Kamp vs QPR@LR, 09.12.2017 kl 16:00 LIVE på Viasport 3

Started by B_Ød, December 07, 2017, 09:47:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Yes!!! 3-1 i en vanskelig bortekamp. Imponerende!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Imponert over Roofe på topp. Vi kan ikke ha keepere som er i stand til å gjøre det der. Det er så dårlig å ikke beregne den spretten der. Sjelden du ser sånne feil etter 13-årsalderen.

Sydhagen

Glimrende 2.omgang der vi stod opp imot det fysiske qpr laget!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Min børs:
4 Wiedewald
5 Ayling
5 Jansson
5 Cooper
5 Berardi
5 Vieira
4 Phillips
4 Alioski
3 Saiz
8 Roofe
5 Ekuban
6 Cibicki
5 O’Kane
MOT

Blank_File

Dette smakte utrolig godt. Nå vinner vi alt fram til nyttår!

Andersen

Deilig med seier igjen .Virker som vi er i siget igjen.  :) MOT

enur

Quote from: Blank_File on December 09, 2017, 18:10:41
Dette smakte utrolig godt. Nå vinner vi alt fram til nyttår!

Det er nok vel optimistisk, men bør i alle fall være mulig med 8-9 poeng av 12 mulige.

Marching on together

Lucas the Kop Cat

Quote from: Andersen on December 09, 2017, 18:11:16
Deilig med seier igjen .Virker som vi er i siget igjen.  :) MOT
Litt skremmende hvor langt unna vi var i nivå det medte av første omgang, så helt friskmeldt er vi vel ikke. Men desto bedre hvor godt vi hevet oss.

Asbjørn

Pontus Jansson‏
@PJansson5
3m
3 minutes ago
My family, my brothers, never will we give up!  @LUFC

https://twitter.com/PJansson5/status/939544604524851200
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Grattis alle sammen, dette var en digg seier !! Vi trengte den...Wiedwald or not....
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

Adam Pope‏
@APOPEY
Following
Following @APOPEY

More
TC very pleased with Cibicki who he has had out on the right in training. Delighted for Roofe grabbing hat trick. Equally relieved that Wiedwald saved himself & the team with the save at 1-2 #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

strålende detti her..men en litt mer stabil sisteskanse hadde vært godt....nå er det hard-prett og test av analog delay i Ød-stuggun...snart 3 nye og hente  ;D
Ups & Ups!!

roaldv

Wiedwald hadde en megatabbe i dag, men var ellers feilfri. Kanskje han får for mye pes av fansen, og plages litt av psyken? Det er mye jeg liker med Felix, så jeg håper egentlig at han får tillit og lykkes. Green var heller ikke spesielt bra i høstsesongen i fjor...

Skådd

Berre eg som synest Cqbicki så decent ut idag ?  ??? eller er det bare Saiz som spiller halve laget vårt bra kanskje .. XD

Cherry

Herlige 3 poeng mot en middels motstander.
2 forskjellige omganger. I etterkant var d virkelig noe som skjedde etter at Chibicki kom inn- han kom med fart og bevegelse.
Saiz , og spesielt Phillips usynlige i dag... og skremmende av Ayling i 1. Omg.
Klar bedring i andre omgang- og det er disse kampene, " de vanlige champioship- kampene" som det er flest av i denne divisjonen.... deilig seier, middels kamp av laget vårt .

Roofe, Chibicki og Pontus best.

Skådd

Når det gjeld Wiedwald så er han vel kjempekeeper heilt til han gjer ein sinnsvak tabbe... Har igrunn trua på han !

raggen

fikk ikke sett kampen pga jobb men fikk fulgt med tidvis på mobil men ett herlig resultat men ikke overbevisende spill slik jeg har forstått det. men 3 poeng er det som teller.. grattis alle sammen. MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

karaba

Deilig seier dette, nå har vi fortsatt heng på Play-off plassene.

Hallgeir *

Quote from: karaba on December 09, 2017, 20:19:47
Deilig seier dette, nå har vi fortsatt heng på Play-off plassene.

På 7. plass, fire poeng bak nr. 6.
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Milou

Dårleg første omgang. Heldigvis møter vi eit rævva lag som spelar rævvafotball, og som ikkje klarer å utnytte at Leeds sin treffprosent på til og med enkle pasningar var mindre enn 50%. Det var hell i uhell at Ekuban blei skada. Roofe glitra på topp som han gjer innimellom, og Cibicki kjem inn og bidrar positivt til å snu kampen. Cibicki har ikkje ferdigheiter som Saiz, Hernandez og til dels Alioski har, og heller ikkje fysikken til Vieira og Phillips, men han er kjapp og gjer enkle og gode val. Han virkar også å ha overraskande god sjøltillit til å spele sin første Championship kamp, så her ser det ut til at vi har fått ein ny dimensjon inn på midtbanen.

Det mest negative i kampen er ikkje ein elles solid Wiedvald sin megatabbe, som eg er ganske trygg på at han ikkje gjer igjen, men at forsvaret ikkje klarer å henge med på slutten og at det kun er ein god og heldig Wiedvald som forhindrar QPR å utlikne.

Og til slutt å gje Saiz 3 poeng i denne kampen må berre bety at han blir målt imot sitt eige toppnivå som er ein heilt anna standard enn dei andre. I første omgang er han like god eller dårleg som alle andre, mens i andre omgang ser vi glimt av ferdigheiter som ingen andre i Championship innehar, men han klarar likevel ikkje å bidra i vesentleg grad i dag - med unntak av assist på siste målet sjølsagt.

Hallgeir *

Quote from: Milou on December 09, 2017, 21:27:18
Dårleg første omgang. Heldigvis møter vi eit rævva lag som spelar rævvafotball, og som ikkje klarer å utnytte at Leeds sin treffprosent på til og med enkle pasningar var mindre enn 50%. Det var hell i uhell at Ekuban blei skada. Roofe glitra på topp som han gjer innimellom, og Cibicki kjem inn og bidrar positivt til å snu kampen. Cibicki har ikkje ferdigheiter som Saiz, Hernandez og til dels Alioski har, og heller ikkje fysikken til Vieira og Phillips, men han er kjapp og gjer enkle og gode val. Han virkar også å ha overraskande god sjøltillit til å spele sin første Championship kamp, så her ser det ut til at vi har fått ein ny dimensjon inn på midtbanen.

Det mest negative i kampen er ikkje ein elles solid Wiedvald sin megatabbe, som eg er ganske trygg på at han ikkje gjer igjen, men at forsvaret ikkje klarer å henge med på slutten og at det kun er ein god og heldig Wiedvald som forhindrar QPR å utlikne.

Og til slutt å gje Saiz 3 poeng i denne kampen må berre bety at han blir målt imot sitt eige toppnivå som er ein heilt anna standard enn dei andre. I første omgang er han like god eller dårleg som alle andre, mens i andre omgang ser vi glimt av ferdigheiter som ingen andre i Championship innehar, men han klarar likevel ikkje å bidra i vesentleg grad i dag - med unntak av assist på siste målet sjølsagt.

Ingen har gitt Saiz 3 poeng så langt.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Milou on December 09, 2017, 21:27:18

Saiz er ikke lett å bedømme. Selv i 'dårlige kamper' ser vi hans individuelle ferdigheter, uten tvil. Men litt ofte klarer han ikke å bidra med disse til å heve LAGET, han går seg fast, han avslutter selv, sinker spillet osv... MEN, hadde lagkameratene bidratt mer ville kanskje ikke dette skjedd. :o

Jeg er glad vi har Saiz på laget vårt jeg :) - og så skulle jeg ønske vi litt oftere får hans bidrag til å hjelpe LAGET mer :)
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Quote from: Hallgeir * on December 09, 2017, 21:32:03

Sjekk GeirO sitt innlegg lenger opp i tråden (tenkte ikkje på MoM-tråden).

Hallgeir *

Quote from: Milou on December 09, 2017, 22:03:40
Quote from: Hallgeir * on December 09, 2017, 21:32:03

Sjekk GeirO sitt innlegg lenger opp i tråden (tenkte ikkje på MoM-tråden).

Mottatt.  8)
Super Leeds since 1968

eros

Vi har klart å snu trenden nå, det blir veldig spennende å se om vi klarer å fortsette den positive trenden gjennom jula, vi har en stamme på 13-14 spillere som leverer jevnt på høyt niva. Vi er sårbare ift slitasje og skader, og må få inn 2-3 spillere som kan levere på høyt nivå og som bidrar til at vi ikke driver rovdrift på zais, Vieira, Philips og pontus.
Så ikke hele kampen i dag, men det jeg så av chibliki var mer positivt enn forrige gang.

Sent from my iPhone using Tapatalk

eggus

Jeg lurer på om Saiz kanskje hadde hatt godt av en kamp på benken, jeg syns han har sett ut til å mangle overskudd i de siste par kampene. Hvis Hernandez er klar til neste kamp kan det kanskje være en idè å sette inn han for Saiz.