Skrevet av Emne: Jul- og Nyttårsprogram  (Lest 2460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Jul- og Nyttårsprogram
« på: Desember 19, 2017, 23:17:16 »
9 dager, og 4 viktige kamper :

23.12.  Leeds-Hull
26.12.  Burton-Leeds (Sky Sports Football)
30.12.  Birmingham-Leeds
1.1.      Leeds- Nottingham (Sky Sports Football)

Alle kampene med avspark kl 16.   Håper TC får til en viss grad av rullering her, og bruker de som har fått lite spilletid når det er mulig. I disse kampene er det viktig å unngå skader. Det er gjennom et tett program som dette at det kan gjøre utslag for resten av sesongen. Når det er landslagspause er det i motsetning en kamp på 14 dager.  Dette kampprogrammet vil merkes.  Viktig med god poengsanking også. Håper vi plukker 10 poeng her.

Form siste 6 kamper :   Leeds 4-1-1   Hull  1-3-2   Burton  1-1-4   Birmingham  1-1-4   Nottingham  2-0-4

Vi har kanskje en eneståeende mulighet til å få knallbra uttelling her, men alle kamper i denne ligaen er tøffe og lever sitt eget liv.
Måtte denne jula bli sånn herlig Leeds-hvit !!   ;D ;D ;D

MFLU - Miracles For Leeds United

TK20

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #1 på: Desember 20, 2017, 10:31:01 »
Håper Dallas er tilbake til dette programmet!

B_Ød

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #2 på: Desember 20, 2017, 10:35:35 »
Hvorfor 10p??....jeg håper 12 jeg :-)
Ups & Ups!!

GeirO

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #3 på: Desember 20, 2017, 19:27:55 »
Tips: Vi vinner begge bortekampene, og spiller uavgjort i begge hjemmekampene. Skulle bli 8 poeng.
MOT

Cherry

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #4 på: Desember 20, 2017, 19:57:38 »
Ser B' Ham som den vanskeligste kampen her. Vi ble til tider rundspilt , men vant 3-1 der sist med Zola som manager.

Håper og tror på 10 poeng, noe som vil støtte godt oppunder PO- plass når vi passerer nyttår :)
 

kajmo

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #5 på: Desember 20, 2017, 22:07:42 »
Spændende Juleprogram - glæder mig til at følge udviklingen!!
God jul og et godt Leeds år ønskes alle Leedsfans

gulle

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #6 på: Desember 20, 2017, 22:30:56 »
Tips: Vi vinner begge bortekampene, og spiller uavgjort i begge hjemmekampene. Skulle bli 8 poeng.
vi vinner begge bortekampene, men vi vinner begge hjemmekampene, så det blir 12 poeng.

Lett
Nå rykker vi opp! Jasederja

Dennis

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #7 på: Desember 22, 2017, 09:00:12 »
Fullt mulig med 12 poeng fra de kampene, men det er ingen automatikk i denne serien. Og for all del, Leeds er definitivt i stand til å få med seg minst mulig.

Sju-åtte er ingen krise ift play off (tror jeg), men skal avstanden til direkte kuttes ned bør det blir minst 9-10 poeng.
Marching on together!

Josch

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #8 på: Desember 22, 2017, 09:42:38 »
Alle kamper er vanskelige i ch.ship. Men denne sesongen har vi gjort jobben mot de 6-7 dårligste på tabellen. Pga godt forarbeid av TC, tror jeg. Jeg blir ikke overasket over 3-4 seire her. Tøft kampprogram (for alle) bør være en fordel for oss med bedre tropp mot bunnlag.

Vi vinner kampene hvis trenden for sesongen fortsetter.:  slår de dårlige og taper mot de gode.

Cannavaro

Sv: Jul- og Nyttårsprogram
« Svar #9 på: Januar 02, 2018, 23:17:40 »
9 dager, og 4 viktige kamper :

23.12.  Leeds-Hull                                             1-0
26.12.  Burton-Leeds (Sky Sports Football)           1-2
30.12.  Birmingham-Leeds                                   1-0
1.1.      Leeds- Nottingham (Sky Sports Football)    0-0


7 poeng på 4 kamper, altfor dårlig uttelling gitt forutsetning før kampene.  Vi kommer unna uten alvorlige skader på spillerne, det har vært rullering på midtbanen hvor Phillips, Vieira, O`Kane, Shaugnessy er brukt sentralt defensivt, Cibicki fikk prøvd litt på høyrekant i 3 kamper (inkl Norwich).
Burton seieren den som smakte best, spillemessig mye svakt, Birmingham-kampen en stor skuffelse, noe bedring i 2.omgang mot Nottingham. Neste 3 kamper i ligaen er Ipswich (b), Millwall (h) og Hull (b) i januar, etter FA cup borte mot Newport til helgen.

Jeg personlig mener vi mangler et stabilt anker på midten som er sjefen og som kan styre mye av det vi skal gjøre på banen gjennom 90 minutter.  Vi har urutinerte karer i Vieira, Phillips og Shaugnessy . O`Kane er den med rutine (han er stort sett pasningssikker, men ikke en ledertype og ikke fysisk tilstrekkelig).  Hadde vi hatt 1 eller 2 andre bedre alternativer sentralt så tror jeg vi kunne utrettet  noe mer. Håper vi får inn sentrale midtbane skikkelser i dette vinduet.
MFLU - Miracles For Leeds United