FA-cupen 3. runde: Kamp vs Newport County @ Rodney Parade 07.01.18 kl 13:00

Started by auren, January 06, 2018, 19:23:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjorn

Marching On! 4276

gulle

I år rykker vi opp!

Lucas the Kop Cat

Pause. Rimelig kontroll selv om vi lar Newport holde på vel mye foran vårt mål. Berardi MOM så langt.

auren

1-0 til Leeds ved pause. Hjemmelaget klart best. Vi sliter med å holde på ballen og er rustne bakover. Det blir farlig på hver dødball. Håper vi klarer å stå i mot i andre omgang. Trenger en 2-0 scoring for å ta ut litt av stinget til Newport.

Skuffende forestilling så langt, men vi leder.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Dårlig bane kan ta litt av skylden, men spill langs bakken og få opp tempoet.
Vi skal være bedre trent enn L2 lag...

Come on Leeds.

gulle

Sett siste halvdel, det er bemerkelsesverdig likt de siste ligakampene jeg har sett.
Ok defensivt men ingen forwards som evner å holde på ballen og skape eget offensivt spill.
Det er nesten så man lurer på om det er sånn TC vil vi skal spille.?
I år rykker vi opp!

RoarG

Gutta har klart seg bra. Spissene har hatt lite å jobbe med, og får sjelden støtte fra midtbanen. Banens gigant er Berardi. Synes også at Shaugnessy, Anita, Phillips og Klich gjør sine saker bra. Ønsker meg den farlige 2-0 ledelsen tidlig i 2. omgang, for jeg tror at Newport til slutt klarer å få en scoring.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 07, 2018, 13:50:01
Pause. Rimelig kontroll selv om vi lar Newport holde på vel mye foran vårt mål. Berardi MOM så langt.
Tja, øyne som ser.

Synes Leeds har dårlig instilling, taper dueller, blir overkjørt på midtbanene, greier ikke å skape noe framover osv.
MOT

Barba

men vi leder.

auren
[/quote]

Og det er det som gjelder. Forventer at forskjellen på lagene vil komme til syne i andre og at vi vinner komfortabelt. 2 - 3 mål bør det bli, og unngå skader og kort, spesielt Berardi. (som har vært god)
Barba - MOT

RoarG

Quote from: GeirO on January 07, 2018, 13:53:10
Tja, øyne som ser.

Synes Leeds har dårlig instilling, taper dueller, blir overkjørt på midtbanene, greier ikke å skape noe framover osv.
Vi har ikke dårlig innstilling, og vi taper ikke så mange dueller. Vi blir ikke overspilt på midtbanen, fordi ballene kælkes over den fra Newport, hvis taktikk er få ballen utpå vingene for så slå innlegg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Killa

Lucas the Kop Cat

Quote from: Killa on January 07, 2018, 14:06:08
Takk for strålende link til kampen!!
Versågod! Deilig å slippe en haug med popup-vinduer og mas om betaling.

Hallgeir *

På venstre side kommer det mange innlegg fra Newport-spillere. Vår lånespiller klarer ikke å forhindre mange av dem.
Super Leeds since 1968

GeirO

Quote from: RoarG on January 07, 2018, 13:57:23
Quote from: GeirO on January 07, 2018, 13:53:10
Tja, øyne som ser.

Vi har ikke dårlig innstilling, og vi taper ikke så mange dueller. Vi blir ikke overspilt på midtbanen, fordi ballene kælkes over den fra Newport, hvis taktikk er få ballen utpå vingene for så slå innlegg.
Da er vi ikke helt enige. Vi greier knapt å tackle en spiller og det er midtbanen deres som spiller ut på vingene.
MOT

Lucas the Kop Cat

Cooper på vei inn. Er vel CBJ som fikk en hodesmell som går ut?

Cannavaro

Cibicki har ikke vært klar for kamp idag ihvertfall...mye rævva involveringer...og B Jackson ser jo ikke ut til å være interessert i det hele tatt....for en kroppsholdning og mine....nada entusiasme...
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

En ting skal vi ha skryt for, vi skaper mye underholdning for hjemmepublikum!

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Lucas the Kop Cat

Quote from: Xern... on January 07, 2018, 13:42:10
Quote from: Lucas the Kop Cat on January 07, 2018, 13:39:21
Quote from: LEO on January 07, 2018, 13:35:43
Jeg er bekymret over at Beradi har allerede fått gult kort. ???
Står så på FotMob og SkySports men stemmer det?
Ja, er på grunn av feiring med fansen. Helt greit når man scorer sitt første mål i proffotball etter snart 300 kamper  ;D
Ifølge kommentator fikk Grot nå kampens første gule kort.

Myhre10

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Kickthemdown

Det er så mange spillere i troppen vår som virkelig ikke er i nærheten av nivået vi bør ha i Leeds United.

Der ble det 1-1

Håpløst.

RoarG

Kickthemdown

Gutten fra scum , Anita, Lasogga, Grot ,Klitch - Kunne fortsatt. Helt jævli dårlig.  :o

testo

Fortjent..Håper vi ryker ut for med dette vi viser så forjener alle i Leeds en trøkk i trynet så det merkes.
Mark Hues fikk sparken i går, havner TC på samme bussen mon tro..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Barba

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 07, 2018, 14:36:18
Utrolig selvmål av Shaugnessy.

Ser umiddelbart klønete og hjelpeløst ut, men tror Newportspilleren rett foran så vidt toucher og det er grunnen. Da er det vanskelig, men den samme Newportspilleren står også skrekkelig alene også. Dårlig forsvarsspill.
Barba - MOT