Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 25.11.2017 kl 13:30 LIVE på Viasport 3

Started by auren, November 24, 2017, 09:03:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Kamp i morgen allerede. Kampen går på Viasport 3. Blir spennende å se om TC rokerer særlig på laget. Vieira må ut pga suspansjon. Er Lasogga tilbake?

Tipper at han mønstrer stort sett samme ellever:

Lonergan - Ayling, Pontus, Cooper, Berardi - O'Kane, Phillips - Alioski, Saiz, Hernandez - Roofe

Her er kun 3 poeng godt nok!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Quote from: auren on November 24, 2017, 09:03:25
Kamp i morgen allerede. LUTV overfører kampen. Blir spennende å se om TC rokerer særlig på laget. Vieira må ut pga suspansjon. Er Lasogga tilbake?

Lonergan - Ayling, Pontus, Cooper, Berardi - O'Kane, Phillips - Alioski, Saiz, Hernandez - Roofe

auren

er dette helt korrekt auren? Går ikke denne på viasport da?
Ups & Ups!!

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

Quote from: B_Ød on November 24, 2017, 09:52:20
Quote from: auren on November 24, 2017, 09:03:25
Kamp i morgen allerede. LUTV overfører kampen. Blir spennende å se om TC rokerer særlig på laget. Vieira må ut pga suspansjon. Er Lasogga tilbake?

auren

er dette helt korrekt auren? Går ikke denne på viasport da?

Du har rett. Mente de sa på LUTV på onsdag at de også skulle være der på denne kampen, men det var nok bare snakk om vanlig radiooverføring. Har fikset dette i trådtittelen nå.

Takk for korrigering  :)

auren

Kai

Tror nok fort det blir laget, auren.

Selv kunne jeg tenkt meg Wiedwald og Klich inn for Lonergan og O'Kane.

Dennis

Auren har nok satt laget, om det ikke er duket for en ny Wiedwald-runde.

Skulle gjerne sett følgende:

----------------------Wiedwald--------------------

-----Pennington------Cooper-----Jansson-------

Ayling------O'Kane------Phillips-------Dallas/Ali

-------------Saiz------------Hernandez/Ali------

--------------------Roofe/Ekuban----------------

Vingbacker som ikke skal ha ball på egen halvdel, men dundrer høyt og bredt for innlegg, samt overlapper Saiz/Hernandez, spillende stoppere hvor en til tider tar med ballen fremover i banen og blir med i angrepet for å utfordre motstanders forsvarsrekker, Phillips med dype løp og mer frihet til å presse, Saiz og Hernandez kan vandre i rom og en spiss som kan strekke motstanderen og være adresse for backenes innlegg.

Eventuelt sløyfe Hernandez fra start og spille med to der framme, en møtende og en som stikker i bakrom. Enda en variant kan være å legge Saiz og Alioski på kant i en 3-4-3, men ettersom de er mer innoverkanter (spesielt Saiz) er det essensielt at backene kommer rundt på den siden. Alioksi har det i seg å komme rundt på kant selv, men det må fylles på i feltet.

Har ingen tro på at det skjer, men det er på tide å spille bredere og faktisk ta løp i bakrom. Taktikken pdd er å gi ballen til Saiz og se på hva han finner på. Det nytter ikke.

Marching on together!

auren

----------------------Wiedwald--------------------

-----Ayling------Jansson-----Cooper-------

Dallas------Klich------Phillips-------Alioski

-------------Saiz------------Hernandez------

--------------------Ekuban----------------

Skulle gjerne sett dette laget Dennis. Dallas og Alioski har begge en god motor og er flinke til å jobbe hjemover, og vil således kunne fungere bra som vingbacker. Klich er den kreative dype midtbanespilleren som skal fore vingbacker og Saiz/Hernandez med pasninger, mens Phillips får litt frie tøyler til å gå på løp. Ekuban har både fart og fysikk og skal strekke i bakre firer hos Barnsley, mens Pablo og Samuel truer mellomrommet og kan fint gå for skudd fra 20-25 meter.

auren

h.b

Vil ikke ha Saiz og Hernandes på banen samtidig. For like spillertyper og begge er i 10`r rollen. Blir veldig i uvekt når begge er på banen likt.
Vil heller i morgen ha dette laget.
Flat firer på midten, og ingen defansive
-----------------Wiedwald-----------------

-----Ayling------Jansson-----Pennington------

Allioski------Klich------Anita-------Dallas

---------------------Saiz------------------

---------------Roofe-----Ekuban----------------

Kickthemdown

Vinner ikke krigen uten Vieira. Går heller en tur i skogen med barna fremfor å pine meg ihjel med søppel fra Oakwell.

Allanclarke

Quote from: Alta-White on November 24, 2017, 14:52:48
Vinner ikke krigen uten Vieira. Går heller en tur i skogen med barna fremfor å pine meg ihjel med søppel fra Oakwell.
Helt forståelig! Ser nok kampen selv men gleder meg ikke. Sesongen er snart over uansett

auren

Ha! Nå jinxer dere! Vi vinner 3-1 i en meget solid match! To supre scoringer av Saiz og en knallheading av Pontus!

auren

Xern

Håper på:

------------------Wiedwald-------------------
Ayling------Cooper--------Jansson-----Berardi
--------------Phillips-----O'Kane--------------
Alioski---------------Saiz--------------Dallas
---------------------Roofe-------------------
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Vi har tapt fem av de seks siste på Oakwell - en dyster statistikk.

Laget er uten uavgjorte kamper på bortebane så langt. Kanskje kommer den første i morgen?
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Nå skal vi se: Lokaloppgjør i Yorkshire, sesongens høydepunkt for Barnsley................ Vi blir vel kjempet i senk som vanlig, og taper. Skal vi ha poeng her så må vi rett og slett løpe sokkene av oss og krige hele kampen til man får blodsmak i munnen.
Er så drittlei å tape disse lokaloppgjørene >:(
Nå får vi se om TC har gjort leksa si.......

LEO

Håper at vi nå bytter keeper og han står til vi kommer til januar.
Da må vi få inn ny keeper og en venstre back.

Sesongen er ikke over for jeg skal se LEEDS UNITED - aston villa neste fredag

DenHviteYeboah

Quote from: LEO on November 24, 2017, 21:43:01
Håper at vi nå bytter keeper og han står til vi kommer til januar.
Da må vi få inn ny keeper og en venstre back.

Sesongen er ikke over for jeg skal se LEEDS UNITED - aston villa neste fredag
Prekæs på ER ;D

JacobScreek

Wiedwald

Ayling    -      Pontus    -    Pennington/Berardi

Anita

Phillips    -    O'Kane
Alioski          -                Saiz                   -              Dallas

Roofe/Lasogga/Ekuban

...3-1-5-1-formasjon....vil jo aldri skje, men jeg tror det ville ha funka  8)

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

patricksangvik

Matchday!
I dag har jeg virkelig troa på gutta våre. Vi har vært inne i en periode med mange dårlige resultater, men synes faktisk vi spiller bra (til tider), og har vært uheldige i flere av kampene våre. Men er det en kamp hvor vi har tatt poeng etter og ha ligget under? I dag må vi bare ut og ta kampen, slik som mot Middels. Med tap i dag er vi langt unna playoff, noe som jeg mener er greit innen rekkevidde med dagens stall. Dog har vi flere svakheter, Blandt annet keeper, venstre back og spiss. Håper virkelig på seier i dag, så går vi inn mot Villa neste helg med skikkelig boost. (Sikkert flere her som skal ned på Elland mot Villa). Håper på denne 11’eren:

Wiedwald
Ayling - Cooper - Jansson - Anita
              Philips - O’Kane
          Alioski - Saiz - Dallas
                    roofe

Synes Wiedwald bør få sjansen i dag, sammen med Dallas. Velger å vrake Pablo, blir for lik Saiz i spillerstilen. Han får være supersup i dag. Synes også Berardi har vært svak i det siste.

MOT!
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Trondjo

Overrasket over at så mange vil vrake Pablo. Mener vi trenger han i tillegg til Saiz offensivt. Pablo kan være boksåpneren vår.

Myhre10

Quote from: JacobScreek on November 25, 2017, 10:28:52
                                   Wiedwald

Ayling    -      Pontus    -    Pennington/Berardi

Anita

Phillips    -    O'Kane
Alioski          -                Saiz                   -              Dallas

Roofe/Lasogga/Ekuban

...3-1-5-1-formasjon....vil jo aldri skje, men jeg tror det ville ha funka  8)

Lasogga og Dallas er ikke aktuelle til denne kampen.

gulle

Quote from: auren on November 24, 2017, 16:11:11
Ha! Nå jinxer dere! Vi vinner 3-1 i en meget solid match! To supre scoringer av Saiz og en knallheading av Pontus!

auren
der må jeg si meg enig!
I år rykker vi opp!

Sleivind

Wiedwald, O'Kane og Ekuban inn, ellers uforandret.

Nå MÃ... Wiedwald prestere! Blir spennende å se Ekuban fra start!

flynn

Quote from: Sleivind on November 25, 2017, 12:39:19

Jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle føle glede ved å se Wiedwald i startoppstillingen igjen, men sånn har det blitt. Go Felix!

HåvardK

Enig. Ønsker ham og alle lykke til (skulle da ellers bare mangle). Overrasket over at Roofe er ute, og skjønner ikke at ikke Anita eller Dallas får sjansen før Berardi. Dallas er jo i sitt livs form, men er altså ikke god nok for Leeds, hvis form er laber.

HåvardK

Grot og Sackho vurderes altså som bedre enn Dallas. Forstå det den som kan.

Edit: Ser nå at Dallas ikke er aktuell - hvorfor ikke?

HåvardK

Quote from: HåvardK on November 25, 2017, 12:55:42

Enig. Ønsker ham og alle lykke til (skulle da ellers bare mangle). Overrasket over at Roofe er ute, og skjønner ikke at ikke Anita eller Dallas får sjansen før Berardi. Dallas er jo i sitt livs form, men er altså ikke god nok for Leeds, hvis form er laber.
Makan, HåvardK. Nå må du begynne å lese innleggene. Dallas er ikke aktuell for denne kampen. Good grief...

Cannavaro

Jeg tror ikke på annet enn seier i dag.  Vi MÃ... inn i vinnersporet igjen.  Spennende med Ekuban, vil han holde aggressiviteten opp i ballpress der fremme og samtidig være bevegelig og være villig til å gå på løp ??  Han har begrenset med matchtid denne sesongen.  O`Kane må virkelig ta frem fighter egenskapene sine her.  Det blir en fysisk batalje tenker jeg, jeg blir overrasket om vi får til mye av eget spill på Oakwell.  Her har vi slitt. Tror vi vinner knepent 2-1......ellers blir det kanskje uavgjort, det var en stund siden sist. Poeng her er trøstepremie.....tap orker jeg ikke tenke på.  COME ON LEEDS !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Quote from: Cannavaro on November 25, 2017, 13:02:33
Jeg tror ikke på annet enn seier i dag.  Vi MÃ... inn i vinnersporet igjen.  Spennende med Ekuban, vil han holde aggressiviteten opp i ballpress der fremme og samtidig være bevegelig og være villig til å gå på løp ??  Han har begrenset med matchtid denne sesongen.  O`Kane må virkelig ta frem fighter egenskapene sine her.  Det blir en fysisk batalje tenker jeg, jeg blir overrasket om vi får til mye av eget spill på Oakwell.  Her har vi slitt. Tror vi vinner knepent 2-1......ellers blir det kanskje uavgjort, det var en stund siden sist. Poeng her er trøstepremie.....tap orker jeg ikke tenke på.  COME ON LEEDS !!

Jeg vil veldig gjerne ha Ekuban igang med scoring. Har tro på at karen fra Ghana kan bli en hit for oss på spissplass.
Super Leeds since 1968

auren