Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road 01.01.18 kl 16:00 TV-kamp Viasport 1.  (Lest 19535 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Oggy

Enig med deg.

1. omgang er jo helt katastrofe. Ikke Leeds verdig.
Bedre i 2. omgang, men det kunne ikke bli verre.

På hjemmebane må vi kunne forvente innsats og bra spill. Bare tidvis i dag.
Syns Cooper og Saiz er gode.

At vi bytter inn spillere som Lasogga og Sacko, vitner om dårlig kvalitet på benken.
Dessverre

Slutt. Utrolig at vi ikke vinner. Men spillet er tilbake! Og da er jeg "fornøyd"...

auren
Spillet er tilbake ? Hvilket spill? Ok siste halvtime når Forest spillerne var fullstendig ut av posisjon. Første omgang var grusom.
Første omgang midt på treet. Andre omgang meget bra. I forhold til de siste 5 kamper er dette den beste kampen spillemessig.

auren
Oggy

ar9

Synes vi hadde bra trøkk i første frem til Ayling ble skadet og de rø fikk seg en 5minutter. Da burde vi allerede hatt ett eller to.
Tidvis bra i andre og men vi må sette sjansene.

Eriksen55

Saiz (gult nå) og Pablo må lære seg at det ikke nytter med høylytte protester når de IKKE får frispark.....kan i verste fall koste oss dyrt en gang..

Sliter litt med Saiz. I dag er han god, men ofte syntes jeg han bare roter det til. Dribler og herjer, men det hender lite.

Det jeg sliter mest med er den filmingen han driver med hele tiden. Skjønner godt han ikke får frispark. Rett og slett ufyselig oppførsel.

Prestasjonene i dag var bra. Synd vi ikke får 3 poeng.

Håper Rad & co ser at vi må ja inn en proven venstreback og veldig proven spiss. Roofe er ikke god nok, og vi kan ikke vente på Lasogga.

moty

Dette laget skriker etter en halvgod spiss ( målgeit ) her må Italieneren bla opp en 5-6 mill og da mener jeg pund.
 

flynn

Saiz (gult nå) og Pablo må lære seg at det ikke nytter med høylytte protester når de IKKE får frispark.....kan i verste fall koste oss dyrt en gang..

Sliter litt med Saiz. I dag er han god, men ofte syntes jeg han bare roter det til. Dribler og herjer, men det hender lite.

Det jeg sliter mest med er den filmingen han driver med hele tiden. Skjønner godt han ikke får frispark. Rett og slett ufyselig oppførsel.

Prestasjonene i dag var bra. Synd vi ikke får 3 poeng.

Håper Rad & co ser at vi må ja inn en proven venstreback og veldig proven spiss. Roofe er ikke god nok, og vi kan ikke vente på Lasogga.

Skjønner hva du mener, men uten Saiz skjer det i alle fall ingenting. I mange kamper, som i dag, er det han som skaper det aller meste vi finner på framover. Og de siste kampene, uten Saiz, har tydelig demonstrert hvor avhengig vi er av ham. Vi har strengt tatt bare to våpen framover, Saiz og dødballer.

flynn

Cherry

Vi er bedre enn Forest, derfor skuffende resultat.... Mangler " cutting edge" i siste halvparten/ angrep.
Saiz var tidvis god han, men " kjæler" tidvis for mye med ball slik at momentet i angrepet blir borte... Ikke alltid - men FOR mye!
I dag la dommeren lista høyt, og veldig fysiske er hverken Pablo, Alioski eller Saiz... Men de skulle hatt flere frispark i dag!!!
Lasogga er fortsatt " rusten" , trenger vi han tro..?

Syns Cooper har blitt en bra stopper, og sammen med Pontus er vi trygge i midt bak- det er våre sidebacks som er generelt for svake og bedre lag kommer seg greit frem på kantene våre.

Noen sjef på midten har vi dessverre ikke.
Bør skje noe ift spillere inn denne uke, HVIS det skjer no da...
 

Kickthemdown

Slutt. Utrolig at vi ikke vinner. Men spillet er tilbake! Og da er jeg "fornøyd"...

auren
Spillet er tilbake ? Hvilket spill? Ok siste halvtime når Forest spillerne var fullstendig ut av posisjon. Første omgang var grusom.
Første omgang midt på treet. Andre omgang meget bra. I forhold til de siste 5 kamper er dette den beste kampen spillemessig.

auren
Betyr midt på treet sånn passe fornøyd ? Du verden da er ikke forventningene store. Er jo også bare å lese på hvilket som helst forum så ser man at jeg har massene på min side i den saken.

auren

All in all, TC thought this was the opposite of the victory over Hull - a game they should have won but didn't, as opposed to a game they were lucky to win.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Jevner seg ut over en lang sesong. Vi trenger virkelig en ny venstreback og spiss. Kunne også trengt en midtbanegeneral og en ving med fart og teknikk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Det kan faktisk være en fordel å se kamper i opptak. Da må man holde øyne og fingre unna pc'en. Den tar mye av oppmerksomheten bort fra det som skjer på skjermen der og da.

En liten nedtur at vi ikke evner å putte minst en av de tre store sjansene vi skaper. Roofe sin SKAL jo være mål! Ellers var Ayling veldig god før han måtte ut. O'Kane var god og arbeidsom kampen gjennom, og midtforsvaret som vanlig bunnsolid.

Innsatsen var heldigvis tilbake etter elendigheten fra Birmingham-kampen. Synd at manglende evner foran mål bare skaffer det ene poenget.
Super Leeds since 1968

Buddy

Så kampen med en Arsenalkompis.
Han synes Leeds' spill og kampen generelt var en stor opptur etter gårsdagens Arsenalinnsats mot et bånnlag.
En trøst for anyone?

DenHviteYeboah

Så kampen med en Arsenalkompis.
Han synes Leeds' spill og kampen generelt var en stor opptur etter gårsdagens Arsenalinnsats mot et bånnlag.
En trøst for anyone?
Nope, og Arsenalsupportere aner ikke hva motgang er..

Josch

Vi hadde sjanser nok til å vinne denne kampen. Vi mangler en klinisk spiss.  Wood hadde puttet på minst en av sjansene vi hadde. Men han er solgt. I stedet sjøt Roofe i tverligger på en 100% sjans. Der er forskjellen.

(Klinisk spiss = scorer på den ene sjansen han får)
« Siste redigering: Januar 01, 2018, 22:20:07 av Josch »

GeirO

Litt svart/hvitt dette.
Roofe har ofte scoret på sin eneste sjanse i kampen, og Wood har ofte bommet på sin eneste sjanse. Sånn, da var noen gråtoner lagt inn.
Og jeg mener også Wood er en bedre spydspiss enn Roofe.
MOT

Jon R

Litt svart/hvitt dette.
Roofe har ofte scoret på sin eneste sjanse i kampen, og Wood har ofte bommet på sin eneste sjanse. Sånn, da var noen gråtoner lagt inn.
Og jeg mener også Wood er en bedre spydspiss enn Roofe.
Folk har glemt de to siste kampene Wood spilte for oss. Brant flere store...
Jon R.

Blank_File

Slutt. Utrolig at vi ikke vinner. Men spillet er tilbake! Og da er jeg "fornøyd"...

auren
Spillet er tilbake ? Hvilket spill? Ok siste halvtime når Forest spillerne var fullstendig ut av posisjon. Første omgang var grusom.
Første omgang midt på treet. Andre omgang meget bra. I forhold til de siste 5 kamper er dette den beste kampen spillemessig.

auren
Enig auren. Helt grei første og meget bra andre. Dette var et godt steg. Men nå må vi ha 3p på de resterende denne måneden.

Annesj

Grei 1 omgang å bra 2 omgang. Jeg syns likevel jeg legger merke til at midtbanen vår sliter med å ta tak i kampen nok engang. Etter MIN mening er ikke okane god nok og svekker nettopp midtbanens evne til og tilrive seg tak i kula. Nottingham er bedre enn oss i denne fasen som de fleste andre lag i ligaen. Men ikke gode nok til å straffe oss i går. Vieira var dypt savnet. Vi er solide i 4rn bak å skaper nok til å vinne, men for meg er midtbanen en bekymring og vært det siden ses start egentlig. Vi er noe bedre med Vieira og Phillips enn med Okane utpå der. Så får folk være uenig i det ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ar9

Grei 1 omgang å bra 2 omgang. Jeg syns likevel jeg legger merke til at midtbanen vår sliter med å ta tak i kampen nok engang. Etter MIN mening er ikke okane god nok og svekker nettopp midtbanens evne til og tilrive seg tak i kula. Nottingham er bedre enn oss i denne fasen som de fleste andre lag i ligaen. Men ikke gode nok til å straffe oss i går. Vieira var dypt savnet. Vi er solide i 4rn bak å skaper nok til å vinne, men for meg er midtbanen en bekymring og vært det siden ses start egentlig. Vi er noe bedre med Vieira og Phillips enn med Okane utpå der. Så får folk være uenig i det ;)

Enig, vi savet Terje på midten.
Får flertallet mot meg når jeg nevner det ettersom han ikke er like flink med ballen.
Men jeg mener den viktigste oppgaven til ankerne er å vinne flest mulig baller på midten. Så kan dvergene ta seg av finspillet.

Alternativt en ‘sjef’ på midten som forumet har skreket etter i flere år.
En som kan alt;løpe,takle,nikke,sentre og kanskje t.o.m sette en avgjørende mark kryper i ny og ne.
Men så stort lønnsbudsjett har vi nok ikke før vi er i PL.

Annesj

Grei 1 omgang å bra 2 omgang. Jeg syns likevel jeg legger merke til at midtbanen vår sliter med å ta tak i kampen nok engang. Etter MIN mening er ikke okane god nok og svekker nettopp midtbanens evne til og tilrive seg tak i kula. Nottingham er bedre enn oss i denne fasen som de fleste andre lag i ligaen. Men ikke gode nok til å straffe oss i går. Vieira var dypt savnet. Vi er solide i 4rn bak å skaper nok til å vinne, men for meg er midtbanen en bekymring og vært det siden ses start egentlig. Vi er noe bedre med Vieira og Phillips enn med Okane utpå der. Så får folk være uenig i det ;)

Enig, vi savet Terje på midten.
Får flertallet mot meg når jeg nevner det ettersom han ikke er like flink med ballen.
Men jeg mener den viktigste oppgaven til ankerne er å vinne flest mulig baller på midten. Så kan dvergene ta seg av finspillet.

Alternativt en ‘sjef’ på midten som forumet har skreket etter i flere år.
En som kan alt;løpe,takle,nikke,sentre og kanskje t.o.m sette en avgjørende mark kryper i ny og ne.
Men så stort lønnsbudsjett har vi nok ikke før vi er i PL.

Helt enig. Pasningen til roofe mot burton var jo rimelig strøken :) Potensiale til å bli sjefen er der. Mangler hodestyrken dog. Vieire bør være selvskreven. Plassen ved siden av bør styrkes. En som hadde tatt for seg i luftrommet også, men som du sier. En sjef som kan det meste koster skjorta.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ar9

Grei 1 omgang å bra 2 omgang. Jeg syns likevel jeg legger merke til at midtbanen vår sliter med å ta tak i kampen nok engang. Etter MIN mening er ikke okane god nok og svekker nettopp midtbanens evne til og tilrive seg tak i kula. Nottingham er bedre enn oss i denne fasen som de fleste andre lag i ligaen. Men ikke gode nok til å straffe oss i går. Vieira var dypt savnet. Vi er solide i 4rn bak å skaper nok til å vinne, men for meg er midtbanen en bekymring og vært det siden ses start egentlig. Vi er noe bedre med Vieira og Phillips enn med Okane utpå der. Så får folk være uenig i det ;)

Enig, vi savet Terje på midten.
Får flertallet mot meg når jeg nevner det ettersom han ikke er like flink med ballen.
Men jeg mener den viktigste oppgaven til ankerne er å vinne flest mulig baller på midten. Så kan dvergene ta seg av finspillet.

Alternativt en ‘sjef’ på midten som forumet har skreket etter i flere år.
En som kan alt;løpe,takle,nikke,sentre og kanskje t.o.m sette en avgjørende mark kryper i ny og ne.
Men så stort lønnsbudsjett har vi nok ikke før vi er i PL.

Helt enig. Pasningen til roofe mot burton var jo rimelig strøken :) Potensiale til å bli sjefen er der. Mangler hodestyrken dog. Vieire bør være selvskreven. Plassen ved siden av bør styrkes. En som hadde tatt for seg i luftrommet også, men som du sier. En sjef som kan det meste koster skjorta.
og lønn skal han ha...
Og da vil igjen den gemene hop ha mer til salt i maten...

Annesj

Grei 1 omgang å bra 2 omgang. Jeg syns likevel jeg legger merke til at midtbanen vår sliter med å ta tak i kampen nok engang. Etter MIN mening er ikke okane god nok og svekker nettopp midtbanens evne til og tilrive seg tak i kula. Nottingham er bedre enn oss i denne fasen som de fleste andre lag i ligaen. Men ikke gode nok til å straffe oss i går. Vieira var dypt savnet. Vi er solide i 4rn bak å skaper nok til å vinne, men for meg er midtbanen en bekymring og vært det siden ses start egentlig. Vi er noe bedre med Vieira og Phillips enn med Okane utpå der. Så får folk være uenig i det ;)

Enig, vi savet Terje på midten.
Får flertallet mot meg når jeg nevner det ettersom han ikke er like flink med ballen.
Men jeg mener den viktigste oppgaven til ankerne er å vinne flest mulig baller på midten. Så kan dvergene ta seg av finspillet.

Alternativt en ‘sjef’ på midten som forumet har skreket etter i flere år.
En som kan alt;løpe,takle,nikke,sentre og kanskje t.o.m sette en avgjørende mark kryper i ny og ne.
Men så stort lønnsbudsjett har vi nok ikke før vi er i PL.

Helt enig. Pasningen til roofe mot burton var jo rimelig strøken :) Potensiale til å bli sjefen er der. Mangler hodestyrken dog. Vieire bør være selvskreven. Plassen ved siden av bør styrkes. En som hadde tatt for seg i luftrommet også, men som du sier. En sjef som kan det meste koster skjorta.
og lønn skal han ha...
Og da vil igjen den gemene hop ha mer til salt i maten...

Nettopp
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds