikke påskrudd i første omgang og var heldige som gikk til pause med 1-1. I andre omgang var det jevnt og det er snakk om marginer at vi ikke gikk opp til 2-1 ved Saiz. I går var vi meget bra i første omgang og startet også bra de første 15-20 minuttene av andre. Vi er uheldige som ikke får straffe og uheldige som får straffe i mot. Får vi marginene med oss de neste kampene nå, har jeg tro på at det snur. Taper vi imidlertid de to neste, så er jeg redd TC må se seg om etter en ny jobb...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #5 på: November 01, 2017, 12:16:32 »
Panikktråd. Så hva vil du? Sparke TC? Hvem vil du ha inn?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Allanclarke

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #6 på: November 01, 2017, 13:52:20 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes

DenHviteYeboah

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #7 på: November 01, 2017, 13:55:58 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes
Tja..eller bare innse at vi aldri kommer lengre enn championship? vi har egentlig ikke lyktes med noe som helst rent sportslig de siste 12-13 årene >:( Dårlige avgjørelser og eiere fra Ridsdale og frem til nå...kjipt >:(

Dennis

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #8 på: November 01, 2017, 14:53:55 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes
Tja..eller bare innse at vi aldri kommer lengre enn championship? vi har egentlig ikke lyktes med noe som helst rent sportslig de siste 12-13 årene >:( Dårlige avgjørelser og eiere fra Ridsdale og frem til nå...kjipt >:(

Innse det? Er det vedtatt at Leeds aldri blir en Premier League-klubb igjen?

Den dagen jeg mister håpet, gidder jeg ikke bruke så mye tid og energi på denne (møkka)klubben. På kvelder som i går er det egentlig en befriende tanke, men dagen etter går alltid fokus tilbake på neste kamp. Det er det som er så flott med klubbfotball; neste mulighet for revansj (eller ytterlige selvpining) er aldri langt unna.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #9 på: November 01, 2017, 17:54:09 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes
Tja..eller bare innse at vi aldri kommer lengre enn championship? vi har egentlig ikke lyktes med noe som helst rent sportslig de siste 12-13 årene >:( Dårlige avgjørelser og eiere fra Ridsdale og frem til nå...kjipt >:(

Har du ikke trua på prosjektet lengre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #10 på: November 01, 2017, 17:54:32 »
Vanskelig å finne rett tråd for dette.
Men jeg vil påstå at vi denne sesongen er svakere besatt med tanke på stallen. Eneste positive innkjøp denne sommeren er Saiz.
Vi har henta inn Orta som etter min mening er en fiasko deluxe når det kommer til spillerkjøp. Lurer på om Raddiken i det hele tatt har sett hva Orta gjorde i Bjørg.
Vi har en manager som tydeligvis var ekstremt flink med å overtale Raddiken, men som stryker gang på gang i viktige momenter. Vi vant de første kampene på grunn av at motstanderne overhode ikke forventa et spillende Leeds, og derfor ble tatt på senga i begynnelsen av sesongen. Men motstanderne har nå skjønt at Leeds ikke eier en eneste plan utover det lettbente tekniske. Og dermed setter muskler inn mot lilleputter, og det kan bare gå en vei. Raddiken burde skjønne at det er forskjell på en liga som Championship, og den Kypriotiske serien. Og da hjelper det ikke at TC har spilt på Barcelona. Og å ha spilt der, gjør en ikke automatisk til en topp trener, samt at en slik lettbent stil som TC liker, ja den passer overhode ikke inn i Championship.
Så hva bør gjøres. Jo vi bør sparke TC før det er for sent med tanke på minimum playoff. Vi bør hente inn en manager som har kraft som førstepri. Klubben må begynne å kjempe til seg poeng i kamper. Denne manageren bør da får ca 20 mp til nye spillere i januar. Og dermed hente inn krigere. Klubben må slutte med å fylle opp rekruttlaget med spillere, men heller kjøpe inn spillere som går rett inn på laget, og ikke minst så må vi få inn en solid keeper.
Spillere som Alioski, Grot og andre sommerkjøp som ikke har vist noe som helst bør selges i Januar. Gudene vet hvorfor Sacko ble signert. Og hvis da dette er Raddiken sitt mesterverk/makkverk, ja da bør han omgående renske opp i det sportslige apparatet på bakrommet. For slik jeg tolker Raddiken, ja da kan han null om det med fotball, men er flink til å drive med det utenomsportslige.

Hvilke spillere vi bør kjøpe vet jeg lite om. Men vi bør hente krigere og ledere ala Barton inn til klubben. Bare synd Barton er uaktuell grunnet diverse omstendigheter. Og vi må ha ledere i sentral-linjen. Keeper, stopper, midtbanespiller, og en spiss som gir laget den ekstra dimensjonen der fremme. Helst en som kan rykke fra en stopper. Men dessverre har vi ingen ledere. Pontus er en skygge av seg selv på grunn av manglende leder bak der som rydder opp der Pontus feiler.

+ Raddiken istedenfor Cellino gi ro i klubben
+ Tilbakekjøp av Elland Road
+ Planlegging av nytt treningsanlegg nær Elland Road
+ Saiz

- Den sportslige satsing samt mye annet

Akkurat nå så har du vel helt rett, håper dog at det snur!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #11 på: November 01, 2017, 20:31:36 »
Prematur krisemaksimering. Sjekk tabellen. Vi er med i play off racet. Vi ligger likt med skjema fra i fjor.
Jon R.

Reaney

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #12 på: November 01, 2017, 22:06:31 »
Og da var vi på trynet utenfor play-offs også!

Buddy

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #13 på: November 01, 2017, 22:58:36 »
Rom ble ikke bygd på en dag.
Heller ingen av de suksessrike fotballklubben i løpet av en sesong.
Her må det prøves og masse feiles.
La oss for en gangs skyld ha kontinuitet.
Teamet nå har hatt 4-5 mnd sammen.
Jeg gir dem denne sesongen og mer til.
Det er så små marginer mellom suksess og middelmådighet.

DenHviteYeboah

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #14 på: November 01, 2017, 23:08:39 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes
Tja..eller bare innse at vi aldri kommer lengre enn championship? vi har egentlig ikke lyktes med noe som helst rent sportslig de siste 12-13 årene >:( Dårlige avgjørelser og eiere fra Ridsdale og frem til nå...kjipt >:(

Har du ikke trua på prosjektet lengre?
Jo, jeg har egentlig trua fortsatt. Tullete å sparke TC hvis han ikke har mista garderoben. Det som gjør meg nedfor er at det fortsatt ikke er noen "Dacourt" på midten eller en klassespiss foran. Lasogga og Grot liksom..?

Torpe-do

Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #15 på: November 01, 2017, 23:30:28 »
Jo, vi er fortsatt med i playoff-racet. Det skumle er jo utviklingen vi har hatt de siste 7-8 kampene. Jeg aner en forbedring spillemessig, så jeg tror vi kommer til å skjerpe oss fremover, resultatmessig.
Nå var vi jo i himmelen etter første 6-7 kampene. Da møtte vi flere lag som var tippet gode sesonger. For eksempel så anså jeg 2-0 mot nynedrykkede Sunderland på det tidspunktet som en storskalp. Det regner jeg det ikke som nå
Jeg tror vi fikk en heldig kombinasjon av flere faktorer i begynnelsen av sesongen. Ny spillestil som tok motstanderne litt på senga, ny manager-effekt med spillere som kjemper om startplasser, vi møtte flere lag som enten har vist seg å være og/eller var spådd i bunnen, gryende posivitet med gjenkjøp av ER, som igjen fylte opp stadion også på heller "middelmådige" oppgjør. Kanskje vi overpresterte litt også? Det lovet jo i alle fall godt, da det virkelig så ut som vi utspilte hvert lag, og det var ikke måte på hvor mye bedre vi så til å være spiller for spiller, syns jeg.
Så ser vi på tabellsituasjonen pdd, hadde jeg før sesongen sagt ja takk til den plasseringen etter 15 spilte kamper. Men en formdupp kan vel aldri forklares slik vi opplever det om dagen - fra nytt fly, som vi hverken betaler lån eller leie på, til ett 70-talls bilvrak med en falmet Barca-logo på. På 8 serierunder...

Jeg håper forbedringen i spillet er, om ikke starten på en ny form lik serieåpningen, så i alle fall er det starten på slutten av denne målløse sykkelturen spillerne har bedrivet i det siste.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: November 01, 2017, 23:32:29 av Torpedo »

Jon R

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #16 på: November 02, 2017, 08:30:51 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes
Tja..eller bare innse at vi aldri kommer lengre enn championship? vi har egentlig ikke lyktes med noe som helst rent sportslig de siste 12-13 årene >:( Dårlige avgjørelser og eiere fra Ridsdale og frem til nå...kjipt >:(

Har du ikke trua på prosjektet lengre?
Jo, jeg har egentlig trua fortsatt. Tullete å sparke TC hvis han ikke har mista garderoben. Det som gjør meg nedfor er at det fortsatt ikke er noen "Dacourt" på midten eller en klassespiss foran. Lasogga og Grot liksom..?
Lasogga med 5 mål, 3 assist og tungt involvert i enda fler på bare 9 kamper, er klassespiss  på dette nivået. Til sammenligning hadde Wood 1 mål på 3 kamper inkl to målløse kamper på rad før han dro.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #17 på: November 02, 2017, 08:40:12 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes
Tja..eller bare innse at vi aldri kommer lengre enn championship? vi har egentlig ikke lyktes med noe som helst rent sportslig de siste 12-13 årene >:( Dårlige avgjørelser og eiere fra Ridsdale og frem til nå...kjipt >:(

Har du ikke trua på prosjektet lengre?
Jo, jeg har egentlig trua fortsatt. Tullete å sparke TC hvis han ikke har mista garderoben. Det som gjør meg nedfor er at det fortsatt ikke er noen "Dacourt" på midten eller en klassespiss foran. Lasogga og Grot liksom..?
Lasogga med 5 mål, 3 assist og tungt involvert i enda fler på bare 9 kamper, er klassespiss  på dette nivået. Til sammenligning hadde Wood 1 mål på 3 kamper inkl to målløse kamper på rad før han dro.
Jeg har vel aldri lovprist Wood akkurat....Lasogga er ok til nå, enig i det. Men det som er mitt poeng er at hvis denne klubben tar mål av seg å være med i playoff, så er det utenfor min forstand at man låner en rusten tysk spiss, som alle vet ikke vil være her, og de andre spissene er da altså Ekuban og Grot. Hva er Ekuban god for egentlig? et sjansespill...Grot: det som han har vist til nå er alarmerende :( Ser ut som han kommer fra et bedriftslag og skal prøve seg litt høyere opp...kan godt hende gutten blir god, men hva har Orta og TC tenkt på her egentlig?? At det de har sett av før er bra nok for championship? Da setter jeg store spørsmålstegn ved deres faglige vurderinger.... de andre signeringene synes jeg er bra i forhold til alder og pris, men hva de har tenkt med hensyn til spisser og midtbanespillere lurer jeg fælt på....

TK20

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #18 på: November 02, 2017, 08:55:18 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes
Tja..eller bare innse at vi aldri kommer lengre enn championship? vi har egentlig ikke lyktes med noe som helst rent sportslig de siste 12-13 årene >:( Dårlige avgjørelser og eiere fra Ridsdale og frem til nå...kjipt >:(

Har du ikke trua på prosjektet lengre?
Jo, jeg har egentlig trua fortsatt. Tullete å sparke TC hvis han ikke har mista garderoben. Det som gjør meg nedfor er at det fortsatt ikke er noen "Dacourt" på midten eller en klassespiss foran. Lasogga og Grot liksom..?
Lasogga med 5 mål, 3 assist og tungt involvert i enda fler på bare 9 kamper, er klassespiss  på dette nivået. Til sammenligning hadde Wood 1 mål på 3 kamper inkl to målløse kamper på rad før han dro.
Jeg har vel aldri lovprist Wood akkurat....Lasogga er ok til nå, enig i det. Men det som er mitt poeng er at hvis denne klubben tar mål av seg å være med i playoff, så er det utenfor min forstand at man låner en rusten tysk spiss, som alle vet ikke vil være her, og de andre spissene er da altså Ekuban og Grot. Hva er Ekuban god for egentlig? et sjansespill...Grot: det som han har vist til nå er alarmerende :( Ser ut som han kommer fra et bedriftslag og skal prøve seg litt høyere opp...kan godt hende gutten blir god, men hva har Orta og TC tenkt på her egentlig?? At det de har sett av før er bra nok for championship? Da setter jeg store spørsmålstegn ved deres faglige vurderinger.... de andre signeringene synes jeg er bra i forhold til alder og pris, men hva de har tenkt med hensyn til spisser og midtbanespillere lurer jeg fælt på....

At du ikke lovpriser Wood etter forrige sesong sier en del om hvilke uoppnåelige forventninger du har til Leeds’ spillere.

Og hvordan kan du kritisere Ekuban? Synes han så lovende ut mot Sunderland, og scoret i debuten mot Port Vale. Har vel ikke spilt mer enn det.

B_Ød

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #19 på: November 02, 2017, 09:16:20 »
"Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds"....føler jeg må vente litt før jeg sier noe om dette.
Jeg er nok av den oppfatning at vi supportere har det litt for travelt (meg selv veldig inkludert) og det spørs om vi ikke bare må ta tiden litt til hjelp.
Jeg er selvfølgelig laaaangt nede etter hvert tap, naturlig nok, men kommer meg ganske fort, og ser da ting litt annerledes.
Har faktisk, hvor enn galt det må høres ut for noen, trua på klubben og det de prøver å få til om dagen, og er derfor villig til å gi dem tid.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #20 på: November 02, 2017, 10:05:49 »
Bare å legge ned hele klubben. Vi kommer aldri til å lykkes
Tja..eller bare innse at vi aldri kommer lengre enn championship? vi har egentlig ikke lyktes med noe som helst rent sportslig de siste 12-13 årene >:( Dårlige avgjørelser og eiere fra Ridsdale og frem til nå...kjipt >:(

Har du ikke trua på prosjektet lengre?
Jo, jeg har egentlig trua fortsatt. Tullete å sparke TC hvis han ikke har mista garderoben. Det som gjør meg nedfor er at det fortsatt ikke er noen "Dacourt" på midten eller en klassespiss foran. Lasogga og Grot liksom..?
Lasogga med 5 mål, 3 assist og tungt involvert i enda fler på bare 9 kamper, er klassespiss  på dette nivået. Til sammenligning hadde Wood 1 mål på 3 kamper inkl to målløse kamper på rad før han dro.

Man ser jo også at Lasogga hadde putta mange flere mål hadde han bare fått mer service og hvis andre enn Saiz hadde vært farligere fremover.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #21 på: November 02, 2017, 12:19:40 »
 ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #22 på: November 02, 2017, 12:26:26 »
Hvor ble det av «Når får TC sparken»-tråden? Hvilken moderator slettet den?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #23 på: November 02, 2017, 13:03:18 »
Hvor ble det av «Når får TC sparken»-tråden? Hvilken moderator slettet den?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk opp ugyldig trådtittel når jeg prøvde på denne for en stund siden. Noen har lagt inn en sperre for denne trådtittel tydeligvis  ;)

Leedsfan

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #24 på: November 02, 2017, 13:06:25 »
Hvor ble det av «Når får TC sparken»-tråden? Hvilken moderator slettet den?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk opp ugyldig trådtittel når jeg prøvde på denne for en stund siden. Noen har lagt inn en sperre for denne trådtittel tydeligvis  ;)

Føler at denne tråden er en helt lignende tråd, med en annen ordlyd i overskriften. Rart at denne får bestå, men den andre ble «slettet». Tror noen moderatorer gjør jobben sin med magefølelsen!

Tror du TC har lang tid igjen h.b?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #25 på: November 02, 2017, 13:08:48 »
Kanskje en moderator kan åpne «Når får TC sparken»-tråden, den er dessverre blitt aktuell! Og de som ikke tåler, ikke vil lese dere trenger ikke å åpne den!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #26 på: November 02, 2017, 13:09:33 »
Hvor ble det av «Når får TC sparken»-tråden? Hvilken moderator slettet den?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk opp ugyldig trådtittel når jeg prøvde på denne for en stund siden. Noen har lagt inn en sperre for denne trådtittel tydeligvis  ;)

Føler at denne tråden er en helt lignende tråd, med en annen ordlyd i overskriften. Rart at denne får bestå, men den andre ble «slettet». Tror noen moderatorer gjør jobben sin med magefølelsen!

Tror du TC har lang tid igjen h.b?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror han sitter så lenge vi har kontakt med playoff. Men et par tap til og vi er over 10 poeng fra playoff rundt 1 desember. Ja da ryker han. Og da er det rett å sparke han.

Dennis

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #27 på: November 02, 2017, 14:16:50 »
Kanskje en moderator kan åpne «Når får TC sparken»-tråden, den er dessverre blitt aktuell! Og de som ikke tåler, ikke vil lese dere trenger ikke å åpne den!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg skal ikke selge huset på det, men mener å huske at en annen moderator fusjonerte sparketråden inn i Thomas Christiansen-tråden. Det er vel en aktuell tråd å kvesse øks og høygafler i?
Marching on together!

B_Ød

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #28 på: November 02, 2017, 15:23:46 »
Kanskje en moderator kan åpne «Når får TC sparken»-tråden, den er dessverre blitt aktuell! Og de som ikke tåler, ikke vil lese dere trenger ikke å åpne den!


Sent from my iPhone using Tapatalk

håper ingen i klubben ser det på samme måte...

Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #29 på: November 02, 2017, 15:42:43 »
Kanskje en moderator kan åpne «Når får TC sparken»-tråden, den er dessverre blitt aktuell! Og de som ikke tåler, ikke vil lese dere trenger ikke å åpne den!


Sent from my iPhone using Tapatalk

håper ingen i klubben ser det på samme måte...

Det håper ikke jeg heller! Ser og hører at fansen begynner å "rasle med sablene" og da hjelper det etterhvert ikke hav klubben mener, da bare påtvinger diverse reaksjoner seg.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.