Skrevet av Emne: FA-cupen 3. runde: Kamp vs Newport County @ Rodney Parade 07.01.18 kl 13:00  (Lest 21674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

En kostbar affære dette for oss:

Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
 29 sek30 sekunder siden
Mer
FA guidelines mean Saiz is looking at a six-game ban if the spitting allegation sticks. That would rule him out until Derby away on February 20. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

En kostbar affære dette for oss:

Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
 29 sek30 sekunder siden
Mer
FA guidelines mean Saiz is looking at a six-game ban if the spitting allegation sticks. That would rule him out until Derby away on February 20. #lufc

Er ikke dette like greit da? Saiz har jo vært så dårlig i det siste at han trenger seg en pause...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Christiansen said he takes the blame for today but defended his choice of line-up, saying a similar approach worked at Burnley in the League Cup. Said that his players didn't make enough effort today.

Er jo sant dette. Byttet vel 9 spillere mot Burnley også. Det var innstillingen til spillerne det var noe galt med i dag. TC må ta sin del av skylden der.

auren
Er lei at trenerne sier de tar skylda. Det samme sa Monk i fjor. Eneste måten vi kan vinne kamper på er å ha trenere med vinnerskaller, og de skal ta ut det til enhver tid beste laget tilgjengelig. Gjør de ikke det, må de sparkes, og med det mener jeg at Monk nok burde fått fyken etter Sutton-kampen i fjor (vel sent å mene det, jeg vet..). TC må sparkes, og vi må få inn en trener som tar ut topp-11 i hver kamp.

Da må vi hente en manager fra lower leauge. Er kun de lagene som stiller med fullt mannskap til disse cupkampene.
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Trist, 2 år på rad. Sutton i fjor og Newport i år. Alle tilreisende Leeds supportere bør få en unnskyldning samt reiseutgifter tilbakebetalt av klubben.
Direkte flaut.
Teller FA - cupen overhodet ikke den heller lenger?
Med SÃ… bra trekning, og stor sjanse for å trekke ett topplag med fullt hus hjemme eller borte neste runde- så skjønner jeg ikke prioriteringa.

At man i tillegg ikke evner og fatte at små, spede spanjoler ikke bør spille mot fysiske L2 lag er jo helt natta... snakk om research.. :-[
Stryk til alle i Coach- gruppa samt de fleste av dagens spillere....
Finnes ikke unnskyldninger for gjennomførte kamper som dette.

Faktisk den kampen jeg er mest skuffa over ( inkl Sheff W- kampen) hittil i årets sesong.

Troppen skriker, nei brøøøøler etter kvalitet.
 

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Har to unge jenter som skal på Millwall kampen. Hvordan får de billetter? Må være sølvmedlem eller?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Christiansen said he takes the blame for today but defended his choice of line-up, saying a similar approach worked at Burnley in the League Cup. Said that his players didn't make enough effort today.

Er jo sant dette. Byttet vel 9 spillere mot Burnley også. Det var innstillingen til spillerne det var noe galt med i dag. TC må ta sin del av skylden der.

auren
Er lei at trenerne sier de tar skylda. Det samme sa Monk i fjor. Eneste måten vi kan vinne kamper på er å ha trenere med vinnerskaller, og de skal ta ut det til enhver tid beste laget tilgjengelig. Gjør de ikke det, må de sparkes, og med det mener jeg at Monk nok burde fått fyken etter Sutton-kampen i fjor (vel sent å mene det, jeg vet..). TC må sparkes, og vi må få inn en trener som tar ut topp-11 i hver kamp.

Mange managere som burde fått fyken i helga da, med andre ord...

auren
Jepp. Konsekvensetikk er det eneste som hjelper mot den slags arroganse. For å sitere Sun Tzu: "Fiendens svakhet er hans eget ansvar".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsgutt

Har to unge jenter som skal på Millwall kampen. Hvordan får de billetter? Må være sølvmedlem eller?

Ser ut som de ikke trenger noe meldemskap, billettene kan kjøpes fritt nå

ar9

Så kampen på jukseTv og det var enveiskjøring. Vi fikk ett flaksemål men hjemmelaget vant fullt fortjent.
Philips var en av få faste idag var ikke i nærheten av å vise seg frem på midten. Men kan vel egentlig bare sage hele laget.
Fint at vi toppet det hele med rødt kort på Saiz.

TallyHo

All PR er god PR.   :-[
Mangle bare de ansette møkkasekken Mark Hughes.
Da et det takk og farvel for meg  :'(
Flaut !!!!!
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

SOL

Neste sesong er det ikkje vits i "melde på lag u cupen" om me skal ha slik haldning. Er lei av å bli pissa på >:(
 

Kickthemdown

Christiansen said he takes the blame for today but defended his choice of line-up, saying a similar approach worked at Burnley in the League Cup. Said that his players didn't make enough effort today.

Er jo sant dette. Byttet vel 9 spillere mot Burnley også. Det var innstillingen til spillerne det var noe galt med i dag. TC må ta sin del av skylden der.

auren
Er lei at trenerne sier de tar skylda. Det samme sa Monk i fjor. Eneste måten vi kan vinne kamper på er å ha trenere med vinnerskaller, og de skal ta ut det til enhver tid beste laget tilgjengelig. Gjør de ikke det, må de sparkes, og med det mener jeg at Monk nok burde fått fyken etter Sutton-kampen i fjor (vel sent å mene det, jeg vet..). TC må sparkes, og vi må få inn en trener som tar ut topp-11 i hver kamp.
Flott at han tar skylden. Da skal han selvsagt også ha sparken - er utilgivelig å ikke slå dette laget.

ar9

Philips bør også selges, er direkte dårlig og ble knust i duell på corner som ble baklengs.  Forferdelig kamp sammen med endel andre.  Vi ba om juling med denne lagoppstillingen. Fikk som fortjent.

Corner på 1-1 og nesten full tid, da skal man som forsvarende lag simpelthen bare vinne den duellen. Om ikke annet prøve i hvertfall. Hadde det vært Crouch eller Jostein Flo som Philips var opp mot så skulle jeg tilgitt han.
Men han tapte vel duellen mot en school-boy innbytter?

Blank_File

Dette tullet med at slike kamper ikke passer for en spiller som Saiz er helt nonsens. Mannen med teknikk og det lave tyngdepunktet burde rundspilt Newport og kunne gått fra midtbanen alene. Sist han spilte mot de scoret han 3. Det er faktisk det dummeste pisset jeg har hørt.

Gikk ikke det meste i utforbakke for oss etter Sutton i fjor? Får virkelig håpe vi ikke ser samme tendensen i år. Foreløpig mest konsentrert på Ipswich til helga!

Cherry

Christiansen said he takes the blame for today but defended his choice of line-up, saying a similar approach worked at Burnley in the League Cup. Said that his players didn't make enough effort today.

Er jo sant dette. Byttet vel 9 spillere mot Burnley også. Det var innstillingen til spillerne det var noe galt med i dag. TC må ta sin del av skylden der.

auren
Er lei at trenerne sier de tar skylda. Det samme sa Monk i fjor. Eneste måten vi kan vinne kamper på er å ha trenere med vinnerskaller, og de skal ta ut det til enhver tid beste laget tilgjengelig. Gjør de ikke det, må de sparkes, og med det mener jeg at Monk nok burde fått fyken etter Sutton-kampen i fjor (vel sent å mene det, jeg vet..). TC må sparkes, og vi må få inn en trener som tar ut topp-11 i hver kamp.
Flott at han tar skylden. Da skal han selvsagt også ha sparken - er utilgivelig å ikke slå dette laget.

Langt på vei enig her, d er Coach' ansvar og jobb og motivere kamptroppen....
Er / var dette forutbestemt/ planlagt uansett motstand tro...?
Ennå skuffa deluxe, og mener jo at bedre sjanse for avansement får man jo sjelden/ aldri - men å undervurdere L2 lag såpass som i dag( Newport styrer jo klart d meste av spill og  sjanse) er veldig slett forarbeid....

Utilgivelig. Klubben taper jo godt med £££ på dette også....
 

RoarG

Det skal sies, jeg var ikke særlig urolig for at Leeds skulle tape. Det var veldig mye mas og kjas med Newport, bråtesvis med halvsjanser og mindre gode avslutningsforsøk. En meget uheldig Shaugnessy satte ballen i eget mål, og utligningsmålet er etter min mening ren flaks for Newport. Så kom cornermålet og ødela alt sammen. Det sagt, Leeds spilte temmelig middelmådig som lag. Var kun Berardi som spilte noe bra. Synes, Klich, Grot og Lassoga var svake. Tror ikke det skulle ha vært så mye til for å slå Newport. En bevegelig Roofe på topp ville ha utgjort en helt annen trussel enn de to saltstøttende vi stilte opp med. La Lasogga dra tilbake til Tyskland i januar. Kjøp radarparet fra Peterborough og lån inn Ings, så får vi et slagkraftig angrep. Grot må lånes ut til lag i lavere divisjoner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Christiansen said he takes the blame for today but defended his choice of line-up, saying a similar approach worked at Burnley in the League Cup. Said that his players didn't make enough effort today.

Er jo sant dette. Byttet vel 9 spillere mot Burnley også. Det var innstillingen til spillerne det var noe galt med i dag. TC må ta sin del av skylden der.

auren
Er lei at trenerne sier de tar skylda. Det samme sa Monk i fjor. Eneste måten vi kan vinne kamper på er å ha trenere med vinnerskaller, og de skal ta ut det til enhver tid beste laget tilgjengelig. Gjør de ikke det, må de sparkes, og med det mener jeg at Monk nok burde fått fyken etter Sutton-kampen i fjor (vel sent å mene det, jeg vet..). TC må sparkes, og vi må få inn en trener som tar ut topp-11 i hver kamp.
Flott at han tar skylden. Da skal han selvsagt også ha sparken - er utilgivelig å ikke slå dette laget.
Arsène Wenger bør vel også få sparken i kveld?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sparkes for dette? Tull og tøys. Laget er i habil ligaform og for fullt med i opprykksjakten.

Jeg håper dette motiverer til full pinne i ligaen. Skulle klubben igjen gå inn i en nedadgående kurve, så vil et trenerskifte etter hvert bli aktuelt. Hadde man fulgt enkelte her inne, hadde selv Cellino bedt dem roe øksekvessingen.

Christiansen har fullt ansvar for laget han tar ut, men samtlige av spillerne (kanskje m.u.a. av CBJ) spiller for å involvere seg i førsteelleveren i ligaen. Er ikke det motivasjon nok, så får man finne på noe annet. Spillerne har like mye skyld for denne innsatsen, som trenerne.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sparkes for dette? Tull og tøys. Laget er i habil ligaform og for fullt med i opprykksjakten.

Jeg håper dette motiverer til full pinne i ligaen. Skulle klubben igjen gå inn i en nedadgående kurve, så vil et trenerskifte etter hvert bli aktuelt. Hadde man fulgt enkelte her inne, hadde selv Cellino bedt dem roe øksekvessingen.

Christiansen har fullt ansvar for laget han tar ut, men samtlige av spillerne (kanskje m.u.a. av CBJ) spiller for å involvere seg i førsteelleveren i ligaen. Er ikke det motivasjon nok, så får man finne på noe annet. Spillerne har like mye skyld for denne innsatsen, som trenerne.
Helt enig!
Han skulle aldri vært ansatt. Verken han eller Orta!
Etter min mening bommer TC gang på gang med laguttak, bruker spillere som ikke er gode nok osv. Nå synes jeg du kan lese hans intervju igjen som vi debatterte vilt her på forumet i går....
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-christiansen-happy-with-his-striking-options-1-8943216

« Siste redigering: Januar 07, 2018, 19:40:36 av DenHviteYeboah »

Eriksen55

Sparkes for dette? Tull og tøys. Laget er i habil ligaform og for fullt med i opprykksjakten.

Jeg håper dette motiverer til full pinne i ligaen. Skulle klubben igjen gå inn i en nedadgående kurve, så vil et trenerskifte etter hvert bli aktuelt. Hadde man fulgt enkelte her inne, hadde selv Cellino bedt dem roe øksekvessingen.

Christiansen har fullt ansvar for laget han tar ut, men samtlige av spillerne (kanskje m.u.a. av CBJ) spiller for å involvere seg i førsteelleveren i ligaen. Er ikke det motivasjon nok, så får man finne på noe annet. Spillerne har like mye skyld for denne innsatsen, som trenerne.
Helt enig!
Han skulle aldri vært ansatt. Verken han eller Orta!
Etter min mening bommer TC gang på gang med laguttak, bruker spillere som ikke er gode nok osv. Nå synes jeg du kan lese hans intervju igjen som vi debatterte vilt her på forumet i går....
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-christiansen-happy-with-his-striking-options-1-8943216

Gang på gang? Hva vet du om slitasje, sykdom, skader, holdninger, innsats på treninger osv. Ikke en dritt faktisk  :)

Igjen. Alle vet nok at vi trenger en spiss. Mener du virkelig at han burde gått ut og sagt at vi er på desperat jakt etter en spiss?

Burde aldri blitt ansatt. Du vet vi ligger på playoff og at vi pr nå er blant formlagene i divisjonen? Sliter med å ta deg særiøst.

Bjorn

Huff.. mye hengehuer her inne. Ja vi tapte. Kjipt deluxe. Om alle lag oppover i divisjonene som enten tapte eller må ut i returoppgjør, sparket sin manager, ville det blitt en slitsom måned.. Vi møtte et lag som forståelig nok gønna på idag, og fortjent fikk noe ut av dette. Banen var en parodi og vi fiksa det bare ikke. De hadde et par sjanser mer enn oss, men ikke så farlig at det på en annen dag hadde vært et helt annet resultat.  Jeg er sikker på at vi hadde knust dem på hjemmebane! Selv med den litt alternative oppstillinga.
TC og laget har lært noe idag. Vi får legge dette bak oss og se frem til holde så mange lag som mulig bak oss.
TC bør ikke få sparken før vi avslutter sesongen og ligger under forventet plassering for sesongen, altså lenger ned enn i fjor!

Reis nå for pokker hodene opp. MOT!
Marching On! 4276

Dennis

Sparkes for dette? Tull og tøys. Laget er i habil ligaform og for fullt med i opprykksjakten.

Jeg håper dette motiverer til full pinne i ligaen. Skulle klubben igjen gå inn i en nedadgående kurve, så vil et trenerskifte etter hvert bli aktuelt. Hadde man fulgt enkelte her inne, hadde selv Cellino bedt dem roe øksekvessingen.

Christiansen har fullt ansvar for laget han tar ut, men samtlige av spillerne (kanskje m.u.a. av CBJ) spiller for å involvere seg i førsteelleveren i ligaen. Er ikke det motivasjon nok, så får man finne på noe annet. Spillerne har like mye skyld for denne innsatsen, som trenerne.
Helt enig!
Han skulle aldri vært ansatt. Verken han eller Orta!
Etter min mening bommer TC gang på gang med laguttak, bruker spillere som ikke er gode nok osv. Nå synes jeg du kan lese hans intervju igjen som vi debatterte vilt her på forumet i går....
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-christiansen-happy-with-his-striking-options-1-8943216

Du mener han skulle fortalt at de han har er for dårlige? Virkelig? Enhver som har spilt fotball eller annen lagidrett eller jobbet i lag med andre, vil forstå hvor drepende det vil være for lagmoral. Forøvrig er jeg fullt klar over "diskusjonen" eller hvordan det også ble slaktet at TC skrøyt av Radrizzanis jobb så langt.

Det er fullt mulig å gi støtte til dagens spillere, samtidig som klubben ser etter alternativer - dersom det skulle være tilfelle.
Marching on together!

HåvardK

Dette tullet med at slike kamper ikke passer for en spiller som Saiz er helt nonsens. Mannen med teknikk og det lave tyngdepunktet burde rundspilt Newport og kunne gått fra midtbanen alene. Sist han spilte mot de scoret han 3. Det er faktisk det dummeste pisset jeg har hørt.

Vet ikke om det er meg du sikter til her, men jeg vil presisere følgende:
- jeg gjorde ikke annet enn å stille et spørsmål, bl a basert på underlaget, som kanskje ikke favoriserer teknikere. Forrige kamp var på ER i august.
- nå fikk han jo faktisk spille også, uten å utrette særlig mye.

For øvrig tenker jeg at du antagelig ikke har hørt like mye (piss) som meg, siden dette er det dummeste du har hørt.

Eriksen55

Christiansen said he takes the blame for today but defended his choice of line-up, saying a similar approach worked at Burnley in the League Cup. Said that his players didn't make enough effort today.

Er jo sant dette. Byttet vel 9 spillere mot Burnley også. Det var innstillingen til spillerne det var noe galt med i dag. TC må ta sin del av skylden der.

auren
Er lei at trenerne sier de tar skylda. Det samme sa Monk i fjor. Eneste måten vi kan vinne kamper på er å ha trenere med vinnerskaller, og de skal ta ut det til enhver tid beste laget tilgjengelig. Gjør de ikke det, må de sparkes, og med det mener jeg at Monk nok burde fått fyken etter Sutton-kampen i fjor (vel sent å mene det, jeg vet..). TC må sparkes, og vi må få inn en trener som tar ut topp-11 i hver kamp.
Flott at han tar skylden. Da skal han selvsagt også ha sparken - er utilgivelig å ikke slå dette laget.
Arsène Wenger bør vel også få sparken i kveld?

auren

Rart at Man.Utd ikke sparket Ferguson 4 januar 2010 da dem tapte i 3 runde hjemme mot et buljong lag..


AndyMathie

Huff.. mye hengehuer her inne. Ja vi tapte. Kjipt deluxe. Om alle lag oppover i divisjonene som enten tapte eller må ut i returoppgjør, sparket sin manager, ville det blitt en slitsom måned.. Vi møtte et lag som forståelig nok gønna på idag, og fortjent fikk noe ut av dette. Banen var en parodi og vi fiksa det bare ikke. De hadde et par sjanser mer enn oss, men ikke så farlig at det på en annen dag hadde vært et helt annet resultat.  Jeg er sikker på at vi hadde knust dem på hjemmebane! Selv med den litt alternative oppstillinga.
TC og laget har lært noe idag. Vi får legge dette bak oss og se frem til holde så mange lag som mulig bak oss.
TC bør ikke få sparken før vi avslutter sesongen og ligger under forventet plassering for sesongen, altså lenger ned enn i fjor!

Reis nå for pokker hodene opp. MOT!

Helt enig Bjørn :) Takk for godt innlegg MOT!
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

Sparkes for dette? Tull og tøys. Laget er i habil ligaform og for fullt med i opprykksjakten.

Jeg håper dette motiverer til full pinne i ligaen. Skulle klubben igjen gå inn i en nedadgående kurve, så vil et trenerskifte etter hvert bli aktuelt. Hadde man fulgt enkelte her inne, hadde selv Cellino bedt dem roe øksekvessingen.

Christiansen har fullt ansvar for laget han tar ut, men samtlige av spillerne (kanskje m.u.a. av CBJ) spiller for å involvere seg i førsteelleveren i ligaen. Er ikke det motivasjon nok, så får man finne på noe annet. Spillerne har like mye skyld for denne innsatsen, som trenerne.
Helt enig!
Han skulle aldri vært ansatt. Verken han eller Orta!
Etter min mening bommer TC gang på gang med laguttak, bruker spillere som ikke er gode nok osv. Nå synes jeg du kan lese hans intervju igjen som vi debatterte vilt her på forumet i går....
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-christiansen-happy-with-his-striking-options-1-8943216

Du mener han skulle fortalt at de han har er for dårlige? Virkelig? Enhver som har spilt fotball eller annen lagidrett eller jobbet i lag med andre, vil forstå hvor drepende det vil være for lagmoral. Forøvrig er jeg fullt klar over "diskusjonen" eller hvordan det også ble slaktet at TC skrøyt av Radrizzanis jobb så langt.

Det er fullt mulig å gi støtte til dagens spillere, samtidig som klubben ser etter alternativer - dersom det skulle være tilfelle.
Selvfølgelig skulle han ikke fortalt i all offentlighet at de er for dårlige(nå tror jeg TC mener de er gode nok), men han skulle svart som andre at "en stor klubb som Leeds er alltid interessert i spillere som kan forsterke laget".
Jeg har vært imot ansettelsen av TC av den enkle grunn at en klubb som har våre ambisjoner, (og Rad ønsker å rykke opp har han sagt) skal ikke ansette en trener ingen vet om, som kan få prøve seg å se hvordan dette går....
Imidlertid er jeg mest skuffet over Orta. Hva har den mannen kommet med av spillere bortsett fra Saiz????
En annen ting er at jeg mener det er utilgivelig for et lag i championship å stille med b-lag i FA-cupen. FA cupen er vår mulighet til å skappe vinnervilje og samhold, til og med kanskje skape mirakler? Hva slags signaler er det TC gir her? En gjeng med spillere som ikke er interessert i å blø for trener eller drakta. Det er en stor skam!!! I desember på julebordet i LUSCOS satt jeg og hørte på Paul Reaney hvordan Don Revie bygde Leeds: en stor familie, alle ga alt for hverandre både på og utenfor banen. Og alle måtte vise et hjerte for klubben og hverandre. Det er å bygge klubb! Det er å bygge samhold og vinnervilje!! Don Revie har garantert vridd seg i graven i dag etter hva som ble vist mot Newport.
Vi ligger på 5. plass idag, men med denne troppen og hva de evner og er villige til å gi, så er jeg helt sikker på at vi havner utenfor playoff hvis ikke enkelte grep nå blir gjort. Det som ble vist i dag av spillerne er alarmerende :(

sportcarl1

är väl femte året i rad vi förlorar mot sämre lag i  någon av cuperna, i tur och ordning, Rpchdale, Bradford,Doncaster, sutton och nu Newport
 

ar9

En spiller som til stadighet har blitt rakket ned på her på forumet var den eneste Leeds spilleren jeg så utpå der som ville noe. Han ville vise seg frem, vise at han fortjener spilletid. Han gav alt og ville virkelig vinne.
Berardi.
Selv om vi skulle forsterke laget kraftig ser jeg gjerne at han får være m videre som en squadplayer.

auren

En spiller som til stadighet har blitt rakket ned på her på forumet var den eneste Leeds spilleren jeg så utpå der som ville noe. Han ville vise seg frem, vise at han fortjener spilletid. Han gav alt og ville virkelig vinne.
Berardi.
Selv om vi skulle forsterke laget kraftig ser jeg gjerne at han får være m videre som en squadplayer.

En fantastisk spiller å ha i stallen. Og gjorde seg absolutt ikke bort i en uvant stopperrolle. Synd hans første mål (?) i seniorkarrieren ikke holdt til å bli matchvinner. Eneste spilleren som kan gå med hevet hode i dag.

auren
« Siste redigering: Januar 07, 2018, 21:07:52 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

En spiller som til stadighet har blitt rakket ned på her på forumet var den eneste Leeds spilleren jeg så utpå der som ville noe. Han ville vise seg frem, vise at han fortjener spilletid. Han gav alt og ville virkelig vinne.
Berardi.
Selv om vi skulle forsterke laget kraftig ser jeg gjerne at han får være m videre som en squadplayer.

En fantastisk spiller å ha i stallen. Og gjorde seg absolutt ikke bort i en uvant stopperrolle. Synd hans første mål (?) i seniorkarrieren ikke holdt til å bli matchvinner. Eneste spilleren som kan gå med hevet hodet i dag.

auren

Er det noen steder vi kan få sett målet?

Ps. Sett det nå. Gikk den via noen? Så ut som den skiftet retning, og Lasogga er nærmest.

Berardi er konge. Kanskje ikke best, men ingen slår han på innsats, guts og power.

« Siste redigering: Januar 07, 2018, 21:09:47 av eriksen55 »