Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 25.11.2017 kl 13:30 LIVE på Viasport 3

Started by auren, November 24, 2017, 09:03:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

asLeeds

DALHEIM WHITES

auren

Ekuban fremstod i første omgang nesten som den komplette spiss: kjapp, bevegelig, god fysikk, vinner hodedueller og jobber bra hjemover. Grei teknikk, men mangler nok skuddfoten kanskje. Veldig positiv omgang av ghaneseren

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Cannavaro

Fin omgang. Virker som vi har grei kontroll på dette.  Er vi solide bakover i 2.omgang så vinner vi.  O`Kane er skrudd på idag, Ekuban jobber og Alioski/Saiz står for finspill og scoringer.  Foreløpig er det beholdningen.   Dommeren gidder jeg ikke nevne noe ytterligere.  DETTE SKAL VI VINNE !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

Quote from: RoarG on November 25, 2017, 14:25:28
Saiz og Alioski er knallkjøp. Bra jobbet av Orta.
Alli har kommet seg etter en svak periode. Jobber knallhardt begge veier, og er alltid spillbar på høyresida. Så han har vel alt i alt innfridd.
Ellers er jeg imponert av Ekuban. Sterk, god teknisk og spenstig, og dermed også en mann som kan vinne noen hodedueller - som det blir noen av mot slike lag.
Kalvin svak og slapp i dag, syns jeg, mens O´Kane vel har vunnet et par dueller og bidratt ganske positivt. Berardi er derimot ikke bra nok.

HåvardK

Quote from: Cannavaro on November 25, 2017, 14:28:41
Fin omgang. Virker som vi har grei kontroll på dette.  Er vi solide bakover i 2.omgang så vinner vi.  O`Kane er skrudd på idag, Ekuban jobber og Alioski/Saiz står for finspill og scoringer.  Foreløpig er det beholdningen.   Dommeren gidder jeg ikke nevne noe ytterligere.  DETTE SKAL VI VINNE !!
Syns Pablo skal ha sin del av æren også. Jobber godt hjemover, og er mer opptatt av å gjøre medspillerne gode enn å glitre selv, i motsetning til Saiz.

Nørgaard

Mange tak og ja måtte sejrene fortsætte..... Hvis vi vinder i dag  :D

Lucas the Kop Cat

Quote from: HåvardK on November 25, 2017, 14:31:10
Quote from: Cannavaro on November 25, 2017, 14:28:41
Syns Pablo skal ha sin del av æren også. Jobber godt hjemover, og er mer opptatt av å gjøre medspillerne gode enn å glitre selv, i motsetning til Saiz.
Tja, synes han har vært upresis med pasningene og litt for usynlig i forhold til det vi har vært vant til fra ham. Håper han kan vise mer etter pausen.

B_Ød

Grattis Nørgaard  ;D

Allioski er nok min "mom" så langt idag...enorm arbeidskapasitet...
Ups & Ups!!

Lucas the Kop Cat

Lucas the Kop Cat

Barnes sin erstatter fortsetter der Barnes slapp med å plukke kort.

Nørgaard

Quote from: B_Ød on November 25, 2017, 14:36:51
Grattis Nørgaard  ;D

Allioski er nok min "mom" så langt idag...enorm arbeidskapasitet...

Ups tak Ød  ;)

Pablo leverer fantastiske afleveringer, men de andre er for langsomme.
Vi skulle have haft dette tempo i flere kampe i sæsonen

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

roaldv

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Vanskelig å se hvilken linje dommeren har lagt seg på når det gjelder frispark.

Sydhagen

Quote from: Lucas the Kop Cat on November 25, 2017, 14:46:20
Holding er lov. Alt annet er gult.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lucas the Kop Cat

Quote from: Sydhagen on November 25, 2017, 14:47:06
Quote from: Lucas the Kop Cat on November 25, 2017, 14:46:20
Holding er lov. Alt annet er gult.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Okei, da skjønner jeg bedre....

Sleivind

Dømmingen i denne divisjonen er helt hinsides inkonsekvent. Hadde jeg spilt utpå der i dag er jeg rimelig sikker på at det hadde rablet for meg!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Cannavaro

Sleivind

Føler vi har falt litt i intensitet de siste minuttene, her må vi trø til helt til dommeren blåser av kampen!

Snodig bytte? Har Shaughnessy spilt på midten før?

Lucas the Kop Cat

Lucas the Kop Cat

Quote from: Sleivind on November 25, 2017, 14:53:30
Føler vi har falt litt i intensitet de siste minuttene, her må vi trø til helt til dommeren blåser av kampen!

Snodig bytte? Har Shaughnessy spilt på midten før?
Litt tynt med defensive midtbaner nå.

Cannavaro

Sleivind