Skrevet av Emne: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV  (Lest 27010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

I morgen spiller vi vår viktigste kamp så langt denne sesongen! Denne vises på Viasport3.

Mitt lag:

Lonergan - Ayling, Jansson, Cooper (hvis fit), Berardi - O'Kane, Vieira - Saiz, Phillips, Alioski - Lasogga

3 poeng er nesten et must, men kan ta til takke med strålende spill og 1 poeng hvis vi vinner mot Boro på tirsdag.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #1 på: November 03, 2017, 12:59:28 »
Enig med start 11`rn, men nå er det landslagspause.. så vi skal ikke mot Boro før 19 nov :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #2 på: November 03, 2017, 13:11:52 »
Trur på gutta i morra jeg!!!
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #3 på: November 03, 2017, 14:35:23 »
Dagens pre match press conferance

As per, for those interested:
 
Lee Sobot:
Eunan O'Kane joining Thomas Christiansen in doing the pre-Brentford press at Thorp Arch tomorrow. 12.30pm.
 
Phil Hay:
Christiansen says he has spoken to Radrizzani and Orta and feels he has their full confidence. #lufc
TC: “It’s a project we all believe in. It doesn’t have to work in a few weeks or months. They are satisfied.
TC doesn’t want players to put themselves under excessive pressure tomorrow. Wants them to be relaxed. “I cannot hold a gun to their heads.
Christiansen admitted that if bad results go on, it will be difficult for the board to support him. “But we will come out of the situation.”
TC: “Perhaps we have touched the bottom and we’re going to go up again now.” #lufc
Cooper is back tomorrow. Borthwick-Jackson (ankle) still out. Ekuban looking at the other side of the international break. #lufc
Christiansen said he would rather the pressure was on him than his players. Said he’s more than ready to be critical of himself.
 
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #4 på: November 03, 2017, 15:24:38 »
Dagens pre match press conferance

As per, for those interested:
 
Lee Sobot:
Eunan O'Kane joining Thomas Christiansen in doing the pre-Brentford press at Thorp Arch tomorrow. 12.30pm.
 
Phil Hay:
Christiansen says he has spoken to Radrizzani and Orta and feels he has their full confidence. #lufc
TC: “It’s a project we all believe in. It doesn’t have to work in a few weeks or months. They are satisfied.
TC doesn’t want players to put themselves under excessive pressure tomorrow. Wants them to be relaxed. “I cannot hold a gun to their heads.
Christiansen admitted that if bad results go on, it will be difficult for the board to support him. “But we will come out of the situation.”
TC: “Perhaps we have touched the bottom and we’re going to go up again now.” #lufc
Cooper is back tomorrow. Borthwick-Jackson (ankle) still out. Ekuban looking at the other side of the international break. #lufc
Christiansen said he would rather the pressure was on him than his players. Said he’s more than ready to be critical of himself.
 
 



Phil Hay:
Good tone from O’Kane. Controlled frustration. “We said in September that we hadn’t won the title. Promotion isn’t won now either
O’Kane not denying Leeds are in bad spell but said it’s being seen through a “narrow tunnel of vision”. “We need to look at bigger picture”
Big backing for Christiansen from O’Kane. “The biggest compliment I can give him is that he’s as close to Eddie Howe as I’ve seen.
O’Kane said the club have seen before that a turnover of managers isn’t a good thing.
There's a definite feeling at Leeds that they've been short in games, rather than miles away. O'Kane said he feels the "process is right".
 
Adam Pope:
TC says it’s “very important to have the support of my chairman and Victor (Orta).” #lufc
TC: “Maybe we’ve just hit the bottom.... it’s a project. They were pleased with the performance.”
TC on Brentford: “A good team. Players up front who can make the difference.
TC: “We need to keep on working & believing. It’s small differences which make the win or defeat. I like the plan. It will turn soon
TC: “Many of the things I’ve insisted on I can see. I believe we are in the right way.” #lufc
TC after Tues: “I didn’t sleep. Usually in the season they say what is taken away will be given back.”
TEAM NEWS: Cameron Borthwick-Jackson (ankle) & Caleb Ekuban (foot) still out for #lufc
Ekuban continues to train as he recovers from a broken foot. #luf
TC: “I’m not putting a gun to the players heads... I put the pressure on myself.” #
Berardi definitely in squad as he & Phillips return from bans
TEAM NEWS: Brentford have an injury doubt over right-back Henrik Dalsgaard (heel). Nico Yennaris could return from a head injury.
 
Eunan O’Kane: “When you look at the big picture... we are just 2 points outside the play offs. There’s no need to panic.”
O’Kane: “No trophies get handed out in November. ... it’s the long term goal that we expect to achieve not short term success.”
O’Kane: “You have to buy into the long term goal. If we can continue with this project & the process we will have success.”
Clear from O’Kane that players are behind & believe in Christiansen: “He’s the closest I can compare to Eddie Howe at Bournemouth.” #
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

chief

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #5 på: November 03, 2017, 15:49:34 »
I morgen spiller vi vår viktigste kamp så langt denne sesongen! Denne vises på Viasport3.

Mitt lag:

Lonergan - Ayling, Jansson, Cooper (hvis fit), Berardi - O'Kane, Vieira - Saiz, Phillips, Alioski - Lasogga

3 poeng er nesten et must, men kan ta til takke med strålende spill og 1 poeng hvis vi vinner mot Boro på tirsdag.

MOT!


auren

Boro på tirsdag????
Er ikke det søndag 19.10.
1 4 all and all 4 1

Nørgaard

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #6 på: November 03, 2017, 16:30:53 »
https://www.youtube.com/watch?v=ks_p0B1livU

Fornuftigt pre-match interview med Eunan. Især omkring hans tid i Bournemouth  ;)

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #7 på: November 03, 2017, 16:53:55 »
Det er dette Leeds United må snu:




Merk: Vi var bedre enn topplaget sist ifølge noen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #8 på: November 03, 2017, 17:23:39 »
På de siste 3 kampene knuste vi 3.plassen, spilte jevnt med 6.plassen og var bedre enn 1.plassen.

Ørsmå marginer som skal til for at dette snur.
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #9 på: November 03, 2017, 18:04:35 »
På de siste 3 kampene knuste vi 3.plassen, spilte jevnt med 6.plassen og var bedre enn 1.plassen.

Ørsmå marginer som skal til for at dette snur.

At vi var bedre enn Sheff Utd følger jeg ikke.
Vil heller sagt bedre enn Derby (i en time mot deres halve) og fortjente tapet mot Blades.

Jeg er enig i at det er/kan være snakk om marginer og små justeringer, samt innsatsvilje og vi har i tillegg hatt et særdeles tøft program de siste tre kampene.

Satser på det snur i morra! :)
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #10 på: November 03, 2017, 18:11:13 »
Leeds pleier jo å slå til når man minst venter det.

Ikke mange så den totale dominansen mot Bristol City komme. Da hadde vi vært svake i flere kamper før møtet på Ashton Gate.

Jeg forventer vel ikke så mye i morra heller.  :-\
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #11 på: November 03, 2017, 18:26:29 »
På de siste 3 kampene knuste vi 3.plassen, spilte jevnt med 6.plassen og var bedre enn 1.plassen.

Ørsmå marginer som skal til for at dette snur.

At vi var bedre enn Sheff Utd følger jeg ikke.
Vil heller sagt bedre enn Derby (i en time mot deres halve) og fortjente tapet mot Blades.

Jeg er enig i at det er/kan være snakk om marginer og små justeringer, samt innsatsvilje og vi har i tillegg hatt et særdeles tøft program de siste tre kampene.

Satser på det snur i morra! :)

var nok første plassen på formtabellen han mente vi var bedre enn...og der er dere jo enige..

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #12 på: November 03, 2017, 18:26:40 »
Leeds pleier jo å slå til når man minst venter det.

Ikke mange så den totale dominansen mot Bristol City komme. Da hadde vi vært svake i flere kamper før møtet på Ashton Gate.

Jeg forventer vel ikke så mye i morra heller.  :-\
Ja gitt at det kanskje ikke er så mange positive forventninger til denne imorgen, så overrasker vi positivt da ??  La oss si at det var litt mer positivt fra Derby-kampen, enn mot Sheff U, og dermed kan vi sikte oss inn på 1 eller 3 poeng.  Satser på en uavgjort jeg, og at vi dermed stopper tapsrekka. 1-1 ligger i kortene her.
MFLU - Miracles For Leeds United

Josch

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #13 på: November 03, 2017, 19:15:37 »
Lenge siden vi har spilt uavgjort. Isolert er 1-1 ok borte mot Brentford. Vi trenger flere kamper på rad uten tap nå. For å bygge selvtillit. En U vil gi litt pusterom for klubben og TC. Presset er stort nå.

Square Ball

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #14 på: November 03, 2017, 19:32:18 »
På de siste 3 kampene knuste vi 3.plassen, spilte jevnt med 6.plassen og var bedre enn 1.plassen.

Ørsmå marginer som skal til for at dette snur.
[/quote

Flaks,tilfeldigheter og marginer er undervurdert i motsetning til dype analyser.Ta de siste 4 seriekampa,BristolC blåste vi jo
av banen.De 3 hjemmekampa ,straffemiss av Pablo på overtid mot Reading,Saiz stolpeskudd på stillingen 1-1 mot SheffU,og
sist to kontroversielle straffesituasjoner som ikke gikk vår vei.

Tror Phillips starter og Roofe ryker.Denne vinner vi 2-0.Alioski putter begge

samadhi

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #15 på: November 03, 2017, 19:34:24 »
På de siste 3 kampene knuste vi 3.plassen, spilte jevnt med 6.plassen og var bedre enn 1.plassen.

Ørsmå marginer som skal til for at dette snur.

At vi var bedre enn Sheff Utd følger jeg ikke.
Vil heller sagt bedre enn Derby (i en time mot deres halve) og fortjente tapet mot Blades.

Jeg er enig i at det er/kan være snakk om marginer og små justeringer, samt innsatsvilje og vi har i tillegg hatt et særdeles tøft program de siste tre kampene.

Satser på det snur i morra! :)

var nok første plassen på formtabellen han mente vi var bedre enn...og der er dere jo enige..

Var formtabellen jeg gikk utifra ja  :)
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #16 på: November 03, 2017, 22:38:21 »
På de siste 3 kampene knuste vi 3.plassen, spilte jevnt med 6.plassen og var bedre enn 1.plassen.

Ørsmå marginer som skal til for at dette snur.

At vi var bedre enn Sheff Utd følger jeg ikke.
Vil heller sagt bedre enn Derby (i en time mot deres halve) og fortjente tapet mot Blades.

Jeg er enig i at det er/kan være snakk om marginer og små justeringer, samt innsatsvilje og vi har i tillegg hatt et særdeles tøft program de siste tre kampene.

Satser på det snur i morra! :)

var nok første plassen på formtabellen han mente vi var bedre enn...og der er dere jo enige..

Var formtabellen jeg gikk utifra ja  :)

Selvsagt. My bad  :)
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #17 på: November 04, 2017, 09:00:52 »
Noen pub i Stavanger som sender denne?

Allanclarke

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #18 på: November 04, 2017, 09:46:38 »
Tapt siste 5 kamper på tv. Tidligere i uken var jeg bestemt på at jeg ikke gidder å kaste vekk 2 timer på nytt Leedstap. Vel, jeg skal vel se kampen, men har ingen tro på seier ikveld. Vi er jo Leeds, verdensmesterer i å skuffe.

Nørgaard

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #19 på: November 04, 2017, 11:59:06 »
Tapt siste 5 kamper på tv. Tidligere i uken var jeg bestemt på at jeg ikke gidder å kaste vekk 2 timer på nytt Leedstap. Vel, jeg skal vel se kampen, men har ingen tro på seier ikveld. Vi er jo Leeds, verdensmesterer i å skuffe.

Enig i dette. Kan ikke se os vinde denne kamp med vores form. Vi har ikke den mentale styrke til 90 minutter.

Xern

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #20 på: November 04, 2017, 12:10:12 »
Tapt siste 5 kamper på tv. Tidligere i uken var jeg bestemt på at jeg ikke gidder å kaste vekk 2 timer på nytt Leedstap. Vel, jeg skal vel se kampen, men har ingen tro på seier ikveld. Vi er jo Leeds, verdensmesterer i å skuffe.
Jeg vil heller kalle oss verdensmestere i å bli skuffet  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

oivindh

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #21 på: November 04, 2017, 12:11:08 »
Tapt siste 5 kamper på tv. Tidligere i uken var jeg bestemt på at jeg ikke gidder å kaste vekk 2 timer på nytt Leedstap. Vel, jeg skal vel se kampen, men har ingen tro på seier ikveld. Vi er jo Leeds, verdensmesterer i å skuffe.

Enig i dette. Kan ikke se os vinde denne kamp med vores form. Vi har ikke den mentale styrke til 90 minutter.
Og akkurat det var det mange som sa foran Bristol City-kampen også.. Ikke den eneste det heller, forresten..

ArneS

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #22 på: November 04, 2017, 12:19:06 »
B R E N T F O R D  T R I V I A:



Brentford er en forstad til London, og ligger der elva Brentrenner ut i Thames, bare 11km øst for Heathrow. Stedet har hatt en tidvis sentral plass i engelsk historie, bl.a somåsted for flere slag.  Både i 1016 og1642 var det store slag her.   IndianerprinsessenPocahontas bodde i Brentford i 1616 og 1617.

Den amerikanske presidenten John Quincy Adams bodde her1815-1817.

Brentford er vennskapsby med Branford, Connecticut.


Kjentfolk som har tilknytning til Brentford utover dette:

Nick Lowe, musiker og produsent extraordinaire

Rat Scabies, trommis i The Damned

Stan Bowles


Legemiddelprodusenten GlaxoSmithKline, samt Datapoint har sine hovedkontorer I Brentford.

Flere gods og eiendommer vitner om stedets historiske betydning og er listet blant stedets severdigheter.


Brentford FC (the Bees) ble dannet i 1889 fordi medlemmene iden lokale roklubben trengte noe å gjøre om vinteren.   

Klubben har stort sett oppholdt seg på 3. og 4. nivå, med en og annen gjesteopptreden på 2.nivå.  Nå er de i Championship på fjerde sesongen, og har vel etter forholdene gjort detganske bra.  5.plass og play-off i første sesong, og ellers sånn midt på.


Hjemmekampene spilles på Griffin Park, som har vært klubbens stadion siden 1904.  Kapasiteten er 12763, rekorden 38 678 fra 1949.  Banen benyttes pt også av Chelsea reserves og Chelsea Youth Team.  Stadion er bare 6km fra Loftus Road, og QPRer dermed klubbens største rival. Griffin Park er den eneste banen i England med en pub i hvert hjørne.  Navnet kommer fra en av pubene - The Griffin.

Det er planer om nytt stadion med kapasitet på 20.000.  Planene har eksistert siden 2002, og siste offentlige godkjenning var på plass sommeren 2015.


Klubben har hatt et imponerende (?) antall managere, med mange kjente navn:

Terry Butcher, Martin Allen, Steve Coppell, Steve Perryman, Frank McLintock, Uwe Rösler, Dean Smith


Ken Coote har 559 kamper for the Bees,  Jim Towers har 163 mål på 10 sesonger.

Klubbsangen er Hey Jude.

Kjente fans er bl.a Cameron Diaz (?), Jim Carrey (??), Rick Wakeman og Pete Townshend.


Ikke spesielt mange kjente spillere som har vært innomklubben:


Stuart Dallas, Toumani Diagouraga, Jason Crowe, Jonathan Douglas


Hermann Hreidarsson, Micky Adams,  Marcus Bent, Steve Claridge,  Paul Davis, Ron Greenwood, Chris Kamara, Harry Redknapp, Graham Rix, Kenny Sansom, Les Ferdinand, Martin Fillo, Marcus Gayle, Chris Hughton, Lasse Vibe


Det er også slik at Rod Stewart IKKE var læregutt i klubbentidlig på 60-tallet.
Den 17. mann

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #23 på: November 04, 2017, 15:15:57 »
Leeds pleier jo å slå til når man minst venter det.

Ikke mange så den totale dominansen mot Bristol City komme. Da hadde vi vært svake i flere kamper før møtet på Ashton Gate.

Jeg forventer vel ikke så mye i morra heller.  :-\

Det var vel 2-0 etter 14 min mot BC. INGEN total dominans i det jeg så, men et hjemmelag som ga litt opp!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #24 på: November 04, 2017, 15:24:59 »
Emma er klar:

https://mobile.twitter.com/elj90/status/926817073417764866


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #25 på: November 04, 2017, 15:55:59 »
Emma er klar:

https://mobile.twitter.com/elj90/status/926817073417764866


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Smilet hennes er grusomt. Mer falsk enn resten ..

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #26 på: November 04, 2017, 16:11:35 »
Da har jeg somlet meg til å velge bort en del kanaler som jeg aldri ser på hos Altibox, og lagt inn Viasport.

Nå blir det Leeds i TV-ruta med jevne mellomrom.  :)

Håper vi kan snu den vonde trenden på Griffin Park sent i ettermiddag.
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #27 på: November 04, 2017, 17:03:38 »
I kveld kan det bli mange glade jubilanter. Vieira og Jansson får sin kamp nr 50 om de spiller, mens Dallas kan runde 100!
Hadi Sacko feiret forøvrig 50 kamper sist, med å gi bort straffesparket som gjorde at vi tapte kampen. Måtte dagens jubilanter få mer å glede seg over.

flynn

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #28 på: November 04, 2017, 17:05:54 »
I kveld kan det bli mange glade jubilanter. Vieira og Jansson får sin kamp nr 50 om de spiller, mens Dallas kan runde 100!
Hadi Sacko feiret forøvrig 50 kamper sist, med å gi bort straffesparket som gjorde at vi tapte kampen. Måtte dagens jubilanter få mer å glede seg over.

flynn
Nå var det vel dommeren som ga bort akkurat det straffesparket.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV
« Svar #29 på: November 04, 2017, 17:32:45 »
I kveld kan det bli mange glade jubilanter. Vieira og Jansson får sin kamp nr 50 om de spiller, mens Dallas kan runde 100!
Hadi Sacko feiret forøvrig 50 kamper sist, med å gi bort straffesparket som gjorde at vi tapte kampen. Måtte dagens jubilanter få mer å glede seg over.

flynn
Nå var det vel dommeren som ga bort akkurat det straffesparket.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

I min bok får de dele ansvaret 50/50. Klønete takling i livsfarlig område var det i alle fall!

flynn