Skrevet av Emne: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV  (Lest 27239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #240 på: November 04, 2017, 20:33:25 »
Alt det positive offensivt forsvant når Grot kom inn på topp og Roofe ble skjøvet ut på vingen.
Roofe MÃ… spille spiss neste kamp!
+1


Sent fra min H60-L04 via Tapatalk


HåvardK

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #241 på: November 04, 2017, 20:33:56 »
Roofe er mer i sitt rette element nå. Natt og dags forskjell på spiss- og kantversjonen.

Hvorfor bytte inn Grot etter den rekken med kamper vi har hatt og sette Roofe på kant igjen!???

Christiansen tok Ut hele momentumet vi hadde!



#udugelig
Roofe preget vel ikke akkurat kampen, men Grot holder ikke mål, rett og slett. Grusomt bytte.

Kickthemdown

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #242 på: November 04, 2017, 20:38:59 »
Ã… der var Thomas ferdig. Takk Gud for det.
Som du sikkert har fått med deg har han eierens støtte.
Haha mener du det du skriver ? :D Du vet jo sannsynligvis at det har nada å si i fotball.

GeirO

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #243 på: November 04, 2017, 20:42:42 »
Ã… der var Thomas ferdig. Takk Gud for det.
Som du sikkert har fått med deg har han eierens støtte.
Haha mener du det du skriver ? :D Du vet jo sannsynligvis at det har nada å si i fotball.
Dagene framover vil vise hva som skjer, jeg tror ikke han får sparken.
MOT

Cherry

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #244 på: November 04, 2017, 20:45:45 »
TC er nok ferdig nu, elendig bytte, med Grot inn, og målscorer ut, nå vi spiller bra.

Den defansive midbanen gjør ikke sitt...


MOT

Pust med magen.... TC ferdig, hvorfor det?

Glimrende bytter i pausen, back to basic- og vi spiller fotball igjen.
Pablo og Saiz bør starte - sammen med Kemar neste kamp.
Dessverre klarer vi ikke og sette 2-1 målet , og Lonergan gjør nok en tabbe slik at vit taper.
I dag kostet han oss poengene, ikke TC.

Nå må det terpes, både fra vår nye dødballspesialist - som kan gjøre slik at vi scorer på frispark og corner igjen, og så må man få inn i hodet at kampen starter når dommeren blåser.
Det er mulig det snakkes alvorlig på bakrommet ift Radrizzani og TC i denne perioden- men vi er " under oppbygging" - og HVIS Thomas har garderoben og spillerne tror på byggefasen ( dette er totalt avgjørende) så kommer vi sterkt tilbake.

Ønsker 2. omgangs startoppstilling, minus Ayling på HB i første kamp etter pausen.
Få inn en VB på VB så tar Berardi HB til Luke finner seg selv igjen.. og i mens leter Orta etter en spiss som forstår/ spiller I EFL og en midtbanespiller til.. litt eldre enn Vieira... som var fenomenal i dag.
Mulig vi trenger en keeper til også... i dag avgjorde vår kampen FOR Brentford.

MOT

MOT - 4-ever ;)
 

GeirO

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #245 på: November 04, 2017, 20:51:16 »
Velger meg disse fire offensivt:

Saiz- Hernandez-Dallas
           
            Roofe

Synes disse har vært bedre ann Alioski, Lasogga og de andre.
MOT

samadhi

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #246 på: November 04, 2017, 20:51:51 »
Ett lag i motgang og uten selvtillitt dette.
Vi er det beste laget i 2.omgange og jakter 1-2, men klarer ikke får det avgjørende målet

2 keepertabber av Longergan tør jeg påstå, og frisparket som gir 2-1 er horribelt av Phillips.

Keepersituasjonen er dessverre en av våre akilleshæker om dagen.
marching on together,
derudaf forever...

baste

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #247 på: November 04, 2017, 21:00:14 »
Gode bytter i pausen, overasket nok flere enn meg. Men Grot inn?? På bekostning av Alioska, som endelig har fått seg ett mål. Det så vi jo alle hvordan det gikk.

Om du ikke så det, så løp Alioski skjorta av sæ, og fortjente ikke å bli tatt av banen av for å gi plass til Grot.  Æ satt på telefon med Sølvreven, og vi begge ville ha Phillips ut, og Dallas inn. Like etterpå, klønet Phillips det til...hurra !

Før kampen var æ mer der, at TC må få litt mer tid, men så lenge vi bruker føsrte omgang til å slå støttepassninger, ingen innlegg fra kant med Lasogga på banen?! Mens vi fikk 5-6 innlegg fra kant, med det samme Lasogga var tatt ut, til fordel Roofe ?!

Det rimer ikke...Green og Silvestri hadde nok vært bedre enn de keeprene vi har i dag. Just saying...


MOT
« Siste redigering: November 04, 2017, 21:13:19 av baste »

ar9

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #248 på: November 04, 2017, 21:15:39 »
Ett lag i motgang og uten selvtillitt dette.
Vi er det beste laget i 2.omgange og jakter 1-2, men klarer ikke får det avgjørende målet

2 keepertabber av Longergan tør jeg påstå, og frisparket som gir 2-1 er horribelt av Phillips.

Keepersituasjonen er dessverre en av våre akilleshæker om dagen.
E9.

Synes Alioski er på gang igjen. Og han har ferdigheter vi trenger. Ruf bør få sjansen igjen på topp m Pablo på vingen. La Kein hvile og gi Filips og Ronaldo en sjanse. Så kan vi heller kaste inn Lasogga fra benken. Grot er pen og maskulin men pr nu desverre usynlig.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #249 på: November 04, 2017, 21:21:15 »
Gode bytter i pausen, overasket nok flere enn meg. Men Grot inn?? På bekostning av Alioska, som endelig har fått seg ett mål. Det så vi jo alle hvordan det gikk.

Om du ikke så det, så løp Alioski skjorta av sæ, og fortjente ikke å bli tatt av banen av for å gi plass til Grot.  Æ satt på telefon med Sølvreven, og vi begge ville ha Phillips ut, og Dallas inn. Like etterpå, klønet Phillips det til...hurra !

Før kampen var æ mer der, at TC må få litt mer tid, men så lenge vi bruker føsrte omgang til å slå støttepassninger, ingen innlegg fra kant med Lasogga på banen?! Mens vi fikk 5-6 innlegg fra kant, med det samme Lasogga var tatt ut, til fordel Roofe ?!

Det rimer ikke...Green og Silvestri hadde nok vært bedre enn de keeprene vi har i dag. Just saying...


MOT

Kan Alioski vært sliten? Kan han ha gitt beskjed om at ville bytte?

Litt håpløst å være så krass uten å vite mer enn det du har sett på en skjerm.


testo

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #250 på: November 04, 2017, 21:21:43 »
Problemet er flere tydelig, Først og fremst så har vi noen forbanna dårlige spisser som ikke klarer å runde en dø kjegle en gang. Lasogga eier ikke kvalitet i det hele tatt, han mister ballen alt for ofte og dytter ballen videre i blinde og kommer han til skudd så flyr de metervis unna målet.
Av det jeg har sett av Grot så er ikke han noe bedre. Vi trenger noen som kan utfordre og komme til avslutninger.
Hvorfor får ikke denne nye svensken fra Malmø prøve seg, skadet? og hvor blir det av Ekuban? klar etter landslag samlinga kanskje. Det er vel en spiller som kan gjøre en forskjell vil jeg tro.
Kan ikke skjønne at det kan bli vondt verre å forsøke noe annet på topp. Det dummeste Leeds gjorde var å kvitte seg med toppscoreren Wood og Green.
« Siste redigering: November 04, 2017, 21:29:39 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #251 på: November 04, 2017, 21:24:06 »
Hvem solgte Green? Det er den eneste som må gå. 6-10 poeng mer med han på laget i år.

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #252 på: November 04, 2017, 21:31:23 »
Uff - det er blytungt å være fan om dagen.  Det er mye som ikke funker, men vi har stort sett samme tropp som hadde
5 seire og 2 uavgjorte de første 7 kampene, med målforskjell 14-2 !!

De neste 9 kampene har gitt 1 seier og 8 tap !! 10-17 i målforskjell.  Vi lekker, nesten 2 i snitt i eget nett.

Det har vært keeperbytter, formasjonsendring og vekselvis skader og utestengninger.  Christiansen har fortsatt tillit hos eier og spillere.

Hos oss fansen er nok tilliten mer delt tenker jeg. Jeg må si jeg er skuffet over kamp planen hans og bytter til tider.  Grot og Sacko sist, og Grot igjen idag.....det er ille.   Lasogga er helt ute av det, og Roofe fortjener flere sjanser som spiss, han er mye, mye mer bevegelig.  Videre burde også Dallas få mer spilletid, og Ayling trenger hvile.  Det var leit å se Lonergan slite så fælt idag, jeg husker noen av redningene han hadde mot Sheff Utd.  Som keeper er du veldig utsatt med stygge feil som idag.  Får meg til å savne Green og Silvestri.....
Det er sikkert riktig å la TC fortsette, men han må også skjerpe seg  SAMMEN med spillerne.  Vi er på vei mot nedrykk om dette fortsetter. Vi har som sagt samme stall (unntatt Wood) fra første 7 kampene av sesongen, og da må det også noe som sitter mellom øra på spillerne.  Usikkerhet gir ofte personlige feil i fotball, slik som idag.  Det må et kollektivt løft til her.
MFLU - Miracles For Leeds United

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #253 på: November 05, 2017, 00:28:02 »
Må begynne med noen blå piller snart :o. Løper etter i hele første omgang, O`kane må få seg en krage, han får ikke overblikk med den hodestillingen når han har ball. Naturlige og bra bytter, vi begynner bra i 2 omg. Spiller mer ut bakfra og har naturlig mer ball, ser nesten ut til at vi kan raske med oss alle poenga en liten periode... før Lonergan driter seg ut gang nummer 2. Ã… bytte ut Alioski med Grot synes jeg var meningsløst, Grot er ikke klar for dette nivået!! 

Cherry

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #254 på: November 05, 2017, 10:09:29 »
Må begynne med noen blå piller snart :o. Løper etter i hele første omgang, O`kane må få seg en krage, han får ikke overblikk med den hodestillingen når han har ball. Naturlige og bra bytter, vi begynner bra i 2 omg. Spiller mer ut bakfra og har naturlig mer ball, ser nesten ut til at vi kan raske med oss alle poenga en liten periode... før Lonergan driter seg ut gang nummer 2. Ã… bytte ut Alioski med Grot synes jeg var meningsløst, Grot er ikke klar for dette nivået!!

Byttet m Alioski var ikke bra, da mistet vi noe av stinget igjen, etter å ha dominert 2. omg.
Dallas og mer utfrordring fra kant kunne nok vært bedre.

Ikke mye trøst dagen derpå, godt det er 14 dager til Boro' kamp.
 

HåvardK

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #255 på: November 05, 2017, 11:11:45 »
Prøver meg på en spillerrating på en av de mørkeste dagene jeg kan huske:
Lonergan - 2
Et mareritt, rett og slett. Viser igjen at vi ikke har satset på keeperplassen. Ute i neste kamp.
Berardi - 3
Gjør vel ingen feil, men bidrar heller ikke offensivt. Holder på å miste hodet et par ganger, og har minst to "sakse-tacklinger" som det er utrolig at dommeren ikke slår ned på. Dette etter at han nettopp har sonet straff for rødt. Kjenner at tålmodigheten min er i ferd med å gå over nå. Ny og bedre VB må inn.
Ayling - 3
Har vel opplevd tidenes formdupp sammen med resten av laget. Fra å være en tydelig ledertype er han nå avventende og nesten redd for å ta ansvar med ball. Helt usynlig offensivt i går. Jeg tror det har med selvtillit å gjøre, og at veien tilbake til stabilt høyt nivå er kort.
Cooper - 5
Var vel feilfri i går, og hadde et par viktige blokkeringer. Men mangler jo offensive kvaliteter, og burde vel i hvert fall ha hatt ett mål på dødball. Allikevel en av de få som får godkjent.
Jansson - 3
Fra det geniale til det hårreisende. Mange blemmer med ball i beina, og opptrådte panisk i forsvar flere ganger uten å bli straffet direkte. Allikevel ser vi eksempler på hans styrker; susende hodestøt og ikke minst konstruktive pasninger fremover. Trengs med videre, men da må hodet tilbake på rett plass.
O´Kane - 2
Forferdelig puslete i går. Løper jo som en terrier, men vinner nesten aldri en duell. Hadde også et par skumle balltap langt inne på vår halvdel som spredte usikkerhet i laget. Bidro IKKE offensivt. Helt riktig byttet i pausen, og her må det skje noe drastisk hvis han skal være en mann for fremtiden.
Vieira - 7
Vår klart bestemann i går. Vant dueller, torde å holde på ballen, kombinerte fint med korte og lange pasninger og hadde også et par gode skuddforsøk som rystet motstanderen. Det er for tiden en 19-åring vi må sette vår lit til, folkens. Og tydeligvis helt skadefri nå, siden han spiller 90 minutter hver kamp. Redd han kan forsvinne i januar.
Philips - 3
Kan nesten ikke erindre noe av det Kalvin gjorde på banen i går, bortsett fra å lage frisparket på 1-2. Usynlig, kalles vel det.
Saiz -5
Ingen tvil om potensialet, men gjorde mange rare valg med ball, og var opptatt av helt andre ting enn fotballen og laget. Det hele ble bedre da Pablo kom inn, fordi han da fikk en medspiller med fremdrift. Burde scoret tidlig i første.
Allioski - 4
Fint mål, og oppofrende defensivt. Ingen trussel offensivt.
Lasogga - 2
Vant vel én hodeduell, og lobbet på tribunen alene med keeper. Ellers usynlig. Helt riktig byttet ut i pausen.
Roofe - 4
Det skjedde noe etter byttene, men det var nok ikke først og fremst Roofes fortjeneste. Allikevel mye mer bevegelig enn Lasogga, som i seg selv var en forbedring. Forsvant da han ble byttet ut på ving.
Pablo - 6
Det lyste vilje og engasjement da han kom inn, og plutselig fikk laget fremdrift. Men det ble dessverre blekere utover.
Grot - 2
Holder rett og slett ikke mål i denne ligaen. Har fått nok sjanser nå.

TC - 2
Vondt å se på. Gjør bra bytter i pausen, men må jo skjønne at Grot ikke har noe å gjøre utpå der når vi trenger mål? Tror han er rimelig rådvill nå, og jeg kan ikke se at han er i stand til å snu dette. Allikevel er det ingen vits i trenerbytte så lenge det ikke er linet opp et alternativ det lukter ambisjoner av. Men havner vi i sumpa, er han ferdig.

Konklusjon på årets satsing primo november 2017: Kvantitetssatsingen og forsøket med ny og umerittert manager har ikke slått til. Mest tydelig på keeperplass, hvor vi hadde en tidligere landslagskeeper som vi lot gå. Vi har ikke greid å erstatte Wood, selv om det alene kanskje ikke verken var å forvente eller burde være et mål i seg selv. Saiz har vært et stort tilskudd, men totalen reduseres litt ved at vår mest kreative spiller fra fjoråret (Pablo) må vike med ham på banen. Ellers har vel de nye bare innfridd middels eller mindre.
CC er en tøff liga, og det merkes i Leeds i disse dager. Spent på om vi greier å holde på publikum.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

viking

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #257 på: November 05, 2017, 23:54:26 »
TRIST!!! Rett og slett :'(
 

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #258 på: November 06, 2017, 07:41:41 »
Prøver meg på en spillerrating på en av de mørkeste dagene jeg kan huske:
Lonergan - 2
Et mareritt, rett og slett. Viser igjen at vi ikke har satset på keeperplassen. Ute i neste kamp.
Berardi - 3
Gjør vel ingen feil, men bidrar heller ikke offensivt. Holder på å miste hodet et par ganger, og har minst to "sakse-tacklinger" som det er utrolig at dommeren ikke slår ned på. Dette etter at han nettopp har sonet straff for rødt. Kjenner at tålmodigheten min er i ferd med å gå over nå. Ny og bedre VB må inn.
Ayling - 3
Har vel opplevd tidenes formdupp sammen med resten av laget. Fra å være en tydelig ledertype er han nå avventende og nesten redd for å ta ansvar med ball. Helt usynlig offensivt i går. Jeg tror det har med selvtillit å gjøre, og at veien tilbake til stabilt høyt nivå er kort.
Cooper - 5
Var vel feilfri i går, og hadde et par viktige blokkeringer. Men mangler jo offensive kvaliteter, og burde vel i hvert fall ha hatt ett mål på dødball. Allikevel en av de få som får godkjent.
Jansson - 3
Fra det geniale til det hårreisende. Mange blemmer med ball i beina, og opptrådte panisk i forsvar flere ganger uten å bli straffet direkte. Allikevel ser vi eksempler på hans styrker; susende hodestøt og ikke minst konstruktive pasninger fremover. Trengs med videre, men da må hodet tilbake på rett plass.
O´Kane - 2
Forferdelig puslete i går. Løper jo som en terrier, men vinner nesten aldri en duell. Hadde også et par skumle balltap langt inne på vår halvdel som spredte usikkerhet i laget. Bidro IKKE offensivt. Helt riktig byttet i pausen, og her må det skje noe drastisk hvis han skal være en mann for fremtiden.
Vieira - 7
Vår klart bestemann i går. Vant dueller, torde å holde på ballen, kombinerte fint med korte og lange pasninger og hadde også et par gode skuddforsøk som rystet motstanderen. Det er for tiden en 19-åring vi må sette vår lit til, folkens. Og tydeligvis helt skadefri nå, siden han spiller 90 minutter hver kamp. Redd han kan forsvinne i januar.
Philips - 3
Kan nesten ikke erindre noe av det Kalvin gjorde på banen i går, bortsett fra å lage frisparket på 1-2. Usynlig, kalles vel det.
Saiz -5
Ingen tvil om potensialet, men gjorde mange rare valg med ball, og var opptatt av helt andre ting enn fotballen og laget. Det hele ble bedre da Pablo kom inn, fordi han da fikk en medspiller med fremdrift. Burde scoret tidlig i første.
Allioski - 4
Fint mål, og oppofrende defensivt. Ingen trussel offensivt.
Lasogga - 2
Vant vel én hodeduell, og lobbet på tribunen alene med keeper. Ellers usynlig. Helt riktig byttet ut i pausen.
Roofe - 4
Det skjedde noe etter byttene, men det var nok ikke først og fremst Roofes fortjeneste. Allikevel mye mer bevegelig enn Lasogga, som i seg selv var en forbedring. Forsvant da han ble byttet ut på ving.
Pablo - 6
Det lyste vilje og engasjement da han kom inn, og plutselig fikk laget fremdrift. Men det ble dessverre blekere utover.
Grot - 2
Holder rett og slett ikke mål i denne ligaen. Har fått nok sjanser nå.

TC - 2
Vondt å se på. Gjør bra bytter i pausen, men må jo skjønne at Grot ikke har noe å gjøre utpå der når vi trenger mål? Tror han er rimelig rådvill nå, og jeg kan ikke se at han er i stand til å snu dette. Allikevel er det ingen vits i trenerbytte så lenge det ikke er linet opp et alternativ det lukter ambisjoner av. Men havner vi i sumpa, er han ferdig.

Konklusjon på årets satsing primo november 2017: Kvantitetssatsingen og forsøket med ny og umerittert manager har ikke slått til. Mest tydelig på keeperplass, hvor vi hadde en tidligere landslagskeeper som vi lot gå. Vi har ikke greid å erstatte Wood, selv om det alene kanskje ikke verken var å forvente eller burde være et mål i seg selv. Saiz har vært et stort tilskudd, men totalen reduseres litt ved at vår mest kreative spiller fra fjoråret (Pablo) må vike med ham på banen. Ellers har vel de nye bare innfridd middels eller mindre.
CC er en tøff liga, og det merkes i Leeds i disse dager. Spent på om vi greier å holde på publikum.
Meget bra oppsummering Håvard!
For øvrig er det en lidelse å se på laget nå i forhold til de første kampene. Laget har mistet all tro på seg selv, og dette kombinert med TC sine taktiske evner, så er dette meget alvorlig situasjon :(

ragnar

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #259 på: November 06, 2017, 13:44:01 »
Spørsmålet nå er om TC og den sportslige ledelsen skal få januar på seg og få inn noe kvalitet som kan rette opp noen skjevheter eller om det er på tide å si farvel til Thomas.

Mer muskler må inn ihvertfall. okane og phillips er ikke noe særlig tess som ryddegutter...
*In El Loco we trust!*

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #260 på: November 06, 2017, 14:09:13 »
Spørsmålet nå er om TC og den sportslige ledelsen skal få januar på seg og få inn noe kvalitet som kan rette opp noen skjevheter eller om det er på tide å si farvel til Thomas.

Mer muskler må inn ihvertfall. okane og phillips er ikke noe særlig tess som ryddegutter...
Jeg blir skremt av TC når han ikke ser at Grot ikke er i nærheten av nivået som kreves....er meget tvilende til TC og Orta skal definere og bestemme hva som er kvalitet....

Blank_File

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #261 på: November 06, 2017, 14:58:47 »
Spørsmålet nå er om TC og den sportslige ledelsen skal få januar på seg og få inn noe kvalitet som kan rette opp noen skjevheter eller om det er på tide å si farvel til Thomas.

Mer muskler må inn ihvertfall. okane og phillips er ikke noe særlig tess som ryddegutter...
Jeg blir skremt av TC når han ikke ser at Grot ikke er i nærheten av nivået som kreves....er meget tvilende til TC og Orta skal definere og bestemme hva som er kvalitet....
Enig i dette med Grot når vi ser hvordan det bærer av sted når han kommer på banen for tiden. Men vi så noen glimt i starten av Leicester kamper av hva kan ligge i han. Tipper at TC ser en del av dette på trening og håper at det skal slå ut i kamp. En sånn type spiss hadde vi trengt i laget.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #262 på: November 06, 2017, 22:43:37 »
Spørsmålet nå er om TC og den sportslige ledelsen skal få januar på seg og få inn noe kvalitet som kan rette opp noen skjevheter eller om det er på tide å si farvel til Thomas.

Mer muskler må inn ihvertfall. okane og phillips er ikke noe særlig tess som ryddegutter...
Jeg blir skremt av TC når han ikke ser at Grot ikke er i nærheten av nivået som kreves....er meget tvilende til TC og Orta skal definere og bestemme hva som er kvalitet....
Enig i dette med Grot når vi ser hvordan det bærer av sted når han kommer på banen for tiden. Men vi så noen glimt i starten av Leicester kamper av hva kan ligge i han. Tipper at TC ser en del av dette på trening og håper at det skal slå ut i kamp. En sånn type spiss hadde vi trengt i laget.
Har tenkt de samme tankene. Han spiller vel også fast på Holland U-23? Men i Leeds er det langt mellom lyspunktene i kamp. Det er derfor hodeløst å sette ham inn når vi skal jage poeng.

GeirO

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #263 på: November 06, 2017, 23:19:25 »
Grot er dårlig nå, men han blir sikkert året spiller neste sesong. Noen ser definitivt potensialet hans...
MOT

baste

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #264 på: November 07, 2017, 01:47:41 »
Grot har nok mye mer fotball i seg, ser ut til å ha litt fart og. Men i en kamp vi må vinne, så tar vi ikke å velger Grot, og skyver urokråka Roofe ut på kant.

Spent på toppnivå til Sacko, Lasogga og Grot. Alle 3kan mye bedre en hva de har vist til nå.

Underlig kamputvikling, mange innlegg i boks etter Lasogga var tatt ut. Si sæ sjøl at Roofe slit litt mot store midstoppere. Kan være derfor TC valgte å kaste innpå Grot.

TC lever på lånt tid, så nå må gutta stå opp for manageren sin. Blø førr drakta.

Come on Leeds

HåvardK

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #265 på: November 07, 2017, 08:18:44 »
Synes det er liten grunn til å gjøre Grot til hakkekylling her.
Altfor mange i dette laget (les: stort sett alle) med adskillig mer rutine som underpresterer, og/eller ikke holder mål.
Det er vel strengt tatt TC, som er ansvarlig for byttene, som får kritikken.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #266 på: November 07, 2017, 09:52:05 »
Synes det er liten grunn til å gjøre Grot til hakkekylling her.
Altfor mange i dette laget (les: stort sett alle) med adskillig mer rutine som underpresterer, og/eller ikke holder mål.
Det er vel strengt tatt TC, som er ansvarlig for byttene, som får kritikken.
Nemlig! Poenget er jo ikke Grot, men at TC kaster utpå en spiller som er helt ute av form og selvtillit. Man kan undre seg at TC ikke forstår den psykologiske rekkevidden av å bytte ut målscorer Alioski, for å sette på Grot , som i forrige innhopp var fullstendig hjelpeløs .....i så fall må Grot være en Dr. Jekyll og Mr. Hyde : fantastisk på trening -elendig i kamp...